seo education seo education .

seo education

وانت بار جنت اباد با قيمت مناسب

وانت بار دوستان در منطقه جنت آباد تهران با مديريت مجرب ، كارشناسان متخصص و كادري قوي و مسئوليت پذير، ارائه دهنده كليه خدمات، امكانات و تجهيزات باربري در تهران و شهرستان ها مي باشد. 

وانت بار دوستان بدليل داشتن سابقه و تجربه بسيار، يكي از محبوب ترين باربري ها در كشور محسوب مي شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در جنت آباد وظايف خود را به خوبي مي داند و آن را انجام مي دهد و تلاش شبانه روزي اعضاي اتوبارو اطمينان و همراهي مشتريان باعث شده كه در دهه گذشته از پرافتخارترين باربري هاي كشور شود.

بسته بندي اثاثيه و لوازم منزل با وانت بار در جنت آباد

بسته بندي اسباب و لولزم هنگام جابجايي و حمل و نقل - وانت بار دوستان

همواره يكي از نگراني هاي مشتريان ما و كساني كه قصد حمل و نقل اسباب و اثاثيه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندي است.

ويژگي هاي بسته بندي صحيح 

  • بسته بندي اثاثيه منزل و لوازم بصورت صحيح باعث راحتي و افزايش سرعت جابجايي آنها مي شود.

  • بسته بندي اسباب منزل و شركت ها به شكل درست، سبب وارد شدن خسارات كمتري به آنها هنگام حمل بار و جابجايي مي گردد.

  • نوع بسته بندي در انتخاب خودرو نيز تاثير گذار است. وسايلي كه به طرز صحيح بسته بندي شده اند فضاي كمتري را مي گيرند و از اين رو ماشين كوچكتر و تعداد دفعات رفت و آمد كمتري لازم دارد و از اين طريق بر قيمت حمل بار نيز تاثير مي گذارد.

  • زماني كه وسايل منزل به شكلي درست بسته بندي شوند، پيدا كردن، باز كردن و چيدن آنها در مكان جديد بسيار سريع تر انجام مي گيرد. 

كارتن اسباب كشي و كارتن حمل بار 5 لايه با مقاومت بالا از ابزار مفيد در جابجايي است. كارتن اسباب كشي قطعاً يكي از ضروري‌ترين تجهيزات در باربري است.

براي بسته بندي تمامي وسايل مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.از مشخصه‌هاي اصلي يك جعبه اسباب كشي اين است كه مقاومت بالايي داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبي تحمل كند. پس از چيدن منظم وسايل در كارتون هاي حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محكم ببنديد. براي اطمينان بيشتر آن را حتماً طناب‌ پيچ نيز كنيد.

امنيت و اطمينان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه جنت آباد

امنيت خاطر و حس اطمينان در هنگام جابجايي و باربري - وانت بار دوستان در جنت آباد

اين روزها نحوه بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل اهميت بسياري دارد و كيفيت بسته بندي اثاثيه موجب مي شود كه تا حد زيادي ايمني و سلامت بار تضمين شود. 

ذكر اين نكته مهم و اساسي است كه يكي از بخش هاي مهم خدمات اتو بار دوستان در جنت آباد مرحله ايمني در بسته بندي و سپس ايمني در حمل و نقل مي باشد.

اتوبار دوستان در منطقه جنت آباد با سابقه ي درخشان در شهر تهران يكي از شركت هاي موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشين آلات مجهز و پيشرفته با كارگران مجرب و توانا در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

باربري تهران با وانت بار، حمل بار از جنت آباد به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگيري كار سخت و حساسي مي باشد و نياز به مهارت خاص خود دارد.چرا كه احتمال آسيب و صدمه به بار بدليل بعد مسافت و مشكلات جاده اي بيشتر مي شود.

بنابراين بسته بندي لوازم به صورت صحيح ، استفاده از پرسنل دوره ديده و حرفه اي جهت چيدن درست و صحيح بار در خودروي حمل بار به شهرستان و همچنين استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب كه آشنايي لازم براي حمل بار جاده اي را داشته باشند از جمله مواردي است كه باربري دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربري هاي برون شهري تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعايت مي نمايد.

وانت بارو وانت بار تلفني در منطقه جنت آباد

باربري و اتوباردوستان در منطقه جنت آباد با ارائه خدمات شبانه روزي در زمينه بسته بندي و حمل و نقل اثاثيه منازل ،توسط كادر مجرب و حرفه اي در خدمت همشهريان عزيز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفني دوستان درجنت آباد با استفاده از بهترين و مدرن ترين تجهيزات اين كار را براي شما انجام مي دهيم.

استرس هاي اسباب كشي در شهر تهران بسيار زياد است و از اين رو به شما پيشنهاد مي كنيم كه براي كاهش و يا رهايي از اين استرس، اثاث كشي در تهران را با وانت بار و وانت بار تلفني دوستان درجنت آباد تجربه كنيد.

باربري ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان درجنت آباد

باربري ارزان و قيمت مناسب و منصفانه هنگام جابجايي- وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به كيفيت خدمات خود مي انديشد. اين نوع باربري ها در تلاشند كه خدمات با كيفيت ارائه دهند تا رضايت مشتري جلب شود.

در باربري و اتوبار هاي حرفه اي پرسنل همگي حرفه اي مي باشند چون هم دوره ديده اند و هم تجهيزات بسته بندي با كيفيت و ماشين هاي حمل بار مناسب در اختيار دارند. به اين ترتيب فرآيند حمل اثاثيه شما هر چه دقيق تر، سريع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و اين همان ذخيره پول مي باشد كه براي شما انجام مي دهند.

شما زمان ، پول و انرژي كمتري هزينه كرده و در مقابل از بهترين خدمات با بهترين كيفيت برخوردار شده ايد.

باربري شبانه روزي وانت بار در منطقه جنت آباد

يكي از مواردي كه ممكن است ذهن مشتريان را درگير كند، ساعت مناسب تحويل بار است كه هم آرامش شما و همسايگان حفظ شود و هم اينكه هنگام تحويل بار، در منزل حضور داشته باشيد.

از آنجا كه اتوبار دوستان درجنت آباد به صورت 24 ساعت شبانه روز فعاليت مي كند، شما مي توانيد در هر ساعتي كه مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحويل بگيريد. 

هم چنين اگر محل مورد نظر شما براي تحويل بار شهرستان نيز باشد، باربري دوستان هر ساعتي از شبانه روز كه مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحويل مي دهد.

باربري و اتوباردوستان در كنار شما عزيزان است تا حمل بار به شهرستان هاي مختلف ايران را در اسرع وقت و با قيمتي مناسب انجام داده و رضايت خاطر شما را فراهم آورد.

براي استفاده از خدمات مشاوره رايگان اتو بار دوستان در منطقه جنت آباد مي توانيد با ما در ارتباط باشيد با كارشناسان مجرب ما صحبت كنيد و هم چنين سوالات خود را با ما در ميان بگذاريد.

https://freight-nissan.ir/post/5/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D9%86%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF


برچسب: وانت بار جنت آباد،وانت بار غرب تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۰۳ توسط:geekgirl موضوع:

دستگاه شيرينگ پك چيست و چه كاربردي دارد؟

دستگاه شيرينگ پك يكي از مدل هاي بسته بندي محصولات مختلف مي باشد، كه بسته بندي اين محصولات توسط حرارتي كه به رول (نايلون شيرينگ) قرار داده شده در داخل آن سبب ابجاد تغيير حالت و چسبيدن پلاستيك نازك به اطراف جعبه يا بدنه ي محصول مي ‌شود. دستگاه شيرينگ به طور كلي به دو دسته ي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك تقسيم مي شوند، و نكته ي مهمي كه در اين مورد وجود دارد، اين است، كه هر مدل خود داراي زير شاخه هاي ديگري مي باشند. دستگاه شرينك اتوماتيك تمام مراحل لازم براي انجام شدن (مانند قرار دادن پلاستيك در اطراف محصول، برش پلاستيك، حرارت دادن به آن و...) به صورت اتوماتيك و خودكار انجام مي شود. در شيرينگ نيمه اتوماتيك ممكن است، برخي از موارد نام برده شده براي مدل اتوماتيك توسط اپراتور انجام شده، و به صورت خودكار انجام نمي شود. ممكن است، كه اين سوال براي شما پيش بياييد، كه نحوه ي كاركرد شيرينگ بسته بندي ماشين سازي شيرزاد البرز به چه صورتي مي باشد؟

دستگاه شيرينگ پك چيست و چه كاربردي دارد؟

براي پاسخ به اين سوال شما بايد بگوييم، كه عمليات شرينك كردن توسط دستگاه شرينك پك صورت مي گيرد. براي انجام اين كار ابتدا بايد محصول مد نظر خود را به كمك نوار نقاله به داخل كوره دستگاه شيرينك كنيد، در اين حالت مقداري از فيلم شرينك دور محصول قرار مي گيرد. محصولي كه قرار است، بسته بندي شود، بايد از داخل محفظه اي به نام كوره عبور داده شود. زماني كه وارد كوره مي شود، به اين لايه پلاستيكي حرارت دميده مي شود، تا نرم و پخته شود. با توجه به اين كه در انتهاي كوره فن هاي خنك كننده قرار دارند، تا به بسته ها هوا بدمد، و لايه شرينك را خشك كند، و دور تا دور محصول را بگيرند. زماني كه اين مراحل انجام شده، كار به پايان خود رسيده است، و محصول در داخل پوششي شفاف قرار گرفته است. مقدار اندازه فيلم شرينك و مقدار و زمان حرارت تاييده شده به آن توسط اپراتور دستگاه انتخاب مي شود. به آن دسته از ماشين هايي كه داراي كوره بزرگ هستند، دستگاه شيرينگ پك تونلي مي گويند.

كاربرد شيرينك پك

  • شما مي توانيد با استفاده از شرينك كردن چند محصول مختلف را زماني كه در كنار هم قرار مي گيرند، و تعادل ندارند، در كنار هم قرار دهيد. (مانند شرينك بطري هاي معدني)
  • با توجه به اين كه پلاستيك عايق خوبي براي رطوبت مي باشد، مي توانيد با شرينك كردن محصولات مختلف از ورود آب و يا رطوبت به داخل محصول جلوگيري كنيد.
  • شرينك كردن محصولات برخلاف بسته بندي هايي كه با كارتون و مقوا انجام مي شود، پوششي شفاف مي باشد، كه شما به راحتي مي توانيد نوع محصول را تشخيص دهيد.
  • بسته بندي محصولات در صنايع غذايي (نوشابه ها و آب معدني، قوطي هاي چاي، كنسرو و كمپوت، شانه تخم مرغ و...)
  • در رستوران ها جهت بسته بندي غذا براي حفظ ظاهر غذا، قابليت حمل آسان، ديزاين جعبه و...
  • در صنايع شيميايي براي بسته بندي گالن هاي رنگ، روغن، آب رادياتور، حلال ها و...
  • در داروسازي براي بسته بندي قوطي قرص، شربت، پماد و...
  • در زمينه ي آرايشي و بهداشتي براي بسته بندي لوسيون و كرم ها، شامپوها، عطرها و...

81

قيمت دستگاه شيرينك پك چقدر است؟

در تعيين قيمت شيرينگ پك عوامل مختلفي تأثيرگذار مي باشند. يكي از اين موارد نوساناتي مي باشد، كه در بازار وجود دارد، همين موضوع باعث مي شود، تا قيمت ثابتي براي اين محصول در نظر گرفته نشود، دليل اين موضوع هم اين است، كه به خاطر نوسانات روز به روز قيمت مواد اوليه و قطعاتي كه در ماشين سازي شيرزاد البرز براي توليد دستگاه شيرينگ پك رستوراني استفاده مي شود، داراي قيمت ثابتي نيست. از ديگر فاكتورهاي تأثيرگذار در قيمت دستگاه شيرينگ شيرزاد البرز مي توان به كيفيت قطعات استفاده شده توليد محصول، برند، ظرفيت ورودي دستگاه، آپشن هاي مد نظر شما براي دستگاه و... اشاره كرد. شما مي توانيد جهت اطلاع از قيمت دستگاه شيرينگ اتوماتيك و نيمه اتوماتيك با كارشناس فروش مجموعه تماس بگيريد، و پس از كسب از اطلاعات مد نظر خود نسبت به خريد شيرينگ پك به صورت اينترنتي اقدام كنيد.

82

معرفي انواع دستگاه شيرينك پك

شيرينگ شيرزاد البرز ماشين در مدل هاي مختلف طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شود.

  • شرينك پك روميزي

قابليت پك كردن محصولاتي كه داراي ابعاد كوچك و محدود هستند، را دارد.

  • شرينك پك كابيني

قابليت پك كردن محصولاتي كه داراي ابعاد كوچك هستند، را دارد.

  • شرينك پك تونلي

قابليت پك كردن محصولاتي كه داراي ابعاد بزرگ و كوچك هستند، را دارد.

  • شرينك پك اتوماتيك

قابليت پك كردن محصولاتي كه داراي ابعاد بزرگ و كوچك هستند، را دارد.

  • دستگاه ليبل شرينك

قابليت شيرينك كردن ليبل بر روي بطري توسط تونل حرارتي

https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/1146186-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF


برچسب: شيرينگ پك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۳۳ توسط:geekgirl موضوع:

كاربرد نوار نقاله ناوداني

نوار نقاله ناوداني به عنوان يكي از كاربردي ترين و بهترين نوع نوار نقاله هاي صنعتي موجود در بازار مي باشد، كه قابليت ساخت و طراحي در اندازه هاي مختلف با توجه به نياز مشتريان را دارد. استفاده از اين دستگاه باعث شده است، تا شما بتوانيد از يكي از مدرن ترين سيستم‌ هاي هدايت و حمل و نقل براي جا به جايي و بارگيري محصولات مختلف استفاده كنيد. اين مدل از نوار نقاله ها به خاطر داشتن قرقره و تسمه آهني مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن نسبت به حمل و نقل و جا به جايي محصولات اقدام كنند. به نوار نقاله ناوداني كانواير هم گفته مي شود، و جهت جابجايي و انتقال قطعات و يا محصولات در بيشتر صنايع استفاده مي شود. استفاده از اين دستگاه به عنوان يكي از كم ترين هزينه ها و پربازده ترين نوع روش هاي حمل مي باشد. از اين نوار نقاله مي توانيد در سيستم حمل معادن، صنايع متالوژي، صنايع غذايي، صنايع بسته بندي و… استفاده كنيد.

نوار نقاله ناوداني 

مشخصات نوار نقاله ناوداني 

  • تمام قطعات و مواد اوليه به كار گرفته شده در توليد نوار نقاله ناوداني بايد درجه يك و مرغوب باشند. لايه بالايي و زيرين آن از پلاستيك مرغوب مي باشد، و تار و پود آن بايد مقاومت و استحكام لازم را داشته باشد.
  • در نوار تسمه هاي ساده كه جهت جا به جايي مواد يكسان استفاده مي شود، سطح نوار بايد بدون برآمدگي و كاملاً صاف و يكنواخت باشد.
  • بيشترين قدرت كشش را داشته باشد.
  • مقاوم در برابر ضربه 
  • حمل كالاهايي با وزن بالا 

ساخت نوار نقاله ناوداني

ماشين سازي هاي كه در زمينه ي توليد نوار نقاله هاي ناوداني در حال فعاليت هستند، اين دستگاه را در ابعاد و اندازه هاي مختلف طراحي و توليد مي كنند. علاوه بر اندازه، نوار نقاله ها از نظر ضخامت و رنگ نيز با هم تفاوت‌ هايي دارند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم، اين دستگاه به جا به جايي بارها از يك نقطه به نقطه ي ديگر كمك مي كنند، و متشكل از دو يا چند قرقره به همراه حلقه‌ اي بي‌ انتها از تسمه يا نوار است، كه به كمك آن‌ ها حمل بار انجام مي‌ شود. بعضي از صنايع از نوار نقاله ناوداني جنس فلزي و برخي ديگر از جنس لاستيكي استفاده مي كنند، ولي نوع لاستيكي آن بيشتر كاربرد را دارد.

كاربرد نوار نقاله ناوداني

با توجه به اين كه اين نوع از روش هاي بارگيري نسبت به برخي روش‌ هاي ديگر از بازدهي بالاتر و هزينه ي كمتري برخوردار است، توانسته است، در سيستم معادن، صنايع متالوژي، صنايع بسته‌ بندي، صنايع غذايي و… مورد استفاده قرار بگيرند. نوار نقاله ناوداني از ناودان‌ هاي كوچك و بزرگي برخوردار است، كه با وجود اين ناودان‌ هاي اجسام و محصولات ريز بدون اين كه در طول مسير دچار ريزش شوند، به نقطه مورد نظر جا به جا مي‌ شود.

خريد نوار نقاله ناوداني

اگر در كسب و كار مورد نظر خود براي جا به جا كردن كالاهاي مختلف احتياج به سازه اي ساده داريد، نوار نقاله ناوداني به عنوان بهترين گزينه براي انتخاب مي باشد. در صورتي كه قصد خريد نوار نقاله ناوداني داريد، مي توانيد با كارشناسان ما در مجموعه تماس گرفته، و پس از كسب اطلاعات مورد نياز خود در مورد ابعاد و اندازه ي دستگاه نسبت به خريد اقدام كنيد.

قيمت نوار نقاله ناوداني

قيمت نوار نقاله ناوداني

قيمت نوار نقاله ناوداني با توجه ابعاد و اندازه اي كه قرار است، نوار نقاله طراحي و ساخته شود، متغير مي باشد. علاوه بر اين مورد نوساناتي كه در مورد خريد مواد اوليه و قطعات وجود دارد، باعث مي شود، تا قيمت ثابتي براي اين دستگاه در نظر نگيريم. جهت اطلاع از قيمت به روز محصول با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

https://shirzadmachine.com/post/49/%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C


برچسب: نوار نقاله ناوداني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۱۰ توسط:geekgirl موضوع:

بهترين مارك فريزر صندوقي كدام است؟

فريزر صندوقي (يخچال صندوقي) يكي از پرفروش ترين محصولات صنايع برودتي سردين كالا مي باشد، كه شما مي توانيد براي نگهداري محصولات مختلف اعم از انواع مواد غذايي، بستني ها، گوشت و مرغ منجمد، گوشت، سبزيجات و… با توجه به نوع فريزر صندوقي بدون برفك از آن استفاده كنيد. يخچال فريزر صندوقي نسبت به فريزرهايي كه به صورت ايستاده طراحي مي شوند، كارايي بيشتري دارند، دليل اين موضوع هم اين است، كه فريزر صندوقي فروشگاهي فضاي كمتري را براي قرار گيري در محيط اشغال مي كند، ولي در عوض مي تواند محصولات بيشتري را با توجه به گنجايش فريزر صندوقي مغازه نگهداري كنند. فريزر صندوقي كوچك و بزرگ توليد شده در گروه توليدي سردين كالا در ابعاد و گنجايش هاي مختلف ۲۶۰ ليتري تا ۶۵۰ ليتري با توجه به نوع فريزر خوابيده (خانگي، يخچال بستني، طرح قديم يا استيل) طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شوند.

فريزر صندوقي

جنس شيشه هاي فريزرصندوقي از نوع شيشه اي نشكن و محدب مي باشد، شيشه اي بودن درب يخچال فريزر بستني باعث مي شود، تا شما قبل از باز كردن درب فريزر محصول خود را انتخاب كرده، و بعد از آن درب يخچال فريزر خوابيده را باز كنيد. برق مصرفي يخچال خوابيده ۲۲۰ ولت مي باشد، و همين موضوع باعث مي شود، تا كمترين ميزان انرژي را مصرف كنند، به همين خاطر به آن ها فريزر صندوقي كم مصرف هم مي گويند. در يخچال صندوقي شيشه هاي خم در سبدهاي آن قرار داده شده، تا شما بتوانيد به راحتي محصولات مختلف را به صورت منظم و در سبدهاي جداگانه قرار دهيد.

عملكرد فريزر صندوقي

يخچال فريزر خوابيده همانند فريزرهاي معمولي براي سرد نگهداشتن و انجماد مواد غذايي استفاده مي‌ شوند. فريزر صندوقي درب شيشه اي برخلاف فريزرهاي معمولي و ايستاده به صورت افقي طراحي و توليد مي شوند، و نحوه ي عملكرد فريزر صندوقي خانگي يا صنعتي هم مانند فريزرهاي معمولي است. نوع كاركرد آن ها به اين صورت مي باشد، كه يخچال صندوقي شامل گرفتن دماي مواد غذايي و سرد كردن آن ها توسط سيستم سرمايشي مي باشد. نوع سيستم سرمايشي فريزر صندوقي بزرگ و كوچك توسط قطعه‌ اي به نام كمپرسور و سيستم گاز مبرد تنظيم و كنترل مي‌ شود. كمپرسور اين فريزرها مبرد را پمپاژ و فشرده مي‌ كند، و بعد از آن مبرد از عبور از شير انبساط وارد فريزر مي‌ شود، و محفظه ي داخلي آن و مواد غذايي را سرد مي‌ كند. فن هاي قرار داده شده در فريزر صندوقي بستني به گردش هواي داخل فريزر كمك مي كند، و از فاسد شدن محصولات داخل فريزر جلوگيري مي كنند. مبرد هم گرماي داخل فريزر را جذب مي كند، و به بيرون انتقال مي‌ دهد.

فريزر صندوقي درب شيشه اي مجهز به سيستم برفك زداي خودكار مي باشد، كه از برفك زدن كابين داخل فريزر جلوگيري مي كند. جهت تنظيم و كنترل دما فريزر يك ترموستات مكانيكي بر روي بدنه ي آن در هنگام طراحي قرار داده مي شود.

عملكرد فريزر صندوقي

قيمت فريزر صندوقي توليد شده در صنايع برودتي سردين كالا با توجه به عوامل مختلفي اعم از نوع فريزر، ابعاد، نوع كمپرسور، جنس شيشه، قدرت موتور، تعداد سبد، درج استيكر و يا بدون استيكر بودن و… تعيين خواهد شد. نكته ي مهمي كه در مورد قيمت فريزرها وجود دارد، اين است، كه به خاطر نوساناتي كه در مورد خريد قطعات و مواد اوليه وجود دارد، باعث مي شود، تا نتوانيم قيمت ثابتي را براي آن در نظر بگيريم.

انواع مدل هاي فريزر صندوقي 

يخچال صندوقي بدون برفك با توجه به كاربرد و مصرفي كه دارد، در مدل هاي مختلف طراحي و توليد مي شوند. ابعاد در نظر گرفته شده براي فريزر بدون برفك متفاوت مي باشد، و شما مي توانيد با توجه به نوع كسب و كار خود يكي از مدل ها را انتخاب كنيد. از فريزرهاي صندوقي كوچك خانگي گرفته تا فريزرهاي صندوقي بزرگ كه مناسب فضاهاي صنعتي يا تجاري مثل فروشگاه‌ ها هستند. مدلي كه بيشتر مناسب مصارف خانگي مي باشند، حجم و ابعاد كوچكتري دارد، ولي مدل‌ هايي كه مناسب براي فروشگاه‌ ها مي باشند، حجم و ابعاد بزرگتري دارند، و مواد غذايي بيشتري را در درون خود جاي مي‌ دهند.

  • فريزر صندوقي براي منزل

فريزر صندوقي خانگي به عنوان يكي از كوچكترين و كم حجم‌ ترين انواع فريزر صندوقي مي باشد، كه بهترين گزينه براي آن دسته از خانواده هايي مي باشد، پرجمعيت هستند، و براي نگهداري از محصولات خود نياز به فضاي بيشتري نياز دارند. با توجه به اين كه فريزر صندوقي بدون برفك خانگي ابعاد كوچك تري دارند نسبت به ساير فريزرها دارند، اما گنجايش و ظرفيت خوبي جهت نگهداري مواد غذايي دارد. يخچال بخواب خانگي در دو مدل به صورت تك درب و دو درب طراحي و گنجايش در نظر گرفته شده براي آن ها ۲۶۰ ليتر مي باشد. قيمت فريزر صندوقي بدون برفك با توجه به مدل انتخاب شده توسط شما بستگي دارد.

  • فريزر بستني

يخچال بستني يكي ديگر از انواع فريزر صندوقي مي باشد، كه شما مي توانيد براي نگهداري محصولات خود با توجه به نوع كسب و كار خود از آن استفاده كنيد. گنجايش در نظر گرفته شده براي يخچال بستني مهين ۳۰۰ ليتر تا ۶۵۰ ليتر مي باشد. يخچال فريزر بستني سردين كالا در ابعاد متوسط يا بزرگ توليد مي‌ شود، و داراي طبقات و قفسه‌ هاي متعددي براي نگهداري مواد غذايي مي باشند. درب در نظر گرفته شده براي يخچال صندوقي فروشگاهي معمولي از نوع شيشه‌ اي و افقي مي باشد. فريزر صندوقي ۱۰۰ ليتري به عنوان يكي از مدل هاي بسيار پرطرفدار يخچال فريزر صندوقي بستني مي باشد، كه شما مي توانيد با گنجايش در نظر گرفته شده براي آن محصولات مختلف را در داخل آن نگه داريد. اين مدل در كنار حجم مناسب خود فضاي چندان زيادي را اشغال نمي‌ كند، به همين خاطر مي توانيد در مكان هايي كه كمبود فضا داريد، از آن استفاده كنيد.
از اين نوع فريزر براي نگهداري مواد غذايي ديگر مثل مواد لبني و پروتئيني هم مي‌ توانيد استفاده كنيد. به شرط اين كه به درجه دماي لازم براي نگهداري ساير اقلام غذايي و تفاوت آن ها با نگهداري بستني توجه شود.

  • فريزر صندوقي استيل

فريزر صندوقي طرح قديم كه ممكن است، تحت عنوان فريزر استيل خوابيده هم شناخته شود، مناسب براي منجمد كردن و نگهداري محصولات پروتئيني از جمله مرغ و ماهي، بستني، سبزيجات، گوشت، مرغ، ماهي، ميگو و… مي باشد. فريزر صندوقي استيل به صورت چهار درب و شش درب (معمولي و خشك كن) طراحي و توليد مي شود.

https://diyarmirza.ir/1401/07/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%db%8c-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/


برچسب: فريزر صندوقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۲۲ توسط:geekgirl موضوع:

وانت بار و وانت بار تلفني در منطقه اكباتان

وانت بار اكباتان تهران با مديريت مجرب ، كارشناسان متخصص و كادري قوي و مسئوليت پذير، ارائه دهنده كليه خدمات، امكانات و تجهيزات باربري در تهران و شهرستان ها مي باشد. 

وانت بار دوستان بدليل داشتن سابقه و تجربه بسيار، يكي از محبوب ترين باربري ها در كشور محسوب مي شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در اكباتان وظايف خود را به خوبي مي داند و آن را انجام مي دهد و تلاش شبانه روزي اعضاي اتوبارو اطمينان و همراهي مشتريان باعث شده كه در دهه گذشته از پرافتخارترين باربري هاي كشور شود.

بسته بندي اثاثيه و لوازم منزل با وانت بار در اكباتان

بسته بندي لوازم و اثاثيه در اسباب كشي در تهران- وانت بار دوستان

همواره يكي از نگراني هاي مشتريان ما و كساني كه قصد حمل و نقل اسباب و اثاثيه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندي است.

ويژگي هاي بسته بندي صحيح 

  • بسته بندي اثاثيه منزل و لوازم بصورت صحيح باعث راحتي و افزايش سرعت جابجايي آنها مي شود.

  • بسته بندي اسباب منزل و شركت ها به شكل درست، سبب وارد شدن خسارات كمتري به آنها هنگام حمل بار و جابجايي مي گردد.

  • نوع بسته بندي در انتخاب خودرو نيز تاثير گذار است. وسايلي كه به طرز صحيح بسته بندي شده اند فضاي كمتري را مي گيرند و از اين رو ماشين كوچكتر و تعداد دفعات رفت و آمد كمتري لازم دارد و از اين طريق بر قيمت حمل بار نيز تاثير مي گذارد.

  • زماني كه وسايل منزل به شكلي درست بسته بندي شوند، پيدا كردن، باز كردن و چيدن آنها در مكان جديد بسيار سريع تر انجام مي گيرد.

كارتن اسباب كشي و كارتن حمل بار 5 لايه با مقاومت بالا از ابزار مفيد در جابجايي است. كارتن اسباب كشي قطعاً يكي از ضروري‌ترين تجهيزات در باربري است.

براي بسته بندي تمامي وسايل مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.از مشخصه‌هاي اصلي يك جعبه اسباب كشي اين است كه مقاومت بالايي داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبي تحمل كند. پس از چيدن منظم وسايل در كارتون هاي حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محكم ببنديد. براي اطمينان بيشتر آن را حتماً طناب‌ پيچ نيز كنيد.

امنيت و اطمينان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه اكباتان

ايمني و اطمينان خاطر در هنگام جابجايي در تهران- وانت بار دوستان

اين روزها نحوه بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل اهميت بسياري دارد و كيفيت بسته بندي اثاثيه موجب مي شود كه تا حد زيادي ايمني و سلامت بار تضمين شود. 

ذكر اين نكته مهم و اساسي است كه يكي از بخش هاي مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ايمني در بسته بندي و سپس ايمني در حمل و نقل مي باشد.

اتوبار دوستان در منطقه اكباتان با سابقه ي درخشان در شهر تهران يكي از شركت هاي موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشين آلات مجهز و پيشرفته با كارگران مجرب و توانا در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

باربري تهران با وانت بار، حمل بار از اكباتان به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگيري كار سخت و حساسي مي باشد و نياز به مهارت خاص خود دارد.چرا كه احتمال آسيب و صدمه به بار بدليل بعد مسافت و مشكلات جاده اي بيشتر مي شود.
بنابراين بسته بندي لوازم به صورت صحيح ، استفاده از پرسنل دوره ديده و حرفه اي جهت چيدن درست و صحيح بار در خودروي حمل بار به شهرستان و همچنين استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب كه آشنايي لازم براي حمل بار جاده اي را داشته باشند از جمله مواردي است كه باربري دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربري هاي برون شهري تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعايت مي نمايد.

وانت بارو وانت بار تلفني در منطقه اكباتان

باربري و اتوباردوستان در منطقه اكباتان با ارائه خدمات شبانه روزي در زمينه بسته بندي و حمل و نقل اثاثيه منازل ،توسط كادر مجرب و حرفه اي در خدمت همشهريان عزيز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفني دوستان با استفاده از بهترين و مدرن ترين تجهيزات اين كار را براي شما انجام مي دهيم.

استرس هاي اسباب كشي در شهر تهران بسيار زياد است و از اين رو به شما پيشنهاد مي كنيم كه براي كاهش و يا رهايي از اين استرس، اثاث كشي در تهران را باوانت بار و وانت بار تلفني دوستان در اكباتان تجربه كنيد.

باربري ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار اكباتان

باربري و جابجايي ارزان و قيمت مناسب با اتوبار دوستان در تهران-وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به كيفيت خدمات خود مي انديشد. اين نوع باربري ها در تلاشند كه خدمات با كيفيت ارائه دهند تا رضايت مشتري جلب شود.

در باربري و اتوبار هاي حرفه اي پرسنل همگي حرفه اي مي باشند چون هم دوره ديده اند و هم تجهيزات بسته بندي با كيفيت و ماشين هاي حمل بار مناسب در اختيار دارند. به اين ترتيب فرآيند حمل اثاثيه شما هر چه دقيق تر، سريع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و اين همان ذخيره پول مي باشد كه براي شما انجام مي دهند.

شما زمان ، پول و انرژي كمتري هزينه كرده و در مقابل از بهترين خدمات با بهترين كيفيت برخوردار شده ايد.

قيمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار منطقه اكباتان

قيمت مناسب و مقرون به صرفه باربري در اكباتان تهران- وانت بار دوستان

اولين سوالي كه از باربر و يا شركت باربري مي شود، در مورد ليست خدمات و تعرفه هاي شركت است.

در واقع عملكرد وانت بارتهران  به نرخ قيمت باربري بستگي دارد و مي توان گفت قيمت باربري براي مردم اهميت دارد.

نرخ قيمت باربري بر اساس اتحاديه باربري تهران مي باشد. لازم به ذكر است كه اگر قصد استفاده از هر باربري را داريد به اين نكته دقت كنيد و زير بار هزينه اضافي نرويد.

ذكر اين نكته لازم است كه تعرفه باربري مربوط به حمل و بسته بندي و جابجايي بر اساس تعداد طبقات ، وجود يا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت كار كارگران متغير است و بنا بر شرايط كار، قيمت در اتحاديه مي تواند كم يا زياد شود.

جهت اطلاع از ميزان دقيق تعرفه باربري با كارشناسان ما در ارتباط باشيد. 

باربري شبانه روزي وانت بار دوستان در منطقه اكباتان 

يكي از مواردي كه ممكن است ذهن مشتريان را درگير كند، ساعت مناسب تحويل بار است كه هم آرامش شما و همسايگان حفظ شود و هم اينكه هنگام تحويل بار، در منزل حضور داشته باشيد.

از آنجا كه اتوبار دوستان در اكباتان به صورت 24 ساعت شبانه روز فعاليت مي كند، شما مي توانيد در هر ساعتي كه مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحويل بگيريد. 

هم چنين اگر محل مورد نظر شما براي تحويل بار شهرستان نيز باشد، باربري دوستان هر ساعتي از شبانه روز كه مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحويل مي دهد.

باربري و اتوباردوستان در كنار شما عزيزان است تا حمل بار به شهرستان هاي مختلف ايران را در اسرع وقت و با قيمتي مناسب انجام داده و رضايت خاطر شما را فراهم آورد.

براي استفاده از خدمات مشاوره رايگان اتو بار دوستان در منطقه اكباتان مي توانيد با ما در ارتباط باشيد با كارشناسان مجرب ما صحبت كنيد و هم چنين سوالات خود را با ما در ميان بگذاريد.

 


برچسب: وانت بار اكباتان، وانت بار غرب تهران، وانت بار، وانت بار ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۵۹ توسط:geekgirl موضوع:

وانت بار چيتگر | نيسان بار ارزان | سريع تر از همه

وانت بار دوستان در منطقه چيتگر تهران با مديريت مجرب ، كارشناسان متخصص و كادري قوي و مسئوليت پذير، ارائه دهنده كليه خدمات، امكانات و تجهيزات باربري در تهران و شهرستان ها مي باشد. 

وانت بار دوستان بدليل داشتن سابقه و تجربه بسيار، يكي از محبوب ترين باربري ها در كشور محسوب مي شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در چيتگر وظايف خود را به خوبي مي داند و آن را انجام مي دهد و تلاش شبانه روزي اعضاي اتوبارو اطمينان و همراهي مشتريان باعث شده كه در دهه گذشته از پرافتخارترين باربري هاي كشور شود.

بسته بندي اثاثيه و لوازم منزل با وانت بار در چيتگر

بسته بندي لوازم و اثاثيه وانت بار دوستان

همواره يكي از نگراني هاي مشتريان ما و كساني كه قصد حمل و نقل اسباب و اثاثيه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندي است.

ويژگي هاي بسته بندي صحيح 

  • بسته بندي اثاثيه منزل و لوازم بصورت صحيح باعث راحتي و افزايش سرعت جابجايي آنها مي شود.

  • بسته بندي اسباب منزل و شركت ها به شكل درست، سبب وارد شدن خسارات كمتري به آنها هنگام حمل بار و جابجايي مي گردد.

  • نوع بسته بندي در انتخاب خودرو نيز تاثير گذار است. وسايلي كه به طرز صحيح بسته بندي شده اند فضاي كمتري را مي گيرند و از اين رو ماشين كوچكتر و تعداد دفعات رفت و آمد كمتري لازم دارد و از اين طريق بر قيمت حمل بار نيز تاثير مي گذارد.

  • زماني كه وسايل منزل به شكلي درست بسته بندي شوند، پيدا كردن، باز كردن و چيدن آنها در مكان جديد بسيار سريع تر انجام مي گيرد.


كارتن اسباب كشي و كارتن حمل بار 5 لايه با مقاومت بالا از ابزار مفيد در جابجايي است. كارتن اسباب كشي قطعاً يكي از ضروري‌ترين تجهيزات در باربري است.

براي بسته بندي تمامي وسايل مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.از مشخصه‌هاي اصلي يك جعبه اسباب كشي اين است كه مقاومت بالايي داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبي تحمل كند. پس از چيدن منظم وسايل در كارتون هاي حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محكم ببنديد. براي اطمينان بيشتر آن را حتماً طناب‌ پيچ نيز كنيد.

باربري تهران با وانت بار، حمل بار از چيتگر به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگيري كار سخت و حساسي مي باشد و نياز به مهارت خاص خود دارد.چرا كه احتمال آسيب و صدمه به بار بدليل بعد مسافت و مشكلات جاده اي بيشتر مي شود.
بنابراين بسته بندي لوازم به صورت صحيح ، استفاده از پرسنل دوره ديده و حرفه اي جهت چيدن درست و صحيح بار در خودروي حمل بار به شهرستان و همچنين استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب كه آشنايي لازم براي حمل بار جاده اي را داشته باشند از جمله مواردي است كه باربري دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربري هاي برون شهري تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعايت مي نمايد.

امنيت و اطمينان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه چيتگر

اطمينان خاطر و آرامش در حمل و نقل در چيتگر با وانت بار دوستان

اين روزها نحوه بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل اهميت بسياري دارد و كيفيت بسته بندي اثاثيه موجب مي شود كه تا حد زيادي ايمني و سلامت بار تضمين شود. 

ذكر اين نكته مهم و اساسي است كه يكي از بخش هاي مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ايمني در بسته بندي و سپس ايمني در حمل و نقل مي باشد.

اتوبار دوستان در منطقه چيتگر با سابقه ي درخشان در شهر تهران يكي از شركت هاي موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشين آلات مجهز و پيشرفته با كارگران مجرب و توانا در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

باربري ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان در چيتگر

جابجايي و حمل و نقل با قيمت مقرون به صرفه در چيتگر -نيسان بار دوستان

وانت بار ارزان به كيفيت خدمات خود مي انديشد. اين نوع باربري ها در تلاشند كه خدمات با كيفيت ارائه دهند تا رضايت مشتري جلب شود.

در باربري و اتوبار هاي حرفه اي پرسنل همگي حرفه اي مي باشند چون هم دوره ديده اند و هم تجهيزات بسته بندي با كيفيت و ماشين هاي حمل بار مناسب در اختيار دارند. به اين ترتيب فرآيند حمل اثاثيه شما هر چه دقيق تر، سريع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و اين همان ذخيره پول مي باشد كه براي شما انجام مي دهند.

شما زمان، پول و انرژي كمتري هزينه كرده و در مقابل از بهترين خدمات با بهترين كيفيت برخوردار شده ايد.

وانت بار و نيسان بار تلفني در منطقه چيتگر

باربري و اتوباردوستان در منطقه چيتگر با ارائه خدمات شبانه روزي در زمينه بسته بندي و حمل و نقل اثاثيه منازل ،توسط كادر مجرب و حرفه اي در خدمت همشهريان عزيز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار تلفني دوستان با استفاده از بهترين و مدرن ترين تجهيزات اين كار را براي شما انجام مي دهيم.

استرس هاي اسباب كشي در شهر تهران بسيار زياد است و از اين رو به شما پيشنهاد مي كنيم كه براي كاهش و يا رهايي از اين استرس، اثاث كشي در تهران را با نيسان بار و وانت بار تلفني دوستان در چيتگر تجربه كنيد.

بهترين خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار دوستان در چيتگر

ارائه بهترين خدمات با كيفيت بالا توسط وانت بار دوستان در چيتگر

اتوبار دوستان در چيتگر ارائه دهنده خدمات نوين در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب كشي ميتواند با بهره گيري از كليه ظرفيت هاي موجود اين پروسه يا همان اثاث كشي افراد را برنامه ريزي، مديريت و اجرا نمايد.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائي به صورت كامل پوشش داده و مسير جديدي در اين رابطه جلوي پاي افرادي كه مشغله يا توان انجام اين كار را ندارند قرار دهند.

باربري دوستان در منطقه چيتگر ارائه دهنده تمامي خدمات اسباب كشي شامل بسته بندي لوازم، جابجايي و ... مي باشد تا بدين وسيله رضايت كامل شما مشتريان عزيز را بدست آورد.

باربري شبانه روزي وانت بار دوستان در منطقه چيتگر

يكي از مواردي كه ممكن است ذهن مشتريان را درگير كند، ساعت مناسب تحويل بار است كه هم آرامش شما و همسايگان حفظ شود و هم اينكه هنگام تحويل بار، در منزل حضور داشته باشيد.

از آنجا كه اتوبار دوستان در چيتگر به صورت 24 ساعت شبانه روز فعاليت مي كند، شما مي توانيد در هر ساعتي كه مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحويل بگيريد. 

هم چنين اگر محل مورد نظر شما براي تحويل بار شهرستان نيز باشد، باربري دوستان هر ساعتي از شبانه روز كه مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحويل مي دهد.

باربري و اتوباردوستان در كنار شما عزيزان است تا حمل بار به شهرستان هاي مختلف ايران را در اسرع وقت و با قيمتي مناسب انجام داده و رضايت خاطر شما را فراهم آورد.

براي استفاده از خدمات مشاوره رايگان اتو بار دوستان در منطقه چيتگر مي توانيد با ما در ارتباط باشيد با كارشناسان مجرب ما صحبت كنيد و هم چنين سوالات خود را با ما در ميان بگذاريد.

قيمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار دوستان در منطقه چيتگر

تعرفه مناسب باربري در چيتگر با وانت بار دوستان

اولين سوالي كه از باربر و يا شركت باربري مي شود، در مورد ليست خدمات و تعرفه هاي شركت است.

در واقع عملكرد وانت بارتهران  به نرخ قيمت باربري بستگي دارد و مي توان گفت قيمت باربري براي مردم اهميت دارد.

نرخ قيمت باربري بر اساس اتحاديه باربري تهران مي باشد. لازم به ذكر است كه اگر قصد استفاده از هر باربري را داريد به اين نكته دقت كنيد و زير بار هزينه اضافي نرويد.

ذكر اين نكته لازم است كه تعرفه باربري مربوط به حمل و بسته بندي و جابجايي بر اساس تعداد طبقات ، وجود يا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت كار كارگران متغير است و بنا بر شرايط كار، قيمت در اتحاديه مي تواند كم يا زياد شود.

جهت اطلاع از ميزان دقيق تعرفه باربري با كارشناسان ما در ارتباط باشيد. 

ارائه تجهيزات و امكانات لازم اسباب كشي توسط اتوبار دوستان در چيتگر

ارائه امكانات و تجهيزات اثاث كشي و باربري توسط نيسان بار دوستان در چيتگر

جابجايي وسايل و اثاثيه بدون بسته بندي اصولي و صحيح تقريبا غير ممكن است و البته بسته بندي صحيح باعث مي شود كه چيدماني آسان و سريع پيش رو داشته باشيم.

تجهيزات و وسايل مورد نياز براي اسباب كشي 

  1. كارتن هاي رگال دار مخصوص البسه 

  2. كارتن هاي استريل جهت مواد غذايي فريز شده

  3. كارتن هاي بزرگ و كوچك چند لايه جهت جابجايي اثاثيه و خرده ريزها 

  4. چسب پهن، ماژيك، برچسب 

  5. عايق هاي ضربه گير 

  6. كيف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب كشي توسط وانت بار دوستان در چيتگر

مراقبت و نگهداري از لوازم باارزش و گران قيمت شما در باربري دوستان در چيتگر

خدمات باربري با هدف ياري رساندن به كساني كه قصد جابجايي را دارند صورت مي گيرد. اگر شما از خدمات بهترين شركت هاي فعال در اين زمينه ( اتوبار دوستان در چيتگر) بهره مند شويد از عهده باربري وسايل خود در سريع ترين زمان ممكن و براحتي برمي آييد و در پايان نيز از نتيجه كار خود راضي خواهيد بود.

در واقع يكي از نكات مهم قبل از اسباب كشي اين است كه از قبل آماده جمع آوري وسايل باشيد به خصوص وسايل ارزشمند.

لوازم و وسايل گرانبها و يا با ارزش اشخاص حقيقي (مدارك و لوازم شخصي) و يا اشخاص حقوقي (مدارك و يا سرمايه هاي شركت ها، سازمان ها) كه هر كدام به چند دسته تقسيم بندي مي شوند و بايد در حفظ و نگهداري آنها كاملا دقت كرد چرا كه در صورت گم شدن و يا آسيب ديدن در زمان باربري و حمل بار، ممكن است دچار ضررهاي جبران ناپذيري شويد.

از جمله لوازمي مانند:

  • مدارك شخصي (شناسنامه، كارت ملي، پاسپورت، مدارك تحصيلي، مالي، سند خانه و غيره)

  •  مدارك سازماني و رسمي شركت ها، سازمان ها، بانك ها شامل اسناد بسيار مهم ثبت شركت و يا سازمان و مداركي كه صرفا مديران به آنها دسترسي دارند (مانند بعضي از پرونده ها و اسناد مالي بسيار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و كليه دارايي ها و پس انداز خانواده 

  •  برخي اشياء قيمتي و يادگاري هاي قديمي از جمله فرش هاي بسيار با ارزش دست ساز و يا تابلوهاي نفيس

  •  برخي اشياء شكستني مهم و حساس با ارزش 

 جابجايي اجسام سنگين توسط وانت بار دوستان در منطقه چيتگر

حمل و جابجايي اجسام سنگين با وانت بار دوستان در چيتگر

يكي از چالش هايي كه به هنگام انجام امور مربوط به اسباب كشي و يا خريد لوازم منزل با آن رو به رو هستيم جابجايي اجسام سنگين است. حمل و جابجايي وسايلي مانند يخچال سايد باي سايد، پيانو، ميز بيليارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعايت اصول و نكات ايمني و همچنين كمك گرفتن از افراد متبحر در اين زمينه مانند كارگران حمل اثاثيه منزل را مي طلبد.

پيشنهاد ما در بلند كردن جعبه ها در اسباب كشي به شما عزيزان اين است كه امور مربوط به جابجايي و حمل اسباب و وسايل سنگين را به باربري هاي مطمئن بسپاريد. چراكه تمام افرادي كه در باربري ها خدمات حمل و بسته بندي را انجام مي دهند افرادي متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثيه هاي منزل و اداره تسلط كافي را دارند و بدون هيچگونه آسيب ديدگي اين كار را براي شما انجام مي دهند.

حمل جهيزيه عروس توسط اتوبار دوستان در چيتگر

حمل بار و حمل جهيزيه عروس يكي از كارهاي سخت و پيچيده اي است كه مي توان از شركت هاي اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجايي جهيزيه عروس حساسيت هاي خاص خود را دارد و بايد دقت و توجه كافي به اين موضوع داشت.

حمل جهيزيه عروس معمولا در گير و دار برگزاري مراسم عروسي و پيش از آن بايد انجام شود. از اين رو معمولا خانواده ها فرصت كافي براي رسيدگي به تمامي امور حمل جهيزيه عروس ندارند.

براي حمل جهيزيه عروس نياز به بسته بندي ويژه و ماشين باربري مجهزي است تا بتوان اين وسايل حساس ، گرانقيمت و نو را بدون آسيب و خسارت به خانه جديد عروس و داماد منتقل نمود.

شما مي توانيد از شركت هاي باربري و حمل بار براي حمل جهيزيه عروس استفاده نماييد. كارگر اسباب كشي ماهر و با تجربه مي توانند به سرعت كل جهيزيه عروس را در زماني كوتاه بسته بندي نمايند و سپس آنها را درون كاميون حمل اثاثيه بارگيري كرده و به سمت مقصد حركت نمايند. كار اين افراد تنها با تخليه جهيزيه تمام  نمي شود بلكه شما مي توانيد براي چيدمان وسايل در جاي خود از باربران كمك بگيريد.

آن ها سنگين ترين و مشكل ترين وسايل مثل

  • يخچال سايد باي سايد

  • ميز نهارخوري و شيشه آن

  • آينه شمعدان

  • انواع وسايل تزئيني حساس

  • بوفه و سرويس خواب

و ... را به سادگي حمل نموده و در جايي كه مد نظر شماست قرار مي دهند.

استفاده از خدمات باربري دوستان باعث مي شود تا بدون اينكه سلامتي خود را به خطر بيندازيد و حين جابجايي دچار مشكل شويد و به وسايلتان خسارتي وارد شود بتوانيد باربري بدون دردسر را تجربه نماييد.

https://freight-nissan.ir/post/31/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%AA%DA%AF%D8%B1


برچسب: وانت بار چيتگر، وانت بار غرب تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۰۳ توسط:geekgirl موضوع:

وانت بار ستارخان

وانت بار دوستان در منطقه ستارخان تهران با مديريت مجرب ، كارشناسان متخصص و كادري قوي و مسئوليت پذير، ارائه دهنده كليه خدمات، امكانات و تجهيزات باربري در تهران و شهرستان ها مي باشد. 

وانت بار دوستان بدليل داشتن سابقه و تجربه بسيار، يكي از محبوب ترين باربري ها در كشور محسوب مي شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در ستارخان وظايف خود را به خوبي مي داند و آن را انجام مي دهد و تلاش شبانه روزي اعضاي اتوبارو اطمينان و همراهي مشتريان باعث شده كه در دهه گذشته از پرافتخارترين باربري هاي كشور شود.

بسته بندي اثاثيه و لوازم منزل با وانت بار در ستارخان

بسته بندي لوازم و اثاثيه وانت بار دوستان

همواره يكي از نگراني هاي مشتريان ما و كساني كه قصد حمل و نقل اسباب و اثاثيه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندي است.

ويژگي هاي بسته بندي صحيح 

  • بسته بندي اثاثيه منزل و لوازم بصورت صحيح باعث راحتي و افزايش سرعت جابجايي آنها مي شود.

  • بسته بندي اسباب منزل و شركت ها به شكل درست، سبب وارد شدن خسارات كمتري به آنها هنگام حمل بار و جابجايي مي گردد.

  • نوع بسته بندي در انتخاب خودرو نيز تاثير گذار است. وسايلي كه به طرز صحيح بسته بندي شده اند فضاي كمتري را مي گيرند و از اين رو ماشين كوچكتر و تعداد دفعات رفت و آمد كمتري لازم دارد و از اين طريق بر قيمت حمل بار نيز تاثير مي گذارد.

  • زماني كه وسايل منزل به شكلي درست بسته بندي شوند، پيدا كردن، باز كردن و چيدن آنها در مكان جديد بسيار سريع تر انجام مي گيرد.


كارتن اسباب كشي و كارتن حمل بار 5 لايه با مقاومت بالا از ابزار مفيد در جابجايي است. كارتن اسباب كشي قطعاً يكي از ضروري‌ترين تجهيزات در باربري است.

براي بسته بندي تمامي وسايل مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.از مشخصه‌هاي اصلي يك جعبه اسباب كشي اين است كه مقاومت بالايي داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبي تحمل كند. پس از چيدن منظم وسايل در كارتون هاي حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محكم ببنديد. براي اطمينان بيشتر آن را حتماً طناب‌ پيچ نيز كنيد.

باربري تهران با وانت بار، حمل بار از ستارخان به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگيري كار سخت و حساسي مي باشد و نياز به مهارت خاص خود دارد.چرا كه احتمال آسيب و صدمه به بار بدليل بعد مسافت و مشكلات جاده اي بيشتر مي شود.
بنابراين بسته بندي لوازم به صورت صحيح ، استفاده از پرسنل دوره ديده و حرفه اي جهت چيدن درست و صحيح بار در خودروي حمل بار به شهرستان و همچنين استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب كه آشنايي لازم براي حمل بار جاده اي را داشته باشند از جمله مواردي است كه باربري دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربري هاي برون شهري تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعايت مي نمايد.

امنيت و اطمينان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه ستارخان

اطمينان خاطر و آرامش در حمل و نقل در ستارخان با وانت بار دوستان

اين روزها نحوه بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل اهميت بسياري دارد و كيفيت بسته بندي اثاثيه موجب مي شود كه تا حد زيادي ايمني و سلامت بار تضمين شود. 

ذكر اين نكته مهم و اساسي است كه يكي از بخش هاي مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ايمني در بسته بندي و سپس ايمني در حمل و نقل مي باشد.

اتوبار دوستان در منطقه ستارخان با سابقه ي درخشان در شهر تهران يكي از شركت هاي موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشين آلات مجهز و پيشرفته با كارگران مجرب و توانا در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

باربري ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان در ستارخان

جابجايي و حمل و نقل با قيمت مقرون به صرفه در ستارخان -نيسان بار دوستان

وانت بار ارزان به كيفيت خدمات خود مي انديشد. اين نوع باربري ها در تلاشند كه خدمات با كيفيت ارائه دهند تا رضايت مشتري جلب شود.

در باربري و اتوبار هاي حرفه اي پرسنل همگي حرفه اي مي باشند چون هم دوره ديده اند و هم تجهيزات بسته بندي با كيفيت و ماشين هاي حمل بار مناسب در اختيار دارند. به اين ترتيب فرآيند حمل اثاثيه شما هر چه دقيق تر، سريع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و اين همان ذخيره پول مي باشد كه براي شما انجام مي دهند.

شما زمان ، پول و انرژي كمتري هزينه كرده و در مقابل از بهترين خدمات با بهترين كيفيت برخوردار شده ايد.

وانت بار و نيسان بار تلفني در منطقه ستارخان

باربري و اتوباردوستان در منطقه ستارخان با ارائه خدمات شبانه روزي در زمينه بسته بندي و حمل و نقل اثاثيه منازل ،توسط كادر مجرب و حرفه اي در خدمت همشهريان عزيز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار تلفني دوستان با استفاده از بهترين و مدرن ترين تجهيزات اين كار را براي شما انجام مي دهيم.

استرس هاي اسباب كشي در شهر تهران بسيار زياد است و از اين رو به شما پيشنهاد مي كنيم كه براي كاهش و يا رهايي از اين استرس، اثاث كشي در تهران را با نيسان بار و وانت بار تلفني دوستان در ستارخان تجربه كنيد.

بهترين خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار دوستان در ستارخان

ارائه بهترين خدمات با كيفيت بالا توسط وانت بار دوستان در ستارخان

اتوبار دوستان در ستارخان ارائه دهنده خدمات نوين در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب كشي ميتواند با بهره گيري از كليه ظرفيت هاي موجود اين پروسه يا همان اثاث كشي افراد را برنامه ريزي، مديريت و اجرا نمايد.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائي به صورت كامل پوشش داده و مسير جديدي در اين رابطه جلوي پاي افرادي كه مشغله يا توان انجام اين كار را ندارند قرار دهند.

باربري دوستان در منطقه ستارخان ارائه دهنده تمامي خدمات اسباب كشي شامل بسته بندي لوازم، جابجايي و ... مي باشد تا بدين وسيله رضايت كامل شما مشتريان عزيز را بدست آورد.

باربري شبانه روزي وانت بار دوستان در منطقه ستارخان

يكي از مواردي كه ممكن است ذهن مشتريان را درگير كند، ساعت مناسب تحويل بار است كه هم آرامش شما و همسايگان حفظ شود و هم اينكه هنگام تحويل بار، در منزل حضور داشته باشيد.

از آنجا كه اتوبار دوستان در ستارخان به صورت 24 ساعت شبانه روز فعاليت مي كند، شما مي توانيد در هر ساعتي كه مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحويل بگيريد. 

هم چنين اگر محل مورد نظر شما براي تحويل بار شهرستان نيز باشد، باربري دوستان هر ساعتي از شبانه روز كه مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحويل مي دهد.

باربري و اتوباردوستان در كنار شما عزيزان است تا حمل بار به شهرستان هاي مختلف ايران را در اسرع وقت و با قيمتي مناسب انجام داده و رضايت خاطر شما را فراهم آورد.

براي استفاده از خدمات مشاوره رايگان اتو بار دوستان در منطقه ستارخان مي توانيد با ما در ارتباط باشيد با كارشناسان مجرب ما صحبت كنيد و هم چنين سوالات خود را با ما در ميان بگذاريد.

قيمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار دوستان در منطقه ستارخان

تعرفه مناسب باربري در ستارخان با وانت بار دوستان

اولين سوالي كه از باربر و يا شركت باربري مي شود، در مورد ليست خدمات و تعرفه هاي شركت است.

در واقع عملكرد وانت بارتهران  به نرخ قيمت باربري بستگي دارد و مي توان گفت قيمت باربري براي مردم اهميت دارد.

نرخ قيمت باربري بر اساس اتحاديه باربري تهران مي باشد. لازم به ذكر است كه اگر قصد استفاده از هر باربري را داريد به اين نكته دقت كنيد و زير بار هزينه اضافي نرويد.

ذكر اين نكته لازم است كه تعرفه باربري مربوط به حمل و بسته بندي و جابجايي بر اساس تعداد طبقات ، وجود يا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت كار كارگران متغير است و بنا بر شرايط كار، قيمت در اتحاديه مي تواند كم يا زياد شود.

https://freight-nissan.ir/post/44/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86


برچسب: وانت بار ستارخان، وانت بار غرب تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۱۲ توسط:geekgirl موضوع:

قيمت وانت بار مرزداران

وانت بار دوستان در منطقه مرزداران تهران با مديريت مجرب ، كارشناسان متخصص و كادري قوي و مسئوليت پذير، ارائه دهنده كليه خدمات، امكانات و تجهيزات باربري در تهران و شهرستان ها مي باشد. 

وانت بار دوستان بدليل داشتن سابقه و تجربه بسيار، يكي از محبوب ترين باربري ها در كشور محسوب مي شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران مرزداران وظايف خود را به خوبي مي داند و آن را انجام مي دهد و تلاش شبانه روزي اعضاي اتوبارو اطمينان و همراهي مشتريان باعث شده كه در دهه گذشته از پرافتخارترين باربري هاي كشور شود.

ارتباط باما: 09193626365

بسته بندي اثاثيه و لوازم منزل با وانت بار در مرزداران

بسته بندي لوازم و اثاثيه وانت بار دوستان

همواره يكي از نگراني هاي مشتريان ما و كساني كه قصد حمل و نقل اسباب و اثاثيه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندي است.

ويژگي هاي بسته بندي صحيح 

  • بسته بندي اثاثيه منزل و لوازم بصورت صحيح باعث راحتي و افزايش سرعت جابجايي آنها مي شود.

  • بسته بندي اسباب منزل و شركت ها به شكل درست، سبب وارد شدن خسارات كمتري به آنها هنگام حمل بار و جابجايي مي گردد.

  • نوع بسته بندي در انتخاب خودرو نيز تاثير گذار است. وسايلي كه به طرز صحيح بسته بندي شده اند فضاي كمتري را مي گيرند و از اين رو ماشين كوچكتر و تعداد دفعات رفت و آمد كمتري لازم دارد و از اين طريق بر قيمت حمل بار نيز تاثير مي گذارد.

  • زماني كه وسايل منزل به شكلي درست بسته بندي شوند، پيدا كردن، باز كردن و چيدن آنها در مكان جديد بسيار سريع تر انجام مي گيرد.


كارتن اسباب كشي و كارتن حمل بار 5 لايه با مقاومت بالا از ابزار مفيد در جابجايي است. كارتن اسباب كشي قطعاً يكي از ضروري‌ترين تجهيزات در باربري است.

براي بسته بندي تمامي وسايل مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.از مشخصه‌هاي اصلي يك جعبه اسباب كشي اين است كه مقاومت بالايي داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبي تحمل كند. پس از چيدن منظم وسايل در كارتون هاي حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محكم ببنديد. براي اطمينان بيشتر آن را حتماً طناب‌ پيچ نيز كنيد.

باربري تهران با وانت بار، حمل بار به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگيري كار سخت و حساسي مي باشد و نياز به مهارت خاص خود دارد.چرا كه احتمال آسيب و صدمه به بار بدليل بعد مسافت و مشكلات جاده اي بيشتر مي شود.
بنابراين بسته بندي لوازم به صورت صحيح ، استفاده از پرسنل دوره ديده و حرفه اي جهت چيدن درست و صحيح بار در خودروي حمل بار به شهرستان و همچنين استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب كه آشنايي لازم براي حمل بار جاده اي را داشته باشند از جمله مواردي است كه باربري دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربري هاي برون شهري تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعايت مي نمايد.

امنيت و اطمينان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه مرزداران

اطمينان خاطر و آرامش در حمل و نقل در مرزداران با وانت بار دوستان

اين روزها نحوه بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل اهميت بسياري دارد و كيفيت بسته بندي اثاثيه موجب مي شود كه تا حد زيادي ايمني و سلامت بار تضمين شود. 

ذكر اين نكته مهم و اساسي است كه يكي از بخش هاي مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ايمني در بسته بندي و سپس ايمني در حمل و نقل مي باشد.

اتوبار دوستان در منطقه مرزداران با سابقه ي درخشان در شهر تهران يكي از شركت هاي موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشين آلات مجهز و پيشرفته با كارگران مجرب و توانا در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

باربري ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان 

جابجايي و حمل و نقل با قيمت مقرون به صرفه در مرزداران -نيسان بار دوستان

وانت بار ارزان به كيفيت خدمات خود مي انديشد. اين نوع باربري ها در تلاشند كه خدمات با كيفيت ارائه دهند تا رضايت مشتري جلب شود.

در باربري و اتوبار هاي حرفه اي پرسنل همگي حرفه اي مي باشند چون هم دوره ديده اند و هم تجهيزات بسته بندي با كيفيت و ماشين هاي حمل بار مناسب در اختيار دارند. به اين ترتيب فرآيند حمل اثاثيه شما هر چه دقيق تر، سريع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و اين همان ذخيره پول مي باشد كه براي شما انجام مي دهند.

شما زمان ، پول و انرژي كمتري هزينه كرده و در مقابل از بهترين خدمات با بهترين كيفيت برخوردار شده ايد.

وانت بار و نيسان بار تلفني در منطقه مرزداران

باربري و اتوباردوستان در منطقه مرزداران با ارائه خدمات شبانه روزي در زمينه بسته بندي و حمل و نقل اثاثيه منازل ،توسط كادر مجرب و حرفه اي در خدمت همشهريان عزيز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار تلفني دوستان با استفاده از بهترين و مدرن ترين تجهيزات اين كار را براي شما انجام مي دهيم.

استرس هاي اسباب كشي در شهر تهران بسيار زياد است و از اين رو به شما پيشنهاد مي كنيم كه براي كاهش و يا رهايي از اين استرس، اثاث كشي در تهران را با نيسان بار و وانت بار تلفني دوستان در مرزداران تجربه كنيد.

بهترين خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار دوستان در مرزداران

ارائه بهترين خدمات با كيفيت بالا توسط وانت بار دوستان در مرزداران

اتوبار دوستان در مرزداران ارائه دهنده خدمات نوين در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب كشي ميتواند با بهره گيري از كليه ظرفيت هاي موجود اين پروسه يا همان اثاث كشي افراد را برنامه ريزي، مديريت و اجرا نمايد.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائي به صورت كامل پوشش داده و مسير جديدي در اين رابطه جلوي پاي افرادي كه مشغله يا توان انجام اين كار را ندارند قرار دهند.

باربري دوستان در منطقه مرزداران ارائه دهنده تمامي خدمات اسباب كشي شامل بسته بندي لوازم، جابجايي و ... مي باشد تا بدين وسيله رضايت كامل شما مشتريان عزيز را بدست آورد.

باربري شبانه روزي وانت بار دوستان 

يكي از مواردي كه ممكن است ذهن مشتريان را درگير كند، ساعت مناسب تحويل بار است كه هم آرامش شما و همسايگان حفظ شود و هم اينكه هنگام تحويل بار، در منزل حضور داشته باشيد.

از آنجا كه اتوبار دوستان در مرزداران به صورت 24 ساعت شبانه روز فعاليت مي كند، شما مي توانيد در هر ساعتي كه مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحويل بگيريد. 

هم چنين اگر محل مورد نظر شما براي تحويل بار شهرستان نيز باشد، باربري دوستان هر ساعتي از شبانه روز كه مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحويل مي دهد.

باربري و اتوباردوستان در كنار شما عزيزان است تا حمل بار به شهرستان هاي مختلف ايران را در اسرع وقت و با قيمتي مناسب انجام داده و رضايت خاطر شما را فراهم آورد.

براي استفاده از خدمات مشاوره رايگان اتو بار دوستان در منطقه مرزداران مي توانيد با ما در ارتباط باشيد با كارشناسان مجرب ما صحبت كنيد و هم چنين سوالات خود را با ما در ميان بگذاريد.

قيمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار دوستان در منطقه مرزداران

تعرفه مناسب باربري در مرزداران با وانت بار دوستان

اولين سوالي كه از باربر و يا شركت باربري مي شود، در مورد ليست خدمات و تعرفه هاي شركت است.

در واقع عملكرد وانت بارتهران  به نرخ قيمت باربري بستگي دارد و مي توان گفت قيمت باربري براي مردم اهميت دارد.

نرخ قيمت باربري بر اساس اتحاديه باربري تهران مي باشد. لازم به ذكر است كه اگر قصد استفاده از هر باربري را داريد به اين نكته دقت كنيد و زير بار هزينه اضافي نرويد.

ذكر اين نكته لازم است كه تعرفه باربري مربوط به حمل و بسته بندي و جابجايي بر اساس تعداد طبقات ، وجود يا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت كار كارگران متغير است و بنا بر شرايط كار، قيمت در اتحاديه مي تواند كم يا زياد شود.

جهت اطلاع از ميزان دقيق تعرفه باربري با كارشناسان ما در ارتباط باشيد. 

ارائه تجهيزات و امكانات لازم اسباب كشي توسط اتوبار دوستان در مرزداران

ارائه امكانات و تجهيزات اثاث كشي و باربري توسط نيسان بار دوستان در مرزداران

جابجايي وسايل و اثاثيه بدون بسته بندي اصولي و صحيح تقريبا غير ممكن است و البته بسته بندي صحيح باعث مي شود كه چيدماني آسان و سريع پيش رو داشته باشيم.

تجهيزات و وسايل مورد نياز براي اسباب كشي 

  1. كارتن هاي رگال دار مخصوص البسه 

  2. كارتن هاي استريل جهت مواد غذايي فريز شده

  3. كارتن هاي بزرگ و كوچك چند لايه جهت جابجايي اثاثيه و خرده ريزها 

  4. چسب پهن، ماژيك، برچسب 

  5. عايق هاي ضربه گير 

  6. كيف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب كشي توسط وانت بار دوستان 

مراقبت و نگهداري از لوازم باارزش و گران قيمت شما در باربري دوستان در مرزداران

خدمات باربري با هدف ياري رساندن به كساني كه قصد جابجايي را دارند صورت مي گيرد. اگر شما از خدمات بهترين شركت هاي فعال در اين زمينه ( اتوبار دوستان در مرزداران) بهره مند شويد از عهده باربري وسايل خود در سريع ترين زمان ممكن و براحتي برمي آييد و در پايان نيز از نتيجه كار خود راضي خواهيد بود.

در واقع يكي از نكات مهم قبل از اسباب كشي اين است كه از قبل آماده جمع آوري وسايل باشيد به خصوص وسايل ارزشمند.

لوازم و وسايل گرانبها و يا با ارزش اشخاص حقيقي (مدارك و لوازم شخصي) و يا اشخاص حقوقي (مدارك و يا سرمايه هاي شركت ها، سازمان ها) كه هر كدام به چند دسته تقسيم بندي مي شوند و بايد در حفظ و نگهداري آنها كاملا دقت كرد چرا كه در صورت گم شدن و يا آسيب ديدن در زمان باربري و حمل بار، ممكن است دچار ضررهاي جبران ناپذيري شويد.

از جمله لوازمي مانند:

  • مدارك شخصي (شناسنامه، كارت ملي، پاسپورت، مدارك تحصيلي، مالي، سند خانه و غيره)

  •  مدارك سازماني و رسمي شركت ها، سازمان ها، بانك ها شامل اسناد بسيار مهم ثبت شركت و يا سازمان و مداركي كه صرفا مديران به آنها دسترسي دارند (مانند بعضي از پرونده ها و اسناد مالي بسيار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و كليه دارايي ها و پس انداز خانواده 

  •  برخي اشياء قيمتي و يادگاري هاي قديمي از جمله فرش هاي بسيار با ارزش دست ساز و يا تابلوهاي نفيس

  •  برخي اشياء شكستني مهم و حساس با ارزش 

 جابجايي اجسام سنگين توسط وانت بار دوستان 

حمل و جابجايي اجسام سنگين با وانت بار دوستان در مرزداران

يكي از چالش هايي كه به هنگام انجام امور مربوط به اسباب كشي و يا خريد لوازم منزل با آن رو به رو هستيم جابجايي اجسام سنگين است. حمل و جابجايي وسايلي مانند يخچال سايد باي سايد، پيانو، ميز بيليارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعايت اصول و نكات ايمني و همچنين كمك گرفتن از افراد متبحر در اين زمينه مانند كارگران حمل اثاثيه منزل را مي طلبد.

پيشنهاد ما در بلند كردن جعبه ها در اسباب كشي به شما عزيزان اين است كه امور مربوط به جابجايي و حمل اسباب و وسايل سنگين را به باربري هاي مطمئن بسپاريد. چراكه تمام افرادي كه در باربري ها خدمات حمل و بسته بندي را انجام مي دهند افرادي متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثيه هاي منزل و اداره تسلط كافي را دارند و بدون هيچگونه آسيب ديدگي اين كار را براي شما انجام مي دهند.

حمل جهيزيه عروس توسط اتوبار دوستان در مرزداران

حمل بار و حمل جهيزيه عروس يكي از كارهاي سخت و پيچيده اي است كه مي توان از شركت هاي اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجايي جهيزيه عروس حساسيت هاي خاص خود را دارد و بايد دقت و توجه كافي به اين موضوع داشت.

حمل جهيزيه عروس معمولا در گير و دار برگزاري مراسم عروسي و پيش از آن بايد انجام شود. از اين رو معمولا خانواده ها فرصت كافي براي رسيدگي به تمامي امور حمل جهيزيه عروس ندارند.

براي حمل جهيزيه عروس نياز به بسته بندي ويژه و ماشين باربري مجهزي است تا بتوان اين وسايل حساس ، گرانقيمت و نو را بدون آسيب و خسارت به خانه جديد عروس و داماد منتقل نمود.

شما مي توانيد از شركت هاي باربري و حمل بار براي حمل جهيزيه عروس استفاده نماييد.  كارگر اسباب كشي ماهر و با تجربه مي توانند به سرعت كل جهيزيه عروس را در زماني كوتاه بسته بندي نمايند و سپس آنها را درون كاميون حمل اثاثيه بارگيري كرده و به سمت مقصد حركت نمايند. كار اين افراد تنها با تخليه جهيزيه تمام  نمي شود بلكه شما مي توانيد براي چيدمان وسايل در جاي خود از باربران كمك بگيريد.

آنها سنگين ترين و مشكل ترين وسايل مثل:

  • يخچال سايد باي سايد

  • ميز نهارخوري و شيشه آن

  • آينه شمعدان

  • انواع وسايل تزئيني حساس

  • بوفه و سرويس خواب

و ... را به سادگي حمل نموده و در جايي كه مد نظر شماست قرار مي دهند.

استفاده از خدمات باربري دوستان باعث مي شود تا بدون اينكه سلامتي خود را به خطر بيندازيد و حين جابجايي دچار مشكل شويد و به وسايلتان خسارتي وارد شود بتوانيد باربري بدون دردسر را تجربه نماييد.

https://freight-nissan.ir/post/57/%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86


برچسب: وانت بار مرزداران، وانت بار تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۱:۳۴ توسط:geekgirl موضوع:

قيمت و مشخصات دستگاه شيرينگ پك شيرزاد

شيرينك پك چيست؟

شيرينگ پك به عنوان يكي از مهم ترين دستگاه هايي مي باشد، كه در خط توليد صنايع دارويي، غذايي، شيميايي مورد استفاده قرار مي گيرند. دليل محبوبيت دستگاه شيرينگ پك در صنايع نام برده شده به خاطر قيمت پايين، افزايش سرعت بسته بندي، كارايي بسيار بالا و... مي باشد.

دستگاه شيرينك پك چيست و چه كاربردي دارد؟

شيرينگ پك يكي از مدل هاي بسته بندي محصولات مختلف مي باشد، كه بسته بندي اين محصولات توسط حرارتي كه به رول (نايلون شيرينگ) قرار داده شده در داخل آن سبب ابجاد تغيير حالت و چسبيدن پلاستيك نازك به اطراف جعبه يا بدنه ي محصول مي ‌شود. دستگاه شيرينگ به طور كلي به دو دسته ي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك تقسيم مي شوند، و نكته ي مهمي كه در اين مورد وجود دارد، اين است، كه هر مدل خود داراي زير شاخه هاي ديگري مي باشند. دستگاه شرينك اتوماتيك تمام مراحل لازم براي انجام شدن (مانند قرار دادن پلاستيك در اطراف محصول، برش پلاستيك، حرارت دادن به آن و...) به صورت اتوماتيك و خودكار انجام مي شود. در شيرينگ نيمه اتوماتيك ممكن است، برخي از موارد نام برده شده براي مدل اتوماتيك توسط اپراتور انجام شده، و به صورت خودكار انجام نمي شود.

شيرينگ پك

ممكن است، كه اين سوال براي شما پيش بياييد، كه نحوه ي كاركرد شيرينگ بسته بندي ماشين سازي شيرزاد به چه صورتي مي باشد؟
براي پاسخ به اين سوال شما بايد بگوييم، كه عمليات شرينك كردن توسط دستگاه شرينك پك صورت مي گيرد. براي انجام اين كار ابتدا بايد محصول مد نظر خود را به كمك نوار نقاله به داخل كوره دستگاه شيرينك كنيد، در اين حالت مقداري از فيلم شرينك دور محصول قرار مي گيرد. محصولي كه قرار است، بسته بندي شود، بايد از داخل محفظه اي به نام كوره عبور داده شود. زماني كه وارد كوره مي شود، به اين لايه پلاستيكي حرارت دميده مي شود، تا نرم و پخته شود. با توجه به اين كه در انتهاي كوره فن هاي خنك كننده قرار دارند، تا به بسته ها هوا بدمد، و لايه شرينك را خشك كند، و دور تا دور محصول را بگيرند. زماني كه اين مراحل انجام شده، كار به پايان خود رسيده است، و محصول در داخل پوششي شفاف قرار گرفته است. مقدار اندازه فيلم شرينك و مقدار و زمان حرارت تاييده شده به آن توسط اپراتور دستگاه انتخاب مي شود. به آن دسته از ماشين هايي كه داراي كوره بزرگ هستند، دستگاه شيرينگ پك تونلي مي گويند.

قيمت شيرينگ پك

معرفي انواع دستگاه شيرينك پك

  • دستگاه شرينك پك تونلي

با توجه به اين كه شيرينگ پك تونلي فك دوخت ندارند، نسبت به شيرينگ كابيني سرعت بيشتري دارد. ساختار شيرينك پك تونلي به اين صورت مي باشد، كه داراي باد گرم و چرخه اي، كنترل دماي هوشمند مي باشد، و قابليت تنظيم در جريان هاي متفاوت AC است. در اين دستگاه دو مدل نوار نقاله وجود دارد. يكي از نوارها از جنس تسمه تفلون و ديگري از نوع غلتكي مي باشد. مواد مصرفي اين محصول POF و PVC مي باشد.

كاربرد دستگاه شيرينگ تونلي 

از دستگاه شيرينگ تونلي شيرزاد جهت بسته بندي و يا شيرينگ بخش بيروني محصولات مختلفي از قبيل محصولات غذايي، مواد دارويي، ديسك ها، سخت افزارها، محصولات سراميكي، كتاب ها، اسباب بازي ها و... استفاده مي شود. هم چنين در رستوران ها، سوپر ماركت ها، كارخانه هاي مواد غذايي اي و… هم مورد استفاده قرار مي گيرند. به طور كلي شما مي توانيد براي جابجايي راحت تر و سريع تر محصولات خود از دستگاه شيرينگ استفاده كنيد.

  • دستگاه شيرينگ پك كابيني

شيرينگ كابيني كاربرد گسترده اي در صنايع غذايي (رستوران ها و هتل ها)، مصارف كارگاهي و خانگي دارند. عمليات دوخت و بسته بندي توسط اين در يك مرحله انجام مي شود، و براي همه نوع فيلم هاي شيرينگ از قبيل PVC ،PO ،PP و... مناسب مي باشد. درپوش شفاف اين دستگاه باعث مي شود، كه همه ي مراحل دوخت، برش و بسته بندي قابل مشاهده باشد. برخي از مدل هاي اين دستگاه به صورت خودكار محصولات بسته بندي شده را به بيرون انتقال مي دهد.

كاربرد دستگاه شيرينگ كابيني 

جهت بسته بندي بخش خارجي محصولات مختلف اعم از محصولات دارويي، ديسك ها، محصولات غذايي، نوشيدني ها، سخت افزارها، محصولات آرايشي و بهداشتي، كتاب ها، اسباب بازي ها و محصولات الكتريكي و... از اين دستگاه استفاده مي شود.

  • دستگاه شيرينگ پك پلي اتيلن

در شيرينگ پلي اتيلن از نايلون شيرينگ كه مقاومت بسيار زيادي دارد، استفاده مي شود. از اين دستگاه مي توانيد براي بسته بندي وسايلي مانند بطري هاي آب معدني و نوشابه خانواده استفاده كنيد.

  • دستگاه شرينك پك اتومات و نيمه اتومات

شيرينگ پك در دو مدل اتوماتيك و نيمه اتوماتيك طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شوند. يكي از اصلي ترين تفاوت هاي موجود بين اين دو مدل مربوط به سرعت بسته بندي آن ها مي باشد. شيرينگ پك نيمه اتومات با سرعت 150 تا 180 بسته در ساعت و دستگاه اتوماتيك با سرعت 450 تا 600 بسته در ساعت را كار مي كنند. در برخي از موارد دستگاه ها را بسته به سوخت كوره كه در واقع روش گرم شدن كوره است، تقسيم بندي مي كنند. در اين صورت اين دستگاه ها به برقي، گازوئيلي، گازسوز و تلفيق گاز و برق كه به آن شيرينگ پك دوگانه سوز گفته مي شود، دسته بندي مي شوند. با توجه به اندازه كوره دستگاه شيرينگ پك قابليت بسته بندي انواع متنوعي از محصولات را دارد.

كاربرد دستگاه شيرينگ نيمه اتوماتيك

اين مدل قابليت بسته بندي محصولات كفي دار و يا بدون كفي را دارد، از آن براي بسته بندي قوطي هاي بزرگ گالن و كلاً محصولاتي كه چندين محصول بزرگ مي خواهند در يك مجموعه واحد بسته بندي شود، مورد استفاده قرار مي گيرند. اين دستگاه شيرينگ پك به شكل نيمه اتوماتيك كار مي كند، و نسبت به دستگاه پدالي اپراتوري راحت تري دارد، و بسته بندي آن نيز منظم تر و تميزتر مي باشد.

  • دستگاه ليبل زن

از دستگاه ليبل شرينك جهت ليبل گذاري بر روي شيشه مربا، بطري آب معدني و… استفاده مي شود. دستگاه ليبل زن صنعتي در دو نوع اتوماتيك و نيمه اتوماتيك وجود دارد، و شما مي توانيد با بودجه ي در نظر گرفته شده براي خريد يكي از مدل ها را انتخاب كنيد. هم چنين مي توانيد آرم يا نام شركت خود را بر روي نايلون آن حك كنيد.

  • دستگاه شيرينگ دستي و ارزان

دستگاه شيرينگ پك دستي با استفاده از گرما فيلم شيرينگ را در اطراف محصول جمع مي كند. شيرينگ پك دستي در مدل هاي مختلفي اعم از دستگاه شيرينگ دستي، دستگاه شيرينگ اتوماتيك، دستگاه شيرينگ تونل، دستگاه شيرينگ گازسوز، دستگاه شيرينگ پالت و... طراحي و توليد مي شود، و كه با توجه به نياز كارخانه ها و توليدي هاي متفاوت براي بسته بندي در صنايع غذايي، بسته بندي در صنايع لبني، بسته بندي كاشي و سراميك و... مورد استفاده قرار مي گيرند.

دستگاه هاي شيرينگ پك دستي در اكثر موارد در توليد و در محل هاي كار با تيراژ كم محصول مورد استفاده قرار مي گيرند. يك دستگاه شيرينگ دستي ارزان كه از آن براي شيرينگ كردن استفاده مي شود، نيز در نظر بگيريد، اين دستگاه معمولاً براي بسته هاي كوچك و به تعداد كم استفاده مي شود.

  • دستگاه شرينك پك بطري

دستگاه شيرينگ پت مناسب براي شرينك نمودن جعبه ها و بسته هاي كالا مورد استفاده قرار مي گيرد. جعبه روي ميز ورودي اين دستگاه قرار داده مي شود، و با فشار دادن دستگاه مربوطه فيلم دور بسته دوخت مي شود. بعد از آن اپراتور بسته را داخل تونل قرار مي دهد، و بسته داخل تونل بر اثر حرارت شيرينك مي شود. از اين دستگاه براي بسته بندي انواع كارتن، بسته بندي نوشابه و آب معدني، قوطي رنگ، گالن و محصولات بهداشتي و… استفاده مي شود.

شيرينك پك

مزاياي استفاده از بسته بندي شيرينگ پك

  • قيمت ارزان و اقتصادي

شيرينگ پك بسته بندي ماده اي مقرون به صرفه و اقتصادي نسبت به ديگر گزينه هاي موجود در بازار مي باشد. استفاده از اين دستگاه باعث مي شود، تا استفاده از فضا را به حداقل برسد. هم چنين محصولات شما را بدون استفاده از مواد بسته بندي حجيم در كنار هم قرار مي دهد. همين موضوع باعث مي شود، تا در هزينه نگهداري و حمل و نقل صرفه جويي شود.

  • برند سازي 

شما مي توانيد رنگ ها، تصاوير، كلمات و آرم ها را بر روي لفاف شرينگ پك درج كنيد، و با انجام اين كار بتوانيد برند شركت خود اختصاصي كنيد. هم چنين مي توانيد محصولات و خدمات خود را تبليغ كنيد، چون كه محصولي را در پلاستيك بسته بندي نمي كنيد، بلكه آن را در برند خود مي پيچيد.

  • استفاده آسان

مي‌ توانيد محصولات خود را در هر اندازه اي استفاده كنيد. قابليت پوشش و بسته تمام محصولات (سيم هاي كوچك، آب نبات، و قطعات سخت افزاري گرفته تا قايق ها و تريلرهاي باري) را دارند.

  • محافظت و نگهداري

لفاف هاي شيرينگ اعمال شده با حرارت، مهر و موم محكمي را به دور محصول ايجاد مي كنند. انجام اين كار باعث مي شود، تا از محصولات مد نظر شما محافظت كند. هم چنين در برابر عوامل محيطي مختلف اعم از خاك، گرد و غبار يا رطوبت آسيب پذير نيست. 

  • دوام

اين نوع از بسته بندي بسيار بادوام و محكم مي باشد. سوراخ كردن يا پاره كردن آن به قدرت زيادي نياز دارد. 

قيمت دستگاه شيرينك پك شيرزاد

در تعيين قيمت دستگاه شيرينك پك عوامل مختلفي تأثيرگذار مي باشند. يكي از اين موارد نوساناتي مي باشد، كه در بازار وجود دارد، همين موضوع باعث مي شود، تا قيمت ثابتي براي اين محصول در نظر گرفته نشود، دليل اين موضوع هم اين است، كه به خاطر نوسانات روز به روز قيمت مواد اوليه و قطعاتي كه در ماشين سازي شيرزاد براي توليد دستگاه شيرينگ پك رستوراني استفاده مي شود، داراي قيمت ثابتي نيست. از ديگر فاكتورهاي تأثيرگذار در قيمت دستگاه شيرينگ شيرزاد مي توان به كيفيت قطعات استفاده شده توليد محصول، برند، ظرفيت ورودي دستگاه، آپشن هاي مد نظر شما براي دستگاه و... اشاره كرد. 

كارشناس فروش: 09121167683


برچسب: شيرينگ پك، قيمت دستگاه شيرينگ شيرزاد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۵۱ توسط:geekgirl موضوع:

قيمت و مشخصات دستگاه شيرينگ پك شيرزاد

شيرينك پك چيست؟

شيرينگ پك به عنوان يكي از مهم ترين دستگاه هايي مي باشد، كه در خط توليد صنايع دارويي، غذايي، شيميايي مورد استفاده قرار مي گيرند. دليل محبوبيت دستگاه شيرينگ پك در صنايع نام برده شده به خاطر قيمت پايين، افزايش سرعت بسته بندي، كارايي بسيار بالا و... مي باشد.

دستگاه شيرينك پك چيست و چه كاربردي دارد؟

شيرينگ پك يكي از مدل هاي بسته بندي محصولات مختلف مي باشد، كه بسته بندي اين محصولات توسط حرارتي كه به رول (نايلون شيرينگ) قرار داده شده در داخل آن سبب ابجاد تغيير حالت و چسبيدن پلاستيك نازك به اطراف جعبه يا بدنه ي محصول مي ‌شود. دستگاه شيرينگ به طور كلي به دو دسته ي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك تقسيم مي شوند، و نكته ي مهمي كه در اين مورد وجود دارد، اين است، كه هر مدل خود داراي زير شاخه هاي ديگري مي باشند. دستگاه شرينك اتوماتيك تمام مراحل لازم براي انجام شدن (مانند قرار دادن پلاستيك در اطراف محصول، برش پلاستيك، حرارت دادن به آن و...) به صورت اتوماتيك و خودكار انجام مي شود. در شيرينگ نيمه اتوماتيك ممكن است، برخي از موارد نام برده شده براي مدل اتوماتيك توسط اپراتور انجام شده، و به صورت خودكار انجام نمي شود.

شيرينگ پك

ممكن است، كه اين سوال براي شما پيش بياييد، كه نحوه ي كاركرد شيرينگ بسته بندي ماشين سازي شيرزاد به چه صورتي مي باشد؟
براي پاسخ به اين سوال شما بايد بگوييم، كه عمليات شرينك كردن توسط دستگاه شرينك پك صورت مي گيرد. براي انجام اين كار ابتدا بايد محصول مد نظر خود را به كمك نوار نقاله به داخل كوره دستگاه شيرينك كنيد، در اين حالت مقداري از فيلم شرينك دور محصول قرار مي گيرد. محصولي كه قرار است، بسته بندي شود، بايد از داخل محفظه اي به نام كوره عبور داده شود. زماني كه وارد كوره مي شود، به اين لايه پلاستيكي حرارت دميده مي شود، تا نرم و پخته شود. با توجه به اين كه در انتهاي كوره فن هاي خنك كننده قرار دارند، تا به بسته ها هوا بدمد، و لايه شرينك را خشك كند، و دور تا دور محصول را بگيرند. زماني كه اين مراحل انجام شده، كار به پايان خود رسيده است، و محصول در داخل پوششي شفاف قرار گرفته است. مقدار اندازه فيلم شرينك و مقدار و زمان حرارت تاييده شده به آن توسط اپراتور دستگاه انتخاب مي شود. به آن دسته از ماشين هايي كه داراي كوره بزرگ هستند، دستگاه شيرينگ پك تونلي مي گويند.

قيمت شيرينگ پك

معرفي انواع دستگاه شيرينك پك

  • دستگاه شرينك پك تونلي

با توجه به اين كه شيرينگ پك تونلي فك دوخت ندارند، نسبت به شيرينگ كابيني سرعت بيشتري دارد. ساختار شيرينك پك تونلي به اين صورت مي باشد، كه داراي باد گرم و چرخه اي، كنترل دماي هوشمند مي باشد، و قابليت تنظيم در جريان هاي متفاوت AC است. در اين دستگاه دو مدل نوار نقاله وجود دارد. يكي از نوارها از جنس تسمه تفلون و ديگري از نوع غلتكي مي باشد. مواد مصرفي اين محصول POF و PVC مي باشد.

كاربرد دستگاه شيرينگ تونلي 

از دستگاه شيرينگ تونلي شيرزاد جهت بسته بندي و يا شيرينگ بخش بيروني محصولات مختلفي از قبيل محصولات غذايي، مواد دارويي، ديسك ها، سخت افزارها، محصولات سراميكي، كتاب ها، اسباب بازي ها و... استفاده مي شود. هم چنين در رستوران ها، سوپر ماركت ها، كارخانه هاي مواد غذايي اي و… هم مورد استفاده قرار مي گيرند. به طور كلي شما مي توانيد براي جابجايي راحت تر و سريع تر محصولات خود از دستگاه شيرينگ استفاده كنيد.

  • دستگاه شيرينگ پك كابيني

شيرينگ كابيني كاربرد گسترده اي در صنايع غذايي (رستوران ها و هتل ها)، مصارف كارگاهي و خانگي دارند. عمليات دوخت و بسته بندي توسط اين در يك مرحله انجام مي شود، و براي همه نوع فيلم هاي شيرينگ از قبيل PVC ،PO ،PP و... مناسب مي باشد. درپوش شفاف اين دستگاه باعث مي شود، كه همه ي مراحل دوخت، برش و بسته بندي قابل مشاهده باشد. برخي از مدل هاي اين دستگاه به صورت خودكار محصولات بسته بندي شده را به بيرون انتقال مي دهد.

كاربرد دستگاه شيرينگ كابيني 

جهت بسته بندي بخش خارجي محصولات مختلف اعم از محصولات دارويي، ديسك ها، محصولات غذايي، نوشيدني ها، سخت افزارها، محصولات آرايشي و بهداشتي، كتاب ها، اسباب بازي ها و محصولات الكتريكي و... از اين دستگاه استفاده مي شود.

  • دستگاه شيرينگ پك پلي اتيلن

در شيرينگ پلي اتيلن از نايلون شيرينگ كه مقاومت بسيار زيادي دارد، استفاده مي شود. از اين دستگاه مي توانيد براي بسته بندي وسايلي مانند بطري هاي آب معدني و نوشابه خانواده استفاده كنيد.

  • دستگاه شرينك پك اتومات و نيمه اتومات

شيرينگ پك در دو مدل اتوماتيك و نيمه اتوماتيك طراحي و براي فروش به بازار عرضه مي شوند. يكي از اصلي ترين تفاوت هاي موجود بين اين دو مدل مربوط به سرعت بسته بندي آن ها مي باشد. شيرينگ پك نيمه اتومات با سرعت 150 تا 180 بسته در ساعت و دستگاه اتوماتيك با سرعت 450 تا 600 بسته در ساعت را كار مي كنند. در برخي از موارد دستگاه ها را بسته به سوخت كوره كه در واقع روش گرم شدن كوره است، تقسيم بندي مي كنند. در اين صورت اين دستگاه ها به برقي، گازوئيلي، گازسوز و تلفيق گاز و برق كه به آن شيرينگ پك دوگانه سوز گفته مي شود، دسته بندي مي شوند. با توجه به اندازه كوره دستگاه شيرينگ پك قابليت بسته بندي انواع متنوعي از محصولات را دارد.

كاربرد دستگاه شيرينگ نيمه اتوماتيك

اين مدل قابليت بسته بندي محصولات كفي دار و يا بدون كفي را دارد، از آن براي بسته بندي قوطي هاي بزرگ گالن و كلاً محصولاتي كه چندين محصول بزرگ مي خواهند در يك مجموعه واحد بسته بندي شود، مورد استفاده قرار مي گيرند. اين دستگاه شيرينگ پك به شكل نيمه اتوماتيك كار مي كند، و نسبت به دستگاه پدالي اپراتوري راحت تري دارد، و بسته بندي آن نيز منظم تر و تميزتر مي باشد.

  • دستگاه ليبل زن

از دستگاه ليبل شرينك جهت ليبل گذاري بر روي شيشه مربا، بطري آب معدني و… استفاده مي شود. دستگاه ليبل زن صنعتي در دو نوع اتوماتيك و نيمه اتوماتيك وجود دارد، و شما مي توانيد با بودجه ي در نظر گرفته شده براي خريد يكي از مدل ها را انتخاب كنيد. هم چنين مي توانيد آرم يا نام شركت خود را بر روي نايلون آن حك كنيد.

  • دستگاه شيرينگ دستي و ارزان

دستگاه شيرينگ پك دستي با استفاده از گرما فيلم شيرينگ را در اطراف محصول جمع مي كند. شيرينگ پك دستي در مدل هاي مختلفي اعم از دستگاه شيرينگ دستي، دستگاه شيرينگ اتوماتيك، دستگاه شيرينگ تونل، دستگاه شيرينگ گازسوز، دستگاه شيرينگ پالت و... طراحي و توليد مي شود، و كه با توجه به نياز كارخانه ها و توليدي هاي متفاوت براي بسته بندي در صنايع غذايي، بسته بندي در صنايع لبني، بسته بندي كاشي و سراميك و... مورد استفاده قرار مي گيرند.

دستگاه هاي شيرينگ پك دستي در اكثر موارد در توليد و در محل هاي كار با تيراژ كم محصول مورد استفاده قرار مي گيرند. يك دستگاه شيرينگ دستي ارزان كه از آن براي شيرينگ كردن استفاده مي شود، نيز در نظر بگيريد، اين دستگاه معمولاً براي بسته هاي كوچك و به تعداد كم استفاده مي شود.

  • دستگاه شرينك پك بطري

دستگاه شيرينگ پت مناسب براي شرينك نمودن جعبه ها و بسته هاي كالا مورد استفاده قرار مي گيرد. جعبه روي ميز ورودي اين دستگاه قرار داده مي شود، و با فشار دادن دستگاه مربوطه فيلم دور بسته دوخت مي شود. بعد از آن اپراتور بسته را داخل تونل قرار مي دهد، و بسته داخل تونل بر اثر حرارت شيرينك مي شود. از اين دستگاه براي بسته بندي انواع كارتن، بسته بندي نوشابه و آب معدني، قوطي رنگ، گالن و محصولات بهداشتي و… استفاده مي شود.

شيرينك پك

مزاياي استفاده از بسته بندي شيرينگ پك

  • قيمت ارزان و اقتصادي

شيرينگ پك بسته بندي ماده اي مقرون به صرفه و اقتصادي نسبت به ديگر گزينه هاي موجود در بازار مي باشد. استفاده از اين دستگاه باعث مي شود، تا استفاده از فضا را به حداقل برسد. هم چنين محصولات شما را بدون استفاده از مواد بسته بندي حجيم در كنار هم قرار مي دهد. همين موضوع باعث مي شود، تا در هزينه نگهداري و حمل و نقل صرفه جويي شود.

  • برند سازي 

شما مي توانيد رنگ ها، تصاوير، كلمات و آرم ها را بر روي لفاف شرينگ پك درج كنيد، و با انجام اين كار بتوانيد برند شركت خود اختصاصي كنيد. هم چنين مي توانيد محصولات و خدمات خود را تبليغ كنيد، چون كه محصولي را در پلاستيك بسته بندي نمي كنيد، بلكه آن را در برند خود مي پيچيد.

  • استفاده آسان

مي‌ توانيد محصولات خود را در هر اندازه اي استفاده كنيد. قابليت پوشش و بسته تمام محصولات (سيم هاي كوچك، آب نبات، و قطعات سخت افزاري گرفته تا قايق ها و تريلرهاي باري) را دارند.

  • محافظت و نگهداري

لفاف هاي شيرينگ اعمال شده با حرارت، مهر و موم محكمي را به دور محصول ايجاد مي كنند. انجام اين كار باعث مي شود، تا از محصولات مد نظر شما محافظت كند. هم چنين در برابر عوامل محيطي مختلف اعم از خاك، گرد و غبار يا رطوبت آسيب پذير نيست. 

  • دوام

اين نوع از بسته بندي بسيار بادوام و محكم مي باشد. سوراخ كردن يا پاره كردن آن به قدرت زيادي نياز دارد. 

قيمت دستگاه شيرينك پك شيرزاد

در تعيين قيمت دستگاه شيرينك پك عوامل مختلفي تأثيرگذار مي باشند. يكي از اين موارد نوساناتي مي باشد، كه در بازار وجود دارد، همين موضوع باعث مي شود، تا قيمت ثابتي براي اين محصول در نظر گرفته نشود، دليل اين موضوع هم اين است، كه به خاطر نوسانات روز به روز قيمت مواد اوليه و قطعاتي كه در ماشين سازي شيرزاد براي توليد دستگاه شيرينگ پك رستوراني استفاده مي شود، داراي قيمت ثابتي نيست. از ديگر فاكتورهاي تأثيرگذار در قيمت دستگاه شيرينگ شيرزاد مي توان به كيفيت قطعات استفاده شده توليد محصول، برند، ظرفيت ورودي دستگاه، آپشن هاي مد نظر شما براي دستگاه و... اشاره كرد. براي اطلاع از قيمت ها وارد لينك زير شويد و با ما تماس بگيريد، و پس از كسب از اطلاعات مد نظر خود نسبت به خريد شيرينگ پك به صورت اينترنتي اقدام كنيد.

كارشناس فروش: 09121167683


برچسب: شيرينگ پك، قيمت دستگاه شيرينگ شيرزاد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۷:۴۹ توسط:geekgirl موضوع: