seo education seo education .

seo education

قيمت و خريد درب حمام

حمام و سرويس بهداشتي بخشي از خانه هستند كه شرايط محيطي حاكم بر آنها متفاوت از ديگر فضاهاست. بنابراين دربي كه براي حمام يا سرويس بهداشتي انتخاب مي‌كنيد در گام اول بايد قابليت تحمل شرايط محيطي سنگين حاكم بر اين فضا مانند رطوبت بيش از حد و تغييرات دما را داشته باشند. 

انتخاب درب چوبي جديد براي حمام ممكن است آنقدرها هم كه به نظر مي‌رسد ساده نباشد. هنگام انتخاب اين مدل درب اتاقي بايد به ملاحظات زيادي توجه كنيد. حمام‌ ها اغلب ابعاد كوچكي دارند و ورودي آنها نيز نسبت به درگاه درب اصلي ساختمان و درب اتاق‌ها كم عرض‌تر است.

بنابراين يافتن دربي با ابعاد و اندازه مناسب براي حمام مي‌تواند چالش‌برانگيز باشد. از طرفي درب حمام اغلب به اتاق خواب يا پذيرايي نما دارد. پس زيبايي آن نيز بااهميت است.

هنگام انتخاب درب چوبي براي سرويس بهداشتي و حمام، بايد نوسان اجتناب‌ناپذير رطوبت و دما را در نظر بگيريد. به طور كلي هنگام خريد مهم است كه عملكرد، زيبايي و قيمت را در انتخاب محصولي كه به بهترين وجه نيازهاي شما را برآورده مي‌كند در نظر بگيريد.

درب ضد آب قابدار كد 417

مشخصات تمامي محصولات درب حمام فروشگاه آريا درب در لينك زير

https://ariyadarb.com/tag/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B6%D8%AF-%D8%A2%D8%A8

دريافت مشاوره: 09122974565

قيمت درب حمام

قيمت درب حمام به مدل، جنس چوب، ويژگي و مزاياي ان بستگي دارد. درب ضد آب حمام با توجه به تفاوتي كه نسبت به ساير مدل هاي درب معمولي حمام دارد، كمي گران تر و متفاوت است كه به دليل كيفيت خوبي كه دارد، ارزشش از قيمت آن بسيار بيشتر مي باشد. براي خريد انواع درب ًضد آب حمام به قيمت كارخانه، با ما تماس حاصل نماييد.

انواع درب حمام

درب ضد آب پلي وود كد 288

درب هاي حمام را مي توان با استفاده از متريال هاي مختلف توليد نمود از اصلي ترين مشخصه دربهاي ضد آب كه در هنگام خريد بايد به آن دقت نماييد، ضد آب بودن درب است. همچنين ظاهر درب نيز از اهميت بالايي برخوردار است.

 از انواع محصولاتي كه مي توان به عنوان در حمام و دستشويي مورد استفاده قرار گيرند اين موارد هستند:

درب‌ ضد رطوبت GRP 

اولين و مقاوم ‌ترين درب در برابر آب درب‌هاي  GRP مي‌باشند. با توجه به شيوه ساخت اين درب‌ها محدوديتي در ارائه طرح‌هاي متنوع وجود ندارد. اين مدل از دربهاي سرويس، علاوه بر ضد آب بودن از استحكام بالايي نيز برخوردارند.

درب ضد آب abs

 ABS  نوعي پلاستيك است كه به عنوان روكش در درب ضد آب ABS به كار مي رود. ورق ABS در ابعاد 212 در 92 سانتيمتر و با ضخامت 2.1 ميليمتر معمولا در طرح چرم و چوب به كار گرفته مي شوند. امكان رنگ آميزي ورق ABS وجود دارد. درب اي بي اس از ارزان ترين مدل درب ضد آب در بازار به شمار مي رود. اين دربها در عين حال كه ارزان قيمت هستند، از مقاومت بالايي نيز برخوردارند.

درب حمام پي وي سي

درب پي وي سي از محبوب ترين محصولات در زمينه درب اتاقي و درب سرويس بهداشتي است. درب حمام PVC، در برابر رطوبت و آب مقاوم است و قابليت شست و شو را دارد. ساير درب هاي معمولي در برابر آب و مواد شوينده، دچار خوردگي مي شوند و به مرور، از بين مي روند. قيمت درب حمام نسبت به محصولات درب اتاقي گرانتر است و از مزايا و مقاومت بيشتري نسبت به دربهاي اتاقي برخوردار است. درب پي وي سي ضد آب در دو مدل ساخته شده اند كه عبارتند از:

درب MDF با رويه پي وي سي

دربي گفته شده كه مغزي آن از ام دي اف مي باشد كه نوعي فيبر مهندسي شده مي باشد با چگالي متوسط و با رويه پي وي سي وكيوم شده تا از خراب شدن ان در اثر رطوبت جلوگيري شود و بتواند در محيط هاي با رطوبت استقامت لازم را داشته باشد و به قول معروف ضد آب شود. اين دربها قابل استفاده در سرويس هاي بهداشتي و هر نقطه از ساختمان كه اين نوع درب را لازم داشته باشد، مي باشند. مزيت درب ام دي اف ضد آب اين است كه علاوه بر ضد آب بودن هر طرحي را مي توان روي ان انداخت و دست طراح باز مي باشد ( در صورتي از mdf استفاده شده باشد )

درب HDF با رويه پي وي سي

درب ضد آب اچ دي اف با رويه پي وي سي به دربي گفته شده كه مغزي ان از اچ دي اف مي باشد كه نوعي فيبر با چگالي حجمي بالا است و مقاومت نسبي بيشتري در برابر آب و ضربه از درب ام دي اف دارد و يك لايه پي وي سي روي براي ضد اب شدن بيشترآن، كشيده مي شود. درب اچ دي اف از محصولات ارزان بازار به شمار مي رود.

درب پلي وود

درب ضد آب پلي وود يكي از مقاوم ترين درب هاي ضد آب در سرتاسر دنيا مي باشد و داخل اين گونه درب ها  از مواد پليمري استفاده شده است. در صورتي كه آب به داخل درب نفوذ كند درب به هيچ عنوان آسيبي نميبيند و مي توان تا ساليان سال با خيال راحت از آنها در جاهاي داراي رطوبت زياد از جمله به عنوان درب حمام و سرويس بهداشتي و درب سنا و استخر استفاده كرد. تنها عيب درب پلي وود، قيمت بالاي آنها نسبت به ساير درب ها مي باشد.

چند نكته مهم در مورد درب حمام و سرويس بهداشتي

درب ضد آب پلي وود كد R53

علاوه بر اينكه در زمان خريد درب حمام بايد به نكات مطرح شده در اين مقاله توجه كنيد؛ نگهداري از درب نيز مهم است.

اصلي‌ترين عامل در تعيين دوام و ماندگاري درب بعد از جنس و كيفيت محصول، شيوه نگهداري از آن است.

درب حمام از داخل بعد از هر بار استحمام و باز كردن دوش ممكن است در اثر تماس مستقيم با آب يا بخار متساعد شده از آن مرطوب شده و قطرات ريز آب روي آن تشكيل شود.

بنابراين اگر مي‌خواهيد روي روكش درب اثر رسوب آب به صورت سفيدك و شوره باقي نماند؛ بعد از هر بار استحمام، درب را از داخل با استفاده از يك تكه پارچه پنبه‌اي خشك كنيد. اين كار نه تنها از شوره زدن درب جلوگيري مي‌كند؛ بلكه باعث مي‌شود كه آب از درزهاي ريز به داخل نفوذ نكند و بدنه به مكاني ايده‌آل براي رشد حشرات ريز و سوسك تبديل نشود.


برچسب: درب حمام، آريا درب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۰:۴۲ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :