seo education seo education .

seo education

ليست قيمت يخچال ويتريني ايستاده سوپرماركت

يخچال سوپرماركت

يخچال‌ هاي سوپرماركت‌ها معمولاً از نوع صنعتي هستند كه براي نگهداري و نمايش محصولات تازه و منجمد در فروشگاه‌ها استفاده مي‌شوند. اين نوع يخچال‌ها داراي قابليت‌ها و ويژگي‌هايي هستند كه برازندهٔ نيازهاي سوپرماركت‌ها هستند، مانند ظرفيت بزرگ، سيستم خنك‌كننده پيشرفته، درب‌هاي شيشه‌اي، روشنايي مناسب براي نمايش محصولات و سيستم كنترل دما. همچنين، برخي از يخچال‌هاي سوپرماركت‌ها داراي بخش‌هاي متفاوتي براي محصولات تازه مانند سبزيجات، ميوه‌ها، لبنيات، گوشت و ماهي و... هستند تا به بهترين شكل ممكن نگهداري شوند.

خريد اينترنتي: 09128396466

ليست قيمت يخچال ويتريني ايستاده سوپرماركت

اين يخچال‌ها اغلب به صورت بزرگ و با ظرفيت بالا طراحي شده‌اند تا بتوانند مقدار زيادي از محصولات را در دماي مناسب نگهداري كنند. علاوه بر آن، برخي از يخچال‌هاي سوپرماركت داراي سيستم‌هاي خنك‌كننده مجزا هستند كه براي نگهداري محصولات منجمد مانند يخچال‌هاي بستني و محصولات يخچالي ديگر استفاده مي‌شوند.

معمولاً در يك سوپرماركت، يخچال‌هاي صف طولاني در كنار يكديگر قرار مي‌گيرند و در آن‌ها محصولات تازه و منجمد به صورت منظم قرار مي‌گيرند تا به مشتريان اجازه داده شود انتخاب كنند و بتوانند به سرعت به محصولات مورد نياز خود دسترسي پيدا كنيد.

قيمت يخچال سوپرماركت

قيمت يخچال سوپرماركت ممكن است بسيار متنوع باشد و بستگي به عوامل مختلفي داشته باشد، از جمله برند، اندازه، ظرفيت، ويژگي‌ها، سطح كيفيت و محل خريد. يخچال‌ هاي سوپري عموماً به دليل طراحي و ويژگي‌هاي خاصشان، قيمت بالاتري نسبت به يخچال‌هاي خانگي دارند. قيمت يخچال سوپرماركتي به نوسانات موجود در بازار بستگي دارد، و به خاطر وابستگي به نوع و اندازه يخچال و... مي توانيد يخچال را انتخاب كنيد.

همچنين، براي خريد يخچال سوپرماركت، شما مي‌ توانيد با توليد كنندگان مختلف تماس بگيريد و قيمت‌ ها را بررسي كنيد تا بهترين پيشنهاد را براي نيازهاي خاص خود دريافت كنيد.

خريد يخچال سوپرماركت

ليست قيمت يخچال سوپري

قيمت يخچال سوپرماركت - آپديت خرداد 1402

در صورت درخواست فاكتور رسمي قيمت ها افزايش پيدا مي كند.
مدل 
قيمت
يخچال تك درب 60 سانتي 13,500,000 تومان
يخچال تك درب 70 سانتي 14,500,000 تومان
يخچال دو درب 60 سانتي 15,500,000 تومان
يخچال دو درب 70 سانتي 16,500,000 تومان
يخچال دو درب 120 سانتي 41,000,000 تومان
يخچال دو درب 150 سانتي 43,000,000 تومان
يخچال سه درب فروشگاهي يك طرف نما 49,000,000 تومان
يخچال سه درب فروشگاهي دو طرف نما 51,000,000 تومان
يخچال چهار درب 120 سانتي 41,000,000 تومان
يخچال چهار درب يك طرف نما 44,000,000 تومان
يخچال چهار درب دو طرف نما 46,000,000 تومان
يخچال شش درب فروشگاهي يك طرف نما 49,000,000 تومان
يخچال شش درب فروشگاهي دو طرف نما 51,000,000 تومان

قيمت يخچال مغازه سوپرماركت

بهترين يخچال براي سوپرماركت

بهترين يخچال براي يك سوپرماركت وابسته به نيازها و الزامات خاص هر سوپرماركت است. اما در كل، برخي از ويژگي‌هايي كه يك يخچال سوپرماركت بايد داشته باشد عبارتند از:

  1. ظرفيت بزرگ: يخچال بايد قابليت جايگيري مقدار زيادي از محصولات را داشته باشد، زيرا سوپرماركت‌ها معمولاً با حجم بالايي از كالاها سروكار دارند.

  2. سيستم خنك‌كننده قوي: يخچال بايد داراي سيستم خنك‌كننده پيشرفته و قوي باشد تا دماي مناسب را براي نگهداري محصولات تازه و منجمد حفظ كند.

  3. ساختار قوي: يخچال بايد از مواد با كيفيت و ساختار قوي تشكيل شده باشد تا بتواند با بار و استفاده مكرر در محيط سوپرماركت كنار بيايد.

  4. درب‌هاي شيشه‌اي: درب‌هاي شيشه‌اي با كيفيت براي يخچال سوپرماركت ايده‌آل هستند. اين درب‌ها به مشتريان اجازه مي‌دهند محصولات را ببينند و انتخاب كنند بدون اينكه نياز به باز و بسته كردن هر بار داشته باشند.

  5. روشنايي مناسب: يخچال بايد داراي روشنايي مناسب باشد تا محصولات به خوبي نمايش داده شوند و مشتريان بتوانند آنها را بدون مشكل مشاهده كنند.

  6. سيستم كنترل دما: يخچال بايد داراي سيستم كنترل دما باشد كه به مديران سوپرماركت اجازه دهد دماي داخلي را بر اساس نيازها و نوع محصولات تنظيم كنند.


برچسب: يخچال سوپرماركت، قيمت يخچال سوپرماركت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۱:۱۱ توسط:geekgirl موضوع:

قيمت دستگاه شيرينگ پك تونلي

شيرينگ پك تونلي دستگاهي است كه در صنايع غذايي براي بسته بندي كردن محصولات در نايلون به كار ميرود. اين دستگاه مواد غذايي را به صورت خيلي محكم بسته بندي ميكند و نايلون را به دور آنها ميپيچد.

شيرينگ پك كابيني

در صورتي كه نياز به بسته بندي محصولات خود با تعداد بالا داريد، دستگاه شيرينگ پك تونلي ميتواند براي شما كاربرد داشته باشد. رولي كه در اين دستگاهها به كار ميرود رول تك لاي پلي اتيلن ميباشد و به خوبي و بسيار محكم دور محصول كشيده ميشود و پس از گرما دادن به آن به طور كامل به محصول ميچسبد و هيچ رطوبتي از آن عبور نميكند. به دليل بسته بندي بسيار بهداشتي شيرينگ پك تونلي بهترين گزينه براي بسته بندي محصولات غذايي و كشاورزي به شمار ميرود. 

دستگاه شيرينگ پك تونلي چيست؟

شيرينگ پك تونلي از انواع دستگاه شيرينگ پك و ماشيني است كه در صنايع غذايي براي بسته بندي كردن محصولات در نايلون به كار ميرود. اين دستگاه مواد غذايي را به صورت خيلي محكم بسته بندي ميكند و نايلون را به دور آنها ميپيچد. به همين دليل هيچ آلودگي به داخل مواد نفوذ نميكند.

انواع دستگاه شربنك تونلي- ماشين سازي شيرزاد

انواع دستگاه شيرينگ پك تونلي

دستگاه شيرينگ پك تونلي اتوماتيك

شيرينگ پك تونلي اتوماتيك تمامي مراحل بسته بندي را به صورت طبق برنامه اي كه در آن ذخيره شده، به صورت خودكار و بدون نياز به نيروي انساني انجام ميدهد. در اين دستگاه محصولات توسط نوار نقاله روي يك رديف به ترتيب حركت ميكنند و پس از بسته بندي به بخش گرم دستگاه منتقل ميشوند در اين بخش با استفاده از گرمكن هاي گازي يا برقي، نايلون به محصول ميچسبد و بسته نهايي توليد ميشود.

دستگاه شيرينگ پك تونلي نيمه اتوماتيك

شيرينگ پك نيمه اتوماتيك در كارگاهها و كارخانه هاي كوچك مورد استفاده قرار ميگيرد. اين دستگاه نياز به نيروي انساني دارد كه وظيفه حركت محصولات و فشار پدالها براي حركات نوار نقاله را بر عهده داشته باشد. اين دستگاه هزينه پايينتري نسبت به نوع اتوماتيك دارد و به همين دليل براي توليدات كمتر به صرفه تر ميباشد.

كاربرد دستگاه شيرينگ پك تونلي

اين دستگاه براي بسته بندي محصولات غذايي و كشاورزي در بسته هاي نايلوني و پلاستيكي به كار ميرود. در فرايند بسته بندي شيرينگ پك تونلي معمولا نايلون به دور محصولات محكم ميشود و محصولات كاملا يك دستي به دست مي آيند. بيشترين كاربرد شيرينگ پك تونلي در بسته بندي نوشابه و آب معدني ميباشد. اين دستگاه به دليل ابعاد بزرگتري كه نسبت به ساير دستگاههاي شيرينگ پك دارد، در صنايع مختلفي مورد استفاده قرار ميگيرد.

شيرينگ پك تونلي چه ويژگي هايي دارد؟

  • بيشتر اين دستگاهها دو گانه سوز هستند.
  • قابليت كار با برق و گاز را دارند.
  • داراي لفاف بسته بندي ميباشد.
  • داراي اينورتر ميباشد.
  • مجهز به فن خنك كننده است.
  • قابليت تنظيم درجه حرارت دارد.

قيمت شيرينگ پك تونلي

استفاده از شيرينگ پك تونلي چه مزايايي دارد؟

  • مقرون به صرفه
  • مجهز به چرخ براي جابجايي راحت
  • مقاوم در برابر ضربه
  • رنگ الكترواستاتيك
  • داراي كنترلگر دما

خريد شيرينگ پك تونلي

دستگاه شيرينگ پك تونلي از پركاربردترين دستگاههاي بسته بندي ميباشد كه كيفيت كار آن ميتواند بر كيفيت محصولات و عدم نفوذ آلودگي و رطوبت به داخل بسته بنديها تاثير زيادي داشته باشد. خريد شيرينگ پك تونلي با كيفيت به دليل تعداد كم فروشندگان اين محصول ميتواند براي صاحبان كسب و كارها كمي چالش برانگيز باشد. ماشين سازي شيرزاد ماشين البرز با توليد انواع ماشين آلات صنعتي با كيفيت قابل قبول و ضمانت نامه معتبر، ميتواند دغدغه شما را براي يافتن بهترين دستگاه شيرينگ پك تونلي از بين ببرد. 

قيمت دستگاه شيرينگ تونلي چقدر است؟

قيمت شيرينگ پك تونلي به نوع دستگاه، كيفيت، برند، جنس و ويژگيهاي آن بستگي دارد. دقت داشته باشيد هنگام خريد اين محصولات، به كيفيت و قيمت آنها به يك اندازه توجه كنيد و كيفيت را فداي قيمت نكنيد. ممكن است با خريد شيرينگ پك ارزان پس از مدتي ناچار به هزينه چند برابري براي تعمير آن يا خريد دستگاهي ديگر شويد. براي دريافت راهنمايي ميتوانيد با كارشناسان گروه صنعتي شيرزاد ماشين البرز تماس بگيريد.


برچسب: شيرينگ پك تونلي، شيرزاد ماشين البرز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۶:۵۷ توسط:geekgirl موضوع:

داكت اسپليت ايران رادياتور (*** radiator) + (گارانتي)

داكت اسپليت ايران رادياتور يك سيستم تهويه مطبوع است كه در آن يك واحد داخلي (داكت) و يك واحد خارجي (اسپليت) استفاده مي‌شود. در اين سيستم، رادياتورها به عنوان يك قسمت از سيستم گرمايش مورد استفاده قرار مي‌ گيرند.

رادياتورها به عنوان يك روش انتقال حرارت مي‌توانند در سيستم‌هاي گرمايش مورد استفاده قرار گيرند. آن‌ها به وسيله‌ي آب گرم يا بخار كه از يك منبع حرارتي تأمين مي‌شود، گرم مي‌شوند و حرارت را به اتاق‌ها يا فضاي مورد نظر انتقال مي‌دهند. در اسپليت‌هاي داكت، رادياتورها به عنوان قسمتي از واحد داخلي نصب مي‌شوند و هواي گرم را از طريق شبكه‌ي داكت‌ها به اتاق‌ها منتقل مي‌كنند. اكنون شركت ايران رادياتور داكت اسپليت هاي توليدي خود را در ۳ ظرفيت ۲۴ هزار ، ۳۰ هزار و ۳۶ هزار به بازار عرضه ميكند كه داكت اسپيلت ۲۴ هزار مناسب براي واحدهاي مسكوني ۵۰ تا ۷۰ مترمربع و داكت اسپليت ۳۰ هزار واحدهاي با حداكثر ۹۰ مترمربع زيربنا را پوشش ميدهد . بزرگترين ظرفيت اين سري از محصول را ميتوان در متراژهاي بزرگتر تا متراژ ۱۲۰ متر مربع نصب و استفاده كرد. پيشنهاد ميشود براي فضاهاي بالاتر از ۱۳۰ متر مربع از دو دستگاه بهره برد تا علاوه بر جداسازي فضاهاي خصوصي و عمومي بر مديريت مصرف انرژي برق نيز تاثير گذار باشد.

خريد داكت اسپليت ايران رادياتور از بيتا سرويس: 09121074065

با توجه به قابليت تعدد دريچه ها در داكت اسپليت، اين سيستم مي تواند جايگزين چند اسپليت در يك واحد ساختمان، بشود. در داكت اسپليت ايران رادياتور از گاز سرد كننده R410a  استفاده مي شود. در مورد نحوه عملكرد بايد بگوييم، كه در حالت سرمايش، هواي درون محيط توسط هواساز مكش مي شود. با عبور هواي مكيده شده از اواپراتور، هواي سرد شده با عبور فيلترهاي تهويه به محيط، دميده مي شود. در حالت گرمايش، هواي مكش شده در معرض جريان آب گرم عبوري از كويل گرمايي قرار مي گيرد و پس از رسيدن به دماي مناسب و تهويه توسط فيلتر ها، به محيط بازگردانده مي شود.

داكت اسپليت 18000 ايران رادياتور

داكت اسپليت 18000 ايران رادياتور

گاز مبرد         R410
برپسب مصرف انرژي +A
نوع كمپرسور     روتاري
موقعيت دستگاه     سقفي توكار
كاربري سرمايشي و گرمايشي
نوع كمپرسور     تروپيكال
نوع برق مصرفي     تك فاز
گارانتي     18 ماه – 60 ماه كمپرسور

داكت اسپليت 24000 ايران رادياتور

داكت اسپليت ايران رادياتور مدل IAC-24CH/DUCT/A

مدل دستگاه: IAC-24CH/DUCT/A
برچسب مصرف انرژي     B
ظرفيت سرمايشي - BTU/h     24300
ظرفيت گرمايشي - BTU/h     45000
موقعيت نصب پنل داخلي     سقفي توكار
برق مصرفي     تك فاز - 220 ولت
نوع كمپرسور     روتاري
دامنه دمايي كاركرد     15- الي 47 درجه سانتيگراد
گارانتي 18 ماه ضمانت قطعات فني - 18 ماه ضمانت كمپرسور

داكت اسپليت 30000 ايران رادياتور

داكت اسپليت ايران رادياتور مدل IAC-30CH/DUCT/A

مدل IAC-30CH/DUCT/A
برچسب مصرف انرژي     B
موقعيت نصب پنل داخلي     سقفي توكار
شرايط كاركرد     معتدل
ظرفيت سرمايشي - BTU/h     30500
ظرفيت گرمايشي - BTU/h     45000
برق مصرفي     تك فاز  220 ولت
نوع كمپرسور     روتاري
دامنه دمايي كاركرد     15- الي 47 درجه سانتيگراد
گارانتي 18 ماه ضمانت قطعات فني - 18 ماه ضمانت كمپرسور

داكت اسپليت 36000 ايران رادياتور

داكت اسپليت ايران رادياتور 36000

مدل داكت اسپليت 36000
ظرفيت - BTU     36000
برچسب مصرف انرژي     A
عملكرد دستگاه     سرمايش و گرمايش
موقعيت نصب دستگاه     سقفي توكار
ظرفيت سرمايش و گرمايش    36000
گاز مبرد     R410
شرايط كاركرد     معتدل
گارانتي  5 سال

داكت اسپليت 48000 ايران رادياتور

داكت اسپليت اينورتر ايران رادياتور 18000 BTU

برند ايران رادياتور
مدل  48000
گاز مبرد     R410
گريد انرژِي     A
نوع كمپرسور     روتاري
وزن كمپرسور 101 كيلوگرم
موقعيت دستگاه سقفي توكار
كاربرد سرمايش و گرمايش
نوع برق مصرفي     تك فاز خانگي
گارانتي     18 ماه – 60 ماه كمپرسور

برچسب: داكت اسپليت ايران رادياتور، بيتا سرويس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۸:۵۵ توسط:geekgirl موضوع:

ليست قيمت يخچال هتلي (ميني بار 5 , 7, 9 فوت)

قيمت يخچال كوچك روميزي -  09128725346

مدل 
مشخصات فني
قيمت
يخچال 3 فوت
  • ابعاد: 47*57*60
  • جنس بدنه: گالوانيزه 
  • عايق بندي: تزريق فوم پلي يورتان 
  • داراي LED مي باشد.
  • درجه تنظيم دما: دارد
  • جنس شيشه: سكوريت نشكن دوجداره
  • قابليت نصب استيكر دارد.
8,000,000 تومان
يخچال 5 فوت
  • ابعاد: 86*55*55
  • جنس بدنه: گالوانيزه 
  • عايق بندي: تزريق فوم پلي يورتان 
  • داراي LED مي باشد.
  • درجه تنظيم دما: دارد
  • جنس شيشه: سكوريت نشكن دوجداره
  • قابليت نصب استيكر دارد.
11,000,000 تومان
يخچال 7 فوت
  • ابعاد: 106*55*55
  • جنس بدنه: گالوانيزه 
  • عايق بندي: تزريق فوم پلي يورتان 
  • داراي LED مي باشد.
  • درجه تنظيم دما: دارد
  • جنس شيشه: سكوريت نشكن دوجداره
  • قابليت نصب استيكر دارد.
9,800,000 تومان

يخچال هتلي با توجه به اين كه در ابعاد كوچك طراحي و توليد مي شوند، يكي از گزينه هاي پيشنهادي براي انتخاب در محيط هايي مانند فروشگاه ها، هتل ها، ادارات، مدارس، مسافرخانه ها، اتاق خواب ها و… مي باشد، تا شما بتوانيد نسبت به نگهداري انواع محصولات غذايي، نوشيدني ها، ميوه و... اقدام كنيد. يخچال كوچك هتلي همان طور كه از نام اين محصول پيداست، فضاي كمتري را براي جاگيري نياز دارند، به همين خاطر در اگر فضاي كافي براي قرار دادن يخچال ايستاده را نداريد، مي توانيد با توجه به بودجه اي كه براي خريد در نظر گرفته ايد، و فضايي كه در اختيار داريد، يكي از مدل هاي يخچال كوچك را براي خريد انتخاب كنيد. گنجايش در نظر گرفته شده براي ميني يخچال معمولاً بين 50 تا 130 ليتر و فضاي داخلي آن ها به گونه اي مي باشد، كه شما مي توانيد براي نگهداري انواع مواد غذايي كم حجم از اين يخچال استفاده كنيد.

يخچال هتلي

اگر قصد داريد، قبل از اين كه درب يخچال ميني بار هتلي را باز كنيد، محصولات داخل يخچال را ببينيد، بهتر است، مدل هاي درب شيشه اي اين يخچال را انتخاب كنيد. هم چنين بايد به موضوع اشاره كنيم، كه طراحي به كار گرفته شده براي توليد يخچال ميني هتلي به گونه اي مي باشد، كه در ابعاد كوچك و جمع و جور توليد مي شوند، ولي به شما كمك مي كنند، تا بتوانيد محصولاتي كه داخل يخچال ميني بار درب شيشه اي قرار داده ايد، را سرد نگه داريد، و از فاسد شدن آن ها جلوگيري كنيد. هنگام خريد يخچال هتلي بايد به نكات مهمي اعم از اندازه، نوع نصب و آپشن هاي در نظر گرفته شده براي يخچال توجه داشته باشيد. 

اندازه يخچال هتلي معمولاً در ظرفيت هاي 3، 5، 7، 9 فوت طراحي و براي فروش روانه ي بازار مي شوند.

ابعاد يخچال هتلي

اندازه يخچال هتلي
3 فوت طول: 60 عمق: 57 ارتفاع: 47   
5 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 86
7 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 106
9 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 126

نكته ي مهمي كه بايد در مورد سايز يخچال هتلي به آن توجه داشته باشيد، به همان اندازه شما مي توانيد حجم بسيار زيادي از مواد غذايي را در داخل يخچال هتلي قرار دهيد.

قيمت يخچال هتلي

قيمت يخچال هتلي

قيمت يخچال كوچك هتلي با توجه به پارامترهاي مختلفي اعم از نوسانات موجود در بازار، برند توليد كننده، ابعاد و مدل، ويژگي هاي يخچال، سايز و ظرفيت محصول، جنس بدنه و شيشه، نوع عايق بندي و... تعيين خواهد شد. جهت اطلاع از قيمت يخچال كوچك با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد، و نسبت به خريد يخچال هتلي اقدام كنيد.

كاربرد يخچال‌ هتلي 

  • يخچال‌ ميني بار با توجه به اين كه فضاي كمي را براي جاي گيري اشغال مي كنند، گزينه ي مناسبي براي انتخاب در هتل ها، خوابگاه دانشجويان، خانه‌ هاي كوچك و... مي باشند.
  • يخچال ميني كه مخصوص نگهداري نوشيدني مي باشد، به گونه اي طراحي مي شود، كه قفسه بندي آن مخصوص خنك كردن انواع نوشيدني مي باشد. 
  • بعضي از مدل هاي يخچال ميني هتلي براي كه ميزان دسترسي افراد را محدود كنند، مجهز به سنسورهاي هوشمند مي باشند. اين سنسورها نسبت به كاهش و افزايش وزن هر طبقه حساس مي‌ باشند.

قيمت يخچال كوچك هتلي

مزايا و معايب يخچال‌ هتلي

مزايا معايب
ابعاد كوچك و جمع و جور گنجايش كمي براي نگهداري محصولات مد نظر دارند.
اشغال كمترين فضا براي جاي گيري امكان نگهداري مواد غذايي زياد وجود ندارد.
مصرف بهينه انرژي و برق  طول عمر كوتاه
جا به جايي راحت و بدون دردسر مدت زمان نگهداري مواد غذايي در آن ها كمتر است.

نكات مهم در رابطه با يخچال كوچك روميزي

  • تنظيم درجه يخچال‌ ويتريني كوچك بايد به صورت درست انجام شود، تا از خراب شدن محصولات داخل يخچال جلوگيري شود. دليل پراهميت بودن اين موضوع هم به اين خاطر مي باشد، كه تنظيم درجه استاندارد در نحوه نگهداري مواد غذايي، مصرف انرژي و عمر مفيد دستگاه تأثيرگذار هستند.
  • اگر قصد استفاده از يخچال هاي كوچك هتلي در هتل ها را داريد، توصيه مي كنيم، يخچال هتلي سايز متوسط را براي خريد انتخاب كنيد. هم چنين در صورتي كه مي خواهيد در فست فود ها، رستوران ها و... از اين يخچال استفاده كنيد، مدل زير كانتري بهترين گزينه براي انتخاب مي باشد.
  • اگر قرار است، از يخچال ميني براي نگهداري انواع نوشيدني استفاده كنيد، بهتر است، يخچال نوشابه كوچك را براي اين كار انتخاب كنيد.
  • اگر دانشجو و يا مجرد هستيد، و احتياج به يك يخچال كوچك داريد، خريد ميني يخچال مكعبي يا سايز متوسط مي تواند به رفع نيازهاي شما كمك كند.
  • اگر نسبت به سر و صداي توليد شده توسط يخچال هنگام كاركرد حساس هستيد، بهتر است، يخچال هاي كمپرسوردار را براي خريد انتخاب نكنيد، و مدل هاي ترموالكتريك يا كوچك جذبي را براي خريد انتخاب كنيد.

يخچال فريزر هتلي

يخچال فريزر هتلي 

يخچال نوشيدني كوچك

يخچال نوشيدني كوچك

فريزر ايستاده هتلي

فريزر هتلي

 


برچسب: يخچال هتلي، قيمت يخچال هتلي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۴:۰۶ توسط:geekgirl موضوع:

ليست قيمت يخچال فريزر بستني

جدول قيمت خرداد 1402

خريد يخچال بستني: 09128725346

مدل 
قيمت
يخچال بستني 300 ليتري 12,500,000 تومان
يخچال بستني 400 ليتري 11,500,000 تومان
يخچال بستني 500 ليتري 12,000,000 تومان
يخچال بستني 600 ليتري 12,500,000 تومان
يخچال بستني 650 ليتري 12,500,000 تومان
فريزر خانگي تك درب 9,000,000 تومان
فريزر خانگي دو درب 9,500,000 تومان

يخچال بستني براي رفع نياز مشتريان در ظرفيت هاي مختلف 300، 400، 500، 600 و 650 ليتري طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شوند، و شما مي توانيد با انتخاب يكي از مدل هاي يخچال بستني ميهن را براي نگهداري بستني و انواع مواد غذايي انتخاب كنيد. زماني كه قصد راه اندازي فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و كوچك، هايپرماركت، سوپرماركت، مغازه را داشته باشيد، مي توانيد يخچال بستني درب شيشه اي مد نظر خود را با توجه به اين كه قرار است، بر روي بدنه ي فريزر صندوقي بستني امكان درج استيكر و يا لوگوي مد نظر شما وجود دارد. تنها مسئله اي كه در اين مورد پيش مي آيد، باعث مي شود، تا قيمت نهايي يخچال بستني افزايش پيدا كند.

يخچال بستني

يخچال فريزر صندوقي بستني داراي درب شيشه اي سكوريت (نشكن) و به صورت كشويي مي باشد، كه اين يخچال بستني را مناسب براي نگهداري محصولات لبني، بستني و... مناسب مي باشد، و هم چنين موتورهاي به كار رفته در توليد اين يخچال ها داراي قدرت بالايي مي باشند، و براي بستني فروشي ها و سوپرماركت ها و ديگر مشاغل مناسب مي باشند‌. استيكرهايي كه قابليت درج آن بر روي بدنه ي فريزر وجود دارد، شامل استيكر ميهن، دومينو، كاله، پاندا، پاك و... مي باشد. موتور نصب شده بر روي اين فريزر صنعتي پرقدرت بوده، و از گاز مبرد 404 استفاده شده است. فريزرهاي صندوقي بستني علاوه بر بستني جهت نگه داري انواع اقسام مواد غذايي از جمله گوشت، مرغ، پنير، پيتزا، كره و نيز سبزيجات و صيفي جات مناسب مي باشد. يخچال فريزر صندوقي از جنس بدنه ي ورق رنگي گالوانيزه ساخته مي شود كه در برابر ضربه و پوسيدگي مقاوم است، فريزر خوابيده با داشتن موتور پر قدرت و همينطور داشتن ترموستات مكانيكي و ايجاد دماي مناسب براي نگهداري بستني و ساير محصولات فروشگاه شما كاربردي مي باشد. براي اين كه بتوانيد به راحتي بتوانيد يخچال بستني را بدون دردسر جا به جا كنيد، مجهز به پايه هاي چرخدار مي باشد. از ديگر تجهيزاتي كه ممكن است، براي راه اندازي به آن نياز داشته باشيد، مي توان به فريزر ايستاده اشاره كرد.

قيمت يخچال بستني

قيمت يخچال بستني

قيمت يخچال بستني با توجه به پارامترهاي مختلفي اعم از ابعاد، مدل يخچال، گنجايش، نوع موتور، قدرت موتور، جنس شيشه، نوع عايق بندي، تعداد سبدها و... تعيين خواهد شد. شما مي توانيد جهت اطلاع از ليست قيمت يخچال بستني ميهن با كارشناس فروش مجموعه در ارتباط باشيد، و نسبت به خريد يخچال بستني اقدام كنيد.

انواع يخچال بستني

  • يخچال بستني دومينو

يخچال بستني دومينو

  • يخچال بستني ميهن

يخچال بستني ميهن

  • يخچال بستني دايتي

يخچال بستني دايتي

ساير مشخصات فني

  1. يخچال هاي بستني داراي دو درب هستند، و برق مصرفي آن 220 ولت و فركانس آن ها 50 هرتز مي باشد.
  2. ترموستاتي كه در ساخت اين يخچال ها به كار رفته است، از نوع مكانيكي مي باشد.
  3. برفك زدايي آن ها به صورت ديفراست مي باشد، و سيستم گردش هواي اين فريزر بستني نيز از نوع استاتيك مي باشد.
  4. اين نوع فريزرها براي نگه داري بستني ها و مواد غذايي استفاده مي شود.حتي از آن ها به عنوان يخچال فريزر مرغ و ماهي براي نگهداري محصولات پروتئيني از جمله مرغ، گوشت و... نيز استفاده مي شود.

خريد يخچال بستني

ابعاد يخچال بستني 

400 ليتر طول: 120، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
500 ليتر طول: 150، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
600 ليتر طول: 160، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
650 ليتر طول: 165، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
فريزر بدون برفك خانگي (تك درب و دو درب) طول: 105، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر

نكات مهم هنگام خريد يخچال بستني

فريزر بستني

  • اولين مسئله اي كه بايد براي خريد به آن توجه داشته باشيد، ابعاد يخچال فريزر بستني مي باشد. پس براي اين كه بتوانيد بهترين مدل را براي خريد انتخاب كنيد، در ابتدا بايد به فضايي كه در فروشگاه ها، سوپرماركت، مغازه و يا هايپرماركت در اختيار داريد، توجه داشته باشيد، تا بتوانيد بهترين مدل را براي خريد انتخاب كنيد.
  • در صورتي كه فضايي كه در اختيار داريد، كوچك مي باشد، مي توانيد كوچك ترين اندازه ي فريزر را براي خريد انتخاب كنيد.
  • بايد فريزر بستني مد نظر خود را با توجه به بودجه اي كه در اختيار داريد، انتخاب كنيد.
  • جنس بدنه فريزر بستني هم از مهم ترين مواردي مي باشد، كه بر روي طول عمر يخچال تأثير خواهد گذاشت.

 


برچسب: يخچال بستني، قيمت يخچال بستني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۶:۰۸ توسط:geekgirl موضوع:

راه اندازي خط توليد لبنيات

اهميت راه اندازي خط توليد لبنيات از آنجايي كه لبنيات از ديرباز يكي از محصولات غذايي پر مصرف سفره ايرانيان بوده است، بر كسي پوشيده نيست. هرچه با كيفيت بهتري توليد شود، اين محصولات مشتري بيشتري جذب خواهد كرد. اگر اين محصولات با كيفيت كمي توليد شوند به طور قطع مشتريان خود را از دست خواهد داد! به دليل اينكه فضاي بازار بسيار رقابتي است اگر خطاي كوچكي رخ دهد. امكان وارد شدن خسارات سنگين وجود خواهد داشت و براي اينكه يك محصول عالي دست مشتري برسد مي بايست يكي از عوامل مهم را رعايت كرد كه آن هم خطوط توليد استاندارد محصول است.

گروه صنعتي دميرچي | تجهيزات و ماشين آلات خط توليد لبنيات | خط توليد شير |  خط توليد پنير

جزئيات پروژه

نكات مهم در راه اندازي خط توليد لبنيات

هر محصول براي توليد احتياج به يك پروسه با دماها و فشارهاي مناسب و انتقال استاندارد دارد تا محصول نسبت به شكل ظاهري خوب و حتي طعم مناسب و خوشمزه اي داشته باشد. براي مثال به منظور پاستور كردن شير، نسبت به نوع پاستور بايد دماي مناسب و دقيق تا پايان توليد داشته باشد.

يا اينكه زمان نسبت نوع توليد تنظيم گردد تا محصولي هرچه با كيفيت توليد شود. در جريان توليد محصول، انتقال به گرم خانه و سرد خانه، دماي آنها و موارد بسياري است كه به صورت ريزبينانه اي بايد به آنها پرداخته شود. در نتيجه مي‌بايست براي هر محصول پاستور مخصوص آن را استفاده كرد. مسيرهاي ورودي و خروجي را نسبت به محصول مورد نظر تنظيم و يا ايجاد كرد.

اهميت اجزا تشكيل دهنده در راه اندازي خط توليد لبنيات

به منظور راه اندازي خطوط توليد، عواملي نظير انتخاب پمپ ها، انتخاب مبدل هاي حرارتي انتخاب نوع ولو، انتخاب نوع بريز، انتخاب نوع مخزن و بسياري از موارد ديگر بسيار مهم و حائز اهميت است و بايد در اين موارد دقت نظر بيشتري داشته باشيد. پمپ ها در توليد لبنيات نقش بسيار مهمي ايفا مي كنند و بايد به اين نكته كه چه پمپي را براي چه كاربردي انتخاب كنيم توجه بيشتري كرد. مثلا پمپ‌هاي مواد غليظ متمايز است و گزينش اين سري پمپ ها بدون بوجود آوردي تغييري در ساختار محصول غليظ آن را به مكان تعيين شده منتقل خواهد كرد.

پليت ها و يا مبدل هاي حرارتي هم يكي ديگر از موارد بسيار حائز اهميت هستند كه انتخاب نوع پليت يا مبدل حرارتي به كم شدن مصرف انرژي و سرعت كار و خروجي محصول با كيفيت ارتباط مستقيم دارد و همچنين انتخاب نوع مخزن دو يا سه جداره بودن در انجام پروسه هاي گوناگون و يا گزينش ابزار دقيق‌ هاي متفاوت براي كارهاي گوناگون، اين موارد همه قسمتي از مهندسي توليد خطوط توليد لبنيات است.

شايد شما به يك مشكل عادت كرده باشيد و ديگر آن را مشكل به حساب نياوريد. و با دريافت مشاورۀ حضوري قادر خواهيد بود مشكل را شناسايي كرده. همچنين در جهت بهبود كار و كاهش مصرف انرژي قدمي برداشته شود.

جهت خريد دستگاه شيرينگ تونلي براي بسته بندي فرآورده هاي لبنياتي توليدي كارخانه ي خود كافيست، با شماره  ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ تماس بگيريد.

راه اندازي خط توليد فرآورده هاي لبني

شير

شير، عبارتست از مجموع توليدات شيردوشي كامل و پيوسته يك حيوان ماده شيرده سالم و بدون خستگي كه به درستي تغذيه شده باشد. شير مي‌بايست با در نظر گرفتن مباني بهداشتي جمع آوري شده و آغوز نداشته باشد. در محصولات صنعت لبنيات مقصود از شير شيري است كه بعد از پاستوريزه و هموژنيزه شدن با ميزان‌هاي گوناگون از چربي در اختيار مصرف كنندگان قرار خواهد گرفت.

ماست

ماست يكي نوع لبنيات است كه از تخمير شير بوسيله يك نوع باكتري تهيه مي گردد. از انواع مي‌توان ماست تهيه كرد. اما ماست‌هاي امروزي بيشتر از شير گاو تهيه مي‌گردد. ماست از تخمير قند شير به نام لاكتوز بدست مي‌آيد.

خامه

خامه يكي نوع لبنيات است. قبل از عمل هموژنيزه، لايه‌ي چربي روي سطح شير خام كه سرشير نيز ناميده مي‌شود را برمي دارند. اين چربي را خامه مي‌گويند. در صنعت، براي شتاب بخشيدن به جمع شدن چربي شير روي سطح آن، از دستگاه سانتريفوژ استفاده مي‌شود. خامه با توجه به محتواي چربي، انواع گوناگوني دارد.

كره

اين ماده لبني مخلوطي از آب و پروتئين هاي شير مي‌باشد و ذرات چربي در اين مايع، معلق هستند. هشتاد درصد حجم كره متشكل از ذرات چربي است.

راه اندازي خط توليد لبنيات پاستوريزه

كارخانه توليد محصولات و فراورده هاي لبنياتي پاستوريزه (خط توليد لبنيات پاستوريزه) شبكه اي دراي انسجام از تجميع ماشين آلات و امكانات فني مرتبط است كه بر پايه برنامه توليد روند كنترل و دريافت شيرخام و پس از آن استانداردسازي، پروسس و بسته بندي مدل‌هاي گوناگون محصولات را مهيا مي‌كند. بدست آوردن مطلوب روند توليد احتياج كاركرد صحيح امكانات پشتيباني دارد كه براي تامين شكل‌هاي مختلف انرژي مورد مصرف در روند كار و كنترل اصطحلاك و كارامدي سيستم نقش مهم و سازنده دارد.

در نتيجه طراحي كارخانه لبينات پاستوريزه بصورت يكپارچه، قابل انطباق و توسعه پذير با در نظر گرفتن تمام جوانب فني در مقوله زيرساخت ها، شرط اصلي و بنيادي در بدست آوردن و حصول به اهداف بهينه طرح است. نسل جديد خط توليد لبنيات پاستوريزه به شيوه‌اي مهندسي شده است كه با حفظ همه معيار ها و استانداردهاي فني، بهداشتي و ايمني، كارآمدي و كارائي مورد نظر را داشته و كيفيت محصول نهايي را تضمين خواهد كرد.

از جمله نتايح مهندسي جديد بالا رفتن سطح اتوماسيون، كنترل و بهتر شدن فرايند سيستماتيك مي‌باشد كه در نتيجه كم شدن خطاي اپراتوري،كم شدن منابع و مصارف انرژي، شتاب روند توليد و ديگر پارامترهاي موثر در استفاده و كارائي كارخانه را مهيا نموده است.

اسامي ماشين آلات خط توليد لبنيات و بسته بندي آن

  • يونيت كامل دريافت شير
  • فيلتر مكانيكي دوبل
  • پليت كولر
  • كلاريفاير
  • تانك ذخيره شير خام (ايزوله)
  • پاستوريزاتور
  • هموژنايزر
  • باكتريفيوژ
  • سپراتور (خامه گير)
  • تري بلندر
  • دي ارياتور (بوگير)
  • تانك پروسس (سه جداره)
  • تانك MIX (دوجداره و تك جداره)
  • بالك استارتر
  • پليت هيتر (هيتكس چنجر)
  • پركن خطي و روتاري
  • يونيت CIP (دستي، اتوماتيك، PLC)
  • دستگاه سبد شور
  • دستگاه آيس بانك
  • لوله كشي و اجراي پايپينگ
  • پمپ سانتريفيوژ محصول
  • پمپ سانتريفيوژCIP
  • ترمينال خطي و خورشيدي
  • لوبه پمپ (به منظور محصولات غليظ)
  • شيرينگ پك تونلي

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۸:۰۷ توسط:geekgirl موضوع:

هزينه راه اندازي خط توليد آب معدني كوچك

راه‌اندازي خط توليد آب معدني ممكن است به چندين مرحله تقسيم شود. در ادامه به صورت كلي نمايش مي‌دهم كه چگونه مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد:

  1. تحقيقات و بررسي بازار: قبل از شروع فعاليت خود، نياز است تحقيقاتي در مورد بازار آب معدني و تقاضاي آن انجام دهيد. بررسي كنيد كه آيا در منطقه شما تقاضاي كافي براي آب معدني وجود دارد و آيا رقابت بسيار شديد است يا خير. همچنين، مطالعه كنيد كه آب معدني با كيفيت و استاندارد را چگونه تأمين كنيد و چه نوع پروسه‌هاي تصفيه و بسته‌بندي را بايد انجام دهيد.

  2. انتخاب مكان: پس از تحقيقات بازار، نياز است مكاني را براي خط توليد آب معدني انتخاب كنيد. اين مكان بايد مناسب براي دسترسي به منابع آب و همچنين برق و ساير زيرساخت‌هاي مورد نياز باشد. همچنين، مكان بايد به اندازه كافي بزرگ بوده تا تجهيزات توليد و بسته‌بندي را در آن جاي داد.

  3. تأمين منابع آب: بايد يك منبع آب مناسب براي توليد آب معدني داشته باشيد. اين مي‌تواند يك چشمه آب يا يك سيستم تصفيه آب باشد. منابع آب بايد استانداردهاي كيفيت را برآورده كنند و قابليت تصفيه بيشتر را داشته باشند.

  4. تجهيزات توليد: شما نياز به تجهيزاتي مانند سيستم‌هاي تصفيه آب، تانك‌ها، خط توليد و بسته‌بندي و ماشين‌آلات ديگر براي توليد

شيرينگ پك آب معدني

داشتن طرح سودآور در زمينه كسب و كار كارخانه توليد آب معدني

پس از انجام يك تحقيق بازار خوب، اقدام بعدي شما اين است كه يك طرح كسب و كار را با هدف قرار دادن بازار محلي خود آماده كنيد. طرح كسب و كار آب معدني بايد شامل استراتژي بازاريابي، طرح مالي، الگوي كاركنان، تيم مديريت، روش هاي قانوني و نوع محل مورد نظر براي انتخاب سرمايه گذاري باشد.

جهت اطلاع از قيمت دستگاه خط توليد آب معدني (شيرينگ پك آب معدني) با شماره ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ تماس بگيريد.

دريافت مجوز كسب و كار توليد آب معدني

گام بعدي اين است كه اقدامات لازم براي دريافت مجوز راه اندازي كارخانه خط توليد آب معدني را انجام داده و مجوز هاي لازم را اخذ نماييد. اقدام بعدي كه بايد انجام دهيد، در زمينه اخذ مجوز است. مدارك خود را آماده كنيد و براي اخذ مجوز راه اندازي كارخانه خط توليد آب معدني خود را آماده كنيد.

يافتن تامين كننده مناسب براي بطري آب معدني مورد نياز

مرحله بعدي بايد به سراغ يك تامين كننده توليد بطري آب معدني برويد. قيمت مناسب يكي از پارمترهاي مهم در اين بخش است. اين تامين كننده مي بايست بطري هاي پلاستيكي آب معدني را تامين كند و در اختيار شما قرار دهد.

يافتن محل مناسب براي احداث كارخانه توليد آب معدني

ساخت و احداث كارخانه در يك ساختمان استاندارد در محلي مناسب يك گام بسيار مهم براي شروع توليد آب معدني است.

ماشين آلات و لوازم جانبي مورد نياز در خط توليد آب معدني

با توجه به اينكه برخي از مشترين در مورد كيفيت آب چشمه يا چاه خود تعريف ميكنند اما در هر صورت براي ماندگاري طولاني آب در بطري به ماشين آلات تصفيه شامل ، اوزون ، RO ، UV لازم است و درصورت كم كثر شدن از خط در اخذ مجوز هاي لازم مشكلاتي را پيش رويي خواهيد داشت.

ماشين آلات تصفيه، پركردن و بسته بندي 

  • دستگاه تري بلوك 
  • دستگاه ليبل چسبان 
  • دستگاه جت پرينتر 
  • دستگاه بادكن بطري 
  • دستگاه شيرينگ پك تونلي
  • نوار بالابر بسته هاي شيرينگ شده 

خط توليد آب معدني

به طور كلي مراحل توليد آب معدني را مي توان به دو فاز تقسيم كرد:

  • فاز اول: آماده سازي و سالم سازي و تميز و پر كردن آب معدني به وسيله ي دستگاه هاي پركن مايعات
  • فاز دوم:  تهيه يا توليد ظروف مورد نياز جهت بسته بندي آب

در ادامه به شرح مختصر هر دو فاز و مراحل هر فاز مي پردازيم.

فاز اول: آماده سازي و سالم سازي و تميز و پر كردن آب معدني

گام 1: آماده سازي و سالم سازي آب معدني

در اين قسمت آب معدني از منابع آب معدني براي رفتن به خط پر كن آماده مي شوند. از آنجايي كه محصول آب معدني، آب طبيعي خارج شده از منابع آب (چشمه يا چاه) مي باشند كه بدون هيچگونه تغييري در تركيبات شيميايي آن پر شده باشد به همين دليل براي آماده سازي كافيست كه از مراحل زير استفاده گردد.

1. انتقال آب از منابع آب

در اين مرحله با توجه به محل استقرار چشمه و يا آب زير زميني آب از منابع مذكور به صورت كاملا بهداشتي به منابع ذخيره آب هوايي يا زير زميني واحد منتقل ميگردد . طي اين مرحله ضمن ته نشيني مواد خارجي سنگين سعي ميگردد از هر گونه آلودگي جنبي آب جلوگيري بعمل آيد.

2. مخازن ذخيره آب

جهت هدايت آب به داخل واحد از منابع هوايي يا زير زميني بايد با توجه به ظرفيت خط توليد استفاده گردد و اين منابع از هرگونه آلودگي شيميائي و ميكروبيولوژيك به دور باشند .
3. فيلتراسيون آب

جهت حذف مواد معلق و شناور در آب از فيلترهاي شني مناسب در اين مرحله استفاده ميشود اين فيلترها طوري طراحي ميشود كه آب با فشار معيني از يك بستر شني با سايزهاي متفاوت عبور داده ميشود و مواد معلق در آن حذف ميگردد اين فيلتر ها با مكانيسم يكسان به صور مختلفي ساخته ميشود كه صرفنظر از نوع آلودگي همگي داراي مكانيسم يكسان و مشابه هستند .

4. تعديل طعم، رنگ و بوي آب يا purification

جهت حذف هرگونه بو احتمالي در آب و همچنين حذف رنگهاي احتمالي آن در اين مرحله آب را از يك بستر كربن اكتيوعبور ميدهند كه طي آن از هر گونه بو و رنگ غير طبيعي عاري ميگردد .

5. مرحله فيلتراسيون نهايي آب يا polishing

طي اين مرحله آب از يك فيلتر كارتريجي به نام پوليشر عبور داده ميشود با توجه به اينكه اين فيلترها بسيار ريز است ( در حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ ميكرون ) آب از هرگونه مواد معلق كه با چشم غير مسلح قابل رويت نميباشد عاري ميگردد اين فيلترها با مكانيسم يكسان ولي به اشكال مختلف ساخته ميشوند .

6. مرحله استريليزاسيون آب

جهت حذف هرگونه آلودگي احتمالي ميكروبي در آب و بهداشتي كردن آن از يك سيستم uv استفاده ميگردد در اين مرحله آب با دبي و فشار معيني از يك بستر نور uv عبور داده ميشود كه طي زمان مذكور هرگونه آلودگي ميكروبيولوژيكي آن از بين رفته و آب ۱۰۰٪ استريل و آماده پر كردن ميباشد .دستگاه پركن مايعات رقيق

گام 2: پر كردن آب بطري

در اين بخش آب طي مراحل زير در بطري پر مي گردد:

  1. مرحله رديف كردن بطري
  2. شستشوي بطري
  3. مرحله پر كردن بطري
  4. مرحله درب زني بطري
  5. مرحله برچسب زني
  6. مرحله چاپ مشخصات توليد
  7. مرحله  Shrink Wrapper

در اين قسمت بطري ها بصورت منظم وارد دستگاه شستشو شده و با آب گرم و تحت فشار شسته مي شوند و از هرگونه آلودگي و ناخالصي پاك مي شوند . پس از اين مرحله بطري ها وارد قسمت پركن مي شوند و از آب معدني پر مي گردند و سپس از اين مرحله بطري ها سريعا وارد قسمت درب بندي مي شوند و درب آنها بسته مي شود. مرحله پركردن بطري با دستگاه پركن مايعات انجام ميشود. كه اين كار با دو روش پركردن اتوماتيك و نيمه اتوماتيك انجام ميشود.

دستگاه شيرينگ پك آب معدني

گام 3: نصب برچسب و بسته بندي نهايي

فاز دوم:  تهيه يا توليد بطري هاي مورد نياز جهت بسته بندي آب

همانطور كه قبل تر اشاره شد، بهتر است براي بطري هاي مورد نياز از يك تامين كننده كمك بگيريد. زيرا توليد بطري آب معدني نيازمند خريد و تهيه دستگاه هاي خاص خود مي باشد كه علاوه بر هزينه بردار بودن براي تهيه دستگاه ها، استخدام نيروي متخصص و هزينه هاي مربوط به اختصاص فضاي مورد نياز، نيازمند تخصص خاص خود نيز مي باشد.


برچسب: راه اندازي خط توليد آب معدني، شيرينگ پك آب معدني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۰:۵۵ توسط:geekgirl موضوع:

دستگاه شيرينگ پك تمام اتوماتيك

شيرينگ پك چيست؟

شيرينك پك (shrink pack) به نوعي بسته بندي اطلاق مي شود كه پوششي از جنس پلاستيك نازك و شفاف به نام نايلون شرينك دور كالا كشيده مي شود تا ضمن بسته بندي و نگهداري چند محصول در كنار هم، آن را هم از مواردي چون آب و گرد و خاك محافظت كند. البته نام صنعتي و اصلي دستگاه شرينك پك ، Shrink Wrap Machine است. نحوه كاركرد دستگاه شيرينگ پك به چه صورتي انجام مي شود؟
عمليات شرينك كردن توسط دستگاه شرينك پك صورت مي گيرد. كاركرد دستگاه مورد اشاره اينگونه است كه محصول مد نظر به كمك نوار نقاله به داخل كوره دستگاه شيرينك هدايت مي شود، مقداري از فيلم شرينك دور محصول قرار مي گيرد. محصول از داخل محفظه اي به نام كوره عبور داده مي شود. در اين كوره به اين لايه پلاستيكي حرارت دميده مي شود تا نرم و پخته شود. درانتهاي كوره فن هاي خنك كننده قرار دارند تا به بسته ها هوا بدمد و لايه شرينك را خشك كند تا خوب منقبض و دور محصول را محصور كند.
كار تمام است و محصول داخل پوششي شفاف قرار گرفته است. مقدار اندازه فيلم شرينك و مقدار و زمان حرارت تابيده شده به آن توسط هدايتگر دستگاه انتخاب مي شود.

مشاوره خريد شيرينگ پك: ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

شيرينگ پك

موارد استفاده و كاربرد دستگاه شيرينگ پك

با توجه به اين كه دستگاه شيرينگ شيرزاد به عنوان يكي از كاربردي ترين نوع دستگاه بسته بندي محسوب مي شود، مي توان گفت كه كاربرد دستگاه شيرينگ پك به چند كسب و كار محدود نمي شود و شما مي توانيد در مشاغل و كسب و كارهاي مختلفي كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم نيز از شيرينگ استفاده كنيد. موارد استفاده دستگاه شرينك شامل بسته بندي ماسك، بسته بندي ادويه‌ جات، شيرينگ انواع بسته بندي ها، شيرينگ بطري، بسته بندي انواع مواد غذايي، بسته بندي غذا در رستوران‌ ها و... مي شود.

  • به كمك شرينك كردن مي توان چندين محصول را كه از جهت تعادل ناپايدار هستند در كنار يكديگر قرار داد. شرينك بطري هاي آب نمونه بارز اين استفاده است.
  • پلاستيك عايق خوبي براي رطوبت است، با شرينك كردن از ورود خيسي و نم به كالا مي توان جلوگيري نمود.
  • شرينك بر خلاف بسته بندي با كارتون و مقوا، پوششي شفاف است كه ظاهر محصول به راحتي در آن نمايان است. شايد اين ويژگي جذاب سبب رونق و پيشرفت شرينك هاي رنگي و چاپي شده باشد.
  • در برخي موارد براي نمايش اندازه و شكل كالا نياز است محصول داخل پوششي نازك قرار بگيرد، پس شرينك كردن تنها گزينه خواهد بود.

انواع دستگاه شيرينگ پك

  • شيرينگ پك رستوراني

دستگاه شيرينگ پك رستوراني دستگاهي بسيار كاربردي مي باشد، كه در رستوران ها، هتل ها، كيترينگ ها و... مورد استفاده قرار مي گيرند. به واسطه ي اين دستگاه مي توان محصولات غذايي را درون لايه نازكي از فيلم شيرينگ قرار داد. انجام اين كار باعث حفاظت از غذا، حمل و نقل آسان و جلوگيري از ورود هر گونه آلودگي و رطوبت خواهد شد.

شيرينگ پك رستوراني در دو مدل پايه دار و روميزي طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شوند. مدل پايه دار اين دستگاه مجهز به چرخ هاي پايه دار مي باشد، تا شما بتوانيد آن را به راحتي جا به جا كنيد. 

  • شيرينگ پك تونلي

شيرينگ پك تونلي جهت بسته بندي كردن نايلوني و پلاستيكي محصولات مختلف در مكان هاي مختلفي اعم از صنايع غذايي و صنايع كشاورزي مورد استفاده قرار مي گيرند. از اين دستگاه جهت پيچيدن نايلون به دور محصول مورد نظر از طريق گرما انجام مي شود. در اين شرايط نايلون به دور محصول كاملا محكم مي شود، و محصولات را نيز با يك شكل كاملا يك دست در كنار هم قرار مي دهد، و شما مي توانيد آن را راحت تر جا به جا كنيد. اين دستگاه به واسطه گرما، نايلون شيرينك يا فيلم را به دور محصول كشيده مي شود و پس از اينكه از تونل حرارتي عبور كرد، در اثر گرما به دور محصول جمع و پيچيده مي شود. اين نوع بسته بندي باعث مي شود محصولات به صورت منظم كنار هم قرار گرفته و در نتيجه راحت تر قابل جابجايي باشند. همچنين مي تواند عايق رطوبت و گرد و خاك در رابطه با بسته بندي هاي مواد غذايي نيز باشد.

  • شيرينگ پك كابيني

دستگاه شيرينگ پك كابيني دستگاهي بسيار كاربردي مي باشد، كه جهت بسته بندي محصولات مختلف در صنايع بسته بندي و به شكل دستي استفاده مي شود. اين مدل از دستگاه شيرينگ پك به شكل ميزهايي مي باشد، كه بخش هايي براي قرار دادن محصول دارند. اين دستگاه به خاطر گرمايي كه توسط المنت هاي برقي ايجاد مي شود، اقدام به گرم كردن نايلون براي پيچيدن نايلون دور محصول مي كنند.

شيرينگ پك كابيني مناسب براي بسته بندي محصولات مختلف اعم از جعبه هاي كوچك و با وزن كم (بسته هاي چاي، شيريني، شكلات، اسباب بازي، تخم مرغ، نان، غذاهاي بيرون بر و...) مي باشد. به خاطر خاصيت جمع شوندگي فيلم شرينگ در اين محصول باعث مي شود، تا فيلم شيرينگ به راحتي به شكل جعبه مورد نظر در آمده، و بر روي آن قرار بگيرد. جنس فيلم دستگاه شيرينگ شيرزاد از POF. PVC با ضخامت هاي متفاوت مي باشد. شيرينگ پك كابيني توليد شده در گروه توليدي شيرزاد ماشين البرز به صورت روميزي و ايستاده طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شوند.

عمليات پيچيدن سلفون به دور محصول و گذاشتن آن درون كابين و برداشتن آن به صورت دستي و توسط اپراتور انجام مي گيرد.

  • شيرينگ پك اتوماتيك و نيمه اتومات

كارخانه ها و كارگاه هايي كه مقدار محصولات توليدي آن ها زياد مي باشد، براي اين كه در مورد بسته بندي محصولات توليدي خود را با مشكل رو به رو نشوند، نياز به استفاده از دستگاه بسته بندي دارند. يكي از كاربردي ترين نوع دستگاه بسته بندي دستگاه شيرينگ اتوماتيك مي باشد. دليل كاربردي بودن شيرينگ پك تمام اتوماتيك به اين خاطر مي باشد، كه مي توانيد تمام فرآيند بسته بندي را به صورت اتومات انجام دهد. اين مدل از دستگاه شيرينگ پك مناسب براي بسته بندي محصولات مختلفي اعم از انواع بطري و گالن، قوطي هاي فلزي (تن ماهي، رب گوجه فرنگي، بطري، كمپوت، شيشه آب معدني و شربت) مي باشد. در مورد نوع كاربري شيرينگ پك ها بايد بگوييم، كه به دو دسته ي اصلي شيرينگ پك اتوماتيك و شيرينگ پك نيمه اتوماتيك تقسيم مي شوند، و شما مي توانيد با توجه به نياز خود يكي از مدل هاي آن را انتخاب به نسبت به خريد دستگاه بسته بندي شرينك پك اتوماتيك و نيمه اتومات بعد از اطلاع از قيمت دستگاه شيرينگ پك تمام اتوماتيك اقدام كنيد.

دستگاه شيرينگ پك

راه اندازي خط توليد آب معدني

منظور از راه اندازي خط توليد، مجموعه‌ اي از فرايندهاي پيوسته و متوالي است كه شما مي توانيد محصول نهايي كسب و كار خود را توليد و براي فروش به بازار عرضه كنيد. فرايند خط توليد شامل فراوري، پالايش و يا مونتاژ است كه با توجه به محصول مد نظر شما متفاوت است. اگر به دنبال راه اندازي پرسودترين خط توليد هستيد، بايد بگويي، كه اين اتفاق در صنايع مختلف شيميايي، مواد غذايي، دارويي، صنعتي، خانگي و… خواهد افتاد. شما مي توانيد در صنايع نام برده شده براي توليد انواع بطري، آب معدني، مواد غذايي، دارويي و... از دستگاه بسته بندي براي بسته بندي محصولات توليدي خود استفاده كنيد. ولي اگر قصد داريد با كمترين دردسر سود قابل توجهي را كسب كنيد، توصيه مي كنيم خط توليد آب معدني را راه اندازي كنيد. همچنين توصيه مي كنيم با كارشناسان ما در مجموعه ي شيرزاد ماشين البرز ارتباط برقرار كنيد و با اعلام وضعيت و بودجه اي كه براي راه اندازي خط توليد در نظر گرفته ايد، بهترين دستگاه هاي بسته بندي را براي بسته بندي محصولات توليدي خود انتخاب كنيد.


برچسب: شيرينگ پك تمام اتوماتيك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۱:۱۳ توسط:geekgirl موضوع:

شيرينگ بسته بندي

دستگاه شيرينگ از جمله مهم ترين ماشين آلات بسته بندي محسوب مي شود، كه براي رفع نياز مشتريان در مدل ها و ابعاد طراحي و توليد مي شود. اين نوع از دستگاه هاي بسته بندي براي بسته بندي محصولات از نايلون مخصوص بسته بندي استفاده مي كنند. شايد اين سوال براي شما پيش بيايد، كه دليل انتخاب شيرينگ پك براي بسته بندي چيست؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم، كه شما مي توانيد با به كارگيري دستگاه شيرينگ پك محصولات توليدي خود را بسته بندي و براي اين كه سالم به دست مصرف كننده ها برسد، به گونه اي توسط دستگاه بسته بندي مي شوند، تا حين جا به جايي و حمل و نقل دچار مشكل و صدمه نشود. در مورد كاربرد شيرينك پك بايد بگوييم، كه اين دستگاه در زمينه بسته بندي كارتون، جعبه هاي بزرگ و كوچك مواد غذايي، مواد شوينده هاي بهداشتي، نوشيدني هاي خوراكي (آب معدني و يا نوشابه)، ظروف يك بار مصرف، مواد پروتئيني و... بسيار كاربردي مي باشند.

اگر قصد خريد دستگاه شيرينگ را داريد، بايد در اين مورد بگوييم، كه گروه صنعتي شيرزاد ماشين البرز اين دستگاه را در مدل هاي مختلف به صورت دستي، نيمه اتوماتيك و تمام اتوماتيك، تونلي، گاز سوز، كابيني، دوگانه سوز و... طراحي و توليد مي كند، تا شما بتوانيد با توجه به بودجه ي در نظر گرفته شده براي خريد مدل مناسب را با توجه به كسب و كار خود انتخاب كنيد. يكي از ملاك ها براي خريد قيمت دستگاه شيرينگ مي باشد. براي اين كه بتوانيد از قيمت تقريبي هر يك از محصولات اين مجموعه اطلاع پيدا كنيد، با ما همراه باشيد، تا در ادامه به معرفي انواع دستگاه شيرينگ شيرزاد بپردازيم.

توجه: قيمت تمام محصولات به صورت تقريبي بيان شده است. براي استعلام قيمت هر يك از محصولات با كارشناسان شيرزاد ماشين البرز تماس بگيريد.

  • 09121167683
  • 02645310199

دستگاه شيرينگ پك نيمه اتوماتيك

دستگاه شيرينگ نيمه اتوماتيك گزينه ي مناسبي براي انتخاب در كارخانه هاي صنعتي مي باشد. شما مي توانيد از اين دستگاه براي بسته بندي محصولات مختلفي كه ابعاد مختلفي دارند، استفاده كنيد. محل قرارگيري اين شيرينگ در انتهاي خطوط توليد مي باشد، و بايد به صورت مداوم روشن باشند، و محصولات را بسته بندي كنند. با توجه به اين كه اساس كار اين شيرينك كوره آن مي باشد، و بايد يك فن خنك كننده در دستگاه قرار داده شود، تا از داغ شدن دستگاه جلوگيري شود.

مشخصات فني و قيمت

  • سرعت فن: 2800 دور در دقيقه
  • جنس نوار نقاله: گالوانيزه
  • منبع تغذيه: گاز، برق
  • برق مصرفي: تك فاز و سه فاز
  • ولتاژ مصرفي: 220/380 ولت 
  • جنس تيغه: آلومينيوم با روكش سراميك
  • قيمت: حدود 65,000,000 تومان

دستگاه شيرينك پك تمام اتوماتيك جهت بسته بندي بطري

شيرينگ بسته بندي تمام اتوماتيك مناسب براي بسته بندي انواع بطري (بطري هاي نوشيدني و آب معدني) مي باشد. اين شيرينگ مي تواند بطري هاي 1.5 ليتري و 250 سي سي را بسته بندي كند. در مورد عملكرد اين دستگاه هم بايد بگوييم، كه بطري ها وارد دستگاه شده و بعد از آن به صورت 6 تايي وارد محفظه اي براي بسته بندي مي شوند. بعد از به پايان رسيدن اين مراحل بايد بطري ها را در پلاستيك هاي فشرده و مخصوص قرار داده و بعد از پرس كردن با حرارت از پيش تنظيم شده، تحويل قسمت توزيع مي دهد.

مشخصات فني و قيمت

  • منبع تغذيه: گاز، برق
  • برق مصرفي: تك فاز و سه فاز
  • ولتاژ مصرفي: 220/380 ولت 
  • توان مصرفي تونل: 18000 وات 
  • جنس تيغه: آلومينيوم با روكش سراميك
  • قيمت: 155,000,000 تومان

دستگاه شيرينگ پلي اتيلن

دستگاه شيرينگ پلي اتيلن با استفاده از دوخت پدالي، به وكيوم كردن محصولات مد نظر شما مي پردازد، و يكي از گزينه هاي پيشنهادي براي انتخاب در كارخانه هاي توليدي و صنعتي مي باشد. شيرينگ پلي اتيلن NPM90 از جمله رايج ترين مدل اين دستگاه مي باشد.

مشخصات فني و قيمت

  • حداكثر ارتفاع: 40 سانتي متر 
  • برق مصرفي: سه فاز
  • ولتاژ مصرفي: 380 ولت 
  • سرعت توليد: 480 عدد در ساعت 
  • فن خنك كننده: دارد 
  • نوع رنگ بدنه: الكترواستاتيك
  • جنس نوار نقاله: استيل

دستگاه ليبل شيرينگ

كاربرد ليبل شيرينگ همان طور كه از نام اين محصول پيداست، مناسب براي نصب ليبل بر روي بخش هاي مختلف و درب ظروف مي باشد، تا با نصب ليبل بتوانند كمك كنند، تا محصول از نظر شكل ظاهري زيبا و شيك باشد. در مورد كاربرد اين دستگاه بايد بگوييم، كه در صنايع مختلف اعم از صنايع غذايي، نوشيدني، آرايشي و بهداشتي، شيميايي و دارويي قابليت استفاده را دارند. جنس ليبل هايي انتخاب شده از جنس پي وي سي، ضد آب و مخصوص مي باشد، و در برابر گرد و غبار، ضربه و فشار مقاومت لازم را دارند.

مشخصات فني و قيمت

  • مجهز به تونل حرارتي ويژه براي افزايش سرعت كاركرد 
  • مجهز به چرخ هاي ويژه براي سهولت در جا به جايي
  • مجهز به ترموستات براي كاهش اتلاف انرژي
  • مجهز به تابلو برق جدا طرح ريتال
  • رنگ پودري و الكترواستاتيك
  • كاملاً بدون لرزش 
  • قيمت: حدود 59,800,000 تومان

دستگاه شيرينگ پك كابيني

شيرينك پك كابيني مراحل مربوط به دوخت و بسته بندي محصولات را در يك مرحله انجام مي دهد، و شما مي توانيد براي بسته بندي از انواع فيلم هاي شرينك از قبيل PVC ،PO ،PP  و... استفاده كنيد. درپوش شفاف اين دستگاه به شما كمك مي كند، تا تمام فرايند مربوط به دوخت، برش و بسته بندي را ببينيد.
در مورد كاربرد اين دستگاه هم بايد بگوييم، كه بيشتر براي بسته بندي بخش خارجي محصولات مختلف اعم از محصولات غذايي، نوشيدني ها، محصولات دارويي، ديسك هاي، سخت افزارها، محصولات آرايشي و بهداشتي، كتاب ها، اسباب بازي ها و محصولات الكتريكي و... مورد استفاده قرار مي گيرند.

مشخصات فني و قيمت

  • برق مصرفي:  تك فاز
  • توان مصرفي تونل: 4000 وات 
  • ولتاژ مصرفي: 220 ولت 
  • مكانيزم عملكرد:  الكترو مكانيكي
  • سرعت توليد: 500 بسته در ساعت 
  • چرخ جهت حمل: دارد 
  • منبع تغذيه:  برق
  • قيمت: حدود 26,850,000 تومان

دستگاه شيرينگ پك تونلي

بسته بندي محصولات توسط شيرينگ پك تونلي به شما كمك مي كند، تا بتوانيد محصولات توليدي خود را با ظاهر شيك و زيبا در اختيار مشتريان قرار دهيد. بسته بندي كردن محصولات چيدن محصولات را راحت تر و از ورود گرد و غبار و آلودگي به داخل بسته بندي جلوگيري مي كند. اين دستگاه قابليت بسته بندي 400 عدد در ساعت را دارا مي باشد. اين دستگاه به صورت دوگانه سوز و تك سوز عرضه مي شود.

مشخصات فني و قيمت

  • جنس تيغه: تيغه دوخت آلومينيوم با روكش تفلون
  • چرخ: دارد
  • ترموستات:  دارد
  • نوار نقاله:  توري گالوانيزه
  • ابعاد كوره: سفارشي
  • برق مصرفي: سه فاز يا تك فاز
  • الكتروموتور: يك اسب
  • قيمت: حدود 90,000,000 تومان

دستگاه شيرينگ پك دستي

شيرينگ پك دستي براي بسته بندي محصولات از گرماي تونل حرارتي استفاده مي كند، و فيلم شيرينگ را به دور محصول مي پيچند. اين دستگاه براي رفع نياز مشتريان در مدل هاي مختلفي به صورت دستي، اتوماتيك، شيرينگ تونل، گازسوز، شيرينگ پالت و... طراحي و توليد مي شود. شما مي توانيد با توجه به نياز خود در كارخانه ها و توليدي ها (صنايع غذايي، بسته بندي در صنايع لبني، بسته بندي كاشي و سراميك و...) يكي از مدل هاي اين دستگاه را انتخاب كنيد.

مشخصات فني و قيمت

  • توان مصرفي دوخت: 5000 وات 
  • برق مصرفي: تك فاز
  • ولتاژ مصرفي: 220 ولت 
  • مكانيزم عملكرد: دستي
  • چرخ: دارد 
  • جنس بدنه: استيل
  • منبع تغذيه: برق
  • نوع رنگ بدنه: الكترواستاتيك
  • قيمت: حدود 35,000,000 تومان

 

 


برچسب: شيرينگ پك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۳:۱۴ توسط:geekgirl موضوع:

ليست يخچال داروخانه ديتالاگر دار (تمام اندازه ها و درب هاي متفاوت)

يخچال داروخانه يا همان يخچال دارويي يك دستگاه خاص است كه براي نگهداري داروها و محصولات پزشكي در شرايط مناسب استفاده مي‌شود. اين يخچال‌ها طراحي شده‌اند تا دما و رطوبت مناسبي را در داخل حفظ كنند و از ايجاد شرايط غيرمطلوبي براي داروها جلوگيري كنند.

ويژگي‌هاي يك يخچال داروخانه عبارتند از:

  1. دما كنترل شده: يخچال داروخانه داراي سيستمي است كه دما را در بازه مشخصي حفظ مي‌كند. اين بازه دمايي معمولاً بين 2-8 درجه سانتيگراد است، زيرا برخي داروها نياز به دماي پايين تر از دماي اتاق دارند.

  2. رطوبت كنترل شده: رطوبت نسبي در داخل يخچال داروخانه نيز بايد در محدوده‌اي مشخص (معمولاً بين 30-50 درصد) حفظ شود تا داروها خشك نشوند يا تا حداقل زياد نشوند.

  3. قفل و كنترل دسترسي: برخي يخچال‌هاي داروخانه داراي سيستم قفل و كنترل دسترسي هستند تا تنها كاربران مجاز به دسترسي به داروها باشند و از دسترسي غيرمجاز جلوگيري شود.

  4. هشدارهاي خطر: برخي يخچال‌هاي داروخانه داراي سيستم هشدارهاي خطر مانند افزايش دما يا كاهش رطوبت هستند كه در صورت وقوع مشكل، كاربر را مطلع مي‌كنند تا بتواند اقدامات مناسب را انجام دهد.

  5. قفسه‌بندي مناسب: يخچال داروخانه داراي قفسه‌ها و سبد‌هاي جداگانه است.

خريد اينترنتي محصولات: 09128396466

نكته ي مهمي كه در رابطه با يخچال داروخانه اي وجود دارد، در مورد اندازه گيري و كنترل كردن دماي يخچال مي باشد، اين موضوع اهميت بسيار زيادي دارد. براي اين كه بتوانيد به راحتي دماي يخچال دارويي را تنظيم و كنترل كنيد، بر روي بدنه ي يخچال ترموستات ديجيتال قرار داده مي شود، تا از فاسد شدن داروهاي داخل يخچال جلوگيري كنيم. گاهي اوقات ممكن است، آبي كه در داخل يخچال ويتريني داروخانه وجود دارد، نتواند راهي را براي خروج پيدا كند، و همين موضوع باعث مي شود، تا بر روي كف زمين فروشگاه ها يا داروخانه ها جاري شوند. براي اين كه اين مشكل براي شما به وجود نيايد، مي توانيد يخچال هاي داروخانه اي صنايع برودتي سيلور را انتخاب كنيد.

بهترين يخچال براي داروخانه

شيشه اي بودن درب يخچال دارويي ديد مناسبي را از داروهاي داخل يخچال به مصرف كننده مي دهد، و همين امر از اتلاف انرژي در اثر باز و بسته كردن مكرر درب يخچال جلوگيري مي كند. همان طور كه قبلاً هم به اين مورد اشاره كرديم، داروها در برابر تغييرات دمايي و رطوبت حساسيت بسيار زيادي دارند، به همين خاطر حتماً بايد در دماي مخصوص يخچال دارو نگهداري شوند. داروهاي مختلفي اعم از انسولين، تمامي واكسن ها، اكسي توسين و… از جمله داروهايي هستند، كه بايد در يخچال كم مصرف نگهداري شوند. دماي مناسب براي داروها بين 2 تا 8 درجه ي سانتي گراد مي باشد، و براي اين كه كيفيت اين داروها حفظ شود، بايد مانع انجماد آن ها شويد. براي اين كه دماي داخل يخچال به درستي تنظيم و كنترل شود، براي جلوگيري از هدر رفتن سرماي داخل يخچال از عايق بندي تزريق فوم پلي يورتان بر روي بدنه ي دستگاه استفاده مي شود. در بخش داخلي يخچال مخصوص نگهداري دارو حتماً بايد از يك نوار لاستيكي آنتي باكتريال استفاده شود. به كارگيري اين نوار در ساخت يخچال هاي داروخانه باعث مي شود، تا از خارج شدن هواي سرد داخل يخچال درب شيشه اي داروخانه جلوگيري شود.

قيمت يخچال داروخانه

قيمت يخچال دارويي با توجه به موارد مختلفي اعم از نوع يخچال (معمولي و ديتالاگر)، ابعاد و اندازه هاي يخچال، نوع ترموستات، جنس شيشه و بدنه، نوع موتور و... تعيين خواهد شد. 

يخچال آزمايشگاهي

يخچال آزمايشگاهي

يخچال داروخانه سيلور چه ويژگي هايي دارد؟

يكي از ويژگي هايي كه براي خريد يخچال داروخانه بايد مدنظر گرفت كم مصرف بودن و قرار گرفتن در دره انرژي A مي باشد كه شما مي توانيد با خريد از مجموعه سيلور صاحب يك يخچال داروخانه اي كم مصرف و كاملا بهينه شويد. از ديگر ويژگي هاي اين دستگاه مجهز بودن به سيستم برفك زدايي اتوماتيك قوي و سيستم خنك كننده به صورت گردش هواي جاري مي باشد و دما در تمام نقاط يخچال ثابت مي باشد. يخچال داروخانه سيلور مجهز به سيستم روشنايي ال اي دي مي باشد و بر روي درب آن قفل نصب شده است. يكي از مزيت هاي اين يخچال ها اين است كه طبقات آن قابليت جابجايي دارد.

كاربرد يخچال داروخانه اي

يخچال ديتالاگر داروخانه

شما مي توانيد يخچال داروخانه سيلور را به صورت يخچال دو درب نيز سفارش دهيد، كه اين دستگاه مناسب براي داروخانه ها، مطب ها، بيمارستان ها و… مي باشد. و جهت نگهداري و حفظ انواع واكسن و داروها در مدت زمان طولاني كاربردي مي باشد. از ديگر نكات يخچال داروخانه اي سيلور اين است، كه ارتفاع اين دستگاه كم است، كه اين ويژگي در مصارف پزشكي حائز اهميت مي باشد. هم چنين در طراحي و توليد اين دستگاه از شيشه سكوريت نشكن و درب دوجداره استفاده شده است. اين دستگاه با تزريق فوم پلي يورتان عايق بندي شده است هم چنين شما قابليت سفارش در دو نوع استيل و گالوانيزه را از مجموعه سيلور خواهيد داشت. 

 


برچسب: يخچال داروخانه، قيمت يخچال داروخانه، صنايع برودتي سيلور،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۴:۰۴ توسط:geekgirl موضوع: