seo education seo education .

seo education

قيمت خريد دستگاه استرچ پالت + مشخصات

دستگاه استرچ پالت چيست؟

دستگاه استرچ پالت؛ دستگاهي است كه با پيچيدن سلفون به دور محصولات مورد نظر كه داراي ابعاد و اندازه هاي مختلفي هستند، باعث حفظ تعادل محصولات و جلوگيري از بهم ريختگي آن ها مي شود.

بسته بندي در كارخانجات همواره با دشواري هايي همراه است و در اين بين هر كارخانه اي نياز دارد كه دستگاهي براي بسته بندي چند محصول كوچك در كنار هم در اختيار داشته باشد. با بسته بندي محصولات كوچك مي توان راحت تر حمل و نقل آن ها را انجام داد و از آسيب ديدگي آن ها جلوگيري نمود.
دستگاه استرچ پالت؛ همان دستگاهي است كه به كارخانه ها اين امكان را مي دهد تا به واسطه رول پلاستيكي شفاف يا همان فيلم استرچ، محصولات خود را به صورت حرفه اي و دقيق بسته بندي نمايند.

به منظور بسته بندي و سلفون كشي انواع پالت در ابعاد و اندازه هاي مختلف مثل پالت بشكه هاي ۲۰۰ ليتري، پالت انواع بطري هاي آشاميدني، انواع رول هاي پارچه اي، فلزي، كابل ، پالت كتاب و… از دستگاه استرچ پالت استفاده مي شود.

استرچ پالت

استرچ پالت شيرزاد

اين دستگاه براي بسته بندي كالاها و توليدات كارخانه جات كاربرد دارد و براي كشيدن انواع نوار مخصوص استچر روي محصولات استفاده ميشود.

استرچ پالت براي سلفون كشي پالت انواع بطري هاي آشاميدني، انواع رول هاي پارچه اي، فلزي، كابل ، پالت كتاب و از اين دست محصولات كاربرد دارد.

با پيشرفت بيشتر صنعت بسته بندي و ورود دستگاه هايي همچون استرچ پالت تنوع اين دستگاه ها بيش از پيش افزايش يافته است.

در توليدي و كارخانه هايي كه سرت توليدشان بالاست و سفارشات زيادي دارند ، مهم است كه تمامي محصولات و كالا ها محافظت شوند و به همين علت ، در اين شرايط معمولا مديريت كارخانه ها سفارش ساخت و خريد استرچ پالت را در اندازه و ابعاد مورد نياز ميدهند.

بطور كلي از نظر نوع كاركردي اين دستگاه ها به ۲ مدل استرچ پالت صفحه گردان و استرچ پالت دكل گردان تقسيم ميشوند.

بوسيله دستگاه استرچ پالت محصولات از نظر نفوذ گرد و غبار و رطوبت در امان ميمانند، همچنين كشش سلفون به اطرف محصولات باعث استحكام بخشيدن به محصولات ميشود.

به طور خلاصه ميتوان گفت بسته بندي به شكل استرچ پالت مناسب ترين روش جهت جلوگيري از آسيب ديدن محصول در برابر هرگونه ضربه احتمالي مي باشد.

از ويژگي هاي اين دستگاه ميتوان به موارد زير اشاره كرد :

  • استهلاك پايين
  • بسته بندي با مواد اوليه ارزان
  • مصرف انرژي كم
  • اشغال جاي كم
  • حفاظت محصولات از رطوبت و آب
  • سلفون كشي سريع
  • مناسب براي پالت و قطعات سنگين و حجيم
  • بسته بندي قطعات طويل نظير لوله ها، رول هاي كاغذ

قيمت دستگاه استرچ پالت

قيمت دستگاه استرچ پالت

ماشين سازي شيرزاد از جمله معتبرترين توليد كنندگان انواع دستگاه هاي استرچ پالت اعم از صفحه گردان، دروازه اي، مرغكدار و فرودگاهي مي باشد. اين مجموعه همواره بر آن بوده تا در ساخت دستگاه ها از بهترين مواد استفاده نمايد و به مناسب ترين قيمت به بازار عرضه نمايد. 
قيمت دستگاه استرچ پالت بسته به نوع استفاده از آن و شرايط كسب و كار محاسبه مي گردد. به عنوان مثال مدل صفحه گردان به نسبت قيمت پايين تري دارد و مدل فرودگاهي ظرافت خاصي دارد و در ترمينال و فرودگاه ها به كار برده مي شود.

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان-ماشين سازي شيرزاد

خريد استرچ پالت

جهت كسب اطلاعات بيشتر به منظور خريد استرچ پالت و سفارش دستگاه و همچنين نحوه فروش استرچ پالت و ارسال آن در كمترين زمان ممكن، با شماره هاي زير تماس بگيريد.

انواع استرچ پالت

ساخت دستگاه استرچ پالت بند در مدل هاي مختلفي قابل طراحي و توليد مي باشد كه هر كدام از اين دستگاه ها، طيف خاصي از نيازها را پوشش مي دهد. در ادامه انواع استرچ پالت را بررسي ميكنيم.

  • دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان؛ داراي صفحه گردان چرخاني است كه از طريق چرخش آن، سلفون به درون آن پيچيده مي شود. از اين دستگاه مي توان به منظور سلفون پيچي محصولات با وزن پايين 2 تن تا ارتفاع دو متر استفاده نمود. سرعت بسته بندي اين دستگاه  25 عدد پالت در ساعت مي باشد و فضاي كمي را نيز به خود اختصاص خواهد داد.

  • دستگاه استرچ پالت دروازه اي

با توجه به آن كه امكان جابجايي قطعات و محصولات سنگين و بزرگي چون قطعات بزرگ خودرو، يخچال و كولر با استرچ پالت هاي معمولي وجود ندارد، در اين زمينه نياز به استفاده از دستگاه استرچ پالت دروازه اي دكل گردان خواهد بود. براي كار با اين دستگاه اپراتور پالت ها را به كمك ليفتراك درون چهارچوب دستگاه قرار داده و استرچ كشي محصول به شكل 360 درجه انجام خواهد شد.به كمك استرچ پالت دروازه اي مي توان محصولات با طول بالاي 2.5 متر را بسته بندي نمود. به طور تقريبي ظرفيت كاري اين دستگاه تا 20 پالت در دقيقه مي باشد.

  • دستگاه استرچ پالت مرغكدار

براي بسته بندي و سلفون پيچي محصولات با وزن و ارتفاع زياد و نامتعادل دستگاه استرچ پالت مرغكدار را مي توان انتخابي مناسب به شمار آورد. استرچ پالت مرغكدار از نظر عملكرد شبيه به دستگاه استرچ پالت صفحه گردان مي باشد كه اضافه شدن مرغك نگهدارنده در آن مانع از برهم خوردن تعادل محصولات در زمان استرچ شده است. اين دستگاه همچنين داراي قابليت هايي چون كنترل سرعت صفحه گردان، كنترل سرعت حركت عمودي نايلون استرچ، تنظيم ارتفاع استرچ براي كالاهاي مختلف، تنظيم ارتفاع مرغك، تنظيم تعداد لايه هاي استرچ بر روي محصول، مكث نايلون استرچ در قسمت بالا و پايين محصول مي باشد. به واسطه اين قابليت ها اپراتور اين امكان را داشته تا يك بسته بندي ايده آل و بدون نقص داشته باشد. علاوه بر آن امكان طراحي مرغك به صورت قالبي باعث شده كه عملكرد آن در رابطه با محصولات خاصي چون درب هاي ضد سرقت بسيار مطلوب باشد.

استرچ پالت شيرزاد

طرز كار دستگاه استرچ پالت

براي كار با دستگاه استرچ پالت بند ابتدا اپراتور اقدام به گره زدن فيلم استرچ به يكي از پايه هاي پالت و فشردن استارت استرچ پالت در شرايط اتوماتيك خواهد نمود.  پس از آن دستگاه استرچ پالت با توجه به پارامترهاي دريافتي نظير پيچش فيلم استرچ در قسمت پايين، و يا قسمت بالا و تعداد رفت و برگشت عمودي فيلم استرچ روي پالت و با تنظيمات دو دستگاه اينورتر و ميكروسوئيچ  اورلب و كنترل سيستم مكانيكي كشش فيلم،  عمليات استرچ پيچي شروع و تا پايان عمليات استرچ پالت مشغول خواهد بود.

بعد از آن كه كار به اتمام رسيده و پالت به طور كامل ايستاد فيلم توسط اپراتور پاره شده و به وسيله ليفت تراك، پالت انتقال داده مي شود و دستگاه براي عمليات بعدي آماده خواهد بود.

  • دستگاه استرچ پالت فرودگاهي

در رابطه با جابجايي وسايل و چمدان هاي مسافران از راه هاي زميني، هوايي و يا دريايي نياز است كه به منظور جلوگيري از آسيب ديدگي، ابتدا لوازم را استرچ پيچي نمود. استرچ پالت فرودگاهي به واسطه زائده اي كه بر روي بستر داشته مانع از پرت شدن كالا در زمان استرچ كشي خواهد شد. راه اندازي اين دستگاه به برق شهري 200 ولتي نيازمند مي باشد و طراحي و سفارش آن در ابعاد كاري گوناگون امكان پذير است.

دستگاه استرچ پالت چيست؟

برخي از قابليت هاي استرچ پالت بند

  • قادر به تنظيم ميزان كشش سلفون است؛
  • مي توان در اين دستگاه سرعت صفحه گردان و نگهدارنده سلفون را توسط اينورتر تنظيم نمود؛
  • تعداد دور صفحه گردان براي مكث پايين و بالاي نگهدارنده سلفون در اين دستگاه قابل تنظيم مي باشد؛
  • به منظور تنظيم ارتفاع از يك سنسور برخوردار است؛
  • به منظور تحمل بارهاي سنگين در زير صفحه گردان داراي غلطك هاي پي وي سي مي باشد؛
  • براي جابجايي هر چه راحت تر دستگاه در بخش زيرين دكل از لولا استفاده شده است؛
  • مي توان دستگاه را به صورت دستي و اتومات كنترل نمود؛

برچسب: استرچ پالت شيرزاد،خريد استرچ پالت، استرچ پالت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۴:۴۱ توسط:geekgirl موضوع:

قيمت دستگاه شيرينگ پك دستي بطري

فرآيند بسته بندي يا شرينك براي محافظت و بسته بندي از محصول هنگام حمل و نقل و عرضه به بازار انجام مي گيرد. يكي از انواع شرينك پك ها، دستگاه شرينك پك دستي است كه براي توليد كم مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه شرينگ پك يك نوع از دستگاه هاي بسته بندي است كه طي آن، فيلم شرينك با حرارت يكنواخت به دور محصولات كشيده مي شود و كامل آن را در بر مي گيرد تا به صورت يكپارچه روانه بازار گردد. در واقع از گرما براي جمع كردن فيلم شرينك به دور محصول استفاده مي كند.

از جمله دستگاه هاي شرينك پك مي توان به دستي، اتومات و نيمه اتومات، تونلي و.. اشاره نمود كه نوع دستي براي محصولاتي كه در تعداد محدود توليد مي شوند كارايي بسياري دارد. 

دستگاه شرينك پك دستي

دستگاه شرينك دستي بسيار پر كاربرد و متنوع و سودآور است. يكي از انواع آن، سشوار نام دارد. نحوه كار با آن بسيار آسان است به اين روش كه ابتدا بايد غلتك و فيلم شرينگ را با دستگاه شرينك دستي به اندازه دلخواه آماده كنيد. اين دستگاه در كنار سشوار مورد نياز است.

براي شرينك غلتك پس از قرار دادن روي دستگاه، بايد آن را تا آنجا كه مي توان كشيده و از تيغه گرماي دستگاه عبور دهيد. سپس تيغه بايد روي غلتك نگه داشته شود تا عمليات شرينگ كاملا انجام شود. از اين غلتك مي توان براي شرينگ استفاده كرد.

عمده ترين استفاده از اين دستگاه در بسته بندي بطري هاي نوشيدني است، با استفاده از اين دستگاه مي توان با نايلون شيرينگ به سادگي بطري هاي نوشيدني را با پك هاي بزرگ و كوچك بسته بندي كرد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر به منظور خريد شرينك دستي و سفارش دستگاه و همچنين نحوه فروش دستگاه شرينك دستي و ارسال آن در كمترين زمان ممكن، با شماره هاي زير تماس بگيريد.

كاربرد دستگاه شرينك دستي

كاربرد و فوائد دستگاه شرينك پك دستي-ماشين سازي شيرزاد

  •  براي بسته بندي بهداشتي غذا در رستوران ها و غذاهاي خانگي استفاده مي شود.

  • با شيرينگ، محصول به صورت بهداشتي به دست مشتري مي رسد.

  •   موادغذايي ظاهر شيك و بهتري پيدا مي كند.

  •  در جلب نظر مشتري بسيار موثر است.  

  • بسته بندي كتاب ها، لوازم التحرير و ساير محصولات با اين دستگاه انجام مي شود.

نحوه كار دستگاه شيرينگ پك دستي

كاركرد دستگاه شيرينگ كابيني بسيار ساده و آسان است، زيرا اپراتور بعد از قرار دادن فيلم شيرينگ در يك مكان خاص و عبور از محل هاي نصب شده، محصول مورد نظر را در نايلون دو لايه از يك طرف قرار مي دهد و سپس آن را قرار مي دهد و درب كابين را كاملاً  مي بندد و دكمه شروع را فشار دهيد.

گرماي توليد شده توسط المنت و فن در گردش باعث جمع شدن نايلون شيرينگ در اطراف محصول مورد نظر مي شود. زمان شيرينگ قابل تنظيم است و حدود 8 تا 11 ثانيه طول مي كشد. سرعت بسته بندي دستگاه بسته به نوع محصول بين 200 تا 400 قطعه در دقيقه مي باشد. اگر به سرعت بالاتري نياز داريد، پيشنهاد ما به شما خريد دستگاه شيرينگ پك هست.

كاربردهاي شيرينگ پك دستي و ارزان

  • آيا محصولاتي را در خانه توليد مي كنيد، كه به دنبال دستگاه بسته بندي هستيد؟
  • توصيه مي كنيم بسته به سايز محصول خود يك دستگاه شيرينگ دستي ارزان خريداري كنيد.
  • دستگاه شيرينگ دستي براي بسته بندي بهداشتي مواد غذايي در رستوران ها و پخت و پز خانگي قابل استفاده است.
  • از نظر سلامت با شيرينگ پك محصول سالم به دست مشتري مي رسد.
  • از طرفي با بسته بندي مواد غذايي بهتر و شيك به نظر مي رسد.
  • اين ظاهر جذاب در جذب مشتري بسيار موثر است.
  • فروشندگان شيريني مي توانند شيريني ها و محصولات خود را با يك شيرينگ پك خانگي ارزان بسته بندي كنند.
  • بسته بندي محصول باعث مي شود تا محصول ظاهر خود را تا رسيدن به دست مشتري حفظ كند.
  • كتابفروشي ها مي توانند از دستگاه شيرينگ دستي ارزان قيمت براي بسته بندي استفاده كنند.
  • آنها مي توانند كتاب ها، لوازم التحرير و ساير محصولاتي را كه مي فروشند با اين دستگاه بسته بندي كنند.

بسته بندي محصول توسط شيرينگ پك دستي ارزان

براي بسته بندي با دستگاه شيرينگ پك دستي ارزان، بايد فاكتورها را در نظر بگيريد تا نتيجه خوبي بگيريد. يكي از مهمترين عناصر، رول مواد يا فيلم شيرينگي است. اين رول بايد داراي فشرده سازي مخصوص نايلون باشد. ضخامت و اندازه مورد استفاده نيز مهم است. خيلي نازك باعث پاره شدن آن مي شود. ضخامت غلتك شيرينگ بايد متناسب با وزن محصول در نظر گرفته شود.

شيرينگ پك ها انواع مختلفي دارد. هر يك از آنها با توجه به اثربخشي خود انتخاب مي شوند. به عنوان مثال دستگاه شيرينگ كابيني براي بسته بندي انواع كارتن و جعبه مناسب است. همچنين به دليل كم مصرف بودن و ارزان بودن گزينه خوبي براي بسته بندي هداياي تبليغاتي است.

دستگاه هاي تونلي براي توليد بسيار كارآمد استفاده مي شوند. مي توان از آن براي بسته بندي روغن، اسباب بازي و بسته بندي در اندازه هاي نسبتاً بزرگ استفاده كرد.

دستگاه هاي شيرينگ به صورت خودكار و اتوماتيك، نيمه خودكار و دستي در دسترس هستند. ماشين هاي اتوماتيك هنگام شيرينگ بسته سرعت بالاتري دارند. دستگاه شيرينگ دستي ارزان از سرعت بسته بندي كمتري برخوردار است. دستگاه هاي نيمه اتوماتيك نيز كندتر از اتوماتيك و سريعتر از دستگاه هاي دستي هستند. قيمت اين دستگاه ها با توجه به عملكرد آنها تعيين مي شود. قطعاً قيمت ماشين هاي اتوماتيك گرانتر از بقيه است. قيمت دستگاه شيرينگ دست دوم نيز كمتر از دستگاه نو و يا آكبند است.

مزاياي دستگاه شرينك دستي

مزاياي شرينك پك دستي-ماشين سازي شيرزاد

  1. سرعت بسيار نسبت به ساير روش ها

  2. جلوگيري از جذب گرد و غبار، رطوبت و خيس شدن محصول

  3. امكان ديده شدن محصول درون بسته بندي

  4. هزينه پايين بسته بندي

  5. قابليت حمل آسان

  6. امكان بسته بندي چندين محصول كه پايداري ندارند.

  7. بسته بندي با كيفيت و شكيل

چرا محصول بايد بسته بندي شود؟

  • بسته بندي در هنگام حمل و نقل تغيير شكل نمي يابد و آسيب نمي بيند.

  • با شيرينك محصول، تا زماني كه به دست مشتري نرسد، سالم مي ماند.

  • شيرينك بسته ها باعث صرف جويي در هزينه مي شود. زيرا هزينه آن بسيار كمتر از كارتن است.

  • بسته بندي مناسب يكي از فاكتورهاي مهمي است كه در جذب مشتري بسيار موثر و تاثير گذار است.

  • شيرينك محصول از ورود گرد و غبار به محصول و آسيب رساندن به ليبل آن جلوگيري مي كند.

  • شيرينك محصول از ورود رطوبت به آن جلوگيري مي كند.

  • هنگامي كه محصول شيرينك پك شد، مي توان آگهي و هر پستي را به محصول چسباند.

قيمت شرينك پك دستي

قيمت دستگاه شرينك پك دستي-ماشين سازي شيرزاد

 دستگاه شرينك دستي نسبت به ديگر انواع شرينك پك ساده تر است و از پيچيدگي كمتري برخوردار است. اين محصول براي توليد پايين كاربرد بسياري دارد.

قيمت دستگاه بسته به نوع دوگانه سوز و يا برقي آن متفاوت است


برچسب: قيمت دستگاه شيرينگ پك دستي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۸:۰۱ توسط:geekgirl موضوع:

اجاره ويلچر يك روزه، هفتگي، ماهانه

ويلچر وسيله اي مناسب براي آن دسته از افرادي مي باشد، كه از ناحيه ي پا دچار مشكل هستند، و يا اصلاً توانايي راه رفتن را ندارند. هم چنين ممكن است، سالمنداني كه راه رفتن برايشان دشوار است، از ويلچر استفاده كنند. هم چنين مي توانند بدون اين كه صدمه اي ببينند، كارهاي روزانه خود را انجام دهند. ويلچرها به دو دسته تقسيم مي شوند: 

ويلچرهايي كه براي استفاده خارجي و سطح شهر مناسب هستند، و ويلچرهايي كه مناسب منزل و محيط بسته مي باشند. طراحي اين نوع از تجهيزات پزشكي به گونه اي است، كه از 6 چرخ استفاده مي كنند. دو چرخ بزرگ كه به موتور ها وصل مي شوند، و دو چرخ كوچك كه براي فرمان پذيري هستند، و دو چرخ ديگر كه ضد سقوط است، و از واژگوني ويلچر در سربالايي ها و موانع جلوگيري مي كند. ممكن است، جا به جايي اين دسته از افراد براي خانواده هاي آنها مشكل ساز باشد، به همين خاطر مركز پزشكي سلامت نوين با ارائه ي ويلچرهاي مختلف توانسته اين مسئله را حل كرده، و كار را براي افرادي كه مي خواهند ويلچر را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه اجاره كنند، راحت كرده است.

ارتباط با ما: 02634471270

ويلچرها قابليت جمع شدن دارند، و براي حمل و نقل و قرار دادن در ماشين راحت تر است، و فضاي كمتري را اشغال مي كند. در صورتي كه شهر كرج و يا مناطق اطراف اين شهر زندگي مي كنيد، و قصد اجاره ويلچر در كرج را داريد، مي توانيد از طريق برقراري تماس با كارشناسان مجموعه براي اجاره ويلچر اقدام كنيد. اجاره دستگاه باعث صرفه جويي در هزينه ها مي شود، و براي آن دسته از افرادي كه توان خريد اين محصولات را ندارند، كمكي بزرگ مي باشد.

تمام كساني كه در نشستن يا ايستادن، كنترل كردن قسمتي از بدن، حركت دادن پاها و اندام هاي تحتاني، كنترل روده و مثانه و جا به جايي لگن خود دچار مشكل هستند، مي توانند از ويلچر استفاده كنند. همچنين افرادي كه از مشكلاتي از قبيل گرفتگي ماهيچه ها، هماهنگي ضعيف و حركات غير كنترل شده، صرع، دشواري در اجابت مزاج، فلج نخاعي و مغزي و... رنج مي برند، مي توانند از وسايل توان بخشي و كمك درماني استفاده كنند. با توجه به اين كه اجاره ي ويلچر نسبت به خريد آن هزينه ي كمتري دارد، اگر قصد اجاره ي اين وسيله را براي خود يا عزيزان خود داريد، اجاره ي آن را در اولويت قرار دهيد. براي اجاره ويلچر يا حتي خريد آن در قدم اول بايد اهداف و نيازهاي خود را بررسي كرده، سپس با توجه به مقدار بودجه، محصول مورد نظر را انتخاب كنيد.

اجاره ويلچر در كرج

انواع مختلف ويلچر

با توجه به اين كه ويلچرها انواع مختلفي دارند، شما مي توانيد از هر كدام از آن ها براي افرادي كه معلول و يا بيماران هستند، استفاده كنيد. ويلچرها به طور كلي به دو دسته ي برقي و دستي تقسيم مي شوند، ولي ويلچرهاي ديگري هم وجود دارند، كه در ادامه به آن ها اشاره خواهيم كرد.

  • اجاره ويلچر دستي

اجاره ويلچر دستي براي آن دسته از افرادي كه احتياج به جا به جايي داريد، ولي قادر به حركت نيستند، مناسب مي باشد. به اين نوع از ويلچرها صندلي چرخ دار هم گفته مي شود. همه‌ ي ويلچرها بايد توانايي تحمل وزن هاي بالا را داشته باشند. به همين خاطر ويلچرهاي دستي از جنس فولاد مي باشند، و مي توانند وزن زيادي را تحمل كنند، تا افراد دچار مشكل نشوند.
جنس بدنه ي ويلچرهاي دستي از نوع استيل روكش كروم است، كه وزني حدود 14 كيلوگرم دارد. ويلچر و يا صندلي چرخ دار دستي، شامل زيرپايي و زير دستي است، كه براي راحتي فرد اين زيردستي ها و زيرپايي ها به صورت محرك قرار شده است، و قابل تنظيم مي باشد.

  • اجاره ويلچر برقي

اجاره ويلچر برقي براي بيماران و جانبازان و معلولين بسيار مناسب مي باشد. ويلچرهاي برقي وزن بالايي ندارند، به همين خاطر جا به جا كردن آن ها بسيار راحت تر مي باشد. صندلي هاي چرخ دار برقي نسبت به نوع دستي آن ها راحت تر است.

ويلچرهاي برقي شارژي مي باشند، و بايد آن ها را براي حركت شارژ كرد. اگر شارژ ويلچر كامل باشد، مي توان حدود 40 كيلومتر پيمايش داشته باشد. ويلچرهاي برقي همانند ويلچر هاي دستي جايي براي استراحت دست و پا دارند، كه قابل تنظيم مي باشد.

  • ويلچر ساده

ويلچر ساده داراي حداقل امكانات مي باشد، و مي تواند نياز بسياري از افراد را رفع كند.

  • ويلچر ارتوپدي

ويلچر ارتوپدي امكان جداسازي زيردستي و جاپايي هم دارد.

  • ويلچر سي پي

استفاده از اين ويلچر به بيماران فلج مغزي يا بيماران سي پي توصيه مي شود. ويلچر سي پي از نگهدارنده سر و نگهدارنده گردن و نيز نگهدارنده پهلو و همچنين نگهدارنده ران و جداكننده پاها برخوردار هستند.

  • ويلچر اسپرت

استفاده از اين ويلچر به ورزشكاران در مسابقات ورزشي توصيه مي شود. اين ويلچرها قابليت اين را دارد، تا لوازم مورد نياز شخص به آن اضافه شود. 

  • ويلچر برانكاردي

اين ويلچر به صورت ارتوپدي مي باشد. ويلچر برانكاردي قابليت برانكارد شدن را دارد، و از پشت سري طبي هم برخوردا است.

  • ويلچر كالسكه اي

ويلچر كالسكه اي براي مسافرت طراحي شده، و بسيار سبك مي باشد. اين ويلچر از دو نقطه كاملاً تاشده، و به صورت كم حجم درآمده، و داخل كوله اي كه همراه ويلچر هست، قرار مي گيرد.

  • ويلچر حمام دستشويي

جنس ويلچر حمام دستشويي از نوع استيل ضد زنگ مي باشد. ابعاد اين ويلچرها به گونه اي طراحي شده است، كه به راحتي از چهار چوب هاي استاندارد و متداول استفاده شده براي حمام و دستشويي عبور مي كنند.

  • ويلچر ام آر آي

از اين ويلچر هم در اتاق عمل MRI و هم در استخر و نيز راديولوژي استفاده مي شود.

  • ويلچر پلي اتيلن

از ويلچر پلي اتيلن هم در اتاق عمل MRI و هم استخر و نيز مراكز آب درماني استفاده مي شود.

  • ويلچر اطفال

اين ويلچر براي استفاده كودكان از ويلچر طراحي شده، و معمولاً رنگ بندي جذابي دارند.

اجاره روزانه ويلچر در كرج

همچنين شما مي توانيد با اجاره تجهيزات نگهداري از بيمار مانند اجاره كپسول اكسيژن در تهران و كرج، اجاره دستگاه اكسيژن ساز، اجاره باي پپ و سي پپ و اجاره تشك مواج آسايش و آرامش را به بيماران خود هديه دهيد. 

نكات ضروري در انتخاب ويلچر مناسب براي اجاره

  • شرايط را در نظر بگيريد.

با توجه به اين كه مدل هاي مختلفي از ويلچرها در بازار وجود دارند، كه هر كدام داراي ويژگي هاي متفاوتي هستند. همين موضوع باعث مي شود، تا انتخاب براي شما سخت باشد. براي انتخاب درست ويلچر ابتدا بايد شرايط خود را در نظر بگيريد. اگر مي خواهيد براي مدت محدودي از ويلچر استفاده كنيد، ممكن است ويلچر هايي را براي اجاره در فروشگاه اقلام بهداشتي و ارتوپدي پيدا كنيد.

  • شناسايي بهترين نوع 

شما مي توانيد يكي از انواع ويلچر را انتخاب كنيد. ويلچر دستي خودگردان، ويلچر ترانزيت.

استفاده از ويلچر دستي به آن دسته از بيماراني كه مي توانند به طور مستقل با حركت دستگيره هاي نصب شده روي چرخ هاي ويلچر، حركت كنند، توصيه مي شود. اين از وسيله به آزادي حركت بيمار وابسته است.

با استفاده از ويلچر ترانزيت بيمار فقط مي تواند با كمك يك شخص دوم حركت كند، چون چرخ ها كوچكتر مي باشند، و آن چرخ هاي كوچك دستگيره ندارند. اين ويژگي باعث مي شود، كه ويلچر براي عبور از مكان هاي 8-10 سانتي متر باريك تر مناسب شود.

استفاده از اين ويلچر انتخاب خوبي براي كساني كه داراي فردي كمكي براي محيط هاي بسيار بزرگ هستند. ويلچر ترانزيت براي بيماران بسيار سال خورده و يا كساني كه با مشكلات تحركي خاص، كه نياز به يك فرد دوم براي حركت دارند، مناسب است.

  • اندازه هاي ويلچر

مهم ترين موضوعي كه بايد در هنگام اجاره ي ويلچر به آن توجه كنيد، انتخاب اندازه هاي صندلي ويلچر است. صندلي هاي ويلچر همگي مشابه نيستند، و عرض هاي آن ها متفاوت است. صندلي هاي بيش از حد كوچك بسيار آزار دهنده يا حتي غير قابل استفاده هستند، در مقابل صندلي هاي بيش از حد بزرگ، راحتي شما را تضمين نمي كنند. پس براي انتخاب يك ويلچر مناسب چيكار بايد كنيم؟

صندلي هاي مدل بزرگسالان داراي عرضي از 38 سانتي متر تا 50 سانتي متر و مدل هايي براي بيماران چاق مي باشد. براي پيدا كردن ويلچر با صندلي مناسب، عرض باسن بيمار بايد در هنگام نشستن اندازه گيري شود. اكثر ويلچر ها براي ايمن بودن كار مي توانند بيماران را با حداكثر وزن بين 110 كيلوگرم و 120 كيلوگرم حمل كنند. براي بيماران سنگين تر مي توانيد از مدل هاي بارياتريك، كه حداكثر ظرفيت 200 كيلوگرم و صندلي هايي با عرض 60 سانتي متر را ارائه مي دهند، استفاده كنيد.

  • ويژگي ها و لوازم جانبي ويلچر را بشناسيد.

ويلچر را مي توان با لوازم جانبي مختلف غني سازي كرد، كه در گاهي اوقات ممكن است، اجتناب ناپذير باشند، چون كه براي انجام اقدامات مختلف روزانه لازم هستند. شما همچنين ممكن است، نياز به بارگيري ويلچر در ماشين خود داشته باشيد، و يا اطمينان حاصل كنيد، كه ويلچر فضاي زيادي را در خانه ي شما اشغال نمي كند. در اين حالت، به ياد داشته باشيد، كه براي تسهيل عمليات در طول حركات به دنبال يك مدل تاشو و به ويژه مجهز به يك قاب نور باشيد.

مزاياي ويلچر مناسب براي اجاره

اگر مي خواهيد از ويلچر براي مدت زمان كوتاهي استفاده كنيد، مي توانيد آن را اجاره كنيد. اجاره آن در واقع مي تواند مزاياي بسياري داشته باشد، كه خريد آن ندارد. اجاره يك ويلچر هزينه ي كمتري نسبت به خريد آن دارد، به همين خاطر مقرونبه صرفه تر مي باشد. با اجاره ي آن، اطمينان داريد، كه كمك هاي اجاره اي با كيفيت هستند. زماني كه نياز شما به پايان مي رسد، ويلچر را باز خواهيد گرداند، و فضايي اضافه اشغال نخواهند كرد.

اجاره ويلچر برقي

اجاره ي بلند مدت و روزانه ويلچر در كرج

حتي در بعضي از مواقع ممكن است، شما براي يك روز، يك هفته يا يك دوره طولاني مدت نياز به ويلچر داشته باشيد. به همين خاطر مي توانيد براي اجاره ي روزانه ويلچر در كرج اقدام كنيد. هزينه ي اجاره ي دراز مدت ممكن است، به ازاي هر روز ارزان تر از اجاره ي كوتاه مدت باشد. در صورتي كه بيمه شما هزينه ي اجاره ويلچر را پوشش دهد، ممكن است، در بيمه تان محدوديت هايي وجود داشته باشد، و يا ممكن است، شما مجاز به پرداخت درصدي از كل هزينه ي ويلچر باشيد. معمولاً هنگام اجاره ويلچر دراز مدت نسبت به كوتاه مدت، گزينه هاي متنوع تري براي انتخاب وجود دارد. هم چنين در صورتي كه بيمار شما به خاطر بيماري هاي مختلف مجبور هستند، مدت زمان زيادي را در تخت خواب بمانند، در اين مواقع مي توانيد از خدمات اجاره تخت برقي بيمارستاني نوين سلامت استفاده كنيد.

 


برچسب: اجاره روزانه ويلچر در كرج، اجاره ويلچر در كرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۰:۵۰ توسط:geekgirl موضوع:

پرستار ساعتي سالمند در كرج با قيمت مناسب در منزل

در چند سال اخير ممكن بود، استخدام پرستار ساعتي وجود نداشته باشد، و بيشتر افراد اين گونه تصور مي كردند، كه اگر دچار مشكلي شدند، فقط بايد به بيمارستان‌ ها و مراكز درماني مراجعه كنند، ولي امروزه نياز اغلب افراد بر اين است، تا اغلب خدمات را در منزل شخصي خود دريافت كنند. يكي از مزيت هاي استخدام پرستار ساعتي راحتي افراد جامعه مي ‌باشد، و دليل اين موضوع اين است، كه بعضي از افراد قادر نيستند، به بيرون از منزل بروند، و ممكن است، شرايط موجود براي نگهداري و مراقبت از آن‌ ها در منزل فراهم نباشد، و از مشكلاتي مختلفي اعم از بيماري ‌هاي متعدد رنج مي‌ برند. براي فراهم كردن راحتي و آسايش اين گونه از افراد بهتر است، از خدمات منحصر به ‌فرد استخدام پرستار ساعتي در منزل استفاده كنند. اين عملكرد باعث مي ‌شود، كه بيماران ديگر در زمان ‌هاي طولاني در بيمارستان و مراكز درماني بستري نباشند، و در منزل خود تحت نظارت يك پرستار از سلامت جسماني خود را باز يابند.

با توجه به اين‌ كه افرادي كه در بستر بيماري هستند، داراي سيستم دفاعي بدني ضعيفي مي ‌باشند، اگر به بيمارستان مراجعه كنند، امكان اين‌ كه بيماري‌ هاي عفوني براي آن ‌ها صورت بگيرد، و به ‌غير از بيماري ‌هاي زمينه‌ اي خود دچار بيماري ديگر شوند، بيشتر مي ‌باشد، و اين مي ‌تواند اهميت بسيار استخدام پرستار ساعتي در منزل رو بسيار زياد كند. با استخدام پرستار ساعتي علاوه بر اين كه مي توانيد از منتقل شدن سريع بيماري ها جلوگيري كنيد، مي توانيد با حضور در منزل بيمار آرامش بيشتري داشته باشيد.

ارتباط با ما: 02634471270

قيمت پرستار ساعتي

خدمات پزشكي سلامت نوين يكي از مراكز ارائه ي دهنده ي خدمات پرستار ساعتي در منزل مي باشد. اين مجموعه از توانايي ‌هاي پرستاران خود اطمينان دارند، چون تمام پرستاران آموزش‌ ديده و باتجربه مي ‌باشند، و مي ‌توانند بهترين عملكرد را براي بيماران داشته باشند.

گاهي اوقات ممكن است، شرايط جسمي بيمار به گونه اي باشد، كه نياز به استفاده از سونوگرافي‌ ها و راديولوژي‌ ها و آزمايشات مختلفي داشته باشد، در اين صورت مي تواند از خدمات سونوگرافي در منزل، راديولوژي در منزل، آزمايش خون در منزل مجموعه ي سلامت نوين استفاده كند.

با توجه به بيماري ‌هايي كه امروزه در سطح دنيا ديده مي ‌شود، و همه‌ گير هستند، مراجعه به مراكز درماني شلوغ و بيمارستان ‌ها مي ‌تواند براي سلامتي افراد بسيار خطرناك باشد، و باعث هدر رفتن وقت آن ها شود. هم چنين بعضي اوقات ممكن است، به خاطر استراحت بيش از حد بيماران بر روي تخت دچار زخم بستر شوند، در اين صورت مي توانند از خدمات درمان زخم بستر در منزل استفاده كنند، در اين موارد پرستار مي تواند به بهبودي زود هنگام بيماران كمك كند. در بسياري از مواقع ممكن است، بيماران در منزل همراه خوبي نداشته باشند، و به‌ تنهايي زندگي مي‌ كنند، كه اين مورد مي تواند خدمات‌ رساني استخدام پرستار ساعتي را بيشتر كند.

خدمات استخدام پرستار ساعتي

  • در صورتي كه بيمار شما در شرايط حاد و بحراني باشد، و توانايي جا به جايي نداشته باشد، و راه رفتن براي سلامتي او با ضرر داشته باشد، در اين مواقع بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتي در منزل استفاده كند.
  • هم چنين ممكن است، به خاطر بيماري ‌هاي قلبي و آلودگي‌ هايي كه در هوا وجود دارند، قادر نيستيد، به بيرون از منزل برويد.
  • افرادي كه به خاطر ناتواني هاي جسمي نمي توانند راه بروند، بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتي استفاده كنند.
  • بعضي از افراد ممكن است، دسترسي لازم را به مطب و بيمارستان و پزشك نداشته باشند، در اين مواقع بهتر است، با استخدام پرستار ساعتي آسايش و راحتي را براي خود به وجود بياورند.
  • بيماراني كه به خاطر بالا رفتن سن خود نمي توانند از خود مراقبت كنند، و مكان زندگي آن ‌ها دور از دسترس مطب و بيمارستان و پزشك باشد، اين افراد بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتي استفاده كنند.
  • گاهي اوقات ممكن است، افراد به خاطر دلايل مختلف زمان كافي براي مراجعه به مراكز درماني و بيمارستان ها نداشته باشند، در اين مواقع استخدام پرستار ساعتي بهترين گزينه مي باشد.

پرستار سالمند در منزل

وظايف پرستار ساعتي در منزل كرج

يكي از مهم ترين وظايفي كه پرستار ساعتي در منزل انجام مي دهد، نگهداري از سالمنداني است، كه زخم بستر دارند، و يا احتياج به تزريقات در منزل دارند، مي باشد. از ديگر وظافي كه توسط پرستار ساعتي به بيمار ارائه مي شود، عبارتند از:

  • انجام امور مربوط به توالت بيمار 
  • جا به جا كردن بيمار
  • ماساژ بدن بيمار براي گردش خون او
  • انجام تفريحات سالم و بازي هاي آموزشي
  • پانسمان در منزل
  • درست كردن غذا و غذا دادن

ويژگي هاي پرستار ساعتي در منزل كرج

خصوصياتي كه پرستار ساعتي در منزل دارد، در تمام پرستاران به يك صورت مي باشد، و تنها تفاوت بين آن ها اين است، كه  پرستار ساعتي در منزل ساعت كمتري در اختيار دارد، و فقط براي يك يا چند ساعت بايد خدمات با كيفيتي ارائه دهد، پرستار ساعتي در منزل كرج بايد وظيفه خود را به درستي انجام دهد، و در ساعاتي كه مشغول به كار است، خدمات پرستاري را به نحو احسن انجام دهد، تا باعث جلب رضايت از خانواده ها شود.

وظايف پرستار ساعتي در منزل كرج

  • نظم در رفت و آمد
  • هماهنگي با خانواده هاي بيماران و زمان بندي دقيق و منظم براي انجام امور بيمار
  • استفاده درست از زماني كه در اختيار خانواده ها قرار دارد.
  • آراسته و مرتب بودن در زمان خدمت

پرستار ساعتي سالمند در منزل

پرستار ساعتي بيمار در منزل

با توجه به اين كه امروزه به خاطر شرايط و آب و هوايي و مصرف مواد غذايي ناسالم باعث شده است، تا بيماري هاي معمولي و بيماري هاي خطرناك افزايش پيدا كنند، و بسياري از اين بيماران نياز به پرستاري و نگهداري دارند. ديگر اعضاي خانواده اين بيماران با توجه به اين كه به خاطر مشغله هاي فكري خود قادر به مراقبت و نگهداري از بيماران نيستند، در اين مواقع بهتر است، از خدمات پرستار ساعتي بيمار در منزل استفاده كنند، و اگر تا حدودي وقت داشته باشند، مي توانند از خدمات پرستار ساعتي بيمار در منزل استفاده كنند.

پرستار ساعتي از سالمند در منزل كرج

بعضي از افراد به خاطر بالا رفتن سنشان نياز به مراقبت و نگهداري دارند. با توجه به اين موضوع كه ممكن است، ديگر اعضاي خانواده اين افراد توانايي نگهداري از آن ها را به خاطر دلايل مختلف نداشته باشند، بهتر است با استخدام پرستار سالمند به صورت ساعتي و يا تمام وقت به احساسات و عواطف افراد سالمند احترام بگذارند.

با استخدام پرستار ساعتي سالمند در منزل ديگر لازم نياز نيست، نگران باشيد، و پرستار در نبود شما با توجه به تجربه‌ اي كه دارد، اوقات خوبي را براي سالمند فراهم كند‌. ويژگي هاي يك پرستار ساعتي در منزل منظم و دقيق بودن، داشتن قواي بدني لازم براي انجام كارهاي روزانه، تخصص كافي در اين زمينه مي باشد.

وظايف پرستار ساعتي سالمند

  • هماهنگ بودن با ديگر اعضاي خانواده ي سالمند 
  • منظم و مرتب بودن
  • وقت شناس بودن
  • انجام كارهايي مرتبط با وظيفه ي خود
  • استحمام سالمند و نظافت شخصي او
  • انجام فعاليت هاي آموزشي براي سالمند
  • برقراري رابطه صميمانه و عاطفي با سالمند
  • بيرون بردن سالمند براي قدم زدن، تفريح و دوچرخه سواري

پرستار ساعتي براي كودكان در منزل كرج

پرستار ساعتي كودك

بعضي از والدين ممكن است، به خاطر كار زمان لازم را براي نگهداري و مراقبت از كودكان خود را نداشته باشند، به همين خاطر براي انجام كارهاي روزمره كودك نياز به استخدام پرستار ساعتي كودك در منزل خواهند داشت. از وظايف پرستار ساعتي كودك در منزل مي توان به انجام بازي هاي روزانه آموزش و تربيت كارهاي مربوط به مسائل نظافت و نگهداري او اشاره كرد. زماني كه پرستار كودك اين كارها را به درستي انجام دهد، خانواده كودك با آرامش و خيال راحت مي توانند به كارهاي خود برسند.

وظايف پرستار ساعتي كودك در منزل

  • بازي كردن با كودك
  • تميز و مرتب نگه‌ داشتن اتاق بازي 
  • عوض كردن پوشك 
  • ساخت كار دستي با كودكان
  • آماده‌ سازي كودك براي خواب و استراحت
  • درست كردن شير براي كودك و تميز نگه داشتن شيشه شير كودك
  • پخت غذاهاي ساده (ميان وعده با توجه به سن كودك)

از ديگر وظايف پرستار كودك

در بعضي از مواقع ممكن است، علاوه بر وظايف گفته شده در قسمت قبل وظايف اضافي براي پرستار در نظر گرفته شود. در ان مواقع بايد هزينه ي جداگانه براي انجام اين كارها پرداخت كنيد. وظايف اضافي پرستار كودك شامل:

  • كمك به كودكان براي انجام تكليف مدرسه و يا مهد كودك 
  • همراهي كردن كودك براي رفتن و برگشتن از مدرسه
  • تهيه غذا و ميان وعده‌ هاي خاصي براي كودكان  
  • كمك كردن به تميز كردن بخشي از خانه 
  • انجام انواع ايده‌ هاي خارق ‌العاده و خاص براي فعاليت ‌هاي ورزشي و آموزشي كه با كودك انجام مي‌ گيرد. 
  • مهربان بودن و دوست شدن با كودك براي بهتر كردن روابط خود با كودك

پرستار ساعتي كودك در منزل

قيمت پرستار ساعتي

حقوق پرستار ساعتي در منزل با توجه به ساعاتي كه در منزل شما به ارائه ي خدمات مي پردازد، تخصص و تجربه ي پرستار بيمار، ساعت و شيفت كاري پرستار در منزل شما، شرايط بيماري فرد، محل زندگي فرد مسن، توانايي هاي جسمي، كمك كردن در كارهاي خانه مانند نظافت و آشپزي براي فرد و خانواده و... تعيين خواهد شد. براي اطلاع دقيق از تعرفه خدمات پرستاري در منزل 1401 به صورت ساعتي مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

هم چنين ممكن است، با توجه به مكان زندگي كودك و سالمند، شرايط نيروي درخواستي و شرح وظايف پرستار فرق داشته باشد. شرايط محيطي نيز در تعيين دستمزد تأثير گذار مي باشد. از عوامل تأثيرگذار در تعيين حقوق پرستار ساعتي كودك مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • سن كودك
  • تعداد كودكان
  • سن پرستار كودك
  • تجربه كاري پرستار كودك
  • محل سكونت شما و نحوه دسترسي

برچسب: پرستار ساعتي در منزل، قيمت پرستار ساعتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۳:۳۲ توسط:geekgirl موضوع:

پرستار سالمند در منزل (خدمات نگهداري سالمند در كرج)

با توجه به اين كه سالمندي يكي از دوران زندگي همه بانوان و مردان مي باشد، و در اين دوران افراد دچار سالخوردگي مي شوند، و همين موضوع باعث كاهش توانايي هاي جسماني آن ها خواهد شد. حتي ممكن است، نتوانند كارهاي ساده و شخصي خود را هم انجام دهند. خانواده هاي اين عزيزان با توجه به مشكلات اقتصادي، مشغله هاي كاري ممكن است، زمان كافي براي پرستاري و نگهداري والدين سالمند خود نداشته باشند. به همين خاطر مركز پزشكي سلامت نوين با ارائه خدمات پرستاري در منزل توانسته است، مشكل اين عزيزان را حل كند.

ارتباط با ما: 02634471270

پرستار در منزل

با حضور يك پرستار در منزل كه آشنايي كامل با فرايندهاي درماني را دارد، مي تواند كمك زيادي به بهبود روند شرايط زندگي سالمند خواهد كرد. جهت انجام كارها و خدمات در منزل حتماً به تخصص و مهارت خاصي نياز است، به همين خاطر اگر افرادي كه آموزش هاي ويژه براي نگهداري را نديده باشد، به هيچ عنوان قادر به ارائه ي خدمات پرستاري در منزل نخواهد بود.

پرستار سالمند در منزل تهران

پرستار سالمند

همان طور كه قبلاً هم گفتيم، همه ي افراد خانواده مشغول به كار هستند، و ديگر هيچ كدام از اعضاي خانواده وقت اضافي براي هيچ كاري را ندارد. در اين شرايط پرستاري از سالمندان هم يكي از وظايفي مي باشد، كه برعهده ي فرزندان سالمندان مي باشد، كه حتماً بايد به درستي و صحيح انجام شود. ممكن است، اين سوال براي شما بيايد، كه در اين شرايط بايد چيكار كرد؟

اگر يك از اعضاي خانواده ي شما سالمند مي باشد، و شما نمي توانيد به خاطر مشغله هاي كاري و ديگر مسائل به آن ها رسيدگي كنيد، مي توانيد از پرستار براي سالمند استفاده كنيد، و اگر سالمند يا فردي بيمار هم داريد، مي توانيد از پرستار بيمار در منزل استفاده كنيد. يكي از ويژگي هايي كه حتماً بايد پرستار داشته باشيد، اين است، كه در انجام كار خود حرفه اي و كاربلد باشد، هم چنين از ديگر مواردي كه مي توان به آن ها اشاره كرد، داشتن دانش و مهارت، علاقه به كار و سالمندان، دلسوزي و صبر و مهرباني، قابل اعتماد بودن، رفتار و اخلاق حرفه اي و توانايي ايجاد رابطه اي خوب. همه ي اين موارد به نگهداري و سلامت جسمي و روحي سالمند مورد نظر كمك مي كند.

در صورتي كه از مركز سلامت نوين درخواست استخدام پرستار داشته باشيد، مي توانيد از مزاياي زير بهره مند شويد.

  • پرستاري كه براي سالمند شما در نظر گرفته مي شود، قبلاً سابقه ي كار دارد.
  • مشخصات كامل و تضمين هاي لازم را از او گرفته اند.
  • در صورتي كه به هر دليلي لازم باشد، مي توانند يك پرستار سالمند ديگر براي شما جايگزين كنند.

پرستار سالمند فردي مي باشد، كه وظايف پرستاري و مراقبت و انجام امور شخصي سالمند در منزل را انجام مي دهد. اين پرستاران از نظر تخصص و تحصيلات در زمينه هاي مختلف تخصص دارند، كه عبارتند از: مراقب و نگهدار، بهيار، پرستار.

ممكن است، والدين شما از نظر جسماني سالم باشند، و فقط براي انجام كارهاي شخصي احتياج به كمك داشته باشند، در اين مواقع شما مي توانيد از مراقب سالمند در منزل استفاده كنيد. ولي در صورتي كه سالمند شما از نظر فيزيكي و حركتي با مشكل رو به رو شده اند، ابتدا به آنها توصيه مي كنيم، تا از خدمات ويزيت پزشك در منزل استفاده كنند. پرستاران مجموعه ما با توجه به شرايط بيماران و يا سالمندان مي توانند به صورت ساعتي، روزانه، شبانه روزي و حتي در روزهاي تعطيل هم از سالمند شما مراقبت كنند.

قطعاً همه ي سالمندان نياز به پرستار و نگهداري ندارند، چون مي توانند بعضي از كارها را خودشان انجام دهند، ولي در بعضي از مواقع ممكن است، توانايي هاي خود را از دست دهند، و ديگر نتوانند كارهاي شخصي خود را انجام دهند، به همني خاطر بهتر است، فردي همراهشان باشد، تا در صورت نياز به آن ها كمك كنند. پرستار سالمند در منزل حتماً بايد تخصص كافي در مراقبت از سالمند را داشته باشد، و وظايف نگهداري از سالمند را به بهترين شكل ممكن انجام دهند. حتماً در انتخاب پرستار سالمند در منزل بايد دقت كافي را داشته باشيد، و همچنين نكاتي را نسبت به شرايط مد نظر داشته باشيد، تا بتوانيد انتخاب خوبي در مركز پرستاري و همچنين خود پرستار داشته باشيد.

پرستار سالمند در منزل قيمت

چه زماني بايد پرستار استخدام كرد؟

  • پس از عمل جراحي و آسيب ديدگي سالمندان براي انجام كارها
  • استفاده از خدمات تخصصي پرستاري در منزل
  • سالمندان تنها
  • سالمندان دچار آلزايمر
  • در سالمندان دچار محدوديت هاي حركتي
  • براي استراحت اعضاي خانواده و تجديد قوا در امر مراقبت
  • كاهش هزينه ها
  • صرفه جويي در وقت

استخدام پرستار سالمند

حتماً براي استخدام پرستار در منزل بايد به نكات زير توجه داشته باشيد.

  • آيا پرستار دوره‌ ها و آموزش هاي لازم براي نگهداري از سالمندان را گذرانده است؟
  • پرستار تا چه مقدار با وظايف و اهميت حرفه‌ ي خود آشنا مي باشد؟
  • آيا مراكزي كه پرستار را ارسال مي كنند، قابل اعتماد هستند؟
  • آيا مركز ارائه خدمات پرستاري، دسترسي 24 ساعته به پشتيبان پرستار را براي شما فراهم مي‌ كند؟
  • آيا پرستار اعزامي رفتار اجتماعي و قابل قبولي دارد؟

پرستاري را مي خواهيد براي پرستاري سالمند خود استخدام كنيد، بايد شرايط زير را داشته باشد.

  • شرايط سني بين 25 تا 55 سال
  • داشتن سابقه كاري 
  • مودب، باشخصيت، صبور، دلسوز
  • آشنايي با امور منزل و آشپزي
  • داشتن اطلاعات و شناخت كافي در مورد داروها
  • تحصيل كرده باشد.
  • داشتن تعهد كاري
  • داشتن علاقه
  • داشتن مدرك و گذراندن دوره هاي لازم
  • خوش برخورد و پر انرژي
  • عدم اعتياد به مواد مخدر حتي سيگار
  • نداشتن مشكل جسمي و روحي

خدمات نگهداري و پرستاري از سالمند در منزل

پرستار سالمند شخصي مي باشد، كه داراي تحصيلات و دانش و مهارت كافي در زمينه پرستاري از سالمند در منزل مي باشد، و به همه ي بيماري ها و مشكلاتي كه سالمندان ممكن است، با آن رو به رو شوند، آشنايي دارد، و مي داند كه در شرايط حساس بايد چه كاري را انجام دهد. خدمات پرستاري از سالمند در منزل با توجه به اين كه امروزه با خاطر پيشرفته تر شدن تكنولوژي ها و ديگر موارد گسترش پيدا كرده اند، همين موضوع باعث شده است، كه هر روز به تنوع خدمات و كيفيت آن ها اضافه شود. اگر قصد داريد، از اين خدمات استفاده كنيد، مي توانيد ارائه ي اين خدمات را از مجموعه ي ما بخواهيد، چون كه مجموعه ي ما يك مركز پرستاري در منزل در تمام نقاط كرج است، كه داراي با تجربه ترين و حرفه اي ترين پزشكان و پرستاران در اين زمينه مي باشد. در مجموعه ما هر فردي كه به عنوان پرستار مثلاً پرستار سالمند يا پرستار كودك در منزل مشغول به ارائه خدمات باشد، كاملاً با وظايف خود آشنايي دارد، و قادر به انجام تمام كارهاي پرستاري مي باشد.

پرستار در منزل

مراقب سالمند در منزل شبانه روزي

مراقب سالمند در منزل به صورت شبانه روزي از جمله خدماتي مي باشد، كه به صورت 24 ساعته و تمام وقت توسط پرستار براي مراقبت از سالمندان ارائه مي شود. وجود پرستار شبانه روزي سالمند مي تواند باعث بهبودي روند زندگي چه براي سالمندان سالم و چه براي سالمندان ناتوان باشد. پرستاران به هيچ عنوان نبايد درباره زندگي شخصي خود صحبت كنند، و يا حتي در مورد زندگي شخصي سالمند سوالي بپرسند، نبايد اقدام به قرض گرفتن پول از سالمند كنند، پرستار بايد صبور باشد، و احساسات خود را كنترل كند، و همچنين اگر مشكلي پيش آمد، قبل از هر اقدامي با خانواده سالمند در ميان بگذارد.

نگهداري از سالمند در منزل

با توجه به اين كه جامعه ي سالمندي ايران روز به روز گسترده تر مي شود، و به خاطر دلايل اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي، معمولاً وظيفه ي نگهداري از سالمند در منزل بر دوش فرزندان است، ولي با توجه شرايطي كه دارند، قادر به انجام اين كار نيستند، به همين خاطر مراكز پرستاري شكل گرفته اند. خدمات نگهداري از سالمندان در منزل احتياج به صبر و حوصله فراوان است. حتي در برخي از مواقع اين پرستاران مانند دختر، همدم و ياور در كنار سالمندان حضور دارند، و باعث دلگرمي آن ها مي شوند.

نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل

بعضي از سالمنداني كه قادر به انجام كارهاي شخصي خود مي باشد، و برخي ديگر ممكن است، نتوانند اين كارها را انجام دهند. در اين صورت سالمندان احتياج به خدمات پرستاري و نگهداري از سالمند به صورت شبانه روزي در منزل را دارند. با حضور يك فرد متخصص و حرفه اي كه تجربه ي نگهداري از سالمندان را دارد، نه تنها اوضاع را براي بيمار بهتر مي‌ كند، بلكه فشار روحي و جسمي ‌روي خانواده‌ ها را به خاطر وظيفه سخت و طاقت فرساي رسيدگي و مراقبت شبانه روزي از بين مي‌ برد.

مراقب مخصوص نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل با درك و رسيدگي به نيازهاي خاص سالمندان شرايط و درمان ايمن تري را براي نگهداري از سالمند تضمين مي كند. اين خدمات نسبت به بستري كردن سالمند در بيمارستان و يا هر جاي ديگر بسيار مقرون به صرفه است، ولي بايد به اين نكته توجه كنيد، كه هنگام استخدام پرستار شبانه روزي سالمند در منزل به دليل اين كه پرستار بايد به صورت شبانه روزي از بيمار مراقبت و با او زندگي كند، هزينه بيشتري نسبت به پرستار خصوصي سالمند به صورت ساعتي يا نيمه وقت دارد.

قيمت پرستار سالمند در منزل تهران

چه زماني به پرستار سالمند نياز داريم؟

در بعضي از مواقع ممكن است، به خاطر تغييرات جسماني، زمين خوردن هاي مداوم، مشكل در راه رفتن و فعاليت بدني، فراموشي، عدم توانايي در انجام كارهاي شخصي، ناتواني در مديريت مصرف صحيح داروها احتياج به يك پرستار دلسوز و متعهد دارند. به خاطر دلايل مختلفي ممكن است، اعضاي خانواده تصميم بگيرند، براي والدين سالمند خود پرستار استخدام كنند. يكي از رايج ترين دلايل مشغله كاري است. بسياري از افراد وقت كافي براي مراقبت از سالمند را ندارند. از ديگر دلايلي كه ميتوان به اشاره كرد، نداشتن توانايي جسمي براي مراقبت از سالمنداني است، كه در تحرك و راه رفتن مشكل دارند.

بعضي از سالمندان هم ممكن است، به خاطر شرايط پزشكي نياز به انجام تزريقات در منزل و برخي ديگر نياز به مراقبت هاي بهداشتي داشته باشند. در صورتي كه مهارتي در اين زمينه نداشته باشيد، بايد سالمندتان را براي انجام تزريقات و دريافت مراقبت هاي بهداشتي به مراكز درماني ببريد، كه انجام اين كار هم براي شما و هم براي سالمندتان به خاطر كهولت سن و بيماري مي تواند بسيار سخت باشد.

وظايف پرستار سالمند در منزل

  • مراقبت و نگهداري از سالمند

يكي از مهمترين وظايف پرستاران سالمند مراقبت و نگهداري از سالمند، برقراري روابط دوستانه و صميمي با سالمند مي باشد. اين موضوع باعث مي‌ شود، تا عزيزان شما كمتر در معرض افسردگي‌ هاي دوران سالمندي قرار بگيرند.

  • استحمام سالمند و رسيدگي به نظافت شخصي

يكي از كارهايي كه ممكن است، به خاطر بالا رفتن سن افراد انجام آن براي سالمندان مشكل باشد، استحمام و انجام امور مربوط به نظافت شخصي، رفتن به توالت و يا مرتب كردن و سلماني موها مي‌ باشد. بعضي از سالمندان به خاطر مشكلاتي همچون بي اختياري در ادرار و… نياز به پوشك شدن دارند، كه اين مورد نيز در حيطه وظايف پرستار سالمند مي‌ باشد.

  • انجام امور خانه و خدمتكاري در منزل

مراقب علاوه بر نگهداري از سالمند، كارهاي خانه را براي آن ها انجام مي‌ دهد. اين امور مي تواند شامل پخت غذا مناسب با رژيم غذايي وي، امور نظافت و تميز كردن منزل، شستشوي ظروف و پذيرايي از مهمانان وي مي‌ باشد.

  • انجام امور رفاهي و پر كردن اوقات فراغت سالمند

يكي از كارهايي كه انجام آن باعث خوشحالي سالمندان مي شود، تفريح و حضور در اجتماع است. با توجه به توافقات انجام شده مراقب سالمند مي‌ تواند در ساعات مشخصي از روز سالمند را در بيرون از منزل همراهي كند، و همراه وي به پارك و گردش بروند. هم چنين پرستار مي‌ تواند در فعاليت‌ هاي سرگرم كننده درون منزل اعم از تماشاي فيلم، كتاب‌ خواني، حل جدول، مرور خاطرات و تماشاي آلبوم ‌هاي قديمي سالمند را همراهي كند.

  • رسيدگي به وضعيت درماني سالمند در منزل

اگر سالمند تحت نظر پزشك باشد، و از داروهاي خاصي استفاده كند، پرستار بايد طبق زمان بندي مشخص شده توسط پزشك معالج دارو را به بيمار يادآوري كند، و وظيفه دارو دادن به وي را برعهده خواهد داشت. علاوه بر اين پرستار سالمند موظف است، در صورت نياز به صورت روزانه و هفتگي فشار خون و يا ميزان قند خون وي را اندازه‌ گيري كند.

  • انجام امور اداري و مالي سالمند

در صورت داشتن اجازه ي خانواده ي سالمند پرستار مي‌ تواند امور اداري و حتي مالي وي را نيز انجام دهد. انجام خريد براي منزل، پرداخت شارژ ساختمان، پرداخت قبوض آب و برق و گاز و نيز ديگر امور بانكي از جمله وظايف يك پرستار سالمند مي‌ تواند باشد.

از ديگر وظايف پرستار سالمند در منزل مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • رسيدگي به رژيم غذايي سالمند
  • همراهي سالمند در صورت نياز و طبق خواسته خانواده سالمند
  • مراقبت از زخم
  • مراقبت از سوند معده و يا سوند ادرار بعد از نصب سوند در منزل
  • حفظ ارتباط با پزشك سالمند و گزارش تغييرات سلامتي و تغييرات نسخه دارويي سالمند و اجراي آن
  • خواندن كتاب براي سالمند
  • بازي كردن
  • نامه نوشتن و يا پيغام گذاشتن از طرف سالمند

شرح وظايف پرستار سالمند در منزل

پرستاري سالمندان

با استفاده از خدمات پرستاري سالمندان باعث مي شود، تا سلامت روحي و رواني و جسمي سالمند به طور كامل حفظ شود، و هزينه آن هم نسبت به آسايشگاه ها بسيار كمتر است. بعضي از سالمندان توانايي انجام امور شخصي يا عمومي را ندارند، و احتياج به همدم يا هم صحبت دارند، ولي برخي از آن ها نياز به كسي دارند، كه در انجام امور همراهشان باشد، و از آن ها مراقبت و نگهداري كند.

از مهم ترين موارد در اين زمينه:

  • داشتن توانايي كنترل احساسات در پرستاري سالمندان 
  • داشتن مهارت ارتباطي در پرستاري سالمند
  • صبور بودن در مراقبت از سالمند در منزل
  • داشتن دقت بالا در پرستاري از سالمندان در منزل
  • قدرت بدني بالا در پرستاري سالمند

پرستار سالمند حرفه اي

استفاده از خدمات پرستاري در منزل و يا مراقبت در منزل توسط مراقب و پرستار سالمند حرفه اي ويژگي هاي منحصر به فردي دارد كه به برخي از آن ها اشاره شده است. در اين مورد پرستار سعي مي كند، تا شرايط ايمن را براي سالمند ايجاد كند، و از اين طريق مي توانند محدوديت هاي سالمند را كاهش و استقلال سالمند را افزايش دهند.

پرستارهاي سالمندي كه به صورت حرفه اي كار مي كنند، برخلاف مراقبين خانوادگي آموزش مي بينند، تا وضعيت جسمي و رواني سالمند را تحت نظر داشته باشند، و متوجه ي تغييرات هر چند كوچك در عادات غذايي، ظاهر و رفتار سالمند شوند، و آن را به پزشك معالج گزارش دهند. به همين خاطر استفاده از خدمات تخصصي مراقبت و پرستاري سالمند حرفه اي از لزومات مراقبت از سالمند در منزل مي باشد.

مزايا استفاده از خدمات پرستاري در منزل 

  • با وجود پرستار در خانه باعث مي شود، تا سالمندان در محيط خانه و در كنار ديگر اعضاي خانواده ي خود احساس بهتري داشته باشند، و در آرامش زندگي كنند.
  • انجام امور روزانه ي خود مانند استحمام و بردن به دستشويي و…

پرستاري در منزل

پرستاري در منزل موارد زيادي را در برمي گيرد، به همين خاطر شما مي توانيد به هر خدماتي كه احيتاج داشتيد، را از ما درخواست كنيد. وارد شدن به دوران سالمندي از سن 50 سال به بعد شروع مي شود، كه يك سري تغييران فيزيكي، روحي، رواني و... در افراد ايجاد مي شود، كه يك پديده طبيعي و مهم است، و پرستاري از سالمند در منزل از خدمات ارائه شده در مركز ما مي باشد، كه توسط پرستاران باتجربه و حرفه اي انجام مي شود.

تقسيم بندي سالمندي

از نظر سني 

  • سالمند جوان (70-60 سال)
  • سالمند ميانسال (80-71 سال)
  • سالمند پير (81 سال به بالا)

از نظر ميزان وابستگي 

  • داراي حداقل وابستگي
  • وابستگي نسبي
  • حداكثر وابستگي

خدمات پرستاري در منزل هم شامل:

  • بررسي وضعيت اوليه ي بيمار و تعيين كردن يك برنامه مراقبت ويژه از بيمار
  • نظارت بر روي مصرف دارو و كمك به تسكين دردهاي بيمار
  • شست شو دادن و پانسمان كردن زخم هاي بيمار
  • يادداشت كردن علائم حياتي بيمار
  • به روز رساني هر يك از انواع مراقبت هاي بيمار طبق وضعيت بيماري 
  • آموزش دادن نحوه صحيح مراقبت كردن از بيمار به خانواده او
  • ارائه دادن پيشنهاداتي براي بهبود امنيت بيمار در منزل
  • كنترل كردن علائمي كه ميتواند باعث بد حاليه بيمار و مراجعه كردن او به بيمارستان شود.
  • نظارت كردن بر انجام دادن كمك هاي اوليه در منزل
  • ارتباط پرستار بيمار با پزشك براي اطلاعات بيشتر جهت مراقبت از بيمار
  • تشويق كردن بيمار به همكاري و حمايت از او

نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل

پرستار مرد سالمند

معمولاً آقايان درصد بسيار كمي از جامعه پرستاري را تشكيل مي‌ دهند. با توجه به اين كه بسياري از مردان كهنسال با پرستاران مرد رابطه بهتري دارند. علاوه بر اين يك پرستار مرد به دليل قدرت فيزيكي مناسب خود توانايي بيشتر در رسيدگي به امور سالمندان دارد.

پرستار خانم سالمند

بانوان درصد بيشتري از جامعه ي پرستاري ايران را مي‌ دهند. خانم ها به دليل ويژگي‌ هاي ذاتي خود همانند مهرباني و دلسوزي بيشتري كه دارند، بسيار پرستاران مناسبي هستند. هم چنين در انجام كارهاي خانه توانايي بالايي دارند. اگر طعم غذا و نظم و ترتيب منزل بيمار براي شما اهميت زيادي دارد، مي توان روي كمك پرستاران زن حساب ويژه‌ اي باز كنيد. اغلب زنان كهنسال پرستار زن را ترجيح مي‌ دهند.

نگهداري از سالمند

قطعاً بهترين مكان براي تما افراد سالمند خانه ي خودشان مي باشد، چون ممكن است، فكر كنند، كه سر بار و محتاج ديگر اعضاي خانواده ي خود هستند، و يا در خانه افراد ديگر و يا حتي فرزندان خود اضافي هستند. به همين خاطر سالمندان زن و مرد در خانه خود احساس امنيت و آرامش بيشتري دارند، و همچنين از نظر روحي و جسمي در شرايط بهتري قرار مي گيرند.

نگهداري از سالمندان توانا و ناتوان را مي توان به پرستار در خانه سالمندان يا حتي برخي بيمارستان ها سپرد، ولي بهترين راه براي اين كه اين لحظات از زندگي را در بهترين شرايط بگذرانند، و هيچ نگراني و خجالت و ناراحتي اي بابت هيچ موردي نداشته باشند.

نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل

نگهداري از سالمند با حقوق بالا

پرستاران متعددي وجود دارند، كه به دنبال كاري مانند نگهداري از سالمند با حقوق بالا مي باشند. اين خدمات توسط پرستاراني متخصص، با دانش و مهارت بالا، مدارك تحصيلي بالا و... با بهترين شرايط مي باشد.

پرستار سالمند در كرج

پرستاران بايد توانايي انجام كارهاي مراقبت و نگهداري از سالمندان در منزل را داشته باشند، و حتماً بايد دانش و تجربه كافي از اين توانايي ها داشته باشد، تا بتواند آن ها را انجام دهد. اگر جزو افرادي هستيد، كه در شهر كرج و مناطق اطراف آن سالمندي داريد، كه احتياج به پرستار دارد، مي توانيد با كارشناسان مجموعه ما تماس بگيريد، و از پرستاران باتجربه و حرفه اي ما استفاده كنيد.

به طور قطع يكي از مشكلاتي كه افراد در سالمندي و سنين بالا نگران آن هستند، تنها ماندن است، كه سبب دلتنگي، آلزايمر و ديگر مشكلات بيماري ها مي شود. براي اين كه بتوانيد از بروز اين مشكلات جلوگيري كنيد، مي توانيد از پرستاران دلسوز و مهربان درخواست كنيد، تا مانند يك همدم در كنار والدين سالخورده شما باشند، و از آن ها مراقبت كنند.

استخدام پرستار شيفت شب سالمند

افرادي كه شرايط خاص زير را داشته باشند، احتياج به پرستار شيفت شب دارند:

  1. ترسيدن از تنهايي 
  2. شب بيداري 
  3. چند نوبت در شب به دستشويي مي روند.
  4. سالمنداني كه پوشك مي شوند.
  5. سالمنداني كه شب ها احتياج به صحبت و درد و دل دارند.
  6. آلزايمري هستند.
  7. شبها بيدار مي باشند، و فقط به اطراف خيره مي شوند.
  8. سالمنداني كه زندگي نباتي دارند 
  9. سالمنداني كه شب ها احتياج به لگن دارند.
  10. سالمنداني كه داروي ساعتي دارند.
  11. سالمنداني كه بي قرار هستند.

پرستاري سالمندان دچار ناتواني جسمي و ذهني

سالمندان زيادي وجود دارند، كه ممكن است، دچار ناتواني‌ هاي شديد و محدوديت‌ هاي جسماني باشد. در صورت وجود اين وضعيت ممكن است، نتوانند به كارهاي شخصي خود رسيدگي كنند، به همين خاطر بايد يك مراقب سالمند آموزش ديده با ملايمت و مهرباني و با حفظ عزت نفس سالمند او را در انجام امور كمك كند.

پرستاري از سالمند پوشكي

يكي از مسائل مربوطه به نگهداري و مراقبت از سالمندان، نگهداري از سالمند پوشكي مي باشد. زماني كه پرستار سالمند يا مراقب سالمند در مورد اصول بستن پوشك بزرگسال را آموزش ديده باشند، و اصول نظافت و تعويض پوشك بزرگسال را به بهترين شكل انجام دهد، سبب راحتي و آسايش بيشتر سالمند باشد. هنگام پوشك كردن سالمندان بايد به نكاتي از قبيل وزن و سايز سالمند و همچنين انواع پوشك سالمند كه بايد متناسب با فرد سالمند انتخاب شود.

بعضي از كارهاي شخصي سالمند كه برعهده پرستار است، شامل:

  • كمك به شست و شو و دوش گرفتن سالمند
  • شست و شوي ملحفه و روتختي سالمند
  • رسيدگي به ظاهر سالمند 
  • كمك به بهداشت دهان دندان
  • مراقبت‌ هاي مربوط به بي اختياري ادراري و اجابت مزاج سالمند و نظافت سالمند
  • انجام كارهاي نظافتي منزل
  • شستن لباس‌ ها
  • آشپزي كردن
  • بيرون بردن زباله‌ ها
  • انجام امور سبك منزل
  • ديگر خدمات تخصصي
  • كمك به تحرك و قدم زدن در سالمندان
  • پوشيدن لباس
  • كمك به خوابيدن در تخت خواب
  • جابجايي روي ويلچر
  • جا به جايي از روي تخت روي ويلچر يا صندلي
  • غذا دادن به سالمند
  • كمك به بهداشت فردي

پرستاري از سالمند پوشكي

قيمت پرستار سالمند در منزل

يكي از ويژگي هاي استخدام پرستار از طريق موسسات پرستاري داراي مجوز مشخص بودن قيمت و تعرفه ي دستمزد پرستار سالمند در منزل مي‌ باشد. دستمزد پرستار با توجه به عوامل مختلفي اعم از ميزان تحصيلات، تجربه و تخصص، نحوه عقد قرار داد (روزانه و يا 24 ساعته) و نيز قرارداد هاي مدت دار و همچنين شرح وظايف پرستار متغير مي‌ باشد. 

از ديگر مواردي كه ممكن است، بر روي تعرفه ي پرستار سالمند در منزل تأثيرگذار باشد، شامل:

  • حمام كردن سالمند
  • آشپزي براي سالمند يا خانواده سالمند
  • جا به جايي فرد مسن روي تخت يا همراهي وي براي راه رفتن
  • اجابت مزاج سالمند
  • بيماري هاي سالمند 

https://salamatnovin.com/post/29/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84 


برچسب: پرستار سالمند در منزل ساعتي،قيمت پرستار سالمند در منزل كرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۱۳ توسط:geekgirl موضوع:

پرستار كودك در منزل |مراقبت و نگهداري از كودك

پرستار كودك فردي مي باشد، كه مي تواند خدمات مراقبتي و آموزشي را در منزل براي كودكان انجام دهد. مراقب كودك از روند رشد كودك آگاهي كامل دارد، و روش هاي تربيت و پروش و كار با كودك را مي داند. پرستار كودك در منزل مي تواند براي كودكان محيط هيجان انگير ايجاد كند. پرستار بچه با والدين در ارتباط است، و به نگراني‌ هاي والدين توجه مي كند، و راه حل هاي مناسب را در برخورد با كودك و خانواده استفاده مي كند، و همواره تلاش مي كند، تا كودك را در رسيدن به اهدافي كه والدين برايش تعيين كرده‌ اند، راهنمايي كند. 

با توجه به اين كه تعداد مهد كودك ­هايي كه از نوزادان پرستاري و مراقبت مي­ كنند، انگشت شمار هستند، به همينخاطر ممكن است، در نزديكي محل زندگي شما اين نوع از مهدكودك ها وجود ندارد. در اين شرايط بيشتر خانواده ­ها ترجيح مي دهند، پرستار كودك استخدام كنند. مركز پزشكي و پرستاري سلامت نوين تمام سعي خود را در اين راستا كرده، تا با آموزش پرستاران مجرب و توانمندي كه اصول نگهداري و تربيت كودكان را مي­ دانند، آماده ­ي خدمات رساني به خانواده­ ها هستند. اين مركز با ارائه ي مشاوره رايگان به والدين ­ها اعتماد آن ها را جلب مي كنند، كه پرستار مناسب براي نگه­داري از كودكانشان انتخاب شود.

ارتباط با ما: 02634471270

نگهداري كودك در منزل پرستار

پرستار كودك

ممكن است، والدين وجود داشته باشند، كه به خاطر شرايط زندگي و مشغله ي كاري قادر به نگهداري و تربيت فرزندان خود نيستند، و حتي ممكن است، در نزديكان خود كسي را نداشته باشند، كه بتوانند از تجربه هاي آن ها استفاده كنند، و كودك خود را به بهترين شكل تربيت كنند. حالا برخي از اين كودكان صحيح و سالم هستند، و تنها احتياج به نگهداري و تربيت و آموزش دارند، و برخي ديگر هم ممكن است، مريضي و مشكلاتي خاصي داشته باشند. با استخدام پرستار كودك مي توانيد كودك خود را به همان شكلي كه دوست دارند، تربيت كنند. پرستار كودك فردي است، كه عاشق پرستاري و كودكان است، تجربه و مهارت هاي لازم را دارد، خلق و خوي همه ي كودكان را مي شناسد، و مي داند با هر كودكي چگونه برخورد كند.

پرستار بايد محيطي آرام و در حين حال شاد براي كودك فراهم كند، با كودك بازي كند، با بچه ارتباط خوبي بر قرار كند، و كاملاً مراقبش باشد.

براي استخدام پرستار كودك لازم است، بدانيد كه براي مراقبت از كودك شما به صورت شبانه روزي بهتر است، كه غذاي پرستار كودك را تهيه كنيد، ولي براي مراقبت هاي شبانه بهتر است، كه ميان وعده و نوشيدني در اختيارش قرار بدهيد، يا به او اجازه دهيد، تا غذاها و نوشيدني مورد علاقه خود را همراه خود بياورد. لطفا در مورد تمام قوانين آشپزخانه با پرستار كودك خود صحبت كنيد.

ويژگي هاي يك پرستار مناسب براي استخدام 

  • اشتياق به كار
  • روحيه بالا و شاد
  • ابتكار عمل
  • مسئوليت پذيري
  • حرفه اي بودن
  • پاسخ گويي به والدين
  • تجربه بالا و خوب
  • الگو بودن
  • مهربان و از خود گذشته
  • قابل اعتماد
  • وقت شناس
  • صبوري

پرستار كودك و بچه در منزل كرج

در بعضي از خانواده ها ممكن است، كه داراي نوزاد، كودك خردسال يا حتي كودكاني با بيماري هاي خاص باشند. در اين صورت به نظر شما مي توان براي هميشه آن ها را به پدر بزرگ و مادربزرگشان سپرد؟

بهترين كاري كه در اين شرايط مي توانيد انجام دهيد، اين است، كه با استخدام فردي در منزل براي پرستاري و نگهداري از كودكان و تربيت آن ها به بهترين روش است، چون بيشتر خانواده ها اين عقيده دارند، كه فرزندشان در منزل خود احساس راحتي و امنيت بيشتري دارد، و والدين هم مي توانند پرستاري براي زماني كه در شيفت و ساعات كاري هستند، استخدام كنند، و خيالشان بابت فرزندشان راحت باشد.

همچنين در بعضي جوامع حضور يك فرزند در خانواده باعث مي شود، كه همه ي كارها و علايق شخصي را كنار بگذاريد. اين امر به مرور نه تنها به والدين بلكه به كودكان نيز آسيب مي رساند. بنابراين حضور پرستار كودك در منزل اين فرصت را به شما مي دهد، كه زماني را نيز براي كارهاي شخصي صرف كنيد.

مراكز زيادي وجود دارد، كه اين گونه خدمات را ارائه مي دهند، ولي پيشنهاد ما به شما اين است، كه از مراكز معتبر و شناخته شده درخواست خدمات كنيد. مركز سلامت نوين ارائه دهنده ي صفر تا صد خدمات پرستار كودك، پرستار سالمند و پرستار بيمار با استفاده از پرستاران آموزش ديده و متخصص مي باشد.

قيمت پرستار بچه در منزل

پرستار كودك در منزل در كرج

پرستار كودك شما شخصي است، كه فرزند شما تمام طول روز خود را با او مي گذراند، و اين طبيعي است، كه از او الگو برداري مي كند، و مهم تر از همه اين است، كه رشد جسمي و فكري و روحي كودك توسط پرستار انجام مي شود، و در نتيجه اين مهم است، كه اين موارد چگونه انجام شود. فردي كه شما استخدام مي كنيد، بايد از هر نظر داراي شرايط مناسب و خوب باشد، و توانايي تربيت و آموزش صحيح فرزند شما را داشته باشد، و به همين خاطر به شما توصيه مي كنيم، تا براي استخدام چنين پرستاراني دقت بالايي به خرج دهيد، سابقه كاري پرستار را مطالعه كنيد، و با پرستار كاملا آشنا شويد.

در صورتي كه از خدمات اين مركز استفاده مي كنيد، مي توانيد از مزايا و خدمات زير هم بهره مند خواهيد شد.

  • اگر به خاطر موارد خاص به تجهيزات پزشكي مختلفي از قبيل ونتيلاتور، اكسيژن ساز، تخت بيمارستاني و… نياز نياز داشته باشيد، اين مركز توانايي آماده سازي اين تجهيزات را دارد.
  • اگر شما به خدمات درماني ديگر از قبيل فيزيوتراپي در منزل، درمان زخم و پانسمان زخم در منزل، آزمايش خون در منزل، ويزيت پزشك در منزل، تزريقات در منزل و… احتياج داشته باشيد، اين مركز قادر به ارائه ي خدمات به شما خواهد بود.

استخدام پرستار كودك در منزل قطعاً كاري سخت و دشوار مي باشد، و احتياج به دقت و وقت كافي دارد، چون امروزه شايد كمتر بتوان پرستاراني واقعا دلسوز و مهربان براي فرزندان پيدا كرد، ولي مجموعه ي ما اين تضمين را به شما مي دهد، كه داراي بهترين و مناسب ترين و باتجربه ترين پرستاران كودك هستيم، كه آماده ي خدمت رساني به بهترين شكل هستند.

پرستار نوزاد

پرستار نوزاد شخصيست، كه در صورت نبود پدر و مادر در خانه به خاطر مشغله ي كاري و يا ديگر موارد از كودكاني كه در سنين كم هستند، و نوزاد محسوب مي شوند، نگهداري و مراقبت مي كند، كه اين پرستاران معمولاً به صورت ساعتي، روزانه و يا شبانه روزي تا زماني كه پدر يا مادر به منزل برسند، كار مي كنند. از وظايف اصلي يك پرستار مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • شير خوردن
  • تعويض لباس
  • بازي و...

پرستاراني كه مهارت بيشتري داشته باشند، مي توانند با درسافت حقوق بالاتر امور منزل و آشپزي را هم انجام دهند. براي استخدام پرستار نوزاد در منزل بايد خصوصياتي از جمله شخصيت، سليقه ها، مهارت ها، ارزش ها و شرايط زندگي و... را در نظر گرفت، كه شناخت درست اين موارد در تربيت فرزند شما تاثير زيادي خواهد داشت.

پرستاري از كودك در منزل

با توجه به زياد بودن ترافيك هاي درون شهري، فاصله زياد بين منزل، محل كار و مهد كودك ها، صرف وقت و هزينه براي رساندن بچه به مهد كودك و... باعث مي شود، ما براي راحتي و آسايش شما و فرزندتان خدمات پرستاري و نگهداري كودك در منزل پرستار را به شما توصيه مي كنيم. 

والديني كه مي خواهند از اين خدمات استفاده كنند، را مي توان به چند دسته تقسيم كرد.

  • پرستاري از مادر و نوزاد پس از زايمان

بعضي از بانوان ممكن است، بعد از به دنيا آوردن بچه خود به خاطر دردها و سختي هايي كه تحمل كرده اند، دچار افسردگي شوند، كه اين گونه افراد بايد حتماً حمايت احساسي شوند، و همچنين در اين شرايط بايد فردي به عنوان پرستار نوزاد دلسوز و مهربان وجود داشته باشد، تا بتواند نيازهاي كودك را هم در كنار نياز هاي مادر برطرف كند.

  • پرستاري از كودكان در سنين مختلف

كودكان در هر سني كه باشند، ممكن است، به انجام كارهاي خطرناك فكر كنند، و اتفاقي ناگوار را به وجود آورند. به همين خاطر والدين براي زماني كه در خانه حضور ندارند، پرستار استخدام مي كنند، تا ديگر نگران اين شرايط نباشند.

  • پرستاري از كودكان با شرايط خاص

بعضي از كودكان ممكن است، به خاطر بيماري خاصي كه دارند، نياز به خدمات ويژه و تخصصي پرستاري دارند. از اين مدل خدمات مي توان به پرستار كودك اوتيسم، پرستار كودك پيش فعال و ده ها و... اشاره كرد.

پرستار كودك در منزل در كرج

پرستار كودك در كرج

با توجه به اين كه شهر كرج همانند هر تهران يكي از پر جمعيت ترين شهرهاي ايران است، كه افراد زيادي در اين شهر به دنبال خدمات پرستاري در منزل مانند پرستار بيمار كرونايي و پرستار كودك هستند، و همچنين تعداد زيادي مراكز پرستاري هم در اين شهر وجود دارند، كه تعداد محدودي از آن ها كاملا معتبر هستند، و بهترين خدمات را ارائه مي دهند.

چه زماني بايد از پرستار كودك استفاده كنيم؟

بيشتر خانواده ها به خاطر حضور دائمي در منزل مي توانند خود تا حد زيادي از خردسالان و كودكان مواظبت كنند، ولي اين مورد هميشگي نمي باشد، و افراد گاهي توانايي نگهداري از كودك خود را ندارند.

دلايل اصلي استفاده از پرستار كودك 

  • در برخي از روزهاي سال و فقط براي ساعاتي از روز در موقعيت هايي مانند رفتن به مهماني و مسافرت
  • در شرايط غيرمنتظره
  • در صورت بستري شدن در بيمارستان
  • در صورت متولد شدن فرزند جديد
  • در نگهداري از فرزندان چند قلو
  • در روزهاي مشخصي در هفته براي رسيدگي به امور شخصي
  • براي داشتن وقت استراحت و رفع خستگي ناشي از مراقبت كودك و نوزاد
  • همراهي كردن شما در گردش و مسافرت و تعطيلات براي مواظبت از كودك
  • مراقبت از كودك در ساعات كاري شما

انواع خدمات مراقبتي كودك در منزل 

اطلاع داشتن از تفاوت وظايف و شرايط مراقبين و پرستاران كودك به شما كمك مي‌ كند، تا انتخاب دقيق تر و آگاهانه‌ تري داشته باشيد. مراقب و پرستار كودك در منزل براساس نياز، سن و شرايط كودك به انواع مختلف تقسيم بندي مي‌ شوند. مادريار، كودك‌ يار، روانشناس و يا مراقب آموزشي انواع مراقب كودك مي باشند، و تفاوت آن ها در وظايف و تخصص آن ها است.

وظايف پرستار كودك در منزل

  • مراقبت كامل از كودكان

مراقبت و نگهداري از كودك براي اين انجام مي شود، تا از آسيب ديدن كودكان جلوگيري كرد، و همچنين برقراري يك رابطه عاطفي و احساسي با كودكان يكي از مهم ترين وظايف پرستار كودك است، چون كه باعث مي شود، كودك كمتر نبود پدر و مادرش را در طول شبانه روز احساس كند.

  • كمك به بهداشت كودك

از مهم ترين وظايف پرستار كودك در منزل رسيدگي به نظافت و بهداشت شخصي كودك مانند استحمام، تعويض پوشك در نوزادان مي باشد، و در كودكاني كه كمي بزرگتر هستند، و مي توانند راه بروند شامل بردن به دستشويي، كمك در مسواك زدن و شستشوي دهان و دندان و استحمام مي باشد.

  • انجام بازي هاي خلاقانه با كودك

تفريح و آموزش يكي از مهم هاي نيازهاي كودكان مي باشد. با توجه به اين كه پرستار كودك فردي آموزش ديده و با تجربه است، روند تعليم و آموزش فرزندان شما بسيار كارآمد و مفيد پيش خواهد رفت. پرستار كودك با استفاده از بازي و سرگرمي به وسيله جديدترين متدهاي روز دنيا فرزندان شما را آموزش مي دهد. پرستار كودك شما را به پارك مي برد، و با انجام بازي هاي آموزشي مناسب سن او در منزل اوقات فراغت فرزندتان را پر مي كند.

ممكن است، برخي كودكاني خجالتي باشند، اين دسته از كودكان به كمك بيشتري براي ارتباط برقرار كردن نياز دارند. پرستار كودك مي تواند تلاش كند، كودك را درگير كند. با تشويق كودكان به انجام فعاليت ها و شركت در بازي هاي مورد علاقه‌ آن ها كودك ياد مي‌ گيرد، به پرستار بچه اعتماد كند، و دوستش داشته باشد.

  • انجام امور خانه

به غير از مراقبت از كودك وظيفه مرتب سازي اتاق و وسايل بازي كودكان، تهيه غذاها و ميان وعده هاي ساده و سالم براي كودكان نيز يكي از وظايف پرستار كودك مي باشد.

  • نگهداري كودك در منزل

استخدام پرستار كودك در منزل نه تنها براي فرزندتان بلكه براي شما به عنوان والدين كودك مزاياي زيادي دارد.

  • كمي استراحت كنيد.

كودك شما بخش مهمي از زندگي شما مي باشد، ولي براي شاد بودن و حضور در كنار فرزندتان، بايد سلامتي خود را پرورش دهيد. با توجه بهاين كه پدر و مادر بودن وظيفه سنگيني است، كه بايد در هر ساعتي از شبانه روز و در هر وضعيت روحي و جسمي از فرزندتان مراقبت كنيد، و اين شرايط با شاغل بودن شما سخت تر مي شود. حضور پرستار كودك به شما كمك مي كند، تا كمي براي خودتان وقت بگذاريد، به كارهايي كه علاقه داريد، برسيد، و كمي استراحت كنيد. شما قبل از هر چيزي بايد يك والدين پر انرژي و شاد باشيد.

  • ارتقاء مهارت هاي كودك

كودكي يكي از مهم‌ ترين برهه هاي زماني براي شكل‌ گيري شخصيت افراد است. والدين و پرستار كودك در اين دوره بايد به جنبه هاي مختلف رشد كودك و ارتقا مهارت هاي اجتماعي و فردي توجه كنند، تا شخصيت او به درستي شكل بگيرد. پرستار كودك مهارت هاي ارتباطي را به كودك شما آموزش مي دهد. پرستار به كودكتان كمك مي كند، تا از نقطه امن خود خارج شود، و براي بازي كردن، كمك گرفتن و… با ديگران ارتباط برقرار كند.

  • كودكتان را مستقل بار بياوريد.

والدين كودكان قطعاً اولين كساني هستند، كه كودكان با آن ها ارتباط برقرار مي كنند، و بيشترين زمان خود را با آن ها مي گذرانند. به همين خاطر كودكان به شدت به پدر و مادر وابسته مي شوند، كه اين امري طبيعي است، ولي حضور پرستار كودك در منزل باعث مي شود، رابطه سالم تري بين شما و كودكتان برقرار شود. در اين شرايط فرزندتان درك مي كند، كه شما هميشه و همه جا حضور نداريد، به همين خاطر بايد توانايي برقراري ارتباط با ديگران را داشته باشد.

  • آموزش خصوصي به كودكان

قطعا به خاطر مشغله هاي كاري يا خانه داري و رسيدگي به ديگر فرزندان فرصت يا انرژي كافي براي آموزش فرزندتان را نداريد، به همين خاطر نياز داريد، تا پرستاري را استخدام كنيد، كه توانمندي ها، اصول و ارزش هاي اخلاقي و رفتاري را به فرزندتان آموزش دهد. اگر خودتان قادر به انجام اين كار نيستيد، استخدام پرستار كودك در منزل را ناديده نگيريد.

قيمت پرستار كودك در منزل سال 1401

از ديگر وظايف پرستار كودك در منزل مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • بازي كردن با كودك و استفاده از روش هاي نوين جهت افزايش خلاقيت در كنار سرگرمي
  • مهارت آموزي به كودك (شعرخواني، نقاشي، مجسمه سازي، ورزش و...)
  • رفتار صحيح با كودكان در شرايط خاص (پيش فعالي، افسردگي و...)
  • مراقبت دلسوانه از كودك در برابر آسيب هاي فيزيكي و حوادث ناگوار
  • كنترل اضطراب كودك كه به خاطر جدايي او و والدين مي باشد.
  • خوراندن دارو در صورت نياز طبق دستورالعمل تعيين شده
  • تربيت كودك بر اساس توصيه والدين
  • آماده كردن شير خشك نوزاد
  • آماده كردن غذاي كودك
  • كمك به تغذيه كودك
  • استحمام كودك
  • تعويض لباس، پوشك
  • شستن لباس هاي كودك
  • شستن ملحفه و مرتب كردن تخت كودك
  • كمك به دستشويي رفتن كودك و آموزش آن
  • آماده كردن تغذيه و ميان وعده براي كودكي كه به مدرسه يا كلاس آموزشي مي رود.
  • برنامه ريزي براي اوقات فراغت (بازي در خانه، رفتن به شهربازي، ورزش و…)
  • آموزش انضباط به كودك با توجه به دستورات والدين
  • به مدرسه بردن و برگرداند كودك
  • تشويق كردن كودك به انجام تكاليف مدرسه
  • تميز نگه داشتن محيط اطراف كودك در اتاق يا خارج از آن
  • تنظيم فواصل زماني تغذيه و خواب كودك
  • آموزش به كودك در مورد نظافت شخصي و آداب معاشرت
  • انجام خريد روزانه

مزاياي استفاده از خدمات پرستار كودك در منزل

شما مي‌ توانيد در زمان هايي كه قادر به مراقبت و نگهداري از كودك خود نيستيد، پرستار را استخدام كنيد، و در بعضي از روزها كه اتفاقات غير منتظره و برنامه‌ ريزي نشده پيش مي‌ آيد، ساعت كار او را تغيير دهيد، و يا از پرستار جايگزين استفاده كنيد. قطعاً شما كودك خود را به دست فردي مي سپاريد، كه مورد اعتماد و منتخب شما است، تا او را به مدرسه ببرد، از مدرسه به خانه برگرداند، او را به كلاس‌ هاي آموزشي ببرد، و براي او غذاي مورد علاقه و سالم آماده كند، و با او وقت صرف كند.

با توجه هب اين موضوع كه كودكان هميشه از حضور در يك محيط ناآشنا هراس و ترس دارند، و بسياري از آن‌ ها تا مدت طولاني خود را با محيط جديد مطابقت نمي‌ دهند، ولي نگهداري از كودك در منزل به آرامش كودك و خانواده كمك مي كند.

صرفه جويي در هزينه و وقت خانواده از ديگر نكات مهم نگهداري كودك در منزل است، با اين روش نگهداري در هزينه سرويس رفت و آمد و يا در صورتي كه اين كار را والدين بر عهده دارند، در وقت خود صرفه جويي مي‌ كنند.

پرستار كودك در منزل ني ني سايت

پرستار تا چه مدت زماني مي تواند در كنار كودك باشد؟

خدمات مراقبتي پرستاري در منزل به دو صورت مقطعي و شبانه روز براي خانواده ها ارائه مي شود. خدمات مقطعي مي تواند به صورت ساعتي، روزانه و يا شبانه روزي در نظر گرفته شود. مراقبت پاره وقت يا مقطعي زماني استفاده مي شود، كه والدين فقط ساعاتي از شبانه روز نمي توانند در كنار فرزند خود باشند، مناسب تر است. زماني كه والدين به صورت پاره وقت شاغل هستند، گزينه استفاده از خدمات مقطعي مورد استفاده قرار مي گيرد. والدين مي توانند در صورت تمايل براي زمان هاي كوتاه از خدمات پرستار در منزل استفاده كنند.

در انتخاب پرستار كودك بايد به چه مواردي توجه كنيم؟

متاسفانه ممن است، كه به خاطر مشغله‌ ي زياد والدين در رابطه به مراقبت و تربيت خود با نگراني هايي رو به رو شوند. ممكن است، براي خانواده  اين موضوع سوال باشد، كه چگونه بهترين پرستار را انتخاب كنيم؟ يا اينكه يك پرستار چگونه مي‌ تواند رابطه‌ اش را با كودك بهبود ببخشد، نيز مطرح خواهد شد.

با دقت به نكات زير قطعاً در مورد انتخاب پرستار مناسب مطمئن خواهيد شد.

  • مراقب يا نگهدار كودك بايد از ديدن فرزند شما خوشحال باشد.
  • فرزند شما نيز از ديدار پرستارش خوشحال باشد.
  • ارتباط درست و مفيد با والدين و گزارش كارهاي روزمره
  • احترام به وقت والدين 
  • در روز مصاحبه با كودك به رفتارهاي پرستار دقت كنيد، تا نكته منفي نداشته باشد.

پرستاري كودك معلول

بعضي از كودكان ممكن است، به خاطر معلوليت داراي ضعف فيزيكي و مشكل در رشد باشند، به همين خاطر نيازمند مراقبت خاص هستند، و علاوه بر اين نياز به تقويت انگيزه و شادي دارند، در مراقبت از كودك معلول اين مساله بسيار مهم است، كه استعداد يابي كودك معلول انجام شود، و استعداد او در آن زمينه تقويت شود، چون كه تعداد افرادي با اين شرايط كه به درجات علمي، ورزشي، فرهنگي و... كم نبوده است، و لازمه آن فقط ايجاد انگيزه و قوه محرك از زمان كودكي مي باشد.

قطعاً پرستاري از چنين كودكاني كاري دشوار و سخت خواهد بود، كه در حتي در بعضي از موارد از عهده ي والدين خارج مي شود، و حضور فردي خارج از اعضاء خانواده مي تواند به والدين كمك ويژه اي كند. از طرفي براي كودك براي انجام بازي هاي مناسب با سن و وضعيت او پرستار كودك مي تواند به صورت تخصصي كار كند، و در ايجاد نشاط و شادابي، كمك به امور درسي و آموزشي و… مفيد باشد.

وظايف پرستار كودك در منزل

استخدام پرستار كودك در منزل كرج

براي استخدام پرستار بايد سوالات زير را از فرد مورد نظر بپرسيد.

  • تا الان از كودك چند خانواده مراقبت و نگهداري كرده ايد؟
  • در صورت لزوم از آن ها بخواهيد خانواده هايي كه قبلاً با آن ها كار كرده اند، را به شما معرفي كنند.
  • در زمينه CPR و كمك هاي اوليه آموزش ديده ايد؟
  • آيا در رابطه با اصول نگهداري از كودكان و نوزادان چيزي مي دانيد؟
  • آيا مبتلا به بيماري خاصي مي باشيد؟
  • چگونه از تصميمات من در مورد تغذيه كودك حمايت مي كنيد؟
  • زماني كه كودك گريه مي كند، و يا آرام و قرار ندارد، چگونه او را كنترل مي كنيد؟
  • به نظر شما چه چيزي شما را به يك پرستار بچه عالي تبديل مي كند؟
  • برنامه شما براي تشويق كودك به خوابيدن چيست؟
  • تجربه ي شما از خواباندن كودك چيست؟
  • در موارد خاص آيا قبول مي كنيد، كه به امور روزانه منزل رسيدگي كنيد.
  • قادر به انجام كارهاي سبك خانه هستيد؟
  • آيا شما كار روزانه داريد؟ 
  • آيا دنبال شغل بلند مدت هستيد، يا كوتاه مدت؟

قيمت پرستار كودك در منزل سال 1401 ني ني سايت

قيمت پرستار كودك در منزل سال 1401

قيمت پرستار كودك در منزل با توجه به نوع مراقبتي كه انجام مي دهند، (به صورت ساعتي، روزانه، هفتگي و يا ماهيانه) پرداخت مي شود. حقوق پرستار كودك در منزل با توجه به موارد زير متغير مي باشد.

  • تعداد كودكي كه از آن ها مراقبت و نگهداري مي كنند.
  • وظايف پرستار در منزل شامل چه اموري مي باشد؟
  • ميزان تجربه پرستار در نگهداري و مراقبت از كودك چقدر است؟
  • آيا كودك سالم است يا بيمار؟
  • ساعات حضور پرستار در منزل به چه صورتي مي باشد؟ (ساعتي، روزانه، 24 ساعته)
  • مدرك تحصيلي پرستار كودك چيست؟

برچسب: پرستار كودك، قيمت پرستار كودك در منزل كرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۳۷ توسط:geekgirl موضوع:

هزينه ي تزريق آمپول در منزل سال 1401

انجام تزريقات براي افراد احتياج به تخصص و مهارت دارد. حتي در برخي از مواقع ممكن است، پزشك آمپول هاي خاصي را براي بيمار تزريق كند. اگر فردي كه تزريق آمپول را انجام مي دهد، تجربه ي كافي نداشته باشد، مي تواند آسيب هاي جدي به شما وارد كنند. پس براي انجام تزريق آمپول در منزل بهتر است، از يك پزشك، پرستار، و يا فردي كه تجربه ي كافي دارد، كمك بگيريد.

قابل ذكر است، كه شما در هر ساعتي از شبانه روز مي توانيد درخواست فردي براي تزريق در منزل شبانه روزي در تمام مناطق و شهرهاي كرج را بدهيد. توجه داشته باشيد، كه با توجه به مسافتي كه پرستار براي رسيدن به محل مورد نظر طي مي كند، در افزايش هزينه تزريقات در منزل تأثيرگذار مي باشد. هم چنين مي توانيد از ديگر خدمات درماني ارائه شده، توسط خدمات پزشكي سلامت نوين از جمله تزريقات در منزل، تزريق سرم در منزل، ويزيت پزشك در منزل، پانسمان زخم در منزل و... استفاده كنيد.

قيمت تزريق آمپول در منزل

ارتباط با ما: 02634471270

تزريق در منزل

در برخي از مواقع ممكن است، نياز به تزريق آمپول داشته باشيد، در اين صورت بايد به درمانگاه ها يا بيمارستان ها مراجعه كنيد. بعضي از افراد ممكن است، به دليل ناتواني در حركت توانايي رفتن به درمانگاه را نداشته باشند. اين گونه از افراد مي توانند از خدمات تزريقات در منزل استفاده كنند.

روش هاي تزريق آمپول در منزل

  • روش تزريق داخل پوستي

از اين روش براي انجام تست استفاده مي شود. منظور از تست آمپول اين است، كه اگر قصد تزريق آمپول جديدي را داريد، با استفاده از اين روش مي توانيد مطمئن شويد، كه نسبت به اين دارو حساسيت داريد، يا نه.

  • روش تزريق به صورت زير پوستي

براي تزريق به اين روش تنها از 2 ناحيه (ران پا و بازوي دست) انجام مي شود. آمپول را در روش زير پوستي به نقطه اي تزريق خواهد شد، كه چربي در آن قسمت زياد است. هم چنين فردي كه تزريق را انجام مي دهد، به خوبي مي داند، كه سوزن آمپول را تا چه اندازه اي بايد درون پوست فرو ببرد.

  • روش تزريق داخل عضلاني

تزريق داخل عضلاني از پركاربرد ترين و متداول ترين روش هاي تزريق مي باشد. در تزريق آمپول به پشت در منزل، آمپول با سرعت بيشتري وارد جريان خون مي شود. هر چقدر سرعت وارد شدن آمپول به جريان خون بيشتر باشد، باعث مي شود، تا آمپول زودتر اثر كند.

تزريق آمپول به پشت در منزل

چه افرادي به تزريق آمپول در منزل احتياج دارند؟

افرادي كه به خاطر بيماري مختلفي دچار مشكل شده اند، نياز به تزريق آمپول دارند. اين بيماري ها شامل:

  • بيماري ديابت
  • بيماري كبد
  • بيماري هاي قلبي و عروقي
  • سكته مغزي
  • سيستم ايمني ضعيف
  • بيماري ريوي
  • اچ آي وي
  • بيماري كليوي
  • سالمنداني كه به خاطر بيماري هاي مختلف احتياج به تزريق مداوم دارند.

با توجه به اين كه كودكان از تزريق آمپول مي ترسد، در صورتي كه آن ها را به بيمارستان ببريم، ممكن است، ترس آن ها بيشتر شود. براي كم تر كردن ميزان استرس و ترس كودكان مي توانيد از خدمات تزريقات در منزل توسط پرستاران با تجربه و حرفه اي استفاده كنيد.

تزريق آمپول براي درمان چه بيماري هايي استفاده مي شود؟

  • حساسيت ها

حساسيت يكي از رايج ترين بيماري هايي مي باشد، كه براي درمان آن آمپول تجويز مي شود. با توجه به اين كه حساسيت يكي از بيماري هاي خطرناك محسوب نمي شود، ولي ممكن است، تحمل آن براي افراد مختلف سخت باشد.

  • ويتامين هاي ب كمپلكس و B12

تزريق ويتامين هاي خانواده ي ب از مصرف داروهاي آن تأثيرگذارتر مي باشد. توصيه ما به شما اين است، كه با مصرف مواد غذايي، ويتامين ب مورد نياز بدن خود را تأمين كنيد، تا احتياجي به تزريق آمپول نداشته باشيد.

  • مسكن ها

زماني كه افراد به خاطر دردي بيش از حدي كه دارند، پزشك معالج براي آن ها مسكن تجويز مي كند. با توجه به اين اثرگذاري مسكن ها به زمان بيشتري نياز دارد، به همين خاطر فرد بايد درد بيشتري را تحمل كند. در اين مواقع بهتر است، با تزريق آمپول به كاهش درد بيمار كمك كنيد.

  • آنتي بيوتيك ها

آنتي بيوتيك ها نوع ديگري از داروها مي باشد، كه شكل آمپولي آن بيش از اشكال ديگر آن به چشم مي خورد، و كاربرد دارد. با توجه به اين كه پني سيلين معروف ترين نوع آنتي بيوتيك مي باشد، از آن براي درمان بيماري هاي عفوني استفاده مي شود.

تزريق در منزل شبانه روزي

تزريقات بانوان در منزل 

ممكن است، به خاطر وجود شرايط مختلف تزريقات عضلاني در بانوان با مشكل رو به رو شود. اين شرايط مشكل ساز مي تواند به خاطر بارداري، افت فشار خون و... احتياج به تزريق عضلاني آمپول داشته باشند. با توجه به اين كه پرستاراني كه براي انجام تزريقات بانوان در منزل فرستاده مي شود، خانم هستند، و تجربه ي كافي در اين زمينه را دارند. همچنين اين پرستاران مي توانند تزريق آمپول به پشت در منزل را براي بانوان انجام دهند. انجام تزريقات عضلاني زماني به كار گرفته مي شود، كه دارو جذب گوارشي ندارد، و يا اين كه بعد از جذب در كبد درصد بالايي از آن تخريب مي شود. براي انجام اين تزريق از عضله ي پايين بافت زير جلدي استفاده مي شود.

هنگام تزريقات بانوان در منزل عوامل مختلفي وجود دارد، كه به تعيين محل تزرق كمك مي كند، كه عبارتند از:

  • بارداري
  • شرايط بيماري يا سلامت
  • ميزان حجم دارو
  • سن زنان
  • ميزان بافت عضلاني در دسترس براي تزريقات بانوان در منزل
  • نوع و روش تزريق
  • وزن بانوان
  • ماهيت داروي تجويزي هنگام تزريقات بانوان در منزل و...

مزاياي تزريق آمپول 

با توجه به اين نكته كه تزريق آمپول اثرگذاري بيشتري دارد. به عنوان مثال ممكن است، فرد براي درمان بيماي هاي خود قرص مصرف كند. پس از مصرف بايد صبر كنيد، تا قرص در معده هضم شود، تا وارد جريان خون شده، و اثر خود را بگذارد. اما زماني كه شما از آمپول هايي كه دوز بالايي دارند، استفاده كنيد، باعث مي شود، تا دارو با سرعت وارد جريان خون شما شود، و در كوتاه ترين زمان اثرگذاري آن را ببينيد.

از ديگر مزيت هاي تزريق آمپول اين است، كه فرد به خاطر بيماري هاي گوارشي و معده دچار مشكل شده است. در اين مواقع معده در حالت حساسي قرار دارد، و مصرف بيش از حد قرص مي تواند موجب بالا بردن اين حساسيت ها شود. اين در حالي است كه تزريق آمپول آسيبي به معده وارد نمي كند. هم چنين تزريق آمپول آسيبي به كبد وارد نمي كند، ولي اگر شما بيش از حد از قرص استفاده كنيد، باعث رسوب در كبد مي شود، و آسيب هاي جدي را به دنبال دارد.

نكات مهمي كه هنگام تزريق آمپول بايد به آن توجه كرد؟

گاهي اوقات ممكن است، بيمار براي درمان بيماري خود آمپول تزريق كند. هم چنين ممكن است، براي بيماري هاي بعدي اي كه ممكن است، براي آن اتفاق بيوفتد، از همان آمپول قبلي استفاده كند. توجه داشته باشيد، كه تزريق آمپول و انتخاب آمپول اهميت بالايي دارد، و نمي توان از هر آمپولي براي درمان هر بيماري استفاده كرد، حتي اگر در موارد متعددي آمپولي مشابه براي شما تجويز شده باشد، باز هم بدون تجويز پزشك اقدام به تزريق آمپول نكنيد، چون ممكن است، عوارض جبران ناپذيري را براي شما در پي داشته باشد.

تزريق آمپول داراي حساسيت بالايي مي باشد، به همين خاطر بهتر است، از افرادي كه تجربه و تخصص كافي در اين زمينه دارند، كمك بگيريد، و به هيچ عنوان انجام اين تزريق را خودتان انجام ندهيد.

هزينه تزريق آمپول در منزل 1401

قيمت تزريق آمپول در منزل

با توجه به اين كه نرخ انجام انواع تزريقات در منزل ثابت نيست، و عوامل مختلفي از جمله نوع تزريق، تعداد دفعات مراجعه متخصص به منزل، وضعيت بيمار، نوع دارو و... در تعيين تعرفه ي آن تأثيرگذار مي باشد. 


برچسب: تزريق آمپول در منزل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۰۱ توسط:geekgirl موضوع:

فريزر فالوده تك مخزن و دو مخزن

 

يخچال فالوده شيرازي

يخچال فالوده ساز (فريزر فالوده) يكي پرطرفداران ترين يخچال ها براي نگهداري از فالوده مي باشد. از يخچال فالوده شيرازي در كافي شاپ ها و فروشگاه هاي بستني فروشي براي نگهداري از بستني و فالوده، براي نگهداري ديگر مواد غذايي، داروها، خيارشور و... مناسب مي باشند. ابعاد اين يخچال صنعتي داراي ابعاد كوچكي مي باشند، و در مكان هايي كه داراي محدوديت فضايي هستند، مناسب مي باشند. يخچال يخ در بهشت در ليتراژ و مدل هاي مختلفي توليد مي شوند. علاوه بر اين بر اساس اصول بهداشتي و همچنين قطعات درجه يك طراحي و توليد شده و حالت فريزري و ويتريني دارند، و برخي از آن ها به صورت صندوق دار نيز به توليد رسيده است.

جنس بدنه ي يخچال فالوده بستني از نوع استيل 304 نگير مي باشد، به همين خاطر در برابر زنگ زدگي ها و پوسيدگي ها بسيار مقاوم مي باشند. در واقع مصرف كنندگان مي‌ توانند براساس سليقه، يخچال مورد نظر خود را با ظرفيت دلخواه انتخاب كنند. همچنين مي توانيد انواع آب ميوه گيري صنعتي، يخ در بهشت ساز و شربت سرد كن را نيز از صنايع برودتي يخچال سازان ونوس با قيمت مناسب خريداري كنيد.

فريزر فالوده شيرازي

براي نگهداري فالوده در يخچال، يخچال فالوده در دو مدل تك مخزن و دو مخزن طراح و هم چنين قابليت درج استيكر بر روي بدنه اين دستگاه با توجه به سفارش مشتريان وجود دارد.

قيمت فريزر فالوده شيرازي

مشخصات فني يخچال فالوده

مشخصات فني يخچال فالوده ساز تك مخزن

جنس بدنه استيل
عايق بندي تزريق فوم
مخزن 55 ليتر
استيكر طرح انتخابي
چرخ جهت سهولت در جا به جايي دارد
دما 16- الي 24-

فريزر فالوده تك مخزن

توليدي يخچال فالوده

مزاياي يخچال فالوده

  • جنس بدنه ي اصلي اين يخچال فالوده شيرازي از استيل مي باشد، كه در برابر زنگ زدگي ها و پوسيدگي ها بسيار مقاوم مي باشد.
  • جنس درب ها از شيشه هاي نشكن و مقاوم مي باشد، و در برابر ضربه هاي احتمالي استحكام بالايي مي باشد، و از ورود هوا به درون يخچال مخصوص فالوده جلوگيري مي كنند.
  • عايق بندي فريزرهاي فالوده از نوع تزريق فوم پلي يورتان مي باشد، به همين خاطر از اتلاف انرژي محيط داخلي يخچال جلوگيري مي كند.
  • براي نگهداري از نوشيدني ها و بطري ها از سيني هاي مخصوص استفاده مي كنند.
  • داراي پايه هاي قابل تنظيم با امكان جا به جايي آسان

قيمت يخچال فالوده

قيمت يخچال فالوده شيرازي با توجه به فاكتورهاي مختلفي اعم از تعداد مخزن (تك مخزن يا دو مخزن)، جنس بدنه، ظرفيت، نوع موتور و... متغير مي باشد.

https://venusboroodat.com/product/114/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%AF%D9%87


برچسب: يخچال فالوده، قيمت يخچال فالوده، قيمت يخچال فالوده شيرازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۴۴ توسط:geekgirl موضوع:

ليست قيمت انواع دستگاه بستني ساز تير ماه 1401

دستگاه بستني ساز يكي از كاربردي ترين و مهم ترين تجهيزاتي مي باشد كه در انواع بستني فروشي ها و آبميوه فروشي ها جهت تهيه ي انواع بستني قيفي ميوه اي، شكلاتي، لبه رنگي و ... مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه بستني ساز صنعتي در مدل هاي گوناگوني توليد مي شود كه مشتريان باتوجه به نياز خود مي توانند دستگاه بستني ساز قيفي خود را خريداري كنند. در هنگام راه اندازي يك بستني فروشي خريد دستگاه بستني ساز از اصلي ترين كارهايي مي باشد كه بايد انجام دهيد. قيمت دستگاه بستني ساز صنعتي به عوامل متعددي بستگي دارد كه در ادامه ي اين مطلب در اين باره توضيح خواهيم داد. براي آشنايي بيشتر با اين دستگاه بستني قيفي تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

دستگاه بستني ساز چيست؟

ليست قيمت انواع دستگاه بستني ساز تير ماه 1401

در فصل گرم تابستان بستني از محبوب ترين خوراكي هايي مي باشد. دستگاه بستني قيفي يكي از تجهيزاتي مي باشد كه مي تواند شما را در كسب در آمد كمك كند. بستني ساز داراي بدنه اي از جنس استيل مقاوم مي باشد كه شما مي توانيد بدون نگراني از زنگ زدگي و پوسيدگي آن را پس از اتمام كارتان با آب شست و شو دهيد. اين دستگاه بستني در دو مدل تك فاز و سه فاز طراحي و توليد مي شود. يخچال بستني ساز داراي قدرت موتور بسيار فوق العاده اي مي باشد ولي لازم به ذكر است بسيار كم مصرف مي باشد. اين يخچال بستني ساز داراي دو مخزن مجزا با گنجايش 24 ليتر مي باشد كه مي تواند در كمترين زمان مقدار زيادي بستني را برايتان آماده كند. كمپرسور اين دستگاه در دو مدل بيتزر و هرمتيك با قدرت كمپرسور مختلف طراحي و توليد مي شود.

انواع دستگاه بستني ساز چيست؟ ارزانترين دستگاه بستني ساز

اگر به دنبال بهترين و با كيفيت ترين دستگاه بستني ساز حرفه اي ايراني هستيد ما به شما دستگاه بستني ساز شمس و دستگاه بستني ساز نيكنام را معرفي مي كنيم. اين بستني ساز ها در مدل و ليتراژ متنوع در دو نوع بستني ساز ايستاده و بستني ساز روميزي عرضه مي شود در ابعاد بستني ساز بزرگ و بستني ساز كوچك خانگي توليد مي شود.
هر لبنياتي و آبميوه فروشي و بستني فروشي نياز به يك سري از تجهيزات صنعتي دارند كه از مهم ترين آن ها، بستني سازصنعتي مي باشد. اگر به دنبال يخچال بستني ساز قيفي ارزان قيمت و با كيفيت هستيد خريد از برند نيك نام را مي توانيد انتخاب نماييد. اين دستگاه بستني قيفي، با مشخصات بدنه استيل ضد زنگ در سه نوع كمپرسور با قدرت هاي ۱/۵ اسب، ۲ اسب و ۳ اسب با قابليت ساخت ۳۰۰ قيف بستني در ساعت، توليد و عرضه مي گردد. همچنين در طراحي اين دستگاه صفحه هاي نمايشگري استفاده شده است كه عملكرد دستگاه به صورت ديجيتالي باشد تا بتوانند با استفاده از آن به صورت هوشمند دستگاه را كنترل كنند.

انواع بستني ساز نيك نام

  • انواع دستگاه بستني ساز نيكنام

  • بستني ساز نيكنام دلارام تكفاز هرمتيك

  • بستني سازنيكنام دلارام تكفاز اينورتر دار

  • بستني سازنيكنام دلارام تكفاز بيتزر

  • بستني سازنيكنام دلارام سه فاز1.5اسب

  • بستني سازنيكنام دلارام سه فاز2اسب

  • بستني سازنيكنام دلارام سه فاز پمپي

  • بستني سازنيكنام دلارام سه فاز هرمتيك

  • بستني سازنيكنام سه فازtm1600

انواع بستني ساز شمس

  • مدل امپراطور

  • مدل پرستيژ

  • مدل لاكچري

  • مدل سناتور

  • مدل سوپر سناتور

قيمت دستگاه بستني ساز صنعتي

ليست قيمت انواع دستگاه بستني ساز تير ماه 1401

قيمت دستگاه بستني ساز با توجه به نوسانات موجود در بازار و عوامل مختلفي اعم از نوع دستگاه (ايراني و خارجي)، برند، ظرفيت توليد بستني، نوع برق مصرفي، تك فاز و سه فاز، قابليت لبه رنگي يا دو رنگي بودن بستني، نوع موتور، تعداد قيف توليد كننده و... متفاوت خواهد بود.

دستگاه بستني ساز خانگي

دستگاه بستني ساز خانگي جزو يكي از پرطرفدارترين دستگاه بستني ساز صنعتي مي باشد. با توجه به اين كه اين بستني سازها به خاطر روميزي بودن فضاي كمي را اشغال مي كنند، به همين خاطر گزينه ي بسيار مناسبي براي فضاهاي كوچك هستند. با استفاده از اين دستگاه بستني ساز مي توانيد بستني اي خوشمزه را در خانه تهيه كنيد. علاوه به منازل از بستني ساز صنعتي روميزي مي توانيد در مكان هاي مختلفي اعم كافه ها، كافي شاپ ها، آبميوه فروشي ها، بستني فروشي ها و... استفاده كنيد. بستني سازهاي صنعتي به نسبت بستني سازهاي خانگي از لحاظ عملكرد تفاوت هايي با هم دارند، و اين تفاوت به خاطر قطعات به كار رفته در توليد، نوع برند مي باشد، و همين موضوع باعث ايجاد تفاوت بين آن ها خواهد شد. به طور كلي كار كردن با دستگاه راحت تر مي باشد، و براي استفاده از آن نيازي به تخصص خاصي نداريد. يكي از بهترين برندهاي اين بستني ساز بستني ساز روميزي براس مي باشد. اين بستني ساز با توجه به اين كه ابعاد كوچك دارد، به راحتي مي توانيد آن ها را جا به جا كنيد. اين بستني ساز در انواع تك قيف و سه قيف توليد مي شوند. با توجه به اين كه گنجايش مخزن اين دستگاه حدود 30 ليتر مي باشد، قابليت توليد 60 بستني در وزن هاي 150 گرم در يك ساعت را دارد.

ليست قيمت انواع دستگاه بستني ساز تير ماه 1401

انواع دستگاه بستني ساز خارجي چيست؟

باتوجه به نوع بستني دستگاه بستني ساز نيز انواع مختلفي دارد، بستني ساز قيفي در فروشگاه هاي بين راهي و سوپرماركت ها و همچنين كافي شاپ ها و فروشگاه هاي بستني فروشي كاربرد دارد
دستگاه هاي بستني ساز صنعتي انواع مختلفي دارند كه رايج ترين آن ها شامل بستني رولي، تاپينگ بستني، پروسس تانك توليد مايع بستني و غيره مي باشد.

بستني سازهاي قيفي خارجي

  • بستني ساز صنعتي گوشن و ژلاتو و كلين كول

  • بستني ساز صنعتي كارپيجياني ساخت كشور

  • بستني ساز سه قيف صنعتي اوشن پاور و ice cream

  • بستني ساز ايستاده صنعتي دلوكس، تسلا

كمپرسور دستگاه بستني ساز قيفي در دو مدل بيتزر آلمان و هرمتيك تايلند با قدرت كمپرسور مختلف موجود هستند.همچنين با توجه به نياز فروشگاه خود مي توانيد مدل برق تك فاز يا سه فاز را خريداري نماييد. دستگاه هاي بستني قيفي مجهز به موتور گيرو بكس دار و قدرتمند با كمترين ميزان توليد صدا و ارتعاش مي باشد و قابليت توليد با برق تك فاز و سه فاز را دارا مي باشد، همچنين يخچال بستني ساز قابليت توليد در دو حالت دو جداره و سه جدار را شامل مي شود.

اجزاي اصلي دستگاه بستني ساز قيفي چيست؟

  1. مخزن استوانه اي
  2. محفظه
  3. همزن

 

مشخصات فني دستگاه بستني ساز
ابعاد ۷۵×۹۳×۱۶۵
تعداد مخزن دو مخزن
جنس بدنه استيل
قدرت كمپرسور ۲و ۱/۵ اسب
برق تك فاز و سه فاز
موتور بيتزر آلمان
گنجاش مخازن ۲۴ ليتر
جنس پارو PVC
قيمت دستگاه بستني ساز صنعتي

 

دستگاه بستني ساز يكي از پرفروش ترين محصولات صنايع برودتي يخچال سازان ونوس مي باشد، كه براي توليد بستني در بستني و آبميوه فروشي ها، كافي شاپ ها، لبنياتي ها، هايپرماركت ها و فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و كوچك مورد استفاده قرار مي گيرند. از ديگر تجهيزات مورد نياز براي مكان هاي گفته شده، مي توان به يخچال بستني اسكوپي، شربت سرد كن، يخ در بهشت ساز، يخچال بستني ميهن اشاره كرد.
 
دستگاه بستني ساز صنعتي در مدل هاي مختلفي از قبيل بستني ساز قيفي، بار سفت كن بستني طراحي و تولد مي شوند. جنس بدنه ي بستني ساز صنعتي از نوع استيل ضدزنگ مي باشد، به همين خاطر در برابر زنگ زدگي ها و پوسيدگي ها مقاوم و به راحتي مي توانيد مخزن دستگاه بستني قيفي را تميز كنيد، و براي استفاده ي مجدد آماده كنيد.

 

كارشناس فروش: 09128399762
منبع: snn.ir/004GVK

برچسب: دستگاه بستني ساز،دستگاه بستني ساز صنعتي،قيمت دستگاه بستني ساز صنعتي، يخچال سازان ونوس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۳:۴۳ توسط:geekgirl موضوع:

آزمايش خون در منزل و اهميت آن در دوران كرونا

آزمايش خون به عنوان يكي از آزمايش هاي مهم براي تشخيص بيماري هاي مختلف و درمان مي باشد. در آزمايش خون كامل فاكتورهاي زيادي وجود دارد، به همين خاطر يكي از كاربردي ترين انواع آزمايش‌ ها محسوب مي شود. در هنگام انجام اين آزمايش شمارش كامل خون مدنظر مي باشد، و سطح بحراني هر يك از فاكتورها مي‌ تواند نشان دهنده ي بروز يك يا چند بيماري در شخص باشد. 

گاهي اوقات ممكن است، به خاطر مشغله هاي كاري و يا عدم دسترسي به آزمايشگاه و يا نداشتن زمان كافي از انجام آزمايشات خون و يا ديگر آزمايش ها منصرف شده ايد، ولي با توجه به پيشرفته تر شدن خدمات درماني و پزشكي شما مي توانيد در شلوغ‌ ترين ساعات روز و يا حتي روزهاي تعطيل خدمات آزمايشگاهي مد نظر خود را در منزل و بدون صرف وقت و انرژي دريافت كنيد. آزمايش خون در منزل يكي از خدمات مركز پزشكي سلامت نوين و زير مجموعه‌ ي آزمايش در منزل مي باشد. آزمايش خون پارامترهاي زيادي دارد، و همه ي آن ها داراي اهميت مي باشد. منظور از آزمايش خون كامل همان آزمايش cbc مي باشد، كه تحت عنوان آزمايش شمارش كامل سلول‌ هاي خوني نيز معرفي شده است، و در آن به بررسي و عملكرد سلول‌ هاي خوني پرداخته خواهد شد. سلول‌ هاي خوني شامل گلبول‌ هاي قرمز خون، گلبول‌ هاي سفيد و پلاكت‌ ها مي‌ شود.

آزمايش خون در منزل كرج

ارتباط با ما:02634471270

انواع آزمايش خون

بعد از ويزيت پزشك در منزل ممكن است، پزشك معالج شما با توجه به علائم و نشانه هاي بيماري شما يك سري آزمايشات را براي شما تجويز كند. انجام آزمايش هاي متفاوت به تشخيص بيماري شما كمك خواهد كرد. بخشي از روتين هاي آزمايش خون كه مورد بررسي قرار مي گيرد، عبارتند از: 

  • CBC: آزمايش مربوط به شمارش سلول هاي خوني 
  • FBC: قند خون ناشتا
  • HB: هموگلوبين
  • PLT: شمارش پلاكت ها
  • PT: درصد پلاكت
  • Colestrol: كلسترول
  • WBC: تعداد گلبول هاي سفيد
  • PRO: اندازه گيري كل پروتئين هاي سرمي
  • LDL  و HDL: ميزان كلسترول مفيد و مضر براي بدن
  • HCT: بررسي نسبت حجم سلولي خون و بخش مايع خون
  • CR: كراتين خون  (منظور آزمايش مربوط به عملكرد كليه مي باشد.)
  • BUN: اوره خون (منظور آزمايش مربوط به عملكرد كليه مي باشد.)

اقدامات قبل از انجام آزمايش خون

زماني كه مي خواهيد آزمايش خون را انجام دهيد، حتماً بايد موارد زير را رعايت كنيد.

  • 9 تا 12 ساعت پيش از انجام آزمايش چربي خون، به هيچ عنوان غذا نخوريد
  • نوشيدن آب منعي ندارد.
  • عواملي مانند مصرف بعضي از داروها، ساخت خون گيري، افسردگي، ناشتا نبودن، تروما و ضربه در نتيجه آزمايش تاثير گذار است. 

هزينه آزمايش خون در منزل

چه افرادي مي توانند از خدمات آزمايش خون در منزل كرج استفاده كنند؟

  • افراد سالمندي توانايي جا به جايي و رفت و آمد را ندارند.
  • افراد بيمار بهتر است، در منزل بمانند، و به آزمايشگاه نروند.
  • زماني كه شرايط خارج شدن از خانه را نداريد، رفتن به آزمايشگاه توصيه نمي‌ شود.
  • افرادي كه به خاطر كمبود وقت و يا مشغله هاي كاري نمي‌ توانند براي انجام آزمايش خون به آزمايشگاه مراجعه كنند.

بيماري هاي قابل تشخيص با آزمايش خون

  • نارسايي كليه
  • اختلالات آنزيم كبد
  • وضعيت هورمون ها در بدن
  • بيماري ديابت و قند خون
  • بيماري هاي مربوط به ميزان چربي خون
  • بيماري هاي مربوط به سيستم ايمني (هيپاتيت و ايدز)
  • انواع سرطان ها (سرطان سينه، سرطان، خون سرطان پانكراس)

آزمايش خون در منزل كرج

با توجه به اين شهر كرج مانند شهر تهران يكي از شهرهاي پرجمعيت و شلوغ ايران مي باشد، و ممكن است، كه در بعضي از نقاط اين شهر شاهد ترافيك هاي سنگين باشيم، و همين موضوع باعث مي شود، تا افرادي براي مراجعه حضوري به يك آزمايشگاه خاص مجبور هستند، ساعات زيادي را در ماشين خود يا وسايل نقليه عمومي در اين ترافيك ها سپري كنند. يا حتي ممكن است، آزمايشگاه ها شلوغ باشند.

انجام آزمايش خون در منزل كرج مي تواند اين مشكلات را به راحتي حل كند، و شما مي توانيد در منزل خود همه ي آزمايش هاي خود را با بيشترين دقت انجام دهيد.

خدمات آزمايش خون در منزل شامل چه مواردي است؟

  • تست استعداديابي ژنتيك
  • انجام تست كرونا در منزل (تست PCR، تست آنتي بادي)
  • نمونه‌ گيري از كودك در منزل زماني كه كودك استرس دارد، و ممكن است، محيط آزمايشگاه ميزان استرس كودك را بيشتر كند.
  • تست ديابت، تيروئيد، آناليز و كشت ادرار، CBC 
  • چكاپ بارداري در منزل (شامل تست پاپ اسمير، HPV، غربالگري سه ماهه نخست، غربالگري سه ماهه دوم، بتا و بتا تيتراژ است.)
  • چكاپ بانوان در منزل (شامل تست خون و تست كم خوني، تيروئيد، ويتامين دي، بيلي روبين، پتاسيم، نيتروژن اوره، كراتينين، آنزيم‌ هاي كبدي مي باشد.) 
  • چكاپ آقايان در منزل (شامل تست‌ هايي مانند CBC، كم خوني، قند ناشتا، تيتر پروتئين فاز حاد، چربي، كراتينين، آلكالين فسفاتاز، تيروكسين، كراتين فسفوكيناز و... مي باشد.)
  • چكاپ سالمندان خانم و آقا در منزل

آزمايش در منزل

فوايد آزمايش خون در منزل

  •  دسترسي سريع و آسان 

با انجام آزمايش در منزل ديگر لازم نيست، به آزمايشگاه مراجعه كنيد، و در صف هاي طولاني براي نوبت صبر كنيد. 

  • صرفه جويي در زمان

با استفاده از خدمات آزمايش خون در منزل لازم نيست، وقت خود را براي رفت و آمد در مسير آزمايشگاه تلف كنيد. با انتخاب آزمايش در منزل هم آزمايش را خانه انجام مي‌ دهيد، هم به كارهاي خود مي‌ رسيد، و هم جواب آزمايش خود را سريع تر دريافت مي كنيد. بنابراين در مواقعي كه نياز به جواب فوري داشته باشيد، نيز اين گزينه سبب صرفه‌ جويي در زمان خواهد شد.

  •  كيفيت خدمات بهتر است.

با انجام آزمايش در منزل تكنسين آزمايشگاهي نسبت به نحوه كار خود دقت و تمركز بيشتري خواهد داشت، و كيفيت آزمايش شما نيز بيشتر خواهد بود.

  • رعايت پروتكل‌ هاي بهداشتي

با توجه به همه گير بودن ويروس كرونا با انجام آزمايش در منزل مي‌ توانيد از شر ويروس كرونا در امان بمانيد.

  • شرايط سخت بيمار

اگر بيمار قادر به جا به جايي نيست، با انجام آزمايش در منزل مي توانيد به بيمار خود كمك كنيد، تا در راحتي و آسودگي آزمايش خود را انجام دهد.

هزينه آزمايش خون بارداري

هزينه آزمايش خون در منزل

هزينه آزمايش خون در منزل با توجه به نوع آزمايش و موارد آزمايش، هزينه خون گيري و يا هزينه نمونه گيري در منزل مي‌ تواند متغير باشد.

https://salamatnovin.com/post/23/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84


برچسب: خدمات پزشكي سلامت نوين،آزمايش در منزل،هزينه آزمايش خون در منزل سال 1401،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۴۰ توسط:geekgirl موضوع: