seo education seo education .

seo education

قيمت يخچال نوشابه (نوشيدني) طرح هاي پپسي و كوكاكولا

يخچال نوشابه يكي ديگر از محصولات سرمايشي توليد شده در صنايع برودتي سيلور مي باشد، مناسب براي استفاده در مكان هاي مختلف اعم از رستوران ها، فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و بزرگ، هايپرماركت ها، هايپراستارها، كافي شاپ ها، هتل ها، سوپرماركت ها و فروشگاه هاي بزرگ و... مي باشد. شما مي توانيد يخچال ايستاده نوشيدني را با توجه به مكاني كه قرار است، يخچال را در آن جا قرار دهيد، انتخاب كنيد. ابعاد در نظر گرفته شده براي يخچال نوشيدني 60 سانتي تا 1.5 متري در دو مدل تك درب و دو درب و 3 تا 9 فوت به صورت يخچال ميني بار درب شيشه اي طراحي و توليد مي شوند. هم چنين شما مي توانيد استيكر و يا لوگوي مد نظر خود را براي درج بر روي يخچال سفارش دهيد. فقط نصب استيكر و يا لوگو مي تواند بر روي تعيين قيمت نهايي يخچال تأثيرگذار باشد. از استيكرهاي موجود در اين مجموعه مي توان به پپسي، كوكاكولا، هايپ و... اشاره كرد. گنجايش يخچال مخصوص نوشيدني با توجه به مدل شما تعيين مي شود، و شما مي توانيد با توجه به اين مورد تعداد مشخصي قوطي نوشابه را در داخل يخچال كم مصرف قرار دهيد.

خريد اينترنتي محصولات: 09128396466

يخچال نوشابه

جنس شيشه هاي يخچال ويتريني نوشابه از نوع سكوريت نشكن مي باشد. دوجداره بودن شيشه هاي يخچال كمك مي كنند، تا در برابر ضربه هاي وارده مقاومت داشته باشند، و از شكسته شدن شيشه جلوگيري كنند. شيشه اي بودن درب يخچال فروشگاهي نوشيدني باعث مي شود، تا شما بتوانيد به راحتي محصولات داخل يخچال را ببينيد، و قبل از باز كردن درب محصول خود را انتخاب كنيد. اين موضوع به كاهش هدر رفت انرژي كمك مي كند. طبقات يخچال آبميوه قابليت جا به جايي و تغيير با توجه به نوع قوطي ها و پاكت ها را دارد.

قيمت يخچال نوشابه

قيمت يخچال نوشابه

قيمت يخچال نوشابه ايستاده با توجه به موارد مختلفي كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم، تعيين خواهد شد. اما مي توانيد براي اين كه از ليست قيمت يخچال مغازه اطلاع پيدا كنيد، با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

  • مدل يخچال (ايستاده و ميني)
  • ابعاد و اندازه هاي يخچال
  • جنس بدنه (استيل و گالوانيزه)
  • نصب استيكر و يا لوگوي مد نظر شما
  • نوع ترموستات (مكانيكي و ديجيتالي)
  • جنس شيشه
  • نوع موتور و...

خريد يخچال نوشابه

در ادامه به معرفي انواع يخچال سوپرماركت مناسب براي قرار دادن نوشابه خواهيم پرداخت، تا شما بتوانيد به راحتي نسبت به خريد يخچال نوشابه اقدام كنيد.

يخچال نوشيدني تك درب

يخچال نوشيدني تك درب

يخچال ايستاده تك درب نوشيدني براي هر فروشگاه و سوپر ماركتي بسيار كاربردي مي باشد، و نقش مهمي را در فروشگاه ها دارد، و مناسب جهت نگهداري انواع نوشيدني ها مثل آب معدني، هايپ، دلستر، نوشابه و... مي باشد. تعداد طبقات در اين نوع يخچال به انتخاب مشتري بستگي دارد، و مشتري مي تواند تعداد طبقات را كم يا زياد كند. يخچال نوشيدني تك درب در ابعاد مختلف 60 تا 90 سانتي توليد مي شوند. از ديگر ويژگي هاي اين يخچال مي توان به نورپردازي طبقات با رنگ بندي مختلف و استفاده از استيكر دلخواه شما با نام و لوگوي تجاري خود اشاره كرد. شما مي توانيد استيكر هاي هايپ، كوكا كولا و پپسي و.. را انتخاب كنيد.

يخچال نوشيدني دو درب

يخچال نوشيدني دو درب

يخچال ايستاده دو درب نوشيدني در ابعاد و اندازه هاي مختلف 60 تا 120 سانتي متري طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شوند، و از نيازهاي اوليه براي هر كسب و كاري است، كه با مواد فساد پذير سر و كار دارند، و مناسب جهت نگهداري انواع نوشيدني ها مي باشند. و در دو نوع استيل و گالوانيزه طراحي و توليد مي شوند. و با توجه به ظرفيت بيشتري كه اين يخچال ها نسبت به يخچال هاي تك درب دارند، شما مي توانيد حجم بيشتري نوشيدني اعم از نوشابه و آبميوه و... در آن قرار دهيد.

يخچال نوشيدني كوچك

يخچال نوشيدني كوچك

يخچال هتلي نوشابه در سايزهاي 3 فوت، 5 فوت، 7 فوت و 9 فوت طراحي و توليد مي شوند. يخچال كوچك نوشيدني مناسب براي استفاده در مكان هاي مختلف اعم از منازل، اداره ها، اتاق خواب ها، هتل ها و اتاق هاي دانشجويي و... براي نگهداري از محصولات مختلف اعم از مواد غذايي و نوشيدني مورد استفاده قرار مي گيرند. مصرف انرژي اين مدل از يخچال هاي شيشه اي مانند مدل هاي ديگر نيست، و كمترين ميزان مصرف انرژي را دارند. همين موضوع باعث مي شود، تا اين مدل از يخچال ها طرفداران زيادي داشته باشند. طبقه هاي اين يخچال ها به راحتي جدا مي شوند، كه مي توان با توجه به نياز آن ها را تنظيم كنيم.

يخچال هاي 9 فوت و 5 فوت معمولا داراي محفظه يخ هستند. در مدل هايي كه يخچال كوچك فن و پروانه ندارد، مي توانيد براي نگهداري انواع مواد غذايي استفاده كنيد. هم چنين ممكن است، برخي از مشتريان ترجيح دهند، بر روي درب يخچال دستگيره وجود داشته باشد. در صورتي كه قصد داريد، از اين يخچال ها در اتاق خواب هاي خود استفاده كنيد، يخچال هاي كمپرسوردار به خاطر سر و صداي كمي كه دارد، براي استفاده در اتاق خواب مناسب نيستند. در صورتي كه قصد استفاده از يخچال را در اتاق خواب هاي خود را داريد، مي توانيد از مدل هايي كه كمپرسور آن ها از نوع جذبي مي باشد، انتخاب كنيد. قيمت يخچال نوشابه كوچك با توجه به مدل انتخابي شما متغير خواهد بود.

https://silver-co.ir/tag/beverage-refrigerator


برچسب: يخچال نوشابه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۱:۰۰ توسط:geekgirl موضوع:

يخچال پرده هوا

يخچال پرده هوا يكي ديگر از تجهيزات سرمايشي توليد شده در صنايع برودتي سيلور مي باشد، كه شما مي توانيد براي نگهداري از محصولات مختلف اعم از انواع مواد غذايي، لبنيات، مواد پروتئيني، ميوه و سبزيجات و... مورد استفاده قرار مي گيرند. براي اين كه از فاسد شدن محصولاتي كه در داخل يخچال بدون درب قرار داده مي شود، جلوگيري كنيم، جريان هواي سرد و برودت در اين نوع دستگاه‌‌ ها به صورت چرخشي و متوالي در تمام نقاط داخلي يخچال ايستاده پرده هوا در گردش مي باشد، تا از خراب شدن محصولات داخل يخچال فروشگاهي بدون درب جلوگيري كند. ممكن است، برخي از افراد در مورد اين كه بعد از تمام شدن ساعت كاري فروشگاه ها براي حفظ برودت يخچال بايد چيكار كنند. براي برطرف كردن اين موضوع پرده كاور شب براي يخچال ها قرار داده شده مي شود. شما مي توانيد در روز بعد از تايم كاري به صورت مجدد پرده كاور شب جمع‌ آوري مي كنند. كابين يخچال روباز فروشگاهي بر اساس سيستم موتورخانه مركزي طراحي مي شوند، و اين مسئله باعث مي شود، تا سبب افزايش ارتفاع فضاي يخچال مي شود، و شما مي توانيد محصولات بيشتري را در داخل يخچال قرار دهيد. رنگ يخچال‌ بدون شيشه مي تواند با توجه به رنگ ديگر دكوراسيون هاي فروشگاه تعيين خواهد شد.

خريد اينترنتي محصول: 09128396466

قيمت يخچال پرده هوا

يخچال بدون درب پرده هوا با طراحي مدرن اين امكان را براي مشتريان عزيز فراهم مي كند، كه هر كالايي را به وضوح ديده، لمس كرده و به آساني در سبد فروشگاهي خود بگذارند، در نتيجه با همين سبك ساده به واسطه‌ي يخچال مدرن پرده هوا، درصد فروش هر فروشگاهي روزانه به ميزان قابل توجهي بالا مي رود. از اين روي هيچ كالايي در يخچال پرده هوا غير قابل ديد نمي باشد، و تمامي محصولات مقابل ديد مشتريان قرار مي گيرد. صنايع برودتي سيلور تمامي محصولات خود را به كشورهاي همسايه از جمله تركيه، افغانستان، پاكستان و عراق صادر مي كند‌‌. سيستم برودت در يخچال پرده هوا بدون درب به گونه اي طراحي شده كه دما به تمام طبقات يكسان تقسيم شود، اين امر باعث شده كه دماي طبقات يكسان باشد‌، و اين امر موجب مي شود، كه كيفيت تمام محصولات در تمامي طبقات به خوبي حفظ شود. 

قيمت يخچال قفسه اي

خريد آنلاين يخچال پرده هوا

دماي يخچال هاي بدون درب بايد به صورت ديجيتالي كنترل و تنظيم شود، محدوده ي دماي يخچال هاي پرده هوا بين 2 تا 10 درجه ي سانتي گراد مي باشد. دماي داخلي يخچال را بايد حتماً ثابت بماند، تا از فاسد شدن محصولات داخل يخچال جلوگيري شود. شما مي توانيد با توجه به فضاي فروش خود طول يخچال و متراژ آن را تعيين كنيد. اين يخچال فروشگاهي شامل يك كمپرسور با كارايي بالا مي باشد، كه از گاز مبرد سازگار با محيط زيست ساخته شده است، و عملكرد تبريد و كارايي انرژي را ارائه مي دهد. اين مدل از يخچال هاي ايستاده پرده هوا به جاي اين كه داراي درب هاي شيشه اي باشند، مجهز به سيستم پرده هوا مي باشد، و شما مي توانيد تمام محصولاتي كه قرار است، در فروشگاه خود آن را ارائه مي دهيد، را در معرض ديد مشتريان خود قرار دهيد.

قيمت يخچال روباز فروشگاهي دست دوم

چنين طراحي منحصر به‌ فردي باعث مي‌ شود، كه هواي سرد داخلي به هدر نرود، و اين واحد تبريد را داراي ويژگي‌ هاي كاربردي و سازگار با محيط زيست مي‌ كند. استفاده از نورپردازي LED باعث مي شود، تا محصولاتي كه در داخل قرار مي دهيد، به خوبي در معرض ديد مشتريان قرار بگيريد، و شما بتوانيد به راحتي محصول مد نظر خود را انتخاب كنيد. وجود يك صفحه ي نمايش جذاب به شما كمك مي كند، تا شما بتوانيد نظر مشتري را جلب كنيد، اين يخچال فروشگاهي به خوبي و با دوام ساخته شده است، كه شامل ديوارهاي بيروني از جنس استنلس استيل، كه داراي مقاومت در برابر زنگ زدگي و دوام است، و ديوارهاي داخلي از ABS ساخته شده است، و عايق حرارتي كار شده در ساختار اين دستگاه عالي مي باشد. در برخي از مواقع به درخواست مشتريان ممكن است، ضربه‌ گيرهاي لوله‌ اي از جنس استنلس استيل در پايين دستگاه جهت جلوگيري از ضربه‌ هاي ناشي از برخورد ناگهاني ترولي‌ هاي فروشگاهي و ضربه‌ گير PVC بر روي بدنه يخچال نصب كنيد.

انواع يخچال پرده هوا

  • يخچال پرده هوا موتور سرخود

يخچال پرده هوا موتور سرخود

يكي از يخچال هاي محبوب و كاربردي در تمامي فروشگاه‌هاي زنجيره‌ اي يخچال پرده هوا مي باشد. اين محصول در رنگ بندي هاي متنوع قابل عرضه است، و معمولاً با متراژ هاي پايين طراحي و توليد مي شود. سرمايش اين دستگاه از بالا و پشت وارد يخچال مي شود، قطعات به كار رفته در موتور و بدنه اين دستگاه از مرغوب ترين متريال ها مي باشد، و با زيبايي ظاهري و شكيل بودن خود مورد توجه مشتريان قرار مي گيرد. اين دستگاه قابليت ساخت در تمامي ابعاد را دارد، و دما در تمام نقاط يخچال ثابت مي باشد. موتور دستگاه مي‌تواند بالا يا پايين يخچال نصب شود.

  • يخچال پرده هوا موتور مركزي

يخچال پرده هوا موتور مركزي

اين نوع يخچال از كاربردي ترين يخچال هاي صنعتي به شمار مي رود، و مناسب براي فروشگاه ها و هايپر ماركت ها مي باشد. استفاده از نور مخفي جلوه خاصي به يخچال مي دهد، كه اين امر تاثير بسزايي در جلب توجه مشتري دارد، و بهترين انتخاب براي به نمايش گذاشتن كامل محصولات فروشگاهي شما مي باشد. يخچال پرده هوا ساخت صنايع برودتي سيلور قابل ساخت در ابعاد سفارشي براي مكان هايي كه متراژ بالايي دارند، استفاده مي شود. قدرت كمپرسور با توجه به متراژ و نياز مشتري قابل تغيير است. به اين دليل كه موتور اين دستگاه در خارج از فضاي يخچال و يا در موتور خانه قرار دارد، سرمايش آن از طريق لوله كشي به بالا و پشت يخچال وارد مي شود‌. هم چنين عايقي كه در بدنه اين يخچال به كار رفته است، از عايق فوم پلي يورتان دانسيته مي باشد. شما مي توانيد با خريد يخچال هاي پرده هوا سيلور كه از كمپرسورهايي با مبرد غير آلاينده كار مي‌ كنند، در حفظ محيط زيست كمك كرده باشيد.

  • يخچال ايستاده طرح پرده هوا

قيمت يخچال جلو باز

نوع عملكردي يخچال ايستاده طرح پرده هوا همانند ديگر يخچال هاي پرده هوا بدون درب مي باشد. تنها تفاوتي كه مي توان به آن اشاره كرد، اين است، كه يخچال هاي ايستاده معمولي درب دارند، و از لحاظ ديگر مشخصات فني اين يخچال ها مانند ديگر يخچال هاي صنعتي مي باشد. از آن جا كه يخچال ايستاده بدون درب داراي مكانيزم و طراحي پرده هوا مي باشند، با توجه به فضايي كه مشتريان براي چيدمان محصولات خود در نظر گرفته شده است، ابعاد و تعداد درب هاي مختلفي (3 درب تا 6 درب) مي توانيد سفارش دهيد.

  • يخچال پرده هوا خوابيده موتور سرخود

يخچال پرده هوا خوابيده موتور سرخود

از يخچال خوابيده پرده هوا جهت نگهداري از محصولات مختلف در مكان هاي مختلفي اعم از فروشگاه هاي زنجيره اي، سوپر ماركت ها، هايپراستارها و... مورد استفاده قرار مي گيرد. استفاده از اين نوع از يخچال ها باعث مي شود، تا مشتريان مواد غذايي مورد نياز خود را به راحتي انتخاب كنند، و همچنين مغازه داران بتوانند به صورت ويتريني مواد غذايي خود را عرضه كنند. مكانيسم گردش هوا در اين يخچال ها به صورت دائمي مي باشد، و كابين يخچال هميشه سرد باقي مي ماند.

  • يخچال جزيره فروشگاهي

يخچال جزيره فروشگاهي

يخچال جزيره پرده هوا با توجه به سفارش مشتريان در دو مدل شيشه خم و شيشه تخت طراحي و توليد مي شوند، و در مكان هاي مختلفي اعم از فروشگاه هاي زنجيره اي، هايپر ماركت ها، سوپرماركت ها و... مورد استفاده قرار مي گيرند. يخچال جزيره ها در دو نوع موتور مركزي و موتور سر خود توليد مي شوند. از يخچال هاي جزيره مي توان براي ويترين قصابي و قنادي هم استفاده كرد. كمپرسور قدرتمند اين يخچال قابليت نگهداري از انواع مواد غذايي براي مدت زمان طولاني را دارد.

  • يخچال پرده هوا قفسه اي

يخچال قفسه اي

يخچال پرده هوا قفسه اي جهت قرار دادن محصولات مختلف داراي تعداد قابل توجهي قفسه مي باشد، و در فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ كاربرد دارند. عمق هر طبقه اين يخچال ۴۰ سانتي متر و مجهز به موتور مركزي مي باشد. اين نوع از يخچال هاي پرده هوا قابليت تنظيم قفسه ها را دارد، به همين خاطر شما مي توانيد عرض و ارتفاع اين يخچال ها را تغيير دهيد.

قيمت يخچال فروشگاهي بدون درب

هنگام خريد يخچال پرده هوا بايد به عوامل مختلفي اعم از نوع يخچال پرده هوا (ايستاده، خوابيده)، نوع كاربري، ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، جنس يراق آلات، نوع موتور و عملكرد دستگاه نيز بستگي دارد. جهت ارتباط با ما و استعلام قيمت يخچال جلو باز و قيمت يخچال بدون موتور با شماره هاي درج شده، در سايت تماس حاصل فرماييد، و نسبت به خريد يخچال بدون برفك اقدام كنيد.

نكات مهم براي انتخاب يخچال پرده هوا

زماني كه شما قصد خريد يخچال پرده هوا را داريد، بهتر است، به نكات مهمي كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم، توجه كنيد.

  • اولين موضوعي كه بايد به آن توجه كنيد، بررسي طبقات يخچال مي باشد، چون بايد با توجه به نوع محصول مدل يخچال را انتخاب كنيد.
  • نكته ي مهم ديگري كه بايد به آن توجه داشته باشيد، در مورد پايه هاي يخچال مي باشد. پايه هاي در نظر گرفته شده براي يخچال هاي فروشگاهي بدون درب مي تواند از نوع ثابت و يا متحرك باشد. پايه هاي آن بايد از نظر ميزان تحمل وزن مقاومت لازم را بايد داشته باشند.
  • نوع پوشش انتخاب شده براي يخچال ويتريني روباز بايد الكترواستاتيك، استيل باشد.
  • نورپردازي يخچال هاي پرده هوا مسئله ي مهم ديگري مي باشد، كه مي تواند به طولاني تر شدن عمر دستگاه كمك كند.
  • ابعاد يخچال پرده هوا فروشگاه بدون درب با توجه به فضايي كه قرار است، يخچال در آن جا قرار داده شود، توجه كنيد.
  • كاور شب برقي ريموت دار يا دستي فنري از ديگر ويژگي هاي مهمي مي باشد، كه حتماً بايد وجود داشته باشد.
  • بررسي برند قطعات مصرفي
  • جهت بررسي دماي يخچال و كنترل و تنظيم كردن آن مجهز به ترمومتر و نمايشگر ديجيتال مي باشد، كه شما مي توانيد آن را برنامه ريزي كنيد. هم چنين بايد يخچال انتخاب شده از نظر سازگاري با محيط زيست مناسب باشد.
  • در مواردي كه ممكن است، يخچال شما به سرويس نساز داشته باشد، شارژ گاز يخچال روباز فروشگاهي و تعويض روغن كمپرسور حتماً بايد از خدمات پس از فروش اين مجموعه استفاده كنيد.

يخچال فروشگاهي بدون درب

قيمت يخچال فروشگاهي بدون درب

يخچال فروشگاهي بدون درب همان يخچال پرده هوا مي باشد، كه شما مي توانيد در مكان هاي مختلفي اعم از فروشگاه هاي بزرگ و كوچك، برخي از مغازه ها، هايپراستارها، هايپرماركت ها و... مورد استفاده قرار مي گيرند. يكي از مزيت هايي مهمي كه در اين يخچال ها وجود دارد، كه باعث شده است، مشتريان زياد طرفدار اين نوع از يخچال ها باشند، اين است، كه چيدمان محصولات به وسيله ي كاركنان و همچنين برداشت و مشاهده محصولات توسط مشتريان بسيار راحت تر شده است، و همين موارد باعث مي شود، تا اين يخچال ها جاي انواع يخچال 6 درب را بگيرند. هم چنين وجود نورپردازي براي بيشتر افرادي كه قصد دارند، اين نوع از يخچال ها را خريد كنيد، محصولات به صورت كامل در ديد مشتريان قرار مي گيرند، و وجود سيستم تهويه هوا باعث مي شود، هواي تازه و بدون بو درون يخچال باشد، اشاره كرد. به خاطر اين كه اين يخچال ها با مواد خوراكي سر و كار دارند، بايد عاري از هرگونه ميكروب و كثيفي باشند، به خاطر علت بدنه و همه ي بخش هاي داخلي و بيروني اين محصولات از استيل استنلس ضد زنگ و طبقه بندي هاي با فاصله ساخته مي شوند.


برچسب: يخچال پرده هوا، قيمت يخچال پرده هوا، صنايع برودتي سيلور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۶:۵۵ توسط:geekgirl موضوع:

مشخصات، قيمت و خريد يخچال قنادي

يخچال‌ قنادي يكي از تجهيزات فروشگاهي مورد نياز براي محيط هايي مي باشد، كه قصد داريد، در اين محيط ها به عرضه ي انواع شيريني (تر و خشك) و ديگر محصولات بپردازيد. زماني كه قصد راه اندازي قنادي ها شيريني فروشي ها، كافي شاپ ها، كافه ها و... را داشته باشيد، انتخاب يخچال و ويترين قنادي مناسب با ديگر دكوراسيون به شما كمك مي كند، تا نظر مشترياني كه براي خريد به محيط كار شما مراجعه مي كنند، را جلب كنيد. پس به طور كلي مي توان گفت، كه يخچال شيريني تا حدود زيادي منعكس‌ كننده نظم و تميزي، و حساسيت شما بر روي طراحي مغازه ي شما را نشان مي دهد. اين مسئله به عنوان يكي از مهم ترين اركاني به شما مي رود، كه مي تواند در ميزان سود حاصل از كسب و كار شما را افرايش دهد. براي اين كه بتوانيد يخچال ويتريني قنادي مد نظر خود را متناسب با بودجه اي كه براي خريد در نظر گرفته ايد، انتخاب كنيد، مي توانيد يكي از مدل هاي يخچال كيك و شيريني كه در ابعاد مختلف 1.5 و 2 متري طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شوند، را براي خريد انتخاب كنيد.

خريد اينترنتي محصولات: 09128725346

يخچال قنادي

طراحي انتخاب شده براي توليد يخچال شيريني به گونه اي تنظيم شده است، كه با گردش يكنواخت سرما در محيط داخلي هر يك از مدل هاي يخچال ايستاده قنادي بتوانند كيفيت شيريني ها و كيك هايي كه در داخل يخچال ويتريني شيريني فروشي قرار داده شده است، را حفظ كنند. در مورد بدنه ي يخچال هاي قنادي هم بايد بگوييم، كه بدنه ي يخچال بايد به گونه اي انتخاب شود، كه دچار زنگ زدگي و پوسيدگي نشود، به همين خاطر بايد بدنه ي يخچال از جنس استنلس استيل باشد، تا دچار اين مشكل نشوند. هم چنين براي اين كه مشترياني كه براي خريد مراجعه مي كنند، بتوانند به راحتي شيريني هاي موجود در داخل يخچال كيك را ببينند، در محيط داخلي يخچال و ويترين قنادي از نورپردازي ال اي دي استفاده مي شود، تا مشتريان بتوانند به راحتي انتخاب كنند.

قيمت يخچال قنادي

در مورد موتور انتخاب شده براي نصب بر روي اين يخچال ها بايد بگوييم، كه از نوع كلترون تايلند مي باشد، ولي در برخي از موارد مشتريان مي خواهند يخچالي را براي مغازه ي خود خريداري كنند، كه موتور ندارند، در اين موارد ويترين قنادي بهترين گزينه براي انتخاب مي باشد. مسئله ي ديگري كه براي طراحي يخچال هاي شيريني فروشي مسئله ي مهمي محسوب مي شود، شيشه هاي انتخابي براي نصب مي باشد. نوع شيشه ي انتخابي بايد از نوع نشكن و دوجداره باشد. دليل انتخاب اين شيشه به اين خاطر مي باشد، كه بتوانند در برابر ضربه هاي وارد مقاومت مورد نياز را داشته باشند. حتي در مواردي كه نياز است، لوگو و يا استيكري بر روي بدنه ي يخچال كم مصرف قنادي نصب شود، اين امكان براي مشتريان وجود دارد، فقط ممكن است، باعث افزايش قيمت يخچال شود.

يخچال شوكيك قنادي

قيمت يخچال و ويترين قنادي

در تعيين قيمت يخچال و ويترين شيريني فروشي پارامترهاي مختلفي اعم از ابعاد، مدل يخچال، جنس و رنگ بدنه، متراژ كار و بدنه، نوع موتور، قدرت موتور، نوع عايق بندي و... تأثيرگذار هستند. براي اين كه بتوانيد يخچال قنادي مد نظر خود را با قيمت مناسب خريداري كنيد، كافيست، با كارشناسان صنايع برودتي ريما سرما در ارتباط باشيد، و بعد از اعلام ابعاد و فضايي كه براي قرار دادن يخچال قنادي و يا ست قنادي در اختيار داريد، يكي از مدل ها را خريداري كنيد.

قيمت يخچال شيريني فروشي

انواع يخچال هاي قنادي

يخچال قنادي مكعبي (يخچال آكواريومي) يكي از تجهيزات مورد نياز براي انتخاب در بستني و آبميوه فروشي ها مي باشد، كه به خاطر داشتن برودت و سرماي لازم مي تواند به تازه نگه داشتن محصولاتي كه داخل يخچال ها قرار مي دهيد، كمك كند. هم چنين براي اين كه از هدر رفت سرماي داخل يخچال ويتريني كيك جلوگيري شود، از عايق بندي تزريق فوم براي عايق بندي بدنه استفاده مي شود. براي ديد بهتر مشتريان نوع شيشه ها بايد از نوع شيشه هاي ضد بخار استفاده شود. اين يخچال هاي قنادي مكعبي با توجه به سفارش مشتري در دو نوع بدنه گالوانيزه و استيل در رنگ هاي مختلف و همچنين چوب طراحي و توليد مي شوند.

يخچال شيريني فروشي

پيشخوان قنادي (يخچال قنادي كوچك) گزينه ي مناسبي براي قرار دادن ترازو و چيدمان وسايل قنادي مي باشد، كه در قسمت پاييني آن مورد استفاده قرار مي گيرد. حتي به درخواست مشتري امكان طراحي ميز دخل و كشوي پول براي اين نوع از يخچال ها وجود دارد. در ادامه به معرفي انواع يخچال قنادي مي پردازيم، تا هنگام خريد بتوانيد بهترين مدل را انتخاب كنيد.

ابعاد يخچال قنادي چقدر است؟

ابعادي كه براي طراحي يخچال شيريني فروشي در نظر گرفته مي شود، با توجه به نياز مشتريان متغير مي باشد، و شما مي توانيد يخچال مد نظر خود را با توجه به نوع محصولي كه قرار است، آن را نگهداريد، انتخاب كنيد. ولي به طور كلي بايد بگوييم، كه ابعاد استاندارد يخچال كيك و شيريني با طول 1 متر، 1.5 متر، و 2 متر در ارتفاع 1.5 متر و عمق استاندارد 75 سانتي متر طراحي و توليد مي شوند.

قيمت يخچال كيك و شيريني

دماي يخچال شيريني

دماي يخچال ويترين قنادي موضوع مهمي ديگري مي باشد، كه مي تواند بر روي ميزان درآمد فروشگاه شما تأثيرگذار باشد. با توجه به اين كه مواد اوليه استفاده شده در درست كردن شيريني و كيك مهم مي باشد، به همين خاطر بايد در يك دماي استاندارد و مخصوص قرار بگيرند، تا از خراب شدن شيريني و كيك جلوگيري كنيد. در مواردي كه شما دماي يخچال را بيش از حد زياد و يا كم كنيد، هر دو مورد باعث خراب شدن مواد غذايي مي شود. دماي يخچال قنادي عمدتاً بالاي صفر مي باشد، و در بيشتر موارد براي نگهداري كيك و شيريني هاي تر مورد استفاده قرار مي گيرند. كم كردن درجه ي يخچال در فصول گرم سال و افزايش دما در فصل هاي سرد سال مي تواند بهترين كار باشد. به كارگيري عايق بندي مناسب هم از ديگر عوامل تأثيرگذار در حفظ دماي يخچال مي باشد.


برچسب: يخچال قنادي، صنايع برودتي ريما سرما، يخچال شيريني فروشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۵:۱۷ توسط:geekgirl موضوع:

آزمايش خون در منزل كرج

آزمايش خون به عنوان يكي از آزمايش هاي مهم براي تشخيص بيماري هاي مختلف و درمان مي باشد. در آزمايش خون كامل فاكتورهاي زيادي وجود دارد، به همين خاطر يكي از كاربردي ترين انواع آزمايش‌ ها محسوب مي شود. در هنگام انجام اين آزمايش شمارش كامل خون مدنظر مي باشد، و سطح بحراني هر يك از فاكتورها مي‌ تواند نشان دهنده ي بروز يك يا چند بيماري در شخص باشد. 

گاهي اوقات ممكن است، به خاطر مشغله هاي كاري و يا عدم دسترسي به آزمايشگاه و يا نداشتن زمان كافي از انجام آزمايشات خون و يا ديگر آزمايش ها منصرف شده ايد، ولي با توجه به پيشرفته تر شدن خدمات درماني و پزشكي شما مي توانيد در شلوغ‌ ترين ساعات روز و يا حتي روزهاي تعطيل خدمات آزمايشگاهي مد نظر خود را در منزل و بدون صرف وقت و انرژي دريافت كنيد. آزمايش خون در منزل يكي از خدمات مركز پزشكي سلامت نوين و زير مجموعه‌ ي آزمايش در منزل مي باشد. آزمايش خون پارامترهاي زيادي دارد، و همه ي آن ها داراي اهميت مي باشد. منظور از آزمايش خون كامل همان آزمايش cbc مي باشد، كه تحت عنوان آزمايش شمارش كامل سلول‌ هاي خوني نيز معرفي شده است، و در آن به بررسي و عملكرد سلول‌ هاي خوني پرداخته خواهد شد. سلول‌ هاي خوني شامل گلبول‌ هاي قرمز خون، گلبول‌ هاي سفيد و پلاكت‌ ها مي‌ شود.

استفاده از خدمات درماني از طريق شماره 09128601231 امكان پذير مي باشد.

آزمايش خون در منزل كرج

انواع آزمايش خون

بعد از ويزيت پزشك در منزل ممكن است، پزشك معالج شما با توجه به علائم و نشانه هاي بيماري شما يك سري آزمايشات را براي شما تجويز كند. انجام آزمايش هاي متفاوت به تشخيص بيماري شما كمك خواهد كرد. بخشي از روتين هاي آزمايش خون كه مورد بررسي قرار مي گيرد، عبارتند از: 

  • CBC: آزمايش مربوط به شمارش سلول هاي خوني 
  • FBC: قند خون ناشتا
  • HB: هموگلوبين
  • PLT: شمارش پلاكت ها
  • PT: درصد پلاكت
  • Colestrol: كلسترول
  • WBC: تعداد گلبول هاي سفيد
  • PRO: اندازه گيري كل پروتئين هاي سرمي
  • LDL  و HDL: ميزان كلسترول مفيد و مضر براي بدن
  • HCT: بررسي نسبت حجم سلولي خون و بخش مايع خون
  • CR: كراتين خون  (منظور آزمايش مربوط به عملكرد كليه مي باشد.)
  • BUN: اوره خون (منظور آزمايش مربوط به عملكرد كليه مي باشد.)

اقدامات قبل از انجام آزمايش خون

زماني كه مي خواهيد آزمايش خون را انجام دهيد، حتماً بايد موارد زير را رعايت كنيد.

  • 9 تا 12 ساعت پيش از انجام آزمايش چربي خون، به هيچ عنوان غذا نخوريد
  • نوشيدن آب منعي ندارد.
  • عواملي مانند مصرف بعضي از داروها، ساخت خون گيري، افسردگي، ناشتا نبودن، تروما و ضربه در نتيجه آزمايش تاثير گذار است. 

هزينه آزمايش خون در منزل

چه افرادي مي توانند از خدمات آزمايش خون در منزل كرج استفاده كنند؟

  • افراد سالمندي توانايي جا به جايي و رفت و آمد را ندارند.
  • افراد بيمار بهتر است، در منزل بمانند، و به آزمايشگاه نروند.
  • زماني كه شرايط خارج شدن از خانه را نداريد، رفتن به آزمايشگاه توصيه نمي‌ شود.
  • افرادي كه به خاطر كمبود وقت و يا مشغله هاي كاري نمي‌ توانند براي انجام آزمايش خون به آزمايشگاه مراجعه كنند.

بيماري هاي قابل تشخيص با آزمايش خون

  • نارسايي كليه
  • اختلالات آنزيم كبد
  • وضعيت هورمون ها در بدن
  • بيماري ديابت و قند خون
  • بيماري هاي مربوط به ميزان چربي خون
  • بيماري هاي مربوط به سيستم ايمني (هيپاتيت و ايدز)
  • انواع سرطان ها (سرطان سينه، سرطان، خون سرطان پانكراس)

آزمايش خون در منزل كرج

با توجه به اين شهر كرج مانند شهر تهران يكي از شهرهاي پرجمعيت و شلوغ ايران مي باشد، و ممكن است، كه در بعضي از نقاط اين شهر شاهد ترافيك هاي سنگين باشيم، و همين موضوع باعث مي شود، تا افرادي براي مراجعه حضوري به يك آزمايشگاه خاص مجبور هستند، ساعات زيادي را در ماشين خود يا وسايل نقليه عمومي در اين ترافيك ها سپري كنند. يا حتي ممكن است، آزمايشگاه ها شلوغ باشند.

انجام آزمايش خون در منزل كرج مي تواند اين مشكلات را به راحتي حل كند، و شما مي توانيد در منزل خود همه ي آزمايش هاي خود را با بيشترين دقت انجام دهيد.

خدمات آزمايش خون در منزل شامل چه مواردي است؟

  • تست استعداديابي ژنتيك
  • انجام تست كرونا در منزل (تست PCR، تست آنتي بادي)
  • نمونه‌ گيري از كودك در منزل زماني كه كودك استرس دارد، و ممكن است، محيط آزمايشگاه ميزان استرس كودك را بيشتر كند.
  • تست ديابت، تيروئيد، آناليز و كشت ادرار، CBC 
  • چكاپ بارداري در منزل (شامل تست پاپ اسمير، HPV، غربالگري سه ماهه نخست، غربالگري سه ماهه دوم، بتا و بتا تيتراژ است.)
  • چكاپ بانوان در منزل (شامل تست خون و تست كم خوني، تيروئيد، ويتامين دي، بيلي روبين، پتاسيم، نيتروژن اوره، كراتينين، آنزيم‌ هاي كبدي مي باشد.) 
  • چكاپ آقايان در منزل (شامل تست‌ هايي مانند CBC، كم خوني، قند ناشتا، تيتر پروتئين فاز حاد، چربي، كراتينين، آلكالين فسفاتاز، تيروكسين، كراتين فسفوكيناز و... مي باشد.)
  • چكاپ سالمندان خانم و آقا در منزل

آزمايش در منزل

فوايد آزمايش خون در منزل

  •  دسترسي سريع و آسان 

با انجام آزمايش در منزل ديگر لازم نيست، به آزمايشگاه مراجعه كنيد، و در صف هاي طولاني براي نوبت صبر كنيد. 

  • صرفه جويي در زمان

با استفاده از خدمات آزمايش خون در منزل لازم نيست، وقت خود را براي رفت و آمد در مسير آزمايشگاه تلف كنيد. با انتخاب آزمايش در منزل هم آزمايش را خانه انجام مي‌ دهيد، هم به كارهاي خود مي‌ رسيد، و هم جواب آزمايش خود را سريع تر دريافت مي كنيد. بنابراين در مواقعي كه نياز به جواب فوري داشته باشيد، نيز اين گزينه سبب صرفه‌ جويي در زمان خواهد شد.

  •  كيفيت خدمات بهتر است.

با انجام آزمايش در منزل تكنسين آزمايشگاهي نسبت به نحوه كار خود دقت و تمركز بيشتري خواهد داشت، و كيفيت آزمايش شما نيز بيشتر خواهد بود.

  • رعايت پروتكل‌ هاي بهداشتي

با توجه به همه گير بودن ويروس كرونا با انجام آزمايش در منزل مي‌ توانيد از شر ويروس كرونا در امان بمانيد.

  • شرايط سخت بيمار

اگر بيمار قادر به جا به جايي نيست، با انجام آزمايش در منزل مي توانيد به بيمار خود كمك كنيد، تا در راحتي و آسودگي آزمايش خود را انجام دهد.

هزينه آزمايش خون بارداري

هزينه آزمايش خون در منزل

هزينه آزمايش خون در منزل با توجه به نوع آزمايش و موارد آزمايش، هزينه خون گيري و يا هزينه نمونه گيري در منزل مي‌ تواند متغير باشد.


برچسب: قيمت آزمايش خون در منزل، سلامت نوين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۵۴:۳۶ توسط:geekgirl موضوع:

يخچال سوپرماركت

قيمت يخچال براي سوپرماركت - آپديت ارديبهشت 1402

مدل 

قيمت
يخچال تك درب 60 سانتي 13,500,000 تومان
يخچال تك درب 70 سانتي 14,500,000 تومان
يخچال دو درب 60 سانتي 15,500,000 تومان
يخچال دو درب 70 سانتي 16,500,000 تومان
يخچال دو درب 120 سانتي 41,000,000 تومان
يخچال دو درب 150 سانتي 43,000,000 تومان
يخچال سه درب فروشگاهي يك طرف نما 49,000,000 تومان
يخچال سه درب فروشگاهي دو طرف نما 51,000,000 تومان

يخچال سوپرماركت در ابعاد و اندازه هاي مختلف (60 سانتي تا 2 متري) با توجه به نياز مشتريان در مدل هاي تك درب تا شش درب طراحي و توليد مي شود، و شما مي توانيد با توجه به بودجه اي كه براي خريد در نظر گرفته ايد، يكي از مدل هاي آن را انتخاب كنيد. در مورد كاربرد يخچال سوپري بايد بگوييم، كه گزينه ي مناسبي براي نگه داري محصولات در محيط هايي مانند فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و كوچك، هايپرماركت ها، قصابي ها و رستوران ها، سوپرماركت ها، مغازه ها و... مي باشد. با توجه به اين كه قابليت استفاده در محيط هاي مختلف وجود دارد، بايد دماي يخچال ويتريني سوپرماركت را به گونه اي تنظيم شود، كه تمام محصولات قرار داده شده در داخل يخچال سوپر ماركت فاسد نشوند، و بتوانيد براي مدت طولاني در داخل يخچال محصولات را نگه داري كنيد.

قيمت يخچال سوپرماركت

با توجه به اين كه قرار است، از يخچال سوپر ماركتي در محيط هايي مانند سوپرماركت ها استفاده كنيد، مي توانيد براي تبليغ بيشتر كسب و كار خود و يا ديگر موارد استيكر و يا لوگوي مد نظر خود را براي درج بر روي يخچال ايستاده سوپرماركت انتخاب كنيد. هم چنين براي اين كه از ميزان هدر رفت سرما و انرژي داخل يخچال جلوگيري كنيد، براي بدنه ي يخچال از عايق بندي تزريق فوم استفاده مي شود، تا به شما كمك كند، تا هزينه اي كه قرار است، براي مصرف برق پرداخت كنيد، كاهش پيدا كند.

بهترين يخچال براي سوپرماركت

قيمت يخچال سوپرماركت

قيمت يخچال سوپر ماركت با توجه به پارامترهاي مختلفي اعم از ابعاد و مدل يخچال، تعداد درب، جنس شيشه، نوع عايق بندي، استيكر سفارشي، نوع موتور، قدرت موتور، جنس بدنه و... تعيين خواهد شد. شما مي توانيد جهت استعلام قيمت يخچال مغازه سوپرماركت با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد، و بعد از اطلاع از قيمت يخچال هاي سوپرماركت نسبت به خريد خود اقدام كنيد.

يخچال سوپرماركتي

خريد يخچال سوپرماركت

گاهي اوقات ممكن است، افراد بودجه ي كافي براي خريد يخچال ويتريني ايستاده سوپرماركت نداشته باشند، در اين موارد مي توانند جهت استعلام قيمت يخچال سوپرماركت تماس بگيريد، و در صورت موجود بودن نسبت به خريد آن اقدام كنيد. ولي نكته ي مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد، اين است، كه با توجه به دست دوم بودن يخچال براي مغازه بايد به نكات مهمي اعم از قدرت موتور، مدل يخچال، ظرفيت، جنس بدنه و... توجه داشته باشيد، تا بتوانيد يخچال مناسب و باكيفيت را براي خربد انتخاب كنيد.

بهترين يخچال براي سوپرماركت

  • يخچال سوپرماركت تك درب

يخچال سوپرماركت

يخچال براي مغازه مناسب براي نگهداري انواع نوشيدني و آبميوه نوشابه و... مي باشد، و چون فضاي كمتري رو اشغال مي كند به عنوان يخچال هاي پر فروش و پر مصرف محسوب مي شوند. اين نوع از يخچال ها داراي 5 طبقه، نور پردازي LED، طبقات قابليت جا به جايي دارند.
هم چنين بايد بگوييم، كه داراي سيستم گرداننده هوا مي باشد، كه به صورت يك نواخت دماي مناسب را به راحتي بين طبقات پخش مي كند. تنظيم دما بين 0 تا 5 درجه است.

  • يخچال سوپرماركت دو درب

خريد يخچال سوپرماركت

اكثر يخچال هاي ويتريني در فروشگاه ها، قنادي ها، قصابي ها به نوعي ويتريني هستند، و براي نمايش بهتر محصولات در محيط داخلي يخچال از نورپردازي ال اي دي استفاده مي شود.

  • يخچال سوپرماركت سه درب

قيمت يخچال مغازه سوپرماركت

يخچال فروشگاهي سه درب مناسب براي انتخاب در سوپر ماركت ها، هايپر ماركت ها، فروشگاه هاي زنجيره اي، گل فروشي، قصابي و محصولات لبني فروشي و اماكن تجاري و... مي باشد. در قسمت درب و طبقات اين محصول از شيشه دو جداره سكوريت نشكن استفاده شده كه علاوه بر صرفه جويي در مصرف انرژي و در برابر ضربه مقاوم است، و اين امكان را به شما مي دهد تا قبل از باز نمودن درب يخچال محصول خود را انتخاب كنيد.

  • يخچال سوپرماركت چهار درب

قيمت يخچال سوپر ماركت

انواع يخچال هاي چهار درب مخصوص فروشگاه هاي بزرگ و كوچك در طرح و رنگ هاي متنوع و ابعاد استاندارد و سفارشي براي كاربرد هاي متنوع و مكان هاي مختلف دارد. داراي عايق بندي تزريق فوم و طبقات اين محصول از سكوريت نشكن ضد خش ساخته شده است، كه در برابر ضربه مقاوم است.


برچسب: قيمت يخچال سوپرماركت، صنايع برودتي سيلور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۳:۰۶ توسط:geekgirl موضوع:

آشنايي با انواع دستگاه شيرينگ پك و كاربرد آن ها

دستگاه شيرينگ پك يكي از پرفروش ترين دستگاه هاي بسته بندي محسوب مي شود، كه به شما كمك مي كند، تا در كسب و كار خود بتوانيد نسبت به بسته بندي و پك كردن محصولات به صورت تكو يا چندتايي اقدام كنيد.[عكس: %D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D8...%DA%A9.jpg]
به كارگيري شيرينگ پك در انتهاي خطوط توليد مي باشد، و براي بسته بندي از نايلون شيرينگ استفاده مي‌ كنند، و نوع بسته بندي انتخابي به گونه اي مي باشد، كه باعث مي شود، محصول توليدي شما از نظر شكل ظاهري شيك و زيبا باشد، و بتواند نظر مشتريرا براي خريد جلب كند. به غير از اين كه ظاهر زيبايي ايجاد مي كند، از محصول شما در برابر تغييرات شرايط محيطي (گرد و غبار، رطوبت و...) محافظت شود، و نوع بسته بندي به گونه اي باشد، كه شما بتوانيد محصول داخل بسته بندي را به وضوح ببينيد.اساس كار شيرينگ شيرزاد به صورت حرارتي مي باشد، و فرايند مربوط به بسته بندي محصولات در چندين مرحله انجام مي شود. با توجه به اين كه اين دستگاه در مدل هاي مختلفي طراحي و توليد مي شوند، شما مي توانيد با توجه به بودجه اي كه براي خريد در نظر گرفته ايد، و بعد از كسب اطلاعات مورد نياز خود در رابطه با هر يك از محصولات، شيرنك مد نظر خود را از گروه صنعتي شيرزاد ماشين البرز به صورت اينترنتي خريداري كنيد. براي اين كار كافيست، با شمارهاي اين مجموعه تماس بگيريد.

  • 09121167683
  • 02645310199

جهت استعلام قيمت دستگاه شيرينگ پك شيرزاد ماشين البرز تماس بگيريد.
براي اين كه شما بتوانيد ميزان مقاومت محصولات توليدي خود را بالا ببريد، تا هنگام جا به جايي و منتقل شدن به انبار دچار مشكل نشوند، بهترين گزينه انتخاب شيرينگ براي بسته بندي مي باشد. نوع بسته بندي اين دستگاه به گونه اي مي باشد، كه بعد از پك كردن محصولات ديگر نيازي نيست، نگران نفوذ پذيري رطوبت به محصولات باشيد. در مورد كاربرد شيرينك پك هم بايد بگوييم، كه گزينه ي مناسبي براي انتخاب در صنايع مختلف اعم از صنايع دارويي، آرايشي بهداشتي، مواد شوينده و پاك كننده و صنايع غذايي مي باشد.
در ادامه به معرفي و بررسي انواع دستگاه شيرينگ پك و كاربرد آن ها مي پردازيم، تا شما بتوانيد بهترين مدل اين دستگاه را با توجه به نوع كسب و كار خود انتخاب كنيد.
شيرينگ پك رستوراني 
دستگاه شيرينگ پك رستوراني مناسب براي استفاده در مكان هايي مانند رستوران ها، هتل ها، كيترينگ ها و... مي باشد. نوع طراحي اين دستگاه به گونه اي مي باشد، كه به شما كمك مي كند، تا بتوانيد محصولات غذايي خود را درون لايه نازكي از فيلم شيرينگ قرار دهيد. انتخاب دستگاه شيرنگ رستوراني براي بسته بندي از نفوذ گرد و خاك، آلودگي، رطوبت به داخل بسته بندي جلوگيري مي كند، و شما مي توانيد به راحتي غذا را جا به جا كنيد. شيرينگ پك رستوراني توليد شده در مجموعه ي شيرزاد ماشين البرز در دو مدل پايه دار و روميزي طراحي مي شود، اگر جا به جايي بدون دردسر دستگاه يكي از ملاك هاي شما براي خريد مي باشد، پيشنهاد مي كنيم، مدل پايه دار را انتخاب كنيد. دليل اين پيشنهاد هم به اين خاطر مي باشد، كه اين دستگاه چرخ هايي دارد، كه شما بتوانيد شيرينگ را به محيط جديد منتقل كنيد.
[عكس: %D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF+%D9...DB%8C+.jpg]
شيرينگ پك تونلي
دستگاه شيرينگ پك تونلي به عنوان يكي از پراستفاده ترين تجهيزات بسته بندي موجود در بازار مي باشد، كه براي بسته بندي انواع محصولات (بزرگ و كوچك) از نايلون شيرينگ استفاده مي كند. همان طور كه از نام اين دستگاه پيداست، براي بسته بندي محصولات از يك تونل حرارتي با دماي مشخص استفاده مي كند، تا عمليات بسته بندي انجام شود. اين دستگاه دو مدل نيمه اتومات و اتومات طراحي و توليد مي شود.
شيرينگ تونلي نيمه اتومات
براي بسته بندي با استفاده از اين دستگاه دوخت آن توسط دستگاهي كاملاً مجزا انجام مي شود، و همان طور كه از نام اين محصول پيداست، گذاشتن و برداشتن محصول توسط اپراتور انجام مي شود.
شيرينگ تونلي تمام اتومات
تمام مراحل مربوط به بسته بندي توسط اين دستگاه به صورت اتوماتيك انجام مي شود، و مراحل دوخت و شيرينگ پذيري توسط خود دستگاه انجام مي شود.
شيرينگ پك كابيني
دستگاه شيرينگ كابيني مناسب براي بسته بندي محصولات مواد غذايي، دارويي، بهداشتي، آرايشي مي باشد، و شما مي توانيد از اين مدل دستگاه شرينك پك در مكان هاي مختلفي اعم از كارگاه ها، مغازه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، قنادي ها استفاده كنيد. فرايند مربوط به بسته بندي شيرينگ توسط اين دستگاه در دو مرحله انجام مي شود. (مرحله دوخت و مرحله گرماده)
كابين اين شيرينگ به صورت دو منظوره مي باشد، و بعد از اين كه اپراتور محصول را در فيلم قرار داد، آن را درون كابين مي‌ گذارد، و در كابين را مي‌ بندد. در شيرينگ بسته بندي كابيني شاهد سيستم عملكرد همزمان دوخت و شرينك هستيم كه سرعت بسته بندي را به شكل چشم‌ گيري افزايش مي‌ دهد.
شيرينگ پك حرارتي
دستگاه شيرينگ پك حرارتي در انتهاي اكثر خطوط توليد قرار مي گيرد. ممكن است، براي برخي از افراد اين سوال پيش بيايد، كه چگونه مي توانيد از شيرينگ پك حرارتي استفاده كنيد؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم، كافيست طبق مراحل زير پيش برويد.

  • انتخاب يكي از مدل رول هاي شيرينگ و فيلم هاي شرينك پك كه تحت عنوان روكش هاي حرارتي عمل كند.
  • در مرحله ي اول از بسته بندي روكش ها به دور محصول پيچيده خواهد شد.
  • بعد از آن با استفاده از سشوار شيرينگ حرارت مي بينند، تا منقبض شوند.

[عكس: %D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF+%D9...%DB%8C.jpg]
شيرينگ پك اتوماتيك و نيمه اتوماتيك
شيرينگ پك نيمه اتوماتيك
دستگاه شيرينگ پك نيمه اتوماتيك براي بسته بندي از نايلون شيرينگ به شكل پالت و نيم پالت استفاده مي كند. هم چنين بايد به اين مورد اشاره كنيم، كه در توليد تونل شيرينگ پك جهت تامين سيركوله صحيح هواي گرم از دو موتور در كف و بالاي تونل و نيز زواياي شكست صحيح تونل پك كمك گرفته مي شود.
شيرينگ پك اتوماتيك
اين دستگاه كاربردي گسترده اي در كارخانه هاي بزرگ كه مقدار محصولات توليدي آن بالا مي باشد، دارد. قابليت هاي دستگاه شيرينگ پك اتوماتيك توليد دست كم 500 پك در ساعت مي باشد. اين دستگاه داراي مكانيسم حرارتي كوره با دو شيوه المنت ميله اي و يا گاز شهري مي باشد، كه البته در اين دستگاه امكان طراحي و اجراي هر دو منبع مي باشد.
در مورد تفاوت موجود در بين اين دو دستگاه بايد به اين مورد اشاره كرد، كه مدل اتوماتيك براي بسته بندي نياز به اپراتور ندارد، و تمام مراحل بسته بندي به صورت اتومات انجام خواهد شد. در صورتي كه در مدل نيمه اتومات نياز به اپراتور دارد.
در هنگام خريد شيرينگ پك به چه نكاتي توجه كنيم؟
زماني كه قرار است، نسبت به خريد شيرينگ پك اقدام كنيد، بايد به نكات مهمي كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم، توجه داشته باشيد، تا بتوانيد بهترين مدل را براي خريد انتخاب كنيد.

  • تعيين نوع محصولات توليدي براي بسته بندي
  • توجه به بازدهي و راندمان كاري دستگاه
  • توجه به سرعت و قدرت كاري
  • امكان كنترل ميزان حرارت و سرعت دستگاه وجود داشته باشد.
  • توجه به خروجي و كيفيت بسته بندي محصولات
  • نصب و راه اندازي بدون دردسر دستگاه
  • توجه به ميزان فضاي موجود براي قرارگيري و كار دستگاه
  • گارانتي و خدمات پس از فروش دستگاه

منبع: www.rokna.net


برچسب: دستگاه شيرينگ، شيرزاد ماشين البرز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۶:۱۶ توسط:geekgirl موضوع:

فريزر ويتريني ايستاده

قيمت فريزر ايستاده صنعتي

جدول قيمت ارديبهشت 1402

در صورت درخواست فاكتور رسمي قيمت ها افزايش پيدا مي كند.
مدل
قيمت
فريزر 60 سانتي
  • پروتئيني: 17,000,000 تومان
  • بستني: 18,000,000 تومان
فريزر 70 سانتي
  • پروتئيني: 18,500,000 تومان
  • بستني: 19,000,000 تومان
فريزر فروشگاهي 120 سانتي 60,000,000 تومان
فريزر فروشگاهي 150 سانتي
  • پروتئيني: 59,000,000 تومان
  • بستني: 63,000,000 تومان
فريزر ايستاده سه درب
  • پروتئيني: 62,000,000 تومان
  • بستني: 66,000,000 تومان
فريزر ايستاده چهار درب
  • پروتئيني: 59,000,000 تومان
  • بستني: 63,000,000 تومان

فريزر ايستاده از مهم ترين تجهيزات آشپزخانه، فروشگاه هاي بزرگ و كوچك، هايپرماركت ها، سوپرماركت ها، فست فودها و رستوران ها و... مي باشد، كه مي توانيد براي نگهداري و منجمد كردن انواع مواد غذايي، فرآورده هاي گوشتي و پروتئيني، انواع مواد لبنيات از آن استفاده كنيد. شيشه هاي در نظر گرفته شده براي فريزر ايستاده فروشگاهي از دوجداره و نشكن مي باشد، و ديگر نياز نيست، نگران شكسته شده شيشه ها باشيد، چون استفاده از اين نوع شيشه ها كمك مي كند، تا در برابر ضربه هاي وارده استحكام و مقاومت لازم را داشته باشند. براي اين كه از هدر رفت سرماي داخل فريزر فروشگاهي جلوگيري شود، از عايق بندي تزريق فوم براي بدنه ي فريزر ايستاده صنعتي استفاده شده است.

فريزر ايستاده

طبقاتي كه براي فريزرهاي ايستاده در نظر گرفته مي شود، برخلاف يخچال ايستاده قابليت جا به جايي ندارد، و طبقات آن را به صورت توري مانند طراحي مي كنند، تا شما بتوانيد به راحتي محصولات مد نظر خود را در داخل طبقات فريزر قرار دهيد. شيشه اي بودن درب هاي فريزر ايستاده فروشگاهي به مشتريان كمك مي كند، تا قبل از باز كردن درب فريزر ايستاده بتوانيد محصولات قرار داده شده در داخل فريزر را ببينيد، و بعد از انتخاب درب آن را باز كنيد.

صنايع برودتي سيلور براي منجمد كردن محصولات مد نظر شما فريزرهاي صنعتي مختلف اعم از فريزر صندوقي و فريزر ايستاده را توليد مي كند. شما مي توانيد با توجه به نياز خود نوع ايستاده و يا خوابيده آن را انتخاب كنيد.

فريزر ايستاده فروشگاهي

يكي از مهم ترين ويژگي هاي موجود در فريزر مغازه اين است، كه به صورت ضد برفك طراحي مي شوند، و مي تواند دماي داخل فريزر را يكسان نگه دارند. فريزر بدون برفك ايستاده مي تواند در كوتاه ترين زمان ممكن مواد غذايي قرار داده شده در داخل فريزر را پايين بياورند. برخي از مشتريان هم ممكن است، به فريزرهايي نياز داشته باشند، كه برفك بزنند، به همين خاطر مي توانند مدل ديفراست فريزرها را سفارش دهند. فريزر فروشگاهي توليد شده توسط اين گروه توليدي در مدل هاي مختلف به صورت تك درب تا شش درب طراحي و ابعاد در نظر گرفته شده براي آن مي تواند 60، 70، 120، 150 و 2 متري باشد. به غير از كاربردهاي ذكر شده شما مي توانيد از فريزر صنعتي ايستاده در مكان هاي ديگري اعم دامداري، دامپروري، داروسازي و غذاسازي نيز براي نگه داري داروهاي دامي و داروهايي كه نياز به دماي زير صفر دارند استفاده مي شود.

قيمت فريزر ايستاده فروشگاهي

قيمت فريزر ايستاده صنعتي

قيمت فريزر ايستاده فروشگاهي با توجه به فاكتورهاي مختلفي اعم از نوسانات موجود در بازار، ابعاد و اندازه، مدل، تعداد درب ها، نوع موتور، نفراست بودن يا نبودن و... تعيين خواهد شد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت فريزر ايستاده رستوراني با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

انواع فريزر ايستاده

  • فريزر ايستاده تك درب

فريزر فروشگاهي

  • فريزر ايستاده دو درب

قيمت فريزر ايستاده

  • فريزر ايستاده سه درب

قيمت فريزر ايستاده سه درب

  • فريزر ايستاده چهار درب

قيمت فريزر ايستاده چهار درب

  • فريزر ايستاده شش درب

قيمت فريزر ايستاده شش درب

https://silver-co.ir/category/standing-freezer


برچسب: فريزر ايستاده، صنايع برودتي سيلور، قيمت فريزر ايستاده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۲:۴۱ توسط:geekgirl موضوع:

فروش انواع آبسردكن استيل صنعتي

جدول قيمت ارديبهشت 1402

ثبت درخواست: 09128396466
مدل 
قيمت
آب سرد كن تك شير
  • استيل بگير: 12,000,000 تومان
  • استيل نگير: تماس بگيريد.
آب سرد كن دو شير    
  • استيل بگير: 12,500,000 تومان
  • استيل نگير: تماس بگيريد.
آب سرد كن سه شير    
  • استيل بگير: 13,500,000 تومان
  • استيل نگير: تماس بگيريد.
آب سرد كن چهار شير    
  • استيل بگير: 14,500,000 تومان
  • استيل نگير: تماس بگيريد.

آبسردكن استيل يكي از كاربردي ترين تجهيزات توليدي صنايع برودتي سيلور مي باشد، كه شما مي توانيد براي خنك كردن آب در حجم هاي متفاوت از آن استفاده كنيد. آبسرد كن استيل قابليت استفاده در محيط هاي مختلف اعم از مدارس، مساجد، بيمارستان ها، مراكز خريد، كارگاه هاي ساختماني، ورودي مغازه ها، پياده رو ها، پارك ها، محيط هاي اداري بزرگ، كارخانه هاي بزرگ و... دارد. ممكن است، افرادي كه قصد خريد آبسردكن استيل دارند، ممكن است، اين سوال برايشان پيش بيايد، كه بدنه و مخزن آب سرد كن استيل به خاطر اين كه به صورت دائمي با آب در ارتباط مي باشد، دچار زنگ زدگي مي شوند، يا نه.

آبسردكن استيل

براي اين كه نگران اين مشكل نباشيد، بدنه ي آب سردكن استيل از نوع استيل مي باشد. استيل به كار گرفته شده براي توليد مي تواند از نوع بگير و نگير باشد. اين مورد هنگام خريد توسط مشتريان تعيين مي شود، كه كدام نوع باشد. تنها نكته ي مهم و قابل توجه اين است، كه نوع استيل مي تواند در تعيين قيمت آبسردكن عمومي تأثيرگذار باشد. آبسردكن تمام استيل در صورتي كه از نوع بگير باشد، در مواردي كه در فضاي باز قرار بگيرند، و به صورت دائمي با آب در تماس هستند، دچار تغييرات دمايي و آسيب خواهند شد. در صورتي كه استيل به كار گرفته شده براي توليد از نوع نگير باشد، باعث آسيب رسيدن به ابسردكن استيل و در نتيجه باعث پوسيدگي و خرابي آن مي شود.

قيمت آبسردكن استيل براي مسجد

آبسردكن هاي توليد شده توسط اين مجموعه در مدل هاي مختلف به صورت تك شير تا چهار شير طراحي و توليد مي شوند. در صورتي كه بخواهيد، تعداد شيرهاي در نظر گرفته شده براي اين دستگاه بيشتر باشد، به عنوان محصول سفارشي تعريف مي شود، و قيمت آبسردكن تمام استيل افزايش پيدا خواهد كرد. آبسردكن فلزي قابليت متصل شدن به منبع آب شهري را دارد. زماني كه آب سرد كن صنعتي استيل آبي كه در داخل مخزن وجود دارد، را به دماي مورد نظر مي رسد، ديگر كاهش دماي آب به صورت خودكار متوقف مي شود، و آن را در همان دما حفظ كرده و نگهداري مي كند. 

آبسردكن صنعتي

قيمت آبسردكن استيل

آبسردكن صنعتي قابليت خنك كردن حجم زيادي از آب را براي شما فراهم مي كند، و شما مي توانيد در مناطق مختلف از جمله مناطق گرمسيري و پر رفت و آمد (پايانه هاي مرزي، موكب هاي عزاداري ايران و عراق، تكيه هاي عزاداري عاشورا، ميدان هاي تره بار و...) از آبسردكن صنعتي بزرگ استفاده كنيد. با توجه به اين كه در طراحي دستگاه آبسردكن صنعتي از بهترين متريال و قطعات استفاده مي شود، به طولاني تر شدن عمر آبسردكن كمك خواهد كرد. شما مي توانيد با توجه به محيطي كه قرار است، از آبسردكن هاي صنعتي استفاده كنيد، نوع مخزن و ظرفيت و تعداد شير آن را مشخص كنيد. آبسردكن پارسا تجهيز، تهران سرد، سبلان، زاگرس به عنوان بهترين آبسردكن صنعتي موجود در بازار هستند.

انواع آبسردكن صنعتي

  • آبسرد كن صنعتي استيل
  • آبسرد كن فانتزي
  • آبسرد كن بطري دار
  • آبسرد كن مخزن دار
  • آبسرد كن استيل

قيمت آبسردكن استيل

قيمت آبسردكن خياباني با توجه به فاكتورهاي مختلفي اعم از نوسانات موجود در بازار، برند توليد كننده، كيفيت ساخت، قدرت، تعداد شير و نوع كاربردي، قدرت موتور، بازدهي و... تعيين خواهد شد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت بهترين مارك آبسردكن استيل با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد، و نسبت به خريد ارزانترين آبسردكن استيل اقدام كنيد.

آبسردكن صنعتي

آبسردكن براي مسجد

آبسردكن براي مسجد

مشخصات فني آبسردكن براي مسجد به شرح زير مي باشد.

  • داراي كمپرسور قدرتمند براي خنك كردن آب
  • خنك كردن آب در كوتاه ترين زمان ممكن 
  • قابليت در مدل هاي مختلف با توجه به نياز شما
  • داراي شيرهاي استيل براي خروج آب 
  • شما مي توانيد دستگاه را به آب شهري وصل كنيد، تا مخزن به صورت خودكار پر شود. 
  • قابليت توليد به صورت مخزن دار و بدون مخزن
  • نصب و راه اندازي راحت
  • قابليت استفاده از شيرهاي پيچي، ولومي و فشاري با قابليت چكه گير در توليد آب سرد كن وجود دارد.

اجزاي آبسردكن استيل

  • بدنه آبسردكن

نوع طراحي بدنه ي آب سرد كن بايد به گونه اي باشد، كه بتوانيد براي مدت زمان طولاني تري از آن استفاده كنيد. جنس بدنه ي آب سرد كن بايد از نوع استيل باشد، تا دچار زنگ زدگي و پوسيدگي نشود.

  • شير آبسردكن

با توجه به اين كه افراد مختلفي در طي روز از آبسردكن ها استفاده مي كنند، به صورت مستقيم با شيرهاي آب در ارتباط هستند. شيرهاي در نظر گرفته شده براي آب سرد كن جنس هاي مختلفي دارد، براي اين كه خراب نشوند، بايد بهترين مدل آن را انتخاب كنيد. براي اين كه با مشكل رو به رو نشويد، بايد به نكات مهمي از جمله فشار نياوردن به شيرها، تعويض به موقع شيرها در صورت خرابي و... توجه كنيد.

  • كندانسور

كندانسور آب سرد كن به عنوان يكي از اجزاي داخلي آبسردكن مي باشد، كه نوع آن مربوط به جنس لوله هاي كندانسور مي باشد.

  • لوله

لوله هاي به كار رفته شده براي توليد آب سرد كن مي تواند از نوع مس و پلمير باشد. استفاده از لوله هاي پليمري بهداشتي تر و مناسب تر هستند.

  • حجم مخزن

حجم مخزن آبسردكن با توجه به مدل انتخابي شما تعيين خواهد شد. حجم مخزن 32 ليتر تا 48 ليتر مي باشد.

آبسردكن عمومي 

آبسردكن عمومي گزينه ي مناسبي براي انتخاب در دفاتركار، بيمارستان ها، هتل ها، مساجد، باشگاه ها و... به دليل رفت و آمد زياد مي باشد. ظرفيت در نظر گرفته شده براي هر شير 12 ليتر مي باشد. آبسردكن هاي عمومي را مي توان در هر مكاني ديد كه خصوصاً در روزهاي گرم با رونقي دو چندان در حال خدمت رساني هست، و آبي كاملاً بهداشتي و سالم را تقديم مي كند، كمتر كسي است، كه از خواص آب سرد براي سلامتي آگاه نباشد، و آن را بعد از فعاليت هاي بدني براي تنظيم سوخت و ساز، رفع كمبود آب، بهبود عملكرد و… نشناسد، و به عنوان تكميل كننده حركات ورزشي ميل نمودن آن را در دستور كار خود قرار ندهد. استيل به كار رفته در توليد اين آب سرد كن ها از نوع 304 مي باشد، به همين خاطر ديگر نيازي نيست، نگران تغيير طعم و كيفيت آب باشيد. اين دستگاه همچنين مجهز به شير تخليه استاندارد به منظور خروجي آب مي باشد، و با توجه به مشتريان در ليتراژهاي مختلف توليد مي شود. هر چقدر كه قدر حجم دستگاه بالاتر رود، تعداد شيرهاي نصب شده بر روي بدنه افزايش پيدا مي كند. قيمت آبسردكن عمومي هم با توجه به مدل انتخابي شما تعيين خواهد شد.

https://silver-co.ir/category/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84


برچسب: آبسردكن استيل، صنايع برودتي سيلور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۳:۰۲ توسط:geekgirl موضوع:

دستگاه شيرينگ پك چيست و چه كاربردي دارد؟

با توجه به اين كه بسته بندي در حوزه هاي كاري مختلف اعم از صنعت و تجارت به عنوان يكي از ركن هاي اصلي اين كسب و كارها محسوب مي شود، براي اين كه بتوانند با رقباي خود رقابت كنند و در توليد محصولات خود تنوع ايجاد كنند، نياز است تا بسته بندي محصولات خود را به گونه اي انتخاب كنند كه بتوانند نظر مشتريان را براي خريد جلب كنند، و از طريق فروش محصولات توليدي خود سود قابل توجهي را بدست بياورند.

ممكن است براي افرادي كه در اين زمينه در حال فعاليت هستند، اين سوال پيش بيايد كه مناسب ترين دستگاه براي بسته بندي چه نوع دستگاهي است؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم، كه شيرينگ پك يكي از مهم ترين ماشين آلات موجود در بازار است كه به شما كمك مي كند تا بتوانيد نسبت به پك كردن محصولات توليدي خود اقدام كنيد. براي اين كه بتوانيد دستگاه شيرينگ مد نظر خود را با توجه به بودجه اي كه براي خريد در نظر گرفته ايد انتخاب كنيد، بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه گروه صنعتي شيرزاد ماشين البرز براي برطرف كردن اين مشكل دستگاه شيرينگ پك را در مدل هاي مختلف (ايستاده و روميزي) طراحي و توليد مي كند تا مشكلي در شيرينگ كردن محصولات خود نداشته باشيد.

براي شيرينك كردن محصولات بايداز شيرينك پك و سلفون حرارتي شيرينگ استفاده كنيد. نوع بسته بندي ايجاد شده توسط اين دستگاه به اين صورت است كه در ابتداي كار، سلفون شيرينگ به دور محصول پيچيده مي شود و بعد از آن هم سلفون دور محصول در بخش تونل حرارتي، حرارت موردنياز را دريافت كرده و شروع به انقباض مي‌ كند و در نهايت فرم بسته بندي را مي‌ گيرد. در مورد محل قرارگيري دستگاه شيرينگ هم بايد بگوييم كه در انتهاي خط توليد قرار مي گيرد و كار بسته بندي محصولات را انجام مي دهد.

دستگاه شيرينگ پك چيست و چه كاربردي دارد؟

با توجه به اين كه دستگاه شيرينگ شيرزاد به عنوان يكي از كاربردي ترين نوع دستگاه بسته بندي محسوب مي شود، مي توان گفت كه كاربرد دستگاه شيرينگ پك به چند كسب و كار محدود نمي شود و شما مي توانيد در مشاغل و كسب و كارهاي مختلفي كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم نيز از شيرينگ استفاده كنيد. موارد استفاده دستگاه شرينك شامل بسته بندي ماسك، بسته بندي ادويه‌ جات، شيرينگ انواع بسته بندي ها، شيرينگ بطري، بسته بندي انواع مواد غذايي، بسته بندي غذا در رستوران‌ ها و... مي شود.

مشاوره خريد شيرينگ پك: ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

شيرينگ پك رستوراني

شيرينگ پك اتوماتيك و نيمه اتومات

شيرينگ پك نيمه اتومات

شيرينگ پك نيمه اتوماتيك گزينه ي مناسبي براي انتخاب و بسته بندي محصولات توليدي كسب و كارهايي است كه يكسان و يك شكل نيستند. نوع بسته بندي محصولات توسط اين دستگاه به اين صورت است كه در ابتداي كار بايد كاربر محصولي كه قرار است بسته بندي شود را بر روي دستگاه قرار دهد و بعد از آن، شيرينگ نايلوني بر روي بسته كشيده خواهد شد. بعد از اتمام اين مراحل محصول به سمت كوره منتقل و در اين بخش، فرآيند برش و كشيدن پلاستيك در اطراف محصول انجام مي شود. از جمله ويژگي هايي كه باعث مي شود افراد نسبت به خريد اين شيرينگ اقدام كنند، قابليت كنترل، قابليت تنظيم دهانه كابين و سرعت بالا در بسته بندي است.

شيرينگ پك اتوماتيك

همان طور كه از نام اين محصول پيداست، براي بسته بندي محصولات نيازي به كاربر در خط توليد ندارد و با توجه به سرعت بسته بندي بالايي كه دارد، اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا به تنظيم دما، سرعت نوار نقاله و زمان بسته بندي بپردازيد. دستگاه شيرينگ اتوماتيك مجهز به يك حسگر الكترونيكي براي هدايت اتوماتيك محصول است. در مورد كاربرد اين دستگاه هم بايد بگوييم كه گزينه ي مناسبي براي انتخاب در كارخانه ها و كارگاه هايي است كه حجم توليد بالايي دارند.

انواع دستگاه شيرينگ پك

شيرينگ پك رستوراني

دستگاه شيرينگ پك رستوراني از جمله پرمصرف ترين مدل دستگاه شيرينك محسوب مي شود كه در صنايع مختلف اعم از صنايع غذايي، صنعت داروسازي، صنايع شيميايي و... مورد استفاده قرار مي گيرد. در مورد اين شيرينگ بايد بگوييم كه در رستوران ها، كترينگ ها، هتل ها و... كمك مي كند تا بر روي غذاي هاي بيرون يك لايه اي از فيلم شيرينگ بسته بندي قرار داده شود و با انجام اين كار از ورود هر گونه گرد و غبار، آلودگي و... به داخل بسته بندي غذا جلوگيري شود. اين دستگاه در دو مدل پايه دار و روميزي طراحي و ساخته مي شود و شما مي توانيد با توجه به بودجه ي در نظر گرفته شده، يكي از مدل ها را براي خريد انتخاب كنيد.

شيرينگ پك تونلي

شيرينگ بسته بندي تونلي براي پك كردن محصولات مد نظر شما از فيلم هاي PVC و POF و همچنين ليبل شيرينگ استفاده مي‌ كند. به كارگيري دستگاه شيرينگ پك در صنايع غذايي و صنايع كشاورزي براي بسته بندي نايلوني و پلاستيكي انواع مواد غذايي، انواع كارتن ها، قطعات خودرو، انواع بطري ها و... توصيه مي شود.

شيرينگ پك كابيني

دستگاه شرينگ پك كابيني براي قرارگيري در خط توليد نياز به فضاي كمي دارند و اغلب براي مصارف كارگاهي و خانگي در رستوران‌ ها و هتل‌ ها مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر قصد خريد دستگاه بسته بندي در ابعاد كوچك و جمع و جور را داريد، اين دستگاه گزينه ي مناسبي براي انتخاب است. شما مي توانيد براي بسته بندي محصولاتي مانند زرد چوبه، شكلات، بيسكويت، كلوچه، مواد شوينده و... از اين دستگاه استفاده كنيد.

شيرينگ پك كابيني

 


برچسب: شيرينگ پك، شيرزاد ماشين البرز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۴:۵۸ توسط:geekgirl موضوع:

يخچال فريزر صندوقي بدون برفك - صنعتي و خانگي

فريزر صندوقي يكي از ضروري ترين تجهيزات فروشگاهي مي باشد، كه شما براي راه اندازي فروشگاه هاي بزرگ و كوچك، هايپرماركت ها، هايپراستارها، مغازه ها، سوپرماركت ها و... به آن نياز پيدا مي كنيد. محصولاتي كه شما مي توانيد در داخل سبدهاي فريزر صندوقي بدون برفك قرار دهيد، مي تواند شامل انواع مواد غذايي، فرآورده هاي گوشتي و پروتئيني، سبزيجات، بستني ها باشد. فريزر صندوقي هايي كه در حال حاضر براي فروش در بازار وجود دارد، به شرح زير مي باشد.

  • فريزر صندوقي خانگي (گنجايش فريزر صندوقي براي منزل: 260 ليتر)

  • فريزر صندوقي هايپري (گنجايش يخچال بستني: 300 تا 650 ليتر)

  • فريزر صندوقي طرح قديم

تماس با كارشناس فروش سيلور برودت: 09128396466

جدول قيمت ارديبهشت 1402

مدل 
قيمت
فريزر 300 ليتري 12,500,000 تومان
فريزر 400 ليتري 14,000,000 تومان
فريزر 500 ليتري 15,000,000 تومان
فريزر 600 ليتري 16,000,000 تومان
فريزر 650 ليتري 16,500,000 تومان
فريزر خانگي تك درب 10,500,000 تومان
فريزر خانگي دو درب 11,000,000 تومان
فريزر خوابيده چهار درب 35,000,000 تومان
فريزر خوابيده شش درب 43,000,000 تومان

سبدهايي كه در داخل از هر يك مدل هاي فريزر خوابيده قرار داده مي شود، با توجه به ليتراژ فريزر متغير مي باشد، و شما مي توانيد محصولات مد نظر خود را در داخل سبدها قرار دهيد، و بدون هيچ مشكلي هر زماني كه به هر يك از محصولات نياز داشتيد، آن را انتخاب كنيد. وجود سبدها كمك مي كند، تا شما بدون هيچ دردسري محصولات را در داخل كابين فريزرصندوقي با نظم و ترتيب مشخص قرار دهيد. براي اين كه شما هنگام خريد يخچال صندوقي با مشكلي رو به رو نشويد، در ادامه به بررسي مشخصات فني فريزرهاي صندوقي مي پردازيم، تا شما با داشتن اطلاعات فني كامل در مورد فريزر صندوقي كوچك و بزرگ بتوانيد مدل مناسب را انتخاب و خريداري كنيد.

قيمت فريزر صندوقي اوگور تركيه

در مورد شيشه هاي به كار گرفته شده براي توليد فريزر بستني بايد گفت، كه در صورتي كه قصد داريد، مدل شيشه خور را انتخاب كنيد، نيازي نيست، نگران شكسته شدن شيشه هاي درب آن باشيد، چون شيشه ي انتخاب شده براي فريزر صندوقي از نوع نشكن و دوجداره مي باشد. يكي از مزيت هاي شيشه اي بودن درب اين است، كه شما مي توانيد قبل از باز كردن درب يخچال فريزر محصولات قرار داده شده در داخل يخچال خوابيده را ببينيد، و انجام اين كار از هدر رفت سرماي داخل كابين جلوگيري مي كند. گاهي اوقات ممكن است، كابين يخچال فريزر خوابيده نياز به شست و شو داشته باشيد، در اين موارد نياز نيست، نگران باشيد، چون آب موجود در داخل كابين توسط راهگاه قرار داده شده در كف دستگاه به بيرون فريزر منتقل مي شود. رنج دمايي در نظر گرفته شده براي انواع فريزر صندوقي بين 18- تا 22- درجه سانتي گراد مي باشد، تا شما بتوانيد محصولات داخل سبد را با حفظ كيفيت و تازگي نگهداري كنيد. براي اين كه شما بتوانيد دماي داخل كابين را بررسي و كنترل كنيد، بر روي بدنه ي بهترين فريزر صندوقي بدون برفك ترموستات قرار مي گيرد، تا شما به واسطه ي آن بتوانيد دما را تنظيم كنيد.

فريزر صندوقي درب شيشه اي

جنس بدنه هم مسئله ي مهمي مي باشد، كه حتماً بايد به آن توجه كنيد. جنس بدنه ي يخچال فريزر بستني از نوع گالوانيزه با پوشش رنگ الكترواستاتيك مي باشد، تا بتواند در برابر ضربه هاي وارده مقاومت و استحكام لازم را داشته باشد. براي اين كه از هدر رفت سرماي داخل كابين جلوگيري كنيم، درزگيرهاي فشرده را در بين درب هاي فريزر صندوقي درب شيشه اي قرار مي دهند. براي اين كه هنگام استفاده از فريزرهاي صندوقي با مشكل خاصي رو به رو نشويد، بهتر است، در اين رابطه اطلاعات بيشتري داشته باشيد. فريزر صندوقي همانند فريزرهايي كه براي منازل خود خريداري مي كنيد، مناسب براي انجماد و سرد نگه داشتن محصولات مد نظر شما مي باشد. فريزرهاي موجود در بازار برخلاف فريزرهايي كه به صورت ايستاده طراحي و توليد مي شوند، گزينه ي مناسب تري براي انتخاب در محيط هايي مي باشد، كه از لحاظ ارتفاع و جاگيري فريزر محدوديت دارند. نحوه ي كاركرد فريزر به اين صورت مي باشد، كه دماي مواد غذايي و سرد كردن آن ها توسط سيستم سرمايشي مي باشد. وظيفه اين كار برعهده كمپرسور و سيستم گاز مبرد تنظيم و كنترل مي‌ شود. كمپرسور مي تواند مبرد را پمپاژ و فشرده كند، و پس از آن از شير انبساط عبور مي كنند، و وارد فريزر مي شوند، و فريزر را خنك نگه مي دارد.

قيمت فريزر صندوقي

قيمت فريزر صندوقي

در حال حاضر قيمت يخچال صندوقي با توجه به نوساناتي كه در بازار براي فروش قطعات و مواد اوليه ثابت نيست، و هر روز قيمت آن در حال تغيير مي باشد. ولي برخي از فاكتورها وجود دارد، كه در تعيين قيمت فريزر صندوقي بدون برفك بسيار تأثيرگذار هستند. اين عوامل مي تواند شامل نوع فريزر صندوقي، ابعاد فريزر، نوع موتور، قدرت موتور، تعداد سبد، استيكر سفارشي، جنس بدنه و... مي باشد.

ابعاد فريزر صندوقي (بر حسب سانتي متر)

  • فريزر 400 ليتر: (83*61*120)

  • فريزر 500 ليتر: (83*61*150)

  • فريزر 600 ليتر: (83*61*160)

  • فريزر 650 ليتر: (83*61*165)

  • فريزر صندوقي بدون برفك خانگي: (83*61*105)

  • فريزر  4درب استيل: (90*68*120)

  • فريزر 6درب استيل: (90*65*125)

خريد آنلاين فريزر صندوقي

قيمت بهترين مارك فريزر صندوقي خانگي

فريزر صندوقي را با توجه به نياز مشتريان و نوع محصولاتي كه قصد نگهداري آن ها را دارند، در مدل هاي مختلف به صورت خانگي، فروشگاهي، طرح قديم طراحي و توليد مي شوند. شما مي توانيد با توجه به فضايي كه براي قرار دادن فريزر صندوقي مغازه در اختيار داريد، يكي از مدل ها را براي نگهداري محصولات انتخاب كنيد. در رابطه با كاربرد هر يك از مدل ها بايد بگوييم، كه فريزر صندوقي بدون برفك براي استفاده در منازلي كاربرد دارد، كه شما مي توانيد محصولات بيشتري را براي نگهداري انتخاب مي كنيد. يخچال بستني هم با توجه به اين كه در ليتراژهاي مختلف 100 تا 650 ليتري طراحي و توليد مي شوند، شما مي توانيد براي نگهداري از محصولات مختلف از آن استفاده كنيد. در مورد فريزر استيل بايد گفت، كه اين فريزر در دو مدل چهار درب و شش درب طراحي و توليد مي شوند، و شما مي توانيد براي منجمد كردن فرآورده هاي گوشتي و پروتئيني از آن استفاده كنيد. برخي از افراد ممكن است، نتوانند به صورت حضوري نسبت به خريد فريزر صندوقي اقدام كنند، به همين خاطر بايد از مراكز فروش و يا فروشگاه هايي كه به صورت اينترنتي در حال فعاليت هستند، فريزر بدون برفك مد نظر خود را خريداري كنيد.

 


برچسب: فريزر صندوقي، قيمت فريزر صندوقي، صنايع برودتي سيلور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۵:۱۳ توسط:geekgirl موضوع: