seo education seo education .

seo education

ساخت مخزن حمل شير

از همان ابتداي فرآيند توليدات شير در دامداري ها و دام پروري ها، لازم است مراحل و نكات بهداشتي براي حفظ سلامتي افراد جامعه و هم چنين حفظ كيفيت شير و انواع فرآورده هاي لبني مورد توجه قرار گيرد. 

در اين ميان چيزي كه بسيار حائز اهميت است، مرحله ارسال شير از دامداري به كارخانه است كه بايد از تجهيزات خوب و درست استفاده گردد تا هم از فاسد شدن جلوگيري شود هم از كيفيت آن كاسته نشود.

مخازن استيل حمل شير يكي از مهم ترين و ضروري ترين اجزا براي حمل و انتقال شير در صنايع كشاورزي و دامداري مي باشد. اين مخازن لازم است به نحوي طراحي شوند كه علاوه بر تامين ميزان نيازهاي صنايع لبنياتي، از كيفيت شير كاسته نشود و يا دچار فساد و خرابي نگردد.

ماشين سازي شيرزاد در حوزه توليد انواع مخازن حمل و نگهداري شير با ظرفيت هاي متنوع و بالا و كيفيت مرغوب و قيمت مناسب، انواع محصولات را روانه بازار مي نمايد. اين مخازن قابل انتقال توسط پيكان وانت و نيسان مي باشد كه وزن 700 تا 2 تن را مي تواند حمل و نگهداري كند.

انواع مخازن استيل حمل شير

انواع مخازن حمل شير- ماشين سازي شيرزاد

مخازن با توجه به نياز و سفارش مشتري طراحي و توليد مي گردند.

مخازن تك جداره

اين مخازن براي حمل موادي استفاده مي شود كه تغيير دما سبب نابودي و فساد آن مي گردد. موادي از قبيل شير، روغن مايع و.. را با اين مخازن منتقل مي كنند تا خاصيت و كيفيت مواد كاهش نيابد.

مخازن دوجداره 

از اين مخازن براي حمل موادي استفاده مي شود كه دما در زمان پر و تخليه كردن آن يكنواخت باشد. مثل شير خام، حمل گلوكز و..

مخازن سه جداره

اين مخازن قادرند مواد را با دماي ثابت در زمان حمل و تخليه نگهدارند. به اين نحو كه در شرايط گرم، قادر به ارسال بخار در بين جداره ها مي باشند و در شرايط سرد، مي توانند از خاصيت خنك كنندگي آيس بانك يا كولينگ تاور استفاده نمايند. 

جنس مخزن حمل شير

ماشين سازي شيرزاد براي مراحل حمل شير از دامداري به كارخانه ها انواع مخازن را در ابعاد و اندازه هاي مختلف با بهترين كيفيت به بازار عرضه نموده است. اين محصولات از لحاظ كيفيتي و بهداشتي داراي بهترين و مناسب ترين متريال مي باشد كه مورد تاييد قرار گرفته است. 

لازم است كه بخش دروني مخزن كه با شير و يا ديگر مايعات در تماس است از نوع استيل نگير باشد كه همان طور كه گفته شده از نوع تك جداره، دو جداره و سه جداره مي باشد. 

ظرفيت هاي مخازن

مجموعه صنايع توليدي شيرزاد، انواع مخزن حمل شير را با ظرفيت هاي متفاوت و در ابعاد گوناگون عرضه نموده است. يكي از دلايل اين حجم از تنوع، آزادي انتخاب مشتري است تا بتواند ظزفيت موردنظرش را انتخاب نمايد.

كمترين ميزان ظرفيت مخزن از 500 ليتر شروع مي شود و بالاترين ظرفيت، در25 تن توليد مي شود.

مشخصات فني مخازن حمل شير

  • مخزن‌هاي حمل از ورق استنلس استيل 304 مي باشد.

  • در مخزن هاي دو جداره از پشم سنگ يا پشم شيشه با ضخامت‌هاي 5 يا 7 سانتي متر و يا عايق پلي يورتان تزريقي با دانسيته 40 جهت ايزوله كردن مخزن درون نسبت به بيرون بهره وري مي‌گردد.

  • همه‌ي تانكرهاي حمل براي شستشوي دوره‌اي، مجهز به سيستم شستشو جهت كاهش بار ميكروبي مي‌باشند.

  • جهت ممانعت از آلودگي و جوش‌هاي بيروني، پرداخت همه ي جوش هاي داخلي براي پايداري زيبايي ظاهري آن اجرا مي‌گردد.

  • قرار دادن خروجي هاي مجزا، همچنين جهت راحتي در عمليات تخليه سازي شير توسط كلكتور گرد آوري مي‌گردد.

كاربرد مخازن حمل شير

كاربرد مخازن شير-ماشين سازي شيرزاد

  1. كارخانه ها و كارگاه هاي شير پاستوريزه جهت انتقال شير، كارخانه هاي آبميوه يا روغن جهت جابجايي مايع

  2.  هر مكان و فضايي كه به جابجايي مايع به طور بهداشتي احتياج دارد به بهره برداري مي رسد.

 

https://shirzadmachine.com/post/12/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%B2%D9%86-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B1 


برچسب: ساخت مخزن استيل حمل شير،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۵۳ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :