seo education seo education .

seo education

قيمت قفل الكترونيكي كمد باشگاهي

باشگاه ها و مجموعه هاي ورزشي امروزه خداروشكر طرفداران زيادي پيدا كرده اند و جوانان زيادي روي به اين محيط هاي سالم آورده اند و به همين علت صاحبان اين كسب و كار و مديران اين مجموعه ها بايد امنيت كامل را براي اين محيط ها ايجاد كنند.

يكي از تجهيزات امنيتي براي اين مكان ها قفل باشگاهي است كه معمولا براي كمد باشگاه ها استفاده ميشود و باعث ميشود تا هر فردي يه كمد خصوصي براي خود داشته باشد و نگران وسايل خود نباشد.

اين قفل ها از محصولات شركت آريا لاك هستند كه در ادامه بيشتر با آن آشنا ميشويد.

قفل باشگاهي

همانطور كه ميدانيد وسيله و تجهيزات هر شخص برايش بسيار مهم و با اهميت است و به همين علت هر كسي ترجيح ميدهد به باشگاه يا استخري برود كه امنيت وسايلش بر قرار باشد و با خيال راحت به ورزش كردن بپردازد.

حالا مديران و صاحبان اين مراكز بايد شرايطي را بر قرار كنند تا هم بتوانند متقاضيان بيشتري جذب كنند و هم رضايت آنها را بگيرند.

يكي از راه هايي كه ميتوان اين شرايط را ايجاد كرد استفاده از تجهيزات ايمني مانند قفل ديجيتال است كه يكي از بهترين نمونه هاي آن قفل الكترونيكي باشگاهي است.

اين قفل ها با پيشرفت علم و تكنولوژي بسيار پيشرفت كرده اند و نحوه باز كردن آنها با مچبند يا كارت انجام ميشود و باعث ميشود كه هر كسي كمد مخصوصي داشته باشد و با خيال راحت وسايلش را درون كمد قرار دهد.

قفل الكترونيكي باشگاهي بايد داراي باطري خارجي باشد .كه اين امر ميتواند با سهولت دسترسي هاي مختلفي طراحي گردد.معمولا قفلهاي الكترونيكي كمدي كه قسمت موتوري آنها به رنگ مشكي است از كيفيت بالاتري برخوردار ميباشد .

قفل هايي كه در باشگاه ها استفاده ميشود ، روي كمد ها نصب ميشود كه داراي دستبند يا مچبند و يا كارت هاي مخصوص براي باز و بسته كردن است و در صورتي كه يكي از آنها گم شود ، كارت مستر وجود دارد كه ميتوان تمامي قفل ها را باز كند و بعد از آن ميتوان دستبند يا كارت جديد را با قفل مورد نظر ست كرد.

همچنين برخي از قفل هاي باشگاهي داراي نرم افزار مخصوصي هستند كه قابليت هاي آنها را بيشتر كرده و امنيت را به حداكثر رسانده است.

قفل الكترونيكي و هوشمند باشگاه

خوشبختانه امروزه افراد زيادي تصميم به ورزش در باشگاه ها و مجموعه هاي ورزشي دارند و اينم مكان ها به يكي از محيط هاي پر طرفدار تبديل شده است و به همين دليل قفل هاي هوشمند و قفل الكترونيكي باشگاهي هم از نياز هاي اساسي اين باشگاه ها تبديل شده اند.

در گذشته براي مكان هاي مختلف از قفل هاي مكانيكي و كليد دار استفاده ميشد اما امروزه براي مكان هاي مختلف مانند از قفل هاي پيشرفته استفاده ميشود مثلا وقتي وارد استخر هاي بزرگ و كوچك ميشويد ، ديگر قفل هاي قديمي نميبينيد زيرا بيشتر صاحبان براي امنيت بيشتر از قفل استخري استفاده ميكنند.

ساير قفل هاي هوشمند باشگاهي ساختاري دارند كه در برابر آب و رطوبت و ضربه خيلي مقاوم نيستند اما قفل هاي هوشمند باشگاهي و كاملا در برابر اين شرايط مقاومند و ساختاري مستحكم تر دارند و روي درب كمد باشگاه ها نصب ميشوند و به راحتي هم باز و بسته ميشوند.

ساختار قفل هوشمند باشگاهي به گونه‌اي است كه بسته به نوع كاربري يا سليقه از تگ‌هاي آنتن دار مختلفي نظير: جاسوئيچي، مچ‌بند، كارت و… براي باز كردن آن استفاده مي‌شود.

اين قفل هاي هوشمند و پيشرفته داراي دو مدل كلي هستند كه يك مدل آن با باطري و به صورت آفلاين كار ميكنند و مدل ديگر آنلاين است و براي كار به برق شهري نياز دارد كه اگر اتصال اين قفل ها به برق قطع شود يا اينكه باطري تمام شود ، از كار ميافتند.

قفل كمد و رختكن باشگاه

قفل كمد باشگاه را با عنوان قفل مغناطيسي كمد باشگاه هم ميشناسند كه اين قفل ها كاملا ضد آب و مقاوم هستند و براي امنيت و كنترل مجموعه هاي ورزشي كارايي زيادي دارند و باعث رضايت تمامي يا بيشتر متقاضيان ميشوند.

امروزه سارقان از راه هاي زيادي براي بازسازي انواع قفل هاي قديمي استفاده ميكنند و به همين دليل است كه وقتي وارد مكان هاي عمومي ميشويم ديگر از قفل هاي قديمي نميبينيم زيرا امروزه بيشتر براي اين مكان ها از قفل كارتي استفاده ميكنند كه امنيت را تا حد زيادي بالا ميبرد.

در باشگاه ها و محيط هاي فرهنگي و ورزشي هم كه مكان هايي عمومي محسوب ميشوند شرايط به هيمن صورت است و معمولا براي كمد باشگاه ها از قفل مخصوص رختكن باشگاه استفاده ميكنند كه هم به راحتي استفاده ميشود و هم امنيت بالايي ايجاد ميكند.

ساختار فني قفل كمد الكترونيكي مخصوص باشگاه به گونه‌اي طراحي شده كه پس از نصب بر روي درب كمد، بدون تگ مربوطه به هيچ وجه قابل بازشدن نيست؛ از اين رو امنيت كمد و وسايل داخل آن تا حد زيادي افزايش خواهد يافت‌.

اين قفل ها علاوه بر اينكه در باشگاه ها و مراكز ورزشي استفاده ميشوند ، همچنين در مكان هاي اداري يا خصوصي كه افراد زيادي در آن مشغول كار هستند هم استفاده ميشود تا افراد وسايلشان را بدون نگراني درون كمد ها نگهداري كنند.

مزايا استفاده از قفل هاي باشگاهي

  • زيبا و مستحكم
  • داراي هشدار شارژ كم باطري در قفل استخري آفلاين
  • حداقل مصرف الكتريكي
  • قابل اتصال به كامپيوتر و نرم افزار باشگاهي
  • امكان استفاده از برق و باطري
  • بدون نياز به سيم كشي در قفل كمد استخري آفلاين
  • داراي آلارم و هشدار كم بودن شارژ باطري
  • امكان استفاده از باطري خارجي و يا يو پي اس
  • امكان استفاده از انواع كليدهايي مثل كارت عضويت،جاسويچي،ساعت،و هر وسيله اي كه تگ rfid داشته باشد
  • مديريت كمد ها و كليد ها توسط مدير باشگاه
  • امكان تعريف كليد مادر براي مديريت باشگاه و مواقع ضروري
  • امكان غير فعال كردن هر كليدي كه مديريت بخواهد (مثلا زماني كه يك كليد گم شده)
  • امكان باز نمودن قفل ها توسط نرم افزار
  • امكان گزارش گيري از كمد هايي كه داراي قفل آنلاين هستند
  • با گارانتي ۱۸ ماهه
  • قيمت مناسب

دستبند و مچ بند باشگاهي

وقتي وارد استخر ها ميشويد ، ابتدا يك سري مچ بند و دستبند با شماره هاي جدا به شما ميدهند كه آنها براي باز و بسته كردن قفل هاي كمد باشگاه استفده ميشود كه اين قفل هاي به قفل ضد آب باشگاهي هم معروف هستند.

معمولا قفل هايي كه با ۳ باطري عرضه ميگردند ، مصرف باطري كمتري نصبت به مدلهاي ديگر دارند. كه در برندهاي مختلف قفل الكترونكي كمد كاملا مشهود و قابل بررسي ميباشد.

البته استفاده از اين قفل ها محدوديت خاصي ندارد ، يعني اينكه بجز استخر ها ، در مكان هاي ديگر مانند هتل ها ، رختكن ها و سالن هاي بدنسازي هم ميتوانيد از آنها استفاده كنيد و يكي از مزيت هايي كه اين قفل هاي كارتي يا دستبندي دارند اين است كه روي هر هر نوع دربي مثلا درب چوبي ، فلزي يا حتي ام دي اف هم به راحتي نصب ميشوند و ميتوان از آنها استفاده كرد.

دستبند هوشمند كمدي يكي از پيشرفت‌هاي اخير در حفظ امنيت كمدها و جالباسي‌هاي جديد محسوب مي‌شود كه فقط با استفاده از قفل‌هاي الكترونيكي و پس از تأييد سيستم باز مي‌شوند.

قفل باشگاهي روستيك

قفل باشگاهي مدل روستيك يكي از جديد ترين قفل الكترونيكي و هوشمند باشگاه است كه ميتواند يك پيشنهاد مناسب براي مراكز تفريحي ورزشي باشد ايمني و خيالي راحت را بر قرار كند.

قفل باشگاهي مدل روستيك داراي ۳ كارت مديريتي در سه سطح دسترسي مديريت، سوپروايزر و مستر كارت است.

بدنه اين قفل از پلاستيك ABS ساخته شده است كه به همين علت مقاومت بسيار بالا در كنار شفافيت و جلاي خيره كننده اي دارد.

اين نوع قفل داراي مدل هاي آنلاين و آفلاين است و داراي آلارم هاي هشدار مانند هشدار اتمام باطري و هشدار استفاده از كارت يا دستبند غير مجاز هم ميباشد.

انواع مدل هاي قفل باشگاهي در سال 2021

قفل الكترونيكي باشگاهي 1040 روستيك

طراحي و نصب اين مدل قفل كمدي به گونه اي است كه اگر به درستي نصب شود ، هيچ شيار يا ضخامتي از سطح درب بيرون نميزند و همين باعث زيبايي و كارايي دقيق قفل ميشود.همچنين اين قفل نيازي به برق و سيم كشي ندارد و به راحتي با باطري كار ميكند.

قفل باشگاهي 1030 روستيك

اين مدل هم از معروف ترين قفل هاي مغناطيسي كمد باشگاه شناخته شده است در شركت هاي معتبر ايراني توليد و عرضه ميشود و توسط نرم افزار مديريت مركزي كنترل و مديريت ميشود.

قفل الكترونيكي استخري 3020 روستيك

از بهترين قفل هاي استخري و باشگاهي است كه انرژي كمي مصرف ميكند و سرعت عمل بالايي دارد.

اين قفل قابليت اتصال به گيت هاي كنترل تردد روستيك را دارا ميباشد و همچنين نرم افزار باشگاهي و نرم افزار اتوماسيون روستيك قابليت اتصال به اين قفل را دارا ميباشند.

اين مدل از انواع دستبند ضد آب باشگاهي هم محسوب ميشود.

عملكرد اين قفل با كارت و مچبند مخصوص است.

قفل كمد الكترونيكي استخري 7020 روستيك

اين نوع قفل كمد از خانواده قفل هاي هوشمند باشگاهي است كه جنس آنها از آلومينيوم است و در رنگ هاي مختلف و زيبا وجود دارد و همچنين به صورت آنلاين و آفلاين كار ميكند.

اين قفل مجهز به سيستم wifi بوده و به صورت بي سيم با سيستم ريدر مركزي و كامپيوتر مادر اتصال برقرار مينمايد. از ديگر ويژگي هاي اين قفل استخري ميتوان به  نصب آسان( نصب قفل و چشمي تنها با استفاده از ۲ پيچ ) و عدم نياز به سيم كشي اشاره نمود.

قفل استخري 1060 روستيك

از شناخته ترين قفل هاي برقي باشگاه است كه بدنه اين محصولات از فلز آلومينيوم است و همين مورد باعث استحكام بالاي اين قفل ها ميشود و همچنين در برابر رطوبت و آب و گار هايي مانند بخار و كلر مقاومت بالا دارد.

خريد قفل باشگاهي

امنيت و آرارمش يكي از مهم ترين اموري است كه صاحبان باشگاه ها و مراكز عمومي موظفند كه براي مراجعين فراهم كنند و هرچه اين امنيت ميزان بيشتري داشته باشد ، به شنانه احترام بيشتر براي مراجعين است.

وقتي افرادي به باشگاه مراجعه ميكنند نياز دارند كه وسايلشان را بدون نگراني درون كمد يا جايگاهي قرار دهند.

حالا وقتي شما صاحبان اين مكان ها هستيد ميتوانيد با خريد قفل باشگاهي و نصب قفل كمد باشگاه شرايط خوبي را براي افراد مختلف فراهم كنيد و باشگاه خود را مجهز به سيستم ايمني كنيد تا هم اعتبار و اطمينان محيط و هم زيبايي محيط بيشتر شود.

هرچه امنيت داخلي باشگاه بيشتر باشد ورزشكاران نيز تمايل بيشتري براي حضور در آن باشگاه دارند. اين امر علاوه بر باشگاه‌ها در استخرها نيز حائز اهميت است.

و هرچه كيفيت متريال در ساخت قفل هاي باشگاهي بيشتر باشد طول عمر آن به مقدار قابل توجهي افزايش خواهد داشت .تكنولولژي طراحي برد و ضريب امنيت برنامه ريزي رابطه اي مستقيم باهم دارند،و باعث ميگردد راختي خيال براي تمام استفاده كنندكان فراهم گردد.
موردي كه نميتوان به سادگي در انتخاب قفل كمد اكترونيكي ااز آن گذر كرد  مصرف باطري است .يك قفل كمد الكترونيكي ممكن است هر ۳ سال يك بار نياز به تعويض داشته باشد.ولي در يك قفل الكترونيكي ديگر اين زمان ممكن از به ۳ ماه هم نرسد .

در صورتي كه قصد انتخاب و خريد يك قفل مناسب داريد ميتوانيد براي دريافت مشاوره رايگان و انتخاب و خريد بهترين قفل باشگاهي با شماره هاي تماس بگيريد.

قيمت قفل باشگاه و قفل كمد باشگاه

يكي از تجهيزات ايمني و مهم براي نگهداري از وسايل شخصي در مكان هاي عمومي ، قفل هاي پيشرفته و ديجيتال ميباشند كه تحت هيچ شرايطي بجز كارت يا دستبند مخصوص خود باز نميشوند.

اين قفل‌ها داراي تگ‌هاي آنتن‌داري هستند كه باز كردن قفل را امكان‌پذير مي‌كنند و بسته به سليقه و يا كاربري‌اي كه دارند انتخاب مي‌شوند.

همچنين برخي از آنها برقي ، ضد آب ، آنلاين و آفلاين و در مدل هاي ديگر هستند كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي متفاوتي دارد و براي مكان هاي مخصوص استفاده ميشوند.

قفل‌هاي الكترونيكي كمدي داراي حافظه هوشمند است و كاربر مي‌تواند تعداد مشخصي كليد براي آن تعريف كند، تا در اين صورت چند نفر به كمد دسترسي داشته باشند. اين قفل‌ها قابليت تعريف 35 كليد الكترونيكي را دارند، اين قابليت باعث مي‌شود، به‌عنوان‌مثال يك خانواده بتوانند كليد كمد را داشته باشند.
 قفل‌هاي الكترونيكي كمدي علاوه بر كليدهاي اختصاصي، داراي شاه‌كليد يا كليد مادر نيز هستند كه مي‌تواند همه قفل‌ها را باز كند. معمولاً شاه‌ كليد در اختيار صاحب اصلي يا والدين قرار مي‌گيرند، كه به هنگام گم‌شدن قفل اختصاصي بتوانند درب قفل را باز كنند و اطلاعات آن را مجدداً بازنويسي كنند.


برچسب: قيمت قفل باشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۲۷ توسط:geekgirl موضوع:

كاربرد دستگاه استرچ پالت + قيمت جديدترين مدل ها

 كاربرد دستگاه استرچ پالت + قيمت جديدترين مدل ها

دستگاه استرچ پالت يكي از انواع ماشين آلات صنعتي مي باشد كه در امر بسته بندي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. اين دستگاه ها براي بسته بندي و سلفون كشي انواع پالت در ابعاد مختلف بسيار كاربردي هستند. در دستگاه استرچ پالت با استفاده از رول هاي پلاستيكي شفاف امر بسته بندي انجام مي شود. شيرزاد ماشين از توليد كنندگان معتبر دستگاه هاي بسته بندي در ايران مي باشد.

آشنايي با كاربرد دستگاه استرچ پالت

همان طور كه اشاره شد دستگاه استرچ پالت براي بسته بندي و سلفون كشي انواع پالت ها در سايز هاي مختلف استفاده مي شود. به طور مثال شما مي توانيد قوطي هاي آب معدني، پارچه و ساير پكيج محصولات را به راحتي با استفاده از اين دستگاه بسته بندي نماييد. دستگاه استرچ پالت و شيرينگ پك كاربردي تقريبا مشابه دارند. استرچ پالت به دليل هزينه كم بسته بندي و قيمت به صرفه يكي از محبوب ترين دستگاه هاي بسته بندي در كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي كوچك و بزرگ مي باشد. اين دستگاه نسبت به شيرينگ پك ارزان تر بوده و به همين دليل بسيار از خريداران و صاحبان صنايع اين دستگاه بسته بندي را ترجيح مي دهند. 

از استرچ پالت براي بسته بندي توليدات و محصولات كارخانه ها استفاده مي شود. اين دستگاه بسته بندي براي كشيدن انواع فيلم استرچ بر روي محصولات متنوع بسيار مناسب و كارآمد مي باشد. در كارخانه ها و كارگاه هايي كه خط توليد بسيار پر ترافيك و شلوغي دارند و بايد محصولات توليد شده به خوبي بسته بندي شوند از دستگاه استرچ پالت استفاده مي گردد.

در اكثر توليدي ها مخصوصا صنايع غذايي امكان بسته بندي محصولات با اندازه مختلف و پالت هاي گوناگون بسيار اهميت دارد، در اين توليدي ها امكان صدمه رسيدن به محصولات زياد است بنابراين بايد به بهترين شكل ممكن محصولات بسته بندي شوند. استرچ پالت يكي از بهترين روش هاي مورد استفاده براي بسته بندي محصولات مي باشد. بسته بندي كه در آن بالاترين سطح امنيتي براي محصولات توليدي ايجاد مي شود و آن ها را در برابر هرگونه ضربه احتمالي مصون مي نمايد.

مشخصات دستگاه استرچ پالت

همان طور كه اشاره شد هم استرچ پالت و هم شيرينگ پك براي بسته بندي و سلفون كشي محصولات مورد استفاده قرار مي گيرند. اما شيوه انجام اين عمل و نوع سلفون و يا همان فيلم استرچ متفاوت بوده كه موجب ايجاد تفاوت در شفافيت بسته بندي محصولات نيز مي شود. در ادامه شما را با برخي از مزاياي استفاده از بسته بندي با دستگاه استرچ پالت آشنا خواهيم ساخت:

  • قيمت دستگاه پالت از شيرينگ پك كمتر بوده و آن هم به دليل عدم وجود تونل حرارتي در اين نوع از دستگاه بسته بندي مي باشد.
  • اين روش مصرف انرژي كمتر دارد و مقرون به صرفه تر است.
  • دستگاه استرچ پالت داراي قيمت مناسب و به صرفه اي نسبت به ساير ماشين هاي بسته بندي مي باشد.
  • مدل هاي مختلف بسته بندي با سايزهاي مختلف را مي توانيد براي محصولات انجام دهيد.
  • بسته بندي با استفاده از اين دستگاه بسيار مقاوم و مستحكم مي باشد و موجب عدم آسيب رسيدن به محصول مي شود.

2

كاركرد دستگاه استرچ پالت چگونه است؟

برخلاف دستگاه شيرينگ پك، استرچ پالت براي بسته بندي از تونل حرارتي استفاده نميكند و داراي مراحل ساده تري براي بسته بندي مي باشد. در اين روش محصولات را به همراه پالت بر روي دستگاه بسته بندي قرار داده و سپس لبه نايلون را بر روي يك قسمت از پالت متصل مي نماييم. دستگاه را روشن نموده تا بسته بندي انجام شود. اين دستگاه ها داراي تنظيماتي براي مكس در هنگام بسته بندي مي باشند.

انواع دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت بر حسب نوع كاربرد به مدل هاي مختلفي تقسيم مي شود كه مي توان به اين موارد اشاره نمود:

  1. دستگاه استرچ پالت با صفحه گردان: اين مدل از محبوب ترين دستگاه هاي بسته بندي مي باشد. اين دستگاه وزن كمي دارد و در محيط كارگاه فضاي كمي را اشغال مي نمايد. اين مدل دستگاه در سايز هاي مختلف توليد به گونه اي كه مي توان محصولات از وزن 500 كيلوگرم تا سه تن را با مدل هاي مختلف اين دستگاه بسته بندي نمود. استرچ پالت داراي صفحه گردان چرخاني است كه به وسيله چرخش اين صفحات، سلفون به دور محصولات مي پيچد.
  2. دستگاه استرچ پالت دروازه اي: اين دستگاه براي محصولاتي مورد استفاده قرار مي گيرد كه داراي ارتفاع بيش از دو متر است و همچنين داراي وزن بالايي مي باشند. مانند خودرو، كولر، يخچال و ...
  3.  استرچ پالت مرغكدار: اين محصول مانند مدل صفحه گردان است با اين تفاوت كه نگهدارنده محصول به آن اضافه شده است. اين مدل براي محصولاتي كه داراي وزن زيادي هستند و حفظ تعادل آن ها در هنگام بسته بندي مشكل است مورد استفاده قرار مي گيرند.
  4. استرچ پالت فرودگاهي: اين دستگاه بيشتر در فرودگاه ها و ترمينال هاي مشاهده مي شود و براي بسته بندي و سلفون كشي چمدان ها و جلوگيري از آسيب رسيدن به آن ها مورد استفاده قرار ميگيرد.
  5. استرچ دستي: اين دستگاه هيچ قسمت برقي ندارد و امكان تغيير ابعاد با توجه به عرض رول استرچ را دارا مي باشد. اين مدل جز دستگاه هاي بسته بندي ايستاده به شمار مي رود.

اجزاي تشكيل دهنده استرچ پالت:

اين مدل از دستگاه بسته بندي از اين قسمت ها تشكيل شده است:

دكل  از مهم ترين قسمت هاي دستگاه كه تابلو برق و كليد هاي كنترلي بر روي آن قرار دارد.
سيني و تكيه گاه محل قرار گيري پالت ها كه ضخامت سيني با ميزان وزن بار رابطه مستقيم دارد.
بلبرينگ سيني ها بر روي بلبرينگ ها قرار مي گيرند و داراي جنس تفلن و يا جنس بهتري مانند پلي اورتان هستند.
نايلون استرچ  نايلون استرچ يا فيلم استرچ از جنس PVC و يا PVdC مي باشد.

3

فوايد استفاده از دستگاه بسته بندي استرچ پالت

  • اين دستگاه داراي استهلاك پاييني مي باشد.
  • مواد اوليه براي بسته بندي محصولات در اين دستگاه ارزان است.
  • كم مصرف و ارزان است.
  • داراي ابعاد كم و در كارخانه فضاي كمي را اشغال مي كند.
  • بسته بندي و سلفون كشي سريع و آسان
  • براي محصولات با حجم بالا بسيار مناسب است.

قيمت دستگاه استرچ پالت چقدر است؟

همان طور كه در متن مقاله اشاره شد اين دستگاه داراي مدل هاي مختلف مي باشد كه براي كاربرد هاي گوناگون مورد استفاده قرار مي گيرد. اما به طور كلي دستگاه استرچ پالت از ارزان ترين مدل هاي دستگاه بسته بندي در توليدي ها مي باشد. شما مي توانيد براي خريد مدل هاي مختلف دستگاه استرچ پالت و شيرينگ پك و اطلاع از ليست قيمت ها با ماشين سازي شيرزاد تماس بگيريد.    ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

تفاوت شيرينگ پك و استرچ پالت در چيست؟

هر دو دستگاه براي بسته بندي مورد استفاده قرار مي گيرند اما داراي تفاوت هايي هستند كه از مهم ترين آن ها مي توان به قيمت دستگاه اشاره نمود كه شيرينگ پك داراي هزينه اوليه بيشتري براي خريداري و راه اندازي مي باشد. در واقع استفاده از استرچ پالت يك روش ارزان بسته بندي است. همچنين در شيرينگ پك براي بسته بندي از مكانيزم هاي حرارتي استفاده مي شود و داراي تكنولوژي پيشرفته تري است. با استفاده از استرچ پالت مي توان محصولات با ابعاد بزرگتر را بسته بندي نمود و استفاده از اين نوع بسته بندي محكم تر و مقاوم تر است و محصولات را مي توان به صورت ايمن تر جابجا نمود.

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1199286


برچسب: قيمت دستگاه استرچ پالت، استرچ پالت شيرزاد ماشين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۰۴ توسط:geekgirl موضوع:

قيمت دستگاه ليبل زن اتوماتيك

از دستگاه ليبل شرينك جهت چاپ روي ظرف و درب محصولات استفاده مي شود. ليبل شرينك به اين نحو است كه نايلون را بر روي محصول، شرينك مي كنند و درنتيجه درب محصول پلمپ مي شود. براي انجام اين اقدامات نياز به دستگاه ليبل شرينك مي باشد. ليبل شرينك در اطراف يك ظرف به صورت برجسته قرار مي گيرد.

ليبل شرينك در صنايع آشاميدني ، غذايي ، لبنيات ، شيميايي ، دارويي ، آرايشي و بهداشتي و .. كاربرد فراوان دارد و بر روي انواع ظروف از قبيل شيشه، پلاستيك و.. قابل اجراست.

به منظور چسباندن ليبل و برچسب به بدنه بطري كه منجر به افزايش فروش محصول شما مي‌شود، مي‌توانيد از دستگاه شيرينگ ليبل ماشين سازي شيرزاد بهره مند شويد.

عملكرد دستگاه ليبل شرينك

كاركرد ليبل زن شرينك- ماشين سازي شيرزاد

نايلون برش خورده را بر روي ظرف قرار مي دهيم سپس ظرف را روي نوار نقاله به طور ايستاده ثابت مي كنيم تا به داخل كوره منتقل شود . فاصله ظرف ها در داخل كوره نسبت به يكديگر حداقل ۱۰ سانتيمتر مي تواند باشد . پس از گذشتن از داخل كوره، نايلون شرينك كاملا جذب محصول شده و آماده مراحل بعدي بسته بندي بعدي خواهد بود.

مشخصات فني دستگاه ليبل شرينك

  1. الكترو موتور : 0.37kw 1400 rpm – دو عدد

  2. تابلو برق : ls كره

  3. ظرفيت توليد : 500 الي 600 ليبل در هر ساعت

  4. نقاله : عرض 20 سانتي متر و طول 300 سانتي متر

  5. اپراتور مورد نياز : 2 نفر

  6. ولتاژ مصرفي : 380V
  7. ابعاد كلي دستگاه : 300× 80× 170

  8. ابعاد داخل كوره : 100 × 20 × 35

  9. وزن : 250Kg

اجزاء شرينك ليبل

اجزا و قسمت هاي ليبل شرينك- ماشين سازي شيرزاد

  • بخش جاي‌گذاري ليبل يا برچسب

  • بخش اتاقك گرمادهي

ويژگي هاي دستگاه ليبل زن

  • عدم وجود محدوديت در ارتفاع ظروف جهت الصاق ليبل

  • قابليت الصاق ليبل شرينك بر روي ظروف تا قطر 100 ميلي متر

  • ساده بودن نحوه كار و عدم نياز به اپراتور متخصص

  • قابليت استفاده از PVC شرينك

  • بدنه تمام استيل

  • داراي پايه‌هاي ثابت براي ثابت نگه داشتن دستگاه

  • امكان ساخت نوار نقاله در طول‌هاي ۲، ۴، ۶ و ۸ متر در صورت سفارش

  • قابليت تنظيم ارتفاع در برخي مدل‌ها

  • داراي دفترچه و CD راهنما

  • برق سه فاز و تك‌فاز در مدل‌هاي مختلف (بسته به نياز شما)

انواع دستگاه شرينك ليبل زن

انواع دستگاه شرينك ليبل زن- ماشين سازي شيرزاد

اتومات

سرعت و دقت بالا و همچنين استفاده از تكنولوژي روز دنيا در مدل‌هاي مختلف دستگاه شرينك ليبل تمام‌اتومات ، به آن قدرت رقابت بالايي با دستگاه‌هاي مشابه خارجي داده است.

تونل بخار

دستگاه تونل بخار نيز مانند دستگاه تمام‌اتوماتيك، توانايي ليبل زدن روي انواع ظروف و بطري با اشكال ساده و ويژه را دارد و جنس بطري هم مي‌تواند شيشه، فلز و ... باشد.

تونل سشواري

دستگاه تونل سشواري نيز مانند دستگاه تمام‌اتوماتيك و دستگاه تونل بخار مي‌تواند روي انواع بطري از جنس شيشه، فلز و ... ليبل بزند. اين بطري‌ها و ظروف مي‌توانند با طراحي ساده يا مخصوص باشند.

قيمت دستگاه هاي ليبل شرينك

قيمت دستگاه شرينك ليبل بسته به نوع اتومات، تونل بخار يا تونل سشواري متفاوت مي باشد. به اين نحو كه متناسب با نوع دستگاه قيمت نيز تغيير ميكند. جهت كسب اطلاعات از نحوه ساخت و قيمت انواع دستگاه شرينك ليبل مي توانيد با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

مزاياي دستگاه شرينك ليبل زن

مزايا و فوائد شرينك ليبل زن- ماشين سازي شيرزاد

  1. زيبا سازي محصول

  2. پلمپ ماندن محصول

  3. سرعت عمل

  4. مقرون‌ به‌ صرفه بودن

https://shirzadmachine.com/post/17/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D8%B2%D9%86


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۶:۲۰ توسط:geekgirl موضوع:

آشنايي با انواع نوار نقاله + قيمت و كاربرد كانواير

نوار نقاله صفحاتي است متحرك از جنس فلز و لاستيك كه با استفاده از موتور و گيربكس حركت مي كند. اين صفحات براي جابجايي كالاها و بسته بندي ها در كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي كاربرد بسياري دارند و يكي از پر استفاده ترين انواع ماشين آلات صنعتي مي باشند. نوار نقاله (كانواير) بر حسب طول مسير، ميزان وزني كه قادر به جابجايي هستند و نوع كاربرد داراي مدل هاي مختلفي مي باشند.

قيمت و كاربرد نوار نقاله

كاربرد نوار نقاله

نوار نقاله در مراكز مختلفي مانند كارخانه ها، كارگاه هاي توليدي كوچك و بزرگ، مراكز خريد، فرودگاه ها و… كاربرد دارند. در واقعا نوار نقاله يا همان كانواير يك تسمه صنعتي مي باشد كه براي جابجايي كالا ها مورد استفاده قرار مي گيرد. نوار نقاله را مي توانيد به صورت مستقل و يا با تركيب ساير ماشين آلات صنعتي مورد استفاده قرار دهيد. در هر محل كه به جابجايي زياد احتياج است مي توان از كانواير استفاده نمود. تمام مسيرها براي جابجايي هميشه يك مسير ثابت و خطي نيست و جالب است بدانيد مدل هايي از كانواير با نام مدولار موجود است كه با استفاده از نصب قطعات مي توان مسيرهاي زاويه دار و خميده را در آن ها ايجاد نمود.

چند نوع نوار نقاله در بازار موجود است؟

نوار هاي نقاله قابل طراحي و ساخت براي كاربردهاي مختلف هستند. از انواع پر كاربرد نوار نقاله مي توان به اين موارد اشاره نمود:

  • نوار نقاله شيب دار: از اين مدل از كانوايرها بيشتر در فرودگاه ها استفاده مي شود. اين نوار نقاله ها مي توانند يك جايگزين بسيار مناسب و ارزان براي بالابر ها باشند.
  • كانواير تسمه اي: اين دستگاه ها در سيستم هاي مرتب سازي و بسته بندي مورد استفاده قرار مي گيرند.
  • چرخ دار: اين كانواير براي جابجايي محصولات سبك و سنگين مورد استفاده قرار مي گيرند و در ابعاد و سايز هاي مختلف در بازار موجود هستند.
  • نوار نقاله غلطكي: كانواير رولي يا غلطكي از محبوب ترين مدل ها مي باشد و علت آن هم كارايي بالا و قيمت ارزان اين محصولات است. اين كانوايرها بيشتر در انبارها و توليدي ها استفاده مي شود.
  • نوار نقاله زنجير دار: نوار نقاله زنجيردار به دليل استفاده از زنجير به عنوان مكانيزم متحرك، توانايي شكل گيري نسبتا پيچيده اي دارد. اين نوار نقاله مي تواند در اكثر شرايط كاربري و انتقال مواد مختلف مورد استفاده قرار گيرد.
  •  نوار نقاله مدولار: اين محصولات تماماً از جنس پلاستيك مقاوم بوده و كاملا ضد آب هستند. اين محصولات براي مسيرهاي زاويه دار به راحتي تنظيم مي شوند و يكي از بهترين گزينه ها مي باشند.

مزاياي نوار نقاله مدولار

از مزاياي اين مدل از كانواير مي توان به اين موارد اشاره نمود:

  • امكان تغيير اندازه تسمه (كوتاه يا طولاني نمودن مسير حمل بار)
  • نگهداري و تميز نمودن راحت دستگاه
  • عدم نياز به روانكاري
  • قابل استفاده در خطوط شستشوي محصولات به دليل مقاومت در برابر آب و رطوبت
  • امكان حركت به صورت مستقيم و زاويه دار
  • امكان انتقال بار با حجم و سرعت بالا
  • مقاوم در برابر ضربه، رطوبت، دما، مواد شيميايي و …
  • دارا بودن كناره و پله براي جلوگيري از سر خوردن و افتادن محصولات

نوار نقاله مدولار

همچنين نوار نقاله از لحاظ نوع سطح دستگاه به دو مدل زير تقسيم بندي مي شوند:

  1. نوار نقاله ساده: اين دستگاه ها براي جابجايي كالاها در سطح صاف مورد استفاده قرار مي گيرند.
  2. نوار نقاله آج دار: براي جابجايي كالا در مسيرهاي شيب دار و زاويه دار.

شيرزاد ماشين توليد كننده بهترين مدل هاي نوار نقاله در ايران مي باشد. براي اطلاع از قيمت محصولات و دريافت مشاوره مي توانيد با اين مجموعه صنعتي تماس بگيريد.

   ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

كاربرد نوار نقاله

در هنگام خريد نوار نقاله بايد به نوع كاربرد آن دقت نماييد و دستگاه متناسب با نيازتان را تهيه نماييد. زير اگر كانواير را براي كاربردي غير از كاربرد اصلي آن مورد استفاده قرار دهيد ممكن است آسيب ببيند.

  • اين دستگاه ها در خطوط توليد براي جابجايي مواد و تجهيزات مورد استفاده قرار مي گيرند.
  • براي بارگيري و تخليه كالاها به صورت اتوماتيك
  • در فروشگاه ها و فرودگاه ها براي جابجايي بار و كالاها
  • در پله برقي و پياده روي متحرك

قيمت نوار نقاله

همان طور كه متوجه شده ايد اين محصولات داراي مدل هاي مختلف هستند و از متريال هاي مختلف براي ساخت آن ها استفاده شده است. بنا بر نوع كانواير،قيمت آن نيز تغيير مي كند. براي اطلاع دقيق از قيمت اين مدل از ماشين آلات صنعتي مي توانيد با ماشين سازي شيرزاد تماس بگيريد.

ساخت نوار نقاله

در ساده ترين حالت نوار از يك جفت غلطك ساخته شده است. براي كاركرد اين دستگاه بايد به يكي از غلطك ها نيرو وارد شود و بين آنها يك تسمه نقاله بي انتها كشيده شده است. به طور كلي دستگاه نوار نقاله براي حمل بار در مسافت هاي كوتاه طراحي و ساخته شده است. اما اگر بخواهيد كانواير در مسافت هاي طولاني مورد استفاده قرار گيرد بايد از قرقره هايي در طول نوار استفاده شود. براي ساخت نوار نقاله بايد به عوامل متعددي مانند مسافت مورد نياز براي حمل كالا، ويژگي و مشخصات محصولاتي كه قرار است حمل شوند، محاسبات طراحي نوار نقاله، نوع مسير (صاف يا زوايه دار) و… توجه شود. مي توان اين مدل از دستگاه هاي صنعتي را به طور كاملا سفارشي فقط براي استفاده در يك واحد صنعتي خاص طراحي و توليد نمود.

كاربرد نوار نقاله چيست؟

اجزاي تشكيل دهنده كانواير

براي ساخت اين محصول بايد بخش هايي را در كنار هم قرار دهيد تا به درستي شروع به كار نمايند و نوار نقاله بازدهي بالايي داشته باشد. از جمله بخش هاي تشكيل دهنده نوار نقاله مي توان به اين موارد اشاره نمود:

  • روليك : وظيفه اصلي آن به حركت درآوردن نوار نقاله است.
  •  درام: هر نوار نقاله داراي دو درام است كه دائم در حال چرخش مي باشند.
  •  الكتروگيربكس: نقش محرك را دارد و با دريافت نيرو از سمت الكتروگيربكس تسمه شروع به حركت مي كند.
  • تسمه: داراي انواع مختلفي مانند تسمه لاستيكي، آجدار، پي وي سي، پارچه اي و .. مي باشد.
  •  شاسي فلزي
  •  لاستيك
  •  غلطك
  •  الكتروموتور، دنده و زنجير، و …

طريقه كار نوار نقاله

تسمه نقاله يا همان نوارهاي نقاله با استفاده از يك موتور و گيربكس برقي به حركت در مي آيند. بعد از شروع به حركت در يك مسير تعيين شده و مشخص به گردش در مي آيند. براي آسان تر شده چرخش در اين سيستم ها و كاهش اصطكاك در طول مسير و همچنين كاهش آلودگي صوتي از قرقره و بلبرينگ در اين سيستم استفاد مي شود. كالا و يا بارها بر روي نوار نقاله قرار گرفته و در مكان مورد نظر تخليه مي شوند.
براي خريد نوار نقاله مناسب بايد ابتدا نوع محصول و موادي كه قصد جابجايي آن ها را داريد خوب بشناسيد و با مشخصات آن ها آشنا باشيد سپس اقدام به تهيه كانواير نماييد.

https://diyarmirza.ir/1400/11/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8/


برچسب: انواع نوار نقاله صنعتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۴:۰۳ توسط:geekgirl موضوع:

آشنايي با دستگاه شيرينگ پك و كاربردهاي آن در صنعت بسته بندي

 يكي از مهم ترين دستگاه هايي كه در صنايع بزرگ و كوچك براي بسته بندي محصولات مورد استفاده قرار مي گيرد، شيرينگ پك است. در واقع مي توان گفت شيرينگ پك يك روش بسته بندي است كه در آن با استفاده از نايلون هاي مخصوص و گرما بسته بندي محصولات انجام مي شود. اين دستگاه داراي مدل هاي مختلفي مي باشد كه بر حسب نوع محصولي كه مي خواهيد بسته بندي نماييد و نياز مجموعه توليدي مي توانيد يكي از انواع دستگاه بسته بندي شيرينگ پك را تهيه نماييد.

آشنايي با دستگاه شيرينگ پك و كاربردهاي آن در صنعت بسته بندي

دستگاه بسته بندي شيرينگ پك

شيرينگ پك Shrink pack يكي از مهم ترين روش هاي بسته بندي است كه با استفاده از دستگاه هاي مخصوص انجام مي شود. عملكرد دستگاه شيرينگ پك به اين گونه است كه با استفاده از گرماي مناسب نايلون و يا همان فيلم شيرينگ را متناسب با اندازه محصولات به دور آن ها جمع مي كند و به اصلاح محصول بسته بندي مي شود. دستگاه شيرينگ پك در صنايع محتلف كاربرد دارد و داراي انواع مختلفي است. استفاده از اين دستگاه براي بسته بندي محصولات به دليل سرعت، كيفيت و قيمت مناسب دستگاه شيرينگ پك بسيار مناسب است.
اين مدل از دستگاه بسته بندي داراي دو قسمت مهم دوخت و تونل حرارتي مي باشد. در قسمت دوخت نايلون شيرينگ بر روي محصول برش داده و فيكس مي شود. در اين قسمت با استفاده از مكانيزم هايي خاص فيلم شيرينگ ثابت نگه داشته تا وارد مرحله تونل شود. در قسمت تونل نيز با استفاده از حرارت نايلون بر روي محصولات قرار گرفته و محكم مي شود. سپس با استفاده از فن ها خنك كننده فيلم شيرينگ خنك شده و امر بسته بندي پايان مي پذيرد.

انواع دستگاه شيرينگ پك

همان طور كه اشاره شد اين دستگاه بسته بندي داراي انواع مختلفي مي باشد كه بر حسب نوع محصول و نياز براي بسته بندي مي توانيد يكي از اين مدل ها را انتخاب نماييد. از انواع پركاربرد اين محصول مي توان به اين موارد اشاره نمود:

  •  دستگاه شيرينگ پك تونلي
  • شيرينگ پك نيمه اتوماتيك و اتوماتيك
  • شيرينگ پك كابيني دستي

دستگاه شيرينگ پك تونلي

مدل هاي تونلي داراي سرعت بسته بندي بسيار سريعي هستند و معمولا در در كاخانه هاي و شركت هاي صنعتي بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرند. در اين نوع بسته بندي از تونل هاي حرارتي استفاده مي شود و قابليت كنترل دما، تنطيم جريان هوا و سرعت حركت بر روي نوار نقاله وجود دارد. از اين محصولات مي توان براي بسته بندي چند كالا در كنار هم استفاده نمود. فيلم هاي مورد استفاده براي بسته بندي در اين مدل معمولا از نوع پي وي سي و pof  مي باشد. اين مدل از دستگاه بسته بندي داراي سه مدل شيرينگ پك تونلي گازي، برقي و دوگانه سوز است كه عمده تفاوت آن ها در نوع مصرف سوخت مورد استفاده مي باشد.

دستگاه شيرينگ پك كابيني

در دستگاه كابيني بر خلاف دستگاه تونلي براي بسته بندي محصولات كوچك و تكي مانند كتاب، محصولات غذايي و ... استفاده مي شود. اين مدل از دستگاه هاي بسته بندي به صورت نيمه اتوماتيك در بازار موجود مي باشند و مكانيزم عملكرد در آن ها به اين صورت است كه محصول به صورت دستي در داخل نايلون بسته بندي قرار گرفته و به بخش تونل حرارتي ارسال مي شود. در تونل حرارتي عمل انقباض و بسته بندي انجام مي شود. به طور معمول فرآيند بسته بندي هر محصول 10 ثانيه به طول مي انجامد. از دستگاه شيرينگ كابيني در محل هايي مانند رستوران ها، هتل ها، قنادي ها و .. استفاده مي شود.

آشنايي با دستگاه شيرينگ پك و كاربردهاي آن در صنعت بسته بندي

نحوه كاركرد دستگاه بسته بندي شيرينگ پك

بسته بندي توسط شيرينگ پك داراي مراحل مختلفي مي باشد. اين بسته بندي به طور كلي بدين صورت انجام مي پذيرد.

  1. در مرحله اول محصول مورد نظر براي بسته بندي وارد بخش دوخت مي شود. در اين قسمت تيغه دوخت قرار دارد كه باعث مي شود نايلون شيرينگ دور محصول قرار گيرد.
  2. در اين مرحله محصولات كه فيلم شيرينگ بر روي آن ها قرار گرفته وارد يك تونل حرارتي مي شوند. در اين تونل حرارتي نايلون شيرينگ بر روي محصول كشيده شده و منقبض مي شود. اين تونل مي توان گازي، برقي و يا دوگانه سوز باشد و بايد دمايي حدودا 180 درجه سانتي گراد را توليد نمايد.
  3.  در مرحله آخر با استفاده از فن هاي خنك كننده موجود بر روي دستگاه بسته بندي، حرارت نايلون هاي كشيده شده بر روي محصولات گرفته مي شود.

مزيت هاي استفاده از دستگاه شيرينگ پك

از مزاياي استفاده از اين دستگاه براي بسته بندي مي توان به اين موارد اشاره نمود:

  •  جلوگيري از ورود و نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل بسته بندي
  • جلوگيري از شكستن محصول و يا پاره شدن بسته بندي و كارتن محصولات
  • حمل و نقل ساده و سريع محصولات
  •  يك بسته بندي شفاف است كه مي توانيد زيبايي را هم به اين شفافيت اضافه نماييد.
  • در برخي از محصولات باعث افزايش عمر مفيد محصول و امكان افزايش نگهداري طولاني تر آن ها مي شود.

شما مي توانيد از طريق خريد اين محصولات از ماشين سازي شيرزاد بسته بندي بدون دردسر و سريع محصولات خود را تجربه نماييد. قيمت دستگاه شيرينگ پك در ماشين سازي شيرزاد بسيار مناسب و به صرفه است. همچنين اين دستگاه هاي بسته بندي داراي بالاترين كيفيت مي باشند.

آشنايي با دستگاه شيرينگ پك و كاربردهاي آن در صنعت بسته بندي

تفاوت دستگاه استرچ پالت و شيرينگ پك چيست؟

در دستگاه شيرينگ پك براي قرار دادن نايلون بسته بندي بر روي محصولات از تونل حرارتي استفاده مي شود در صورتي كه در استرچ پالت از هيچ حرارتي براي بسته بندي استفاده نمي شود.
با استفاده از دستگاه استرچ پالت مي توان محصولات با ابعاد بزرگ مانند مبلمان و يخچال را بسته بندي نمود ولي شيرينگ پك براي بسته بندي تك محصولي و يا محصولات با ابعاد كوچكتر مانند بطري هاي آب معدني به صورت چندتايي استفاده مي شود. 

از دستگاه استرچ پالت معمولا براي بسته بندي هاي ساده استفاده مي شود ولي دستگاه شيرينگ پك با استفاده از فيلم هاي شيرينگ مختلف و يا انواع ليبل ها مي توان بسته بندي هاي شيك و متنوعي را انجام داد.

در بسته بندي شيرينگ پك فيلم بسته بندي تنها يك دور بر روي محصول قرار ميگيرد و نايلون اين نوع بسته بندي نيز بسيار شفاف است ولي در روش استرچ پالت نايلون هاي 4 يا 5 دور بر روي محصول پيچيده مي شوند و باعث كم شدن شفافيت بسته بندي اما در عوض محكم تر شدن آن مي شود. 


جمع بندي:

بسته بندي يك جز جداي ناپذير در صنايع توليدي مي باشد و موجب نگهداري بيشتر و بهداشتي محصولات مي شود. استفاده از دستگاه بسته بندي شيرينگ پك امر بسته بندي را بسيار آسان نموده و معمولا در محل هايي مانند كارخانه ها و يا توليدي هاي كوچك از اين دستگاه استفاده مي شود. همچنين قيمت دستگاه شيرينگ پك نيز بسيار مناسب و مقرون به صرفه مي باشد.

https://iusnews.ir/fa/news-details/423652/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C/


برچسب: بسته بندي، شيرزاد ماشين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۱:۱۴ توسط:geekgirl موضوع:

ساخت مخزن حمل شير

از همان ابتداي فرآيند توليدات شير در دامداري ها و دام پروري ها، لازم است مراحل و نكات بهداشتي براي حفظ سلامتي افراد جامعه و هم چنين حفظ كيفيت شير و انواع فرآورده هاي لبني مورد توجه قرار گيرد. 

در اين ميان چيزي كه بسيار حائز اهميت است، مرحله ارسال شير از دامداري به كارخانه است كه بايد از تجهيزات خوب و درست استفاده گردد تا هم از فاسد شدن جلوگيري شود هم از كيفيت آن كاسته نشود.

مخازن استيل حمل شير يكي از مهم ترين و ضروري ترين اجزا براي حمل و انتقال شير در صنايع كشاورزي و دامداري مي باشد. اين مخازن لازم است به نحوي طراحي شوند كه علاوه بر تامين ميزان نيازهاي صنايع لبنياتي، از كيفيت شير كاسته نشود و يا دچار فساد و خرابي نگردد.

ماشين سازي شيرزاد در حوزه توليد انواع مخازن حمل و نگهداري شير با ظرفيت هاي متنوع و بالا و كيفيت مرغوب و قيمت مناسب، انواع محصولات را روانه بازار مي نمايد. اين مخازن قابل انتقال توسط پيكان وانت و نيسان مي باشد كه وزن 700 تا 2 تن را مي تواند حمل و نگهداري كند.

انواع مخازن استيل حمل شير

انواع مخازن حمل شير- ماشين سازي شيرزاد

مخازن با توجه به نياز و سفارش مشتري طراحي و توليد مي گردند.

مخازن تك جداره

اين مخازن براي حمل موادي استفاده مي شود كه تغيير دما سبب نابودي و فساد آن مي گردد. موادي از قبيل شير، روغن مايع و.. را با اين مخازن منتقل مي كنند تا خاصيت و كيفيت مواد كاهش نيابد.

مخازن دوجداره 

از اين مخازن براي حمل موادي استفاده مي شود كه دما در زمان پر و تخليه كردن آن يكنواخت باشد. مثل شير خام، حمل گلوكز و..

مخازن سه جداره

اين مخازن قادرند مواد را با دماي ثابت در زمان حمل و تخليه نگهدارند. به اين نحو كه در شرايط گرم، قادر به ارسال بخار در بين جداره ها مي باشند و در شرايط سرد، مي توانند از خاصيت خنك كنندگي آيس بانك يا كولينگ تاور استفاده نمايند. 

جنس مخزن حمل شير

ماشين سازي شيرزاد براي مراحل حمل شير از دامداري به كارخانه ها انواع مخازن را در ابعاد و اندازه هاي مختلف با بهترين كيفيت به بازار عرضه نموده است. اين محصولات از لحاظ كيفيتي و بهداشتي داراي بهترين و مناسب ترين متريال مي باشد كه مورد تاييد قرار گرفته است. 

لازم است كه بخش دروني مخزن كه با شير و يا ديگر مايعات در تماس است از نوع استيل نگير باشد كه همان طور كه گفته شده از نوع تك جداره، دو جداره و سه جداره مي باشد. 

ظرفيت هاي مخازن

مجموعه صنايع توليدي شيرزاد، انواع مخزن حمل شير را با ظرفيت هاي متفاوت و در ابعاد گوناگون عرضه نموده است. يكي از دلايل اين حجم از تنوع، آزادي انتخاب مشتري است تا بتواند ظزفيت موردنظرش را انتخاب نمايد.

كمترين ميزان ظرفيت مخزن از 500 ليتر شروع مي شود و بالاترين ظرفيت، در25 تن توليد مي شود.

مشخصات فني مخازن حمل شير

  • مخزن‌هاي حمل از ورق استنلس استيل 304 مي باشد.

  • در مخزن هاي دو جداره از پشم سنگ يا پشم شيشه با ضخامت‌هاي 5 يا 7 سانتي متر و يا عايق پلي يورتان تزريقي با دانسيته 40 جهت ايزوله كردن مخزن درون نسبت به بيرون بهره وري مي‌گردد.

  • همه‌ي تانكرهاي حمل براي شستشوي دوره‌اي، مجهز به سيستم شستشو جهت كاهش بار ميكروبي مي‌باشند.

  • جهت ممانعت از آلودگي و جوش‌هاي بيروني، پرداخت همه ي جوش هاي داخلي براي پايداري زيبايي ظاهري آن اجرا مي‌گردد.

  • قرار دادن خروجي هاي مجزا، همچنين جهت راحتي در عمليات تخليه سازي شير توسط كلكتور گرد آوري مي‌گردد.

كاربرد مخازن حمل شير

كاربرد مخازن شير-ماشين سازي شيرزاد

  1. كارخانه ها و كارگاه هاي شير پاستوريزه جهت انتقال شير، كارخانه هاي آبميوه يا روغن جهت جابجايي مايع

  2.  هر مكان و فضايي كه به جابجايي مايع به طور بهداشتي احتياج دارد به بهره برداري مي رسد.

 

https://shirzadmachine.com/post/12/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%B2%D9%86-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B1 


برچسب: ساخت مخزن استيل حمل شير،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۵۳ توسط:geekgirl موضوع:

قيمت مخزن تك جداره استيل

مخازن استيل از پركاربردترين عناصر در زمينه توليد انواع صنايع دارويي، غذايي و بهداشتي مي باشد. مخزن استيل به دليل مقاومت بالايي كه در زنگ زدگي دارد، بي خطر بودن و عدم آلودگي، با دوام بودن و.. جهت نگهداري و حمل مواد حساس مورد استفاده قرار مي گيرند.

در طراحي و ساخت مخازن استيل اولويت با ميزان حجم و سپس شكل مخزن مي باشد. مخازن به انواع شكل هاي استوانه اي، مخروطي، مكعبي، كروي و يا با توجه به درخواست مشتري مي باشد. حجم منبع نيز با توجه به نوع كاربري مشخص مي گردد. 

ماشين سازي شيرزاد با داشتن سابقه طولاني در توليد انواع مخازن استيل، توانسته با كيفيت ترين و مرغوب ترين نوع آن ها را با مناسب ترين قيمت، روانه بازار نمايد. 

انواع مخازن استيل

انوع مخازن-ماشين سازي شيرزاد

  • مخزنهاي استيل تك جداره

  • مخزن استيل دو جداره

  • مخازن استيل سه جداره يا پروسس تانك 

  • مخازن سيلو تك و دو و سه جداره

  • مخزن اسيد

  • مخازن لبنيات

  • مخازن حمل شير

كاربرد مخازن استيل

مخازن استيل بدليل مقاومت بالايي كه در برابر زنگ زدگي و خوردگي دارد در انواع صنايع كاربرد دارد. از قبيل 

  1. پتروشيمي

  2. كشتي سازي

  3. كاغذسازي

  4. غذايي

  5. نظامي و امنيتي

  6. اتمي

  7. دارويي و بهداشتي

  8. باغداري و كشاورزي

  9. دارويي

شكل ظاهري مخزن استيل

  • استوانه اي

  • مكعبي

  • هرمي

  • كروي

  • مخروطي

عموما مخازن استيل به شكل استوانه اي ساخته مي شوند و بيشترين تيراژ توليد را دارند. مجموعه ماشين سازي شيرزاد، قادر است مخازن استيل را در نوع و نقشه مورد نظر كارفرمايان گرامي با بالاترين ميزان كيفيت توليد و ارائه نمايد.

مزاياي مخازن استيل

فوائد مخازن استيل-ماشين سازي شيرزاد

  • محافظت در برابر خوردگي

  • مقاومت در برابر زلزله و انعطاف پذيري بالا

  • وزن كم 

  •  بهداشتي بودن

  • دوام عالي

  • حداقل زمان نصب جهت اجرا در صنايع بزرگ و كوچك

  • طراحي زيبا و منحصر به فرد

  • خاصيت بازيافتي اين فلز

  • قابليت حمل و نقل و جابه‌جايي راحت 

  • تعميرات كمتر و طول عمر بالا

ساخت مخازن استيل

توليد مخازن استيل- ماشين سازي شيرزاد

مراحل توليد مخزن استيل، يك پروسه تخصصي است كه نياز به دستگاه ها و ابزار آلات بسيار پيشرفته با دقت مهندسي بالا دارد. 

1- طراحي مخازن

طرح اوليه توسط مهندسين مكانيك، انجام مي گيرد. لازم است اين مهندسين اشراف كامل به استانداردهاي طراحي داشته باشند و عواملي از قبيل دماي كاري، دماي طراحي، نوع سيال نگهداري شده در مخزن، ميزان اسيدي يا قليايي بودن سيال داخل مخزن، محل نصب، ظرفيت مخزن، شكل ظاهري بايد در نظر گرفته شود. هم چنين جنس ورق استيل، ضخامت ورق، نوع جوشكاري در اين مرحله مورد توجه قرار مي گيرد.

2- برش ورق استيل

با توجه به اينكه مخزن، كروي است يا استوانه اي يا مخروطي و.. ورق هاي استيل برش خورده و وارد دستگاه نورد مي گردند.

3- شكل دهي ورق ها

ورق ها پس از اينكه از دستگاه خارج شدند اين قابليت را دارند كه شكل دهي شوند. كيفيت دستگاه نورد در تعيين ميزان استحكام ورق هاي استيل تاثيرگذار است.

4- مونتاژ مخزن

در اين مرحله براي جوشكاري از متدهاي خاص استفاده مي گردد كه با توجه به نوع ورق استيل و كاربرد آن انتخاب مي گردد.

5- پوليش مخزن

پوليش مخازن استيل جهت ايجاد ظاهري براق و زيبا و همچنين از بين بردن ناهمواري هاي ناشي از جوشكاري توسط دستگاه هاي پيشرفته انجام مي شود. 

قيمت مخازن استيل 

قيمت مخازن استيل-ماشين سازي شيرزاد

براي ارائه قيمت دقيق مخازن استيل لازم است فاكتورهايي بررسي شود من جمله ظرفيت مورد نياز، فشار كاري سيستم، نياز يا عدم نياز به ميكس سيال داخل مخزن، ارتفاع پايه ها، تعداد و سايز ورودي، تعداد و سايز خروجي و.. بررسي گردد. 

https://shirzadmachine.com/post/4/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B2%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84


برچسب: ساخت مخازن استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۵۳ توسط:geekgirl موضوع:

خريد دستگاه استرچ پالت + مشخصات فني

 دستگاه استرچ پالت نوعي دستگاه بسته بندي است كه طي فرآيندي نايلون استرچ به دور پالت توسط دستگاه استرچ پالت پيچيده مي شود، نايلون استرچ حالت كشساني دارد و از متداول ترين و به صرفه ترين روش هاي بسته بندي پالت به حساب مي آيد. استرچ به معني كشيدن است و پالت به قطعاتي گفته مي شود كه محصولاتي كه قرار است بسته بندي شود بر روي آن قرار مي گيرند. 

استرچ پالت يك دستگاه كاربردي در زمينه بسته بندي و سلفون كشي انواع پالت ها در ابعاد و اندازه هاي مختلف است. اين دستگاه با پيچيدن سلفون به دور محصولات در ابعاد مختلف سبب حفظ تعادل آن ها مي گردد. اين روش بسته بندي همانند شرينك پك جهت محافظت از گرد و غبار، رطوبت، حمل و نقل آسان و زيبايي به كار مي رود. اين دستگاه با نام هايي از قبيل سلفون پيچ پالت، پالت استرچر نيز شناخته مي شود.

ماشين سازي شيرزاد در حال حاضر يكي از معتبرترين توليد كنندگان دستگاه استرچ پالت است كه با داشتن سابقه طولاني در طراحي و توليد انواع دستگاه هاي استرچ پالت، توانسته به صاحبان مشاغل محصولات استاندارد ، بادوام و در عين حال با قيمت مناسب ارائه دهد.

انواع دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان-ماشين سازي شيرزاد

 دستگاه استرچ پالت صفحه گردان از جمله پر مصرف ترين نوع استرچ پالت مي باشد كه محصولات با وزن 3 تن و ارتفاع پالت تا 2 متر در آن بسته بندي مي شود. اين محصول داراي صفحه گردان چرخاني است كه از طريق چرخش اين صفحات، سلفون به دور آن ها مي پيچد.

دستگاه استرچ پالت دروازه اي

دستگگاه استرچ پالت دروازه اي - ماشين سازي شيرزاد

دستگاه استرچ پالت دروازه اي براي محصولاتي به كار مي رود كه ارتفاع كالا بيش از 2 متر باشد و محصولاتي كه از لحاظ وزني كالاي سنگين محسوب گردند مثل خودرو، يخچال، كولر و.. توسط دستگاه استرچ پالت دروازه اي استرچ پيچي مي شوند. 

دستگاه استرچ پالت مرغكدار

دستگاه استرچ پالت مرغكدار- ماشين سازي شيرزاد

استرچ پالت مرغكدار از لحاظ عملكرد شبيه صفحه گردان است با اين تفاوت كه مرغك يا نگهدارنده اضافه شده جهت نگه داشتن محصولاتي  كه احتمال ريزش دارند به كار مي رود. اين دستگاه براي محصولاتي كه وزن زيادي دارند و نامتعادل هستند انتخاب خوبي مي باشد.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهي

اين مدل جهت بسته بندي لوازم كوچك و چمدان كاربرد دارد كه اكثرا در فرودگاه و ترمينال استفاده مي شود كه جهت جلوگيري از آسيب و صدمه ديدن وسايل استرچ پيچي انجام مي گيرد. دستگاه يك زائده اي دارد كه مانع از افتادن كالا در زمان استرچ پيچي مي گردد.

استرچ پالت دستي

استرچ پالت دستي- ماشين سازي شيرزاد

دستگاه استرچ پالت دستي قابليت تغيير ابعاد با توجه به عرض رول استرچ را دارد. اين محصولات تقريبا هيچ قسمت برقي ندارند و از چندين قسمت مكانيكي ساخته شده اند و از نظر ساختار در مدل هاي ايستاده و دستي هستند.

مشخصات فني دستگاه استرچ پالت

  • اين دستگاه داراي طول cm 250  ؛ عرض cm 150 ؛ ارتفاع    cm 260 است.

  • حداكثر ابعاد پالت در اين دستگاه با طول cm120 ؛عرض:  cm120 ؛ ارتفاع cm200 مي باشد.

  • وزن حداكثري پالت 2000 كيلوگرم است.

  • اين دستگاه از توان مصرفي kw 5/1 برخوردار مي باشد.

  • در اين دستگاه ولتاژ ورودي 220 ولت است.

  • دستگاه استرچ پالت از وزني 430 كيلوگرمي برخوردار است.

  • قطعات برقي مورد استفاده در اين دستگاه از مارك LS كره مي باشند.

نايلون يا فيلم استرچ

نايلون استرچ پالت- ماشين سازي شيرزاد

دستگاه استرچ پالت از رول هايي به نام نايلون يا فيلم استرچ استفاده مي كنند كه اغلب از جنس pvc مي باشد. نايلون ها بايد بسيار شفاف باشند، جنس خوبي داشته باشند و هم چنين از قابليت كشساني برخوردار باشند تا كيفيت كار افزايش يابد.

قيمت انواع دستگاه هاي استرچ پالت

قيمت دستگاه استرچ پالت-ماشين سازي شيرزاد

 

قيمت دستگاه استرچ پالت بسته به نوع استفاده از آن و شرايط كسب و كار محاسبه مي گردد. به عنوان مثال مدل صفحه گردان به نسبت قيمت پايين تري دارد و مدل فرودگاهي ظرافت خاصي دارد و در ترمينال و فرودگاه ها به كار برده مي شود.

https://shirzadmachine.com/post/2/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DA%86-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA


برچسب: خريد دستگاه استرچ پالت، ماشين سازي شيرزاد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۲:۰۲ توسط:geekgirl موضوع:

پرفروش ترين مارك آب ميوه گيري صنعتي

آبميوه گيري صنعتي

آب ميوه گيري صنعتي

آبميوه گيري صنعتي يكي از بهترين و كاربردي ترين تجهيزات آشپزخانه صنعتي و كافي شاپي مي باشد، و جهت آب گيري از انواع ميوه ها و سبزيجات و... در آبميوه فروشي ها، بستني فروشي ها، ادارات، ويتامينه فروشي ها، هتل ها و تالارهاي پذيرايي و... مورد استفاده قرار مي گيرد. جنس بدنه ي آب ميوه گيري‌هاي صنعتي از جنس استيل يا آلومينيوم مي باشد. دستگاه آبميوه گير صنعتي در مدل هاي روميزي، ايستاده، فروشگاهي و سلف سرويس و... جهت قرار گرفتن آن ها در بار هتل ها، باشگاه ها، اداره ها، شركت ها و... طراحي و توليد مي شوند. هم چنين دستگاه آبميوه گير صنعتي با نام هاي ديگري از جمله آب پرتقال گيري، آب ليمو گيري و آب انار گيري نيز جزو دستگاه هاي آب ميوه گيري صنعتي به شمار مي روند.

آب پرتقال گيري صنعتي

آب پرتقال گيري صنعتي جهت آب گيري از انواع مركبات مانند پرتقال، ليمو شيرين، نارنج و... مورد استفاده قرار مي گيرند. برخي از دستگاه آب پرتقال گير قابليت برش ميوه را نيز دارد، براي انجام اين كار فقط لازم است، ميوه ها را سالم و درست وارد دستگاه كنيد. در كافي شاپ‌ ها و آبميوه فروشي‌هايي كه مشتريان زيادي دارند، مي‌توان با خريد يك دستگاه مناسب آب پرتقال گيري صنعتي راندمان و عملكرد كار خود را بالا ببريد.

آب انارگيري اتوماتيك

بهترين مارك آب ميوه گيري صنعتي خارجي

برخي از دستگاه هاي آب پرتقال گيري صنعتي قابليت آب گيري از ميوه هاي انار را نيز دارند. آب انارگيري اتوماتيك به صورت دستگاه آب گيري چند كاره عمل مي كنند. بسياري از كافي شاپ‌ ها و آبميوه فروشي‌ها مي توانند با خريد دستگاه آب انارگيري اتوماتيك، فروش خود را افزايش دهيد.

آب ميوه گيري صنعتي خالص

آب ميوه گيري صنعتي خالص قابليت آبگيري از تمام ميوه ها به صورت كامل و خالص را از گوشت ميوه را نيز دارند. آب ميوه توليدي جهت بسته بندي و عرضه كردن به بازار و يا براي به كارگيري از آن ها در توليد ديگر محصولات استفاده كرد. 

دستگاه له و نرم كننده ميوه

در صنايع غذايي كه نيازمند به استفاده از آب ميوه خالص وجود ندارد، به همين خاطر دستگاه هايي طراحي و توليد شده اند، كه بتوانند آب ميوه را به شكل كنسانتره و يا به صورت ميوه نرم شده، تحويل دهند. اين دستگاه ها داراي قابليت له كنندگي رنده اي و يا ضربه اي استفاده مي باشند، تا بتوانند ميوه ها را به همراه پوست و تخم ها به يك محصول نرم تبديل كنند. اين دستگاه داراي عملكردي مشابه با دستگاه آب گوجه گيري با پوست دارند، ولي به خاطر اين كه آب محصولات سخت تري را مي گيرند، حتماً بايد از تيغه ها و چكش هاي پرقدرت در بدنه ي دستگاه استفاده كرد. 

آبميوه گيري صنعتي چه ماركي خوبه؟

  • آبميوه گير صنعتي هلال

پرفروش ترين مارك آب ميوه گيري صنعتي

مشخصات فني آبميوه گيري هلال
ويژگي ها G60 G75 G100
تمام قطعات استيل استيل استيل
موتور ايراني ايراني ايراني
كليد power ضد آب ضد آب ضد آب
برق مصرفي تك فاز تك فاز تك فاز 
ظرفيت ورودي ساعتي 30 الي 60 ليتر 100 الي 120 ليتر 80 تا 100 ليتر
وزن خالص دستگاه 30 كيلوگرم 30 كيلوگرم 20 كيلو گرم
قدرت موتور 1.5 اسب بخار 2.5 اسب بخار 1.5 اسب بخار
ارتفاع 50 50 سانتي متر 50 سانتي متر 
قطر درب 20 سانتي متر 27 سانتي متر 27 سانتي متر 
قطر حفره ورود مواد 5.5 سانتي متر

8.5 سانتي متر    

7 سانتي متر 
  • آبميوه گير آي تك 

قيمت بهترين مارك آب ميوه گيري صنعتي

مشخصات فني آبميوه گيري صنعتي آي تك 

برند آيتك آيتك آيتك
مدل rt 400 rt1200 rt 2000
ابعاد 40*28*28 سانتي متر 35*35*58 سانتي متر 52*45*37 سانتي متر
وزن 11 كيلوگرم 25 كيلوگرم 28 كيلو گرم 
جنس بدنه آلومينيوم

آلومينيوم 

آلومينيوم 
اندازه دهانه مخزن 5 سانتي متر 7 سانتي  6 و 7 سانتي
دور موتور 300 دور در دقيقه 3000 دور در دقيقه 3000 دور در دقيقه
قدرت موتور 1 اسب 1/5 اسب 3 اسب 
گارانتي و خدمات پس از فروش  دارد دارد دارد 
  • آبميوه گير سيدو

آب سيب گيري صنعتي

مشخصات فني آبميوه گير سيدو 

ابعاد 250*500*520 ميلي متر 51*24*39 سانتي متر
قطر مجراي ورودي 75 ميلي متر 50 ميلي متر
توان 700 وات  
برق مصرفي تك فاز  
جنس بدنه استيل  
وزن 15 كيلو گرم  
دور موتور 3000 دور در دقيقه 3000 دور در دقيقه
ولتاژ 220 ولت 240-220 ولت
مكانيزم تخليه اتوماتيك  
نوع آبميوه گير متوسط  
نوع كليد پاور ضد آب  
موارد آبگيري سيب، هويج، كرفس و...
  • آبميوه گير جان جان 

دستگاه آب ميوه گيري چند كاره صنعتي

مشخصات فني آب پرتقال گير صنعتي جان جان

ساخت كشور

تركيه

مدل

كن كن

برق

تك فاز

توان

0/37 اسب بخار

ولتاژ

230 ولت

بازدهي

آبگيري 28 عدد پرتقال در دقيقه

حداكثر قطر پرتقال

8 سانتي متر

گنجايش سبد

7 كيلوگرم

وزن دستگاه

55 كيلو گرم

ابعاد

60*40*90 سانتي متر

برق تغذيه

220 ولت

  • آبميوه گير زومكس

آبميوه گير صنعتي زومكس

مشخصات فني دستگاه آب ميوه گيري زومكس مدل Versatile Pro

مدل Versatile
برند Zumex
ساخت اسپانيا
سرعت آب گيري 22 عدد در دقيقه
ظرفيت سبد 10 كيلوگرم
قدرت 0/43HP
مصرف 2.7 آمپر
ولتاژ 240 ولت
فركانس 50/60 هرتز
وزن خالص 54 kg
ابعاد cm 85*47*55
گارانتي 18 ماه
خدمات پس از فروش 5 سال

نكات مهم دستگاه آبميوه گير صنعتي 

  • جنس پيچ ها، تيغه و شفت كاربردي در آبميوه گيرها از نوع استيل باشد، به همين خاطر داراي مقاومت بسيار زيادي مي باشد.
  • حليم كاري همه ي قسمت هاس داخلي دستگاه از نوع آرگون با قابليت شست و شو
  • ضخامت بدنه ي آبميوه گيرها براساس ظرفيت آنها تعيين مي شود، عايق دستگاه آب پرتقال گيري از جنس بسيار مناسب جهت جلوگيري از هدر رفت انرژي مي باشد.
  • داراي يك خروجي براي برداشتن آبميوه و داراي خروجي ديگر براي جمع كردن تفاله ها و مواد اضافي مي باشد.
  • در مخزن دستگاه آب انار گيري مارپيچي مي باشد، كه در له كردن ميوه ها به صورت كامل و رفع كامل آب آن ها موثر مي باشد.
  • مجهز به فيلتر جهت جلوگيري از نفوذ زائدات و پوسته در قسمت داخلي 

قيمت بهترين مارك آب ميوه گيري صنعتي

از عوامل تأثير گذار در تعيين قيمت آب ميوه گير صنعتي مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • داخلي يا خارجي بودن دستگاه 
  • توانايي دستگاه در بازدهي و نيز ظرفيت
  • درجه كيفيت و تكنولوژي هاي به كار گرفته شده در دستگاه
  • ظرفيت دستگاه براي آب گيري 

منبع: https://sardinkala.ir/category/%D8%A2%D8%A8%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۲:۴۹ توسط:geekgirl موضوع:

مخلوط كن صنعتي

مخلوط كن صنعتي

قيمت مخلوط كن صنعتي

مخلوط كن صنعتي از تجهيزات كافي شاپي بسيار كاربردي در فست فود ها، كافي شاپ ها، كافه ها و... براي ميكس كردن اسموتي، انواع ميوه ها، آبميوه، كوكتل، كره بادام زميني، انواع دسر سرد مواد غذايي ها، سس ها، چاشني‌ها، سس ها در كنار آبميوه گير صنعتي استفاده مي شود. ميكسر صنعتي (بلندر صنعتي) يك همزن يا يك ميكسر مي باشد، كه در دو نوع دستي و صنعتي طراحي و توليد مي شوند.

ميكسر(همزن) از ضروري ترين تجهيزات در ميان لوازم آشپزخانه، كافي شاپ ها، رستوران ها، باشگاه ها و بستني فروشي ها و وسيله اي بسيار كاربردي براي له و پوره كردن مواد غذايي و خرد كردن مواد جامد مي باشند. با داشتن سيستم كنترل سرعت، اين قابليت را به مصرف كننده مي دهند، تا ميزان چرخش پره هاي بلندر را از پايين ترين دور تا بيشترين دور تنظيم كنيد.

تفاوت مخلوط كن هاي صنعتي

تفاوت مخلوط كن صنعتي در نوع تيغ، پارچ، موتور و دور موتور مي باشد، و هر كدام از اين دستگاه ها داراي عملكرد متفاوتي مي باشند، و با توجه به مشخصات بلندر صنعتي كاربرد دستگاه مشخص مي گردد.

انواع بلندر صنعتي

  • مخلوط كن صنعتي غذا

مخلوط كن صنعتي غذا جهت تهيه ي اسموتي، ميلك شيك و خورد كردن انواع ميوه ها و غذاهاي سخت مانند هويج، چيپس، شكلات، آجيل و يخ مورد استفاده قرار مي گيرند. از ويژگي هاي مهم اين دستگاه مي توان به عملكرد مستمر و بدون خطر سوختن اشاره كرد.

  • مخلوط كن نواري صنعتي

مخلوط كن صنعتي جهت تهيه ي كوكتل هايي مورد استفاده قرار مي گيرند. اين مخلوط كن در مقايسه با مخلوط كن هاي غذايي قوي و چند منظوره نيست.
ميكسرهاي ميله اي حرفه اي قابليت افزايش سرعت در تهيه ي نوشيدني هاي مختلط را نيز دارند. 

  • ميكسر صنعتي غوطه وري

ميكسر صنعتي غوطه وري از كاربردي ترين نوع مخلوط كن هاي آشپزخانه هاي صنعتي و نيمه صنعتي مي باشند، و در ابعاد و اندازه هاي مختلف (7 تا 29) طراحي و توليد مي شوند.

اين مدل هاي دستي و بلند بدون شيشه و جهت تهيه ي سيب زميني هاي له شده، خامه زدن و سوپ ها و سس هاي پوره مورد استفاده قرار مي گيرند.

بهترين مارك مخلوط كن هاي صنعتي 

  • بوش

  • فيليپس

  • كنوود

  • فلر

  • بلك اند دكر

  • دايموند

مخلوط كن كاوردار سيدو مدل B285 FNP-1129

مخلوط كن صنعتي كاوردار

مشخصات فني مخلوط كن كاوردار سيدو مدل B285 FNP-1129
ساخت ايتاليا
نوع مخلوط كن (بلندر) كاور دار
طول 19.5 سانتي متر
عمق 22 سانتي متر
ارتفاع 48.6 سانتي متر
وزن 8.4 كيلوگرم
توان (وات) 1300W
اقلام همراه دستگاه -
سرعت دوران 6000/28000 rpm

ميكسر كيك مدل استار

ميكسر كيك مدل استار

مشخصات فني ميكسر كيك مدل استار

ساخت چين
ابعاد 40*24*38 سانتي متر
ولتاژ 220-240 ولت
توان 0/5 كيلو وات
سرعت 350 وات
ظرفيت مخزن 7 ليتر
سيستم تغذيه برقي

مخلوط كن حرفه اي B185

خلوط كن حرفه اي سيدو

مشخصات دستگاه مخلوط كن حرفه اي B185

مدل B185
ساخت ايتاليا
كمپاني سيدو
توان 900 w
دور موتور 2000/2400rpm
ولتاژ 220/240v
جنس بدنه استيل
گنجايش پارچ 1/5 lit
گارانتي 18 ماه

مخلوط كن سيدو مدل B98

مخلوط كن صنعتي سيدو

مشخصات فني مخلوط كن حرفه اي سيدو مدل B98
ساخت كشور ايتاليا
برند سيدو
مدل B98
ابعاد 20*20*46 سانتي متر
قدرت موتور 900 وات
وزن خالص 4 كيلو گرم
وزن ناخالص 5 كيلوگرم
جنس تيغه استيل مقاوم
دور موتور 20000 _ 24000 دور در دقيقه
درپوش پلاستيكي دارد

مخلوط كن دايموند

مخلوط كن دايموند

مشخصات فني مخلوط كن صنعتي دايموند

برند دياموند
ساخت چين
قدرت 1800 وات
حجم پارچ 2 ليتري
جنس تيغه استيل
ولتاژ 220-240 ولت
فركانس 50/60 هرتز

مخلوط كن سيدو مدل B283

قيمت مخلوط كن صنعتي سيدو

مشخصات دستگاه مخلوط كن سيدو B283

برند Ceado
ساخت ايتاليا
مدل B283
توان 1300 (w)
دور موتور 6000/28000 (rpm)
گنجايش پارچ 1/5 (lit)
جنس پارچ پلي كربنات
جنس بدنه استيل
جنس تيغه Dynamic spin
صفحه لمسي دارد
صفحه ي نمايش قدرت دارد
وزن خالص 5 (kg)
وزن ناخالص 6 (kg)
ابعاد 20*18*45

مخلوط كن كاور دار

مخلوط كن كاور دار

مشخصات فني مخلوط كن صنعتي دياموند

برند دياموند
ساخت چين
قدرت 1800 وات
حجم پارچ 2 ليتري
جنس تيغه استيل
ولتاژ 220-240 ولت
فركانس 50/60 هرتز

نكات مهم هنگام خريد مخلوط كن

  • جنس بدنه

  • جنس تيغه

  • جنس پارچ محصول

  • ظرفيت پارچ

  • قفل ايمني دستگاه

  • موتور مخلوط كن

قيمت مخلوط كن صنعتي

در تعيين قيمت مخلوط كن صنعتي عواملي از قبيل نوع پارچ، نوع تيغه، نوع موتور و قدرت موتور، برند، مشخصات فني و متريال به كار گرفته شده در توليد تأثير گذار مي باشد. هر چقدر قدرت مخلوط كن بيشتر باشد، قدرت و توان خروجي آن و سرعت آن نيز بيشتر خواهد شد.

منبع: https://sardinkala.ir/category/%D9%85%D8%AE%D9%84%D9%88%D8%B7-%DA%A9%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C


برچسب: مخلوط كن صنعتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۹:۴۷ توسط:geekgirl موضوع: