seo education seo education .

seo education

خريد داكت اسپليت ال جي

ال جي از برندهاي محبوب در زمينه سيستم هاي سرمايشي در ايران است. داكت اسپليت ال جي داراي ظرفيت‌هاي مختلف بوده كه شما مي‌توانيد بر اساس نوع نياز خود، مدل مورد نظر را از بيتا سرويس، نمايندگي فروش داكت اسپليت ال جي در تهران خريداري نماييد. قيمت داكت اسپليت ال جي به ظرفيت دستگاه و نوع تكنولوژي به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد. مدلهاي اينورتر و كم مصرف داراي قيمت بالاتري نسبت به مدلهاي ساده هستند.

براي خريد و استعلام قيمت مدلهاي مختلف داكت اسپليت ال جي با بيتا سرويس تماس بگيريد. 

09121074065

داكت اسپليت ال جي

دستگاه داكت اسپليت از دو قسمت تشكيل شده است. يونيت داخلي در سقف ساختمان ها قرار گرفته و از طريق سيم كشي مسي به يونيت خارجي دستگاه متصل شده است. ال جي از معتبرترين برندها در زمينه توليد لوازم خانگي و سيستم هاي تهويه مطبود در دنيا مي باشد. محصولات اين  شركت تحت نظارت برند گلديران در ايران عرضه و تمام فعاليتها در زمينه خدمات پس از فروش و گارانتي محصولات تحت نظارت گلديران است.

 براي اطلاعات بيشتر در خصوص داكت اسپليت LG، كاركرد، قيمت و خريد داكت اسپلت ال جي با قيمت مناسب با كارشناسان ما در بيتا سرويس تماس بگيريد.

براي خريد داكت اسپليت ال جي با گارانتي معتبر و قيمت مناسب با بيتا سرويس نمايندگي فروش داكت اسپليت ال جي در تهران و ايران تماس بگيريد.

خريد داكت اسپليت ال جي

مهم ترين نكته در هنگام خريد داكت اسپليت ال جي، قيمت محصول و ظرفيت آن است. توجه نماييد با توجه به متراژ ساختمانتان دستگاه با ظرفيت مناسب را خريداري نماييد. هر چه متراژ ساختمان بالاتر باشد بايد دستگاه با ظرفيت بالاتري خريداري و هزينه بيشتري پرداخت نماييد. علاوه بر اين موارد نوع كمپرسور دستگاه، اينورتر و يا ساده بودن آن بر روي قيمت داكت اسپليت ال جي تاثير گذار است. مدلهاي اينورتر نسبت به مدلهاي ساده گرانتر هستند اما در عوض مصرف برق كمتري دارند و در دراز مدت از لحاظ هزينه به صرف شماست. محصولات داكت اسپليت LG نسبت به ساير برندهاي خارجي داراي قيمت مناسبي است اما نسبت به مدلهاي داكت اسپليت ايراني گرانتر است.

خدمات بيتا سرويس نمايندگي داكت اسپليت ال جي

بيتا سرويس از فعالان در زمينه فروش، نصب، سرويس و تعمير سيستم هاي تهويه مطبوع در تهران و كرج است. در زمينه محصولات سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي ال جي مانند داكت اسپليت ال جي، كولر گازي ال جي، روفتاپ پكيج و وي ار اف برند ال جي مي توانيد با همكاران ما در تماس باشيد. در بيتا سرويس علاوه بر فروش محصولات، امكان عرضه و راه اندازي محصولات در ساير شهرها نيز امكان پذير مي باشد.

داكت اسپليت اينورتر ال جي 

اكثر مدلهاي داكت اسپليت عرضه شده در بيتا سرويس از نوع اينورتر و كم مصرف هستند كه در ظرفيت هاي مختلف در اختيار مشتريان قرار مي گيرند. در ادامه به بررسي ظرفيت هاي مناسب بر اساس متراژ ساختمان ها خواهيم پرداخت:

متراژ ظرفيت مناسب
45 متر 18000
60 متر 24000
80 متر 30000
100 متر 36000
130 متر 48000
150 متر 60000

البته دقت نماييد براي داشتن هوايي مطبوع علاوه بر متراژ عوامل ديگري نيز بر روي تعيين ظرفيت دستگاه تاثير گذار است. عواملي مانند شرايط آب و هوايي شهر شما و موقعيت واحد آپارتمان (اينكه در طبقه مياني باشد يا طبقه آخر.)

خريد و قيمت داكت اسپليت ال جي

بررسي مشخصات محصولات پرفروش برند ال جي در زمينه داكت اسپليت

داكت اسپليت داراي مدلهاي بسيار متنوعي است كه در اين ميان چند محصول بسيار پرفروش هستند. در ادامه به بررسي مشخصات اين محصولات مي‌پردازيم:

مشخصات فني داكت اسپليت 18000 ال جي

داكت اسپليت 18000 ال جي

مدل LG 18000
كد محصول UU18W UE4
ظرفيت - BTU 18000
برچسب مصرف انرژي A
عملكرد دستگاه سرمايش و گرمايش
موقعيت نصب دستگاه سقفي توكار
گاز مبرد R410
مشخصات پنل داخلي
  • ابعاد يونيت داخلي: طول 882، عمق 260 و ارتفاع 450 ميليمتر
  • صداي يونيت داخلي: حالت كند 32، متوسط 34 و تند 36 دسي بل
  • وزن يونيت داخلي: 26 كيلو گرم
مشخصات پنل خارجي
  • ابعاد يونيت خارجي: طول 870 ، عمق 320 و ارتفاع 655 ميليمتر
  • وزن يونيت خارجي: 46 كيلو گرم

مشخصات فني داكت اسپليت 24000 ال جي

داكت اسپليت اينورتر ال جي 42000 مدل UU42WU32

مدل ABNQ-24GM1T1
برچسب مصرف انرژي +A
موقعيت نصب پنل داخلي سقفي توكار
ظرفيت سرمايشي - BTU/h     24000
ظرفيت سرمايشي - تن     2
برق مصرفي     تك فاز - 240~220 ولت
جريان برق مصرفي - Amp     9
گاز مبرد     R410a
كشور سازنده     كره جنوبي

مشخصات فني داكت اسپليت 42000 اينورتر ال جي 

 

شرايط كاركرد معتدل
نوع كمپرسور روتاري
ظرفيت سرمايش 42700
ظرفيت گرمايش 47800
نوع برق مصرفي سه فاز
جريان برق مصرفي 21.2 آمپر
سايز لوله مايع (رفت) 9/52 اينچ
سايز لوله گاز (برگشت) 15/88 اينچ
حداكثر طول لوله كشي 75 متر
حداكثر ارتفاع لوله كشي 30 متر

گارانتي داكت اسپليت هاي ال جي

داكت اسپليت ال جي از محبوب ترين و باكيفيت ترين محصولات در بين مدلهاي موجود در بازار است. محصولات اين برند در دو مدل سقفي و زميني موجود همچنين از لحاظ نوع تكنولوژي مورد استفاده براي ساخت داراي دو مدل اينورتر(كم مصرف) و معمولي است. داكت اسپليت هاي ال جي داراي 5 سال گارانتي كمپرسور و 2 سال گارانتي قطعات از سوي شركت گلديران هستند.

سرويس داكت اسپليت ال جي

يكي از مهم ترين اقدامات براي كاركرد صحيح و بدون نقص در داكت اسپليت ها و كاهش مصرف برق، سرويس دوره اي اين محصولات مي باشد. معمولا توصيه مي شود هر 6 ماه يك بار اقدام به سرويس نماييد. بيتا سرويس علاوه بر فروش محصولات در زمينه سرويس و تعمير داكت اسپليت ال جي نيز فعاليت دارد. اگر سيستم شما به خدمات سرويس و تعمير احتياج داشت مي توانيد با ما تماس بگيريد. 

 


برچسب: داكت اسپليت ال جي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۳:۵۹ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :