seo education seo education .

seo education

انواع داكت اسپليت ايران رادياتور همراه با مشخصات كامل

داكت اسپليت ايران رادياتور يكي از محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين محصولات در زمينه سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي است. اين محصولات داراي مدلها و ظرفيت‌هاي مختلفي هستند كه بايد بر اساس متراژ ساختمان و بودجه در نظر گرفته شده، محصول مناسب را خريداري نماييد. توصيه مي‌شود قبل از اقدام به خريد حتما براي انتخاب محصول مناسب با كارشناسان نمايندگي داكت اسپليت ايران رادياتور، مشورت نماييد تا مناسب‌ترين محصول را براي منزل و محل كار خود خريداري نماييد.

براي ثبت سفارش خريد و استعلام قيمت با مشاوران بيتا سرويس تماس بگيريد.

09121074065

داكت اسپليت ايران رادياتور يك سيستم تهويه مطبوع است كه در آن يك واحد داخلي (داكت) و يك واحد خارجي (اسپليت) استفاده مي‌شود. در اين سيستم، رادياتورها به عنوان يك قسمت از سيستم گرمايش مورد استفاده قرار مي‌ گيرند.

رادياتورها به عنوان يك روش انتقال حرارت مي‌توانند در سيستم‌هاي گرمايش مورد استفاده قرار گيرند. آن‌ها به وسيله‌ي آب گرم يا بخار كه از يك منبع حرارتي تأمين مي‌شود، گرم مي‌شوند و حرارت را به اتاق‌ها يا فضاي مورد نظر انتقال مي‌دهند. در اسپليت‌هاي داكت، رادياتورها به عنوان قسمتي از واحد داخلي نصب مي‌شوند و هواي گرم را از طريق شبكه‌ي داكت‌ها به اتاق‌ها منتقل مي‌كنند. اكنون شركت ايران رادياتور داكت اسپليت هاي توليدي خود را در ۳ ظرفيت ۲۴ هزار ، ۳۰ هزار و ۳۶ هزار به بازار عرضه ميكند كه داكت اسپيلت ۲۴ هزار مناسب براي واحدهاي مسكوني ۵۰ تا ۷۰ مترمربع و داكت اسپليت ۳۰ هزار واحدهاي با حداكثر ۹۰ مترمربع زيربنا را پوشش ميدهد . بزرگترين ظرفيت اين سري از محصول را ميتوان در متراژهاي بزرگتر تا متراژ ۱۲۰ متر مربع نصب و استفاده كرد. پيشنهاد ميشود براي فضاهاي بالاتر از ۱۳۰ متر مربع از دو دستگاه بهره برد تا علاوه بر جداسازي فضاهاي خصوصي و عمومي بر مديريت مصرف انرژي برق نيز تاثير گذار باشد.

خريد داكت اسپليت ايران رادياتور از بيتا سرويس: 09121074065

با توجه به قابليت تعدد دريچه ها در داكت اسپليت، اين سيستم مي تواند جايگزين چند اسپليت در يك واحد ساختمان، بشود. در داكت اسپليت ايران رادياتور از گاز سرد كننده R410a  استفاده مي شود. در مورد نحوه عملكرد بايد بگوييم، كه در حالت سرمايش، هواي درون محيط توسط هواساز مكش مي شود. با عبور هواي مكيده شده از اواپراتور، هواي سرد شده با عبور فيلترهاي تهويه به محيط، دميده مي شود. در حالت گرمايش، هواي مكش شده در معرض جريان آب گرم عبوري از كويل گرمايي قرار مي گيرد و پس از رسيدن به دماي مناسب و تهويه توسط فيلتر ها، به محيط بازگردانده مي شود.

داكت اسپليت 18000 ايران رادياتور

داكت اسپليت 18000 ايران رادياتورداكت اسپليت 24000 ايران رادياتور

داكت اسپليت ايران رادياتور مدل IAC-24CH/DUCT/A

داكت اسپليت 30000 ايران رادياتور

داكت اسپليت ايران رادياتور مدل IAC-30CH/DUCT/A

داكت اسپليت 36000 ايران رادياتور

داكت اسپليت ايران رادياتور 36000

داكت اسپليت 48000 ايران رادياتور

داكت اسپليت اينورتر ايران رادياتور 18000 BTU

https://bitaservice.ir/category/%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1


برچسب: داكت اسپليت ايران رادياتور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۰:۳۵ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :