seo education seo education .

seo education

وانت بار گيشا | نيسان بار | وانت تلفني

وانت بار دوستان در منطقه گيشا تهران با مديريت مجرب ، كارشناسان متخصص و كادري قوي و مسئوليت پذير، ارائه دهنده كليه خدمات، امكانات و تجهيزات باربري در تهران و شهرستان ها مي باشد. 

وانت بار دوستان بدليل داشتن سابقه و تجربه بسيار، يكي از محبوب ترين باربري ها در كشور محسوب مي شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در گيشا وظايف خود را به خوبي مي داند و آن را انجام مي دهد و تلاش شبانه روزي اعضاي اتوبارو اطمينان و همراهي مشتريان باعث شده كه در دهه گذشته از پرافتخارترين باربري هاي كشور شود.

ارتباط با ما:09922599177

بسته بندي اثاثيه و لوازم منزل با وانت بار در گيشا

بسته بندي لوازم و اثاثيه -وانت بار دوستان

همواره يكي از نگراني هاي مشتريان ما و كساني كه قصد حمل و نقل اسباب و اثاثيه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندي است.

ويژگي هاي بسته بندي صحيح 

  • بسته بندي اثاثيه منزل و لوازم بصورت صحيح باعث راحتي و افزايش سرعت جابجايي آنها مي شود.

  • بسته بندي اسباب منزل و شركت ها به شكل درست، سبب وارد شدن خسارات كمتري به آنها هنگام حمل بار و جابجايي مي گردد.

  • نوع بسته بندي در انتخاب خودرو نيز تاثير گذار است. وسايلي كه به طرز صحيح بسته بندي شده اند فضاي كمتري را مي گيرند و از اين رو ماشين كوچكتر و تعداد دفعات رفت و آمد كمتري لازم دارد و از اين طريق بر قيمت حمل بار نيز تاثير مي گذارد.

  • زماني كه وسايل منزل به شكلي درست بسته بندي شوند، پيدا كردن، باز كردن و چيدن آنها در مكان جديد بسيار سريع تر انجام مي گيرد.


كارتن اسباب كشي و كارتن حمل بار 5 لايه با مقاومت بالا از ابزار مفيد در جابجايي است. كارتن اسباب كشي قطعاً يكي از ضروري‌ترين تجهيزات در باربري است.

براي بسته بندي تمامي وسايل مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد.از مشخصه‌هاي اصلي يك جعبه اسباب كشي اين است كه مقاومت بالايي داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبي تحمل كند. پس از چيدن منظم وسايل در كارتون هاي حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محكم ببنديد. براي اطمينان بيشتر آن را حتماً طناب‌ پيچ نيز كنيد.

امنيت و اطمينان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه گيشا

اطمينان خاطر و ايمني در حمل و نقل با وانت بار- وانت بار دوستان

اين روزها نحوه بسته بندي اسباب و اثاثيه منزل اهميت بسياري دارد و كيفيت بسته بندي اثاثيه موجب مي شود كه تا حد زيادي ايمني و سلامت بار تضمين شود. 

ذكر اين نكته مهم و اساسي است كه يكي از بخش هاي مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ايمني در بسته بندي و سپس ايمني در حمل و نقل مي باشد.

اتوبار دوستان در منطقه گيشا با سابقه ي درخشان در شهر تهران يكي از شركت هاي موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشين آلات مجهز و پيشرفته با كارگران مجرب و توانا در خدمت همشهريان عزيز ميباشد.

باربري تهران با وانت بار، حمل بار از گيشا به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگيري كار سخت و حساسي مي باشد و نياز به مهارت خاص خود دارد.چرا كه احتمال آسيب و صدمه به بار بدليل بعد مسافت و مشكلات جاده اي بيشتر مي شود.
بنابراين بسته بندي لوازم به صورت صحيح ، استفاده از پرسنل دوره ديده و حرفه اي جهت چيدن درست و صحيح بار در خودروي حمل بار به شهرستان و همچنين استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب كه آشنايي لازم براي حمل بار جاده اي را داشته باشند از جمله مواردي است كه باربري دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربري هاي برون شهري تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعايت مي نمايد.

وانت بارو وانت بار تلفني در منطقه گيشا 

باربري و اتوباردوستان در منطقه گيشا با ارائه خدمات شبانه روزي در زمينه بسته بندي و حمل و نقل اثاثيه منازل ،توسط كادر مجرب و حرفه اي در خدمت همشهريان عزيز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفني دوستان با استفاده از بهترين و مدرن ترين تجهيزات اين كار را براي شما انجام مي دهيم.

استرس هاي اسباب كشي در شهر تهران بسيار زياد است و از اين رو به شما پيشنهاد مي كنيم كه براي كاهش و يا رهايي از اين استرس، اثاث كشي در تهران را باوانت بار و وانت بار تلفني دوستان در گيشا تجربه كنيد.

باربري ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار گيشا

باربري ارزان قيمت و منصفانه با وانت بار در گيشا- وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به كيفيت خدمات خود مي انديشد. اين نوع باربري ها در تلاشند كه خدمات با كيفيت ارائه دهند تا رضايت مشتري جلب شود.

در باربري و اتوبار هاي حرفه اي پرسنل همگي حرفه اي مي باشند چون هم دوره ديده اند و هم تجهيزات بسته بندي با كيفيت و ماشين هاي حمل بار مناسب در اختيار دارند. به اين ترتيب فرآيند حمل اثاثيه شما هر چه دقيق تر، سريع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و اين همان ذخيره پول مي باشد كه براي شما انجام مي دهند.

شما زمان ، پول و انرژي كمتري هزينه كرده و در مقابل از بهترين خدمات با بهترين كيفيت برخوردار شده ايد.

بهترين خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار گيشا

بهترين خدمات اتوبار در تهران و شهرستان با وانت بار در گيشا- باربري دوستان

اتوبار دوستان در گيشا ارائه دهنده خدمات نوين در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب كشي ميتواند با بهره گيري از كليه ظرفيت هاي موجود اين پروسه يا همان اثاث كشي افراد را برنامه ريزي، مديريت و اجرا نمايد.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائي به صورت كامل پوشش داده و مسير جديدي در اين رابطه جلوي پاي افرادي كه مشغله يا توان انجام اين كار را ندارند قرار دهند.

باربري دوستان در منطقه گيشا ارائه دهنده تمامي خدمات اسباب كشي شامل بسته بندي لوازم، جابجايي و ... مي باشد تا بدين وسيله رضايت كامل شما مشتريان عزيز را بدست آورد.

قيمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار منطقه گيشا 

قيمت مناسب و مقرون به صرفه حمل بار در گيشا تهران- وانت بار دوستان

اولين سوالي كه از باربر و يا شركت باربري مي شود، در مورد ليست خدمات و تعرفه هاي شركت است.

در واقع عملكرد وانت بارتهران  به نرخ قيمت باربري بستگي دارد و مي توان گفت قيمت باربري براي مردم اهميت دارد.

نرخ قيمت باربري بر اساس اتحاديه باربري تهران مي باشد. لازم به ذكر است كه اگر قصد استفاده از هر باربري را داريد به اين نكته دقت كنيد و زير بار هزينه اضافي نرويد.

ذكر اين نكته لازم است كه تعرفه باربري مربوط به حمل و بسته بندي و جابجايي بر اساس تعداد طبقات ، وجود يا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت كار كارگران متغير است و بنا بر شرايط كار، قيمت در اتحاديه مي تواند كم يا زياد شود.

جهت اطلاع از ميزان دقيق تعرفه باربري با كارشناسان ما در ارتباط باشيد. 

باربري شبانه روزي وانت بار در منطقه گيشا

يكي از مواردي كه ممكن است ذهن مشتريان را درگير كند، ساعت مناسب تحويل بار است كه هم آرامش شما و همسايگان حفظ شود و هم اينكه هنگام تحويل بار، در منزل حضور داشته باشيد.

از آنجا كه اتوبار دوستان در گيشا به صورت 24 ساعت شبانه روز فعاليت مي كند، شما مي توانيد در هر ساعتي كه مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحويل بگيريد. 

هم چنين اگر محل مورد نظر شما براي تحويل بار شهرستان نيز باشد، باربري دوستان هر ساعتي از شبانه روز كه مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحويل مي دهد.

باربري و اتوباردوستان در كنار شما عزيزان است تا حمل بار به شهرستان هاي مختلف ايران را در اسرع وقت و با قيمتي مناسب انجام داده و رضايت خاطر شما را فراهم آورد.

براي استفاده از خدمات مشاوره رايگان اتو بار دوستان در منطقه گيشا مي توانيد با ما در ارتباط باشيد با كارشناسان مجرب ما صحبت كنيد و هم چنين سوالات خود را با ما در ميان بگذاريد.

ارائه تجهيزات و امكانات لازم اسباب كشي توسط اتوبار گيشا

ارائه خدمات و امكانات وتجهيزات توسط وانت بار - وانت بار دوستان

جابجايي وسايل و اثاثيه بدون بسته بندي اصولي و صحيح تقريبا غير ممكن است و البته بسته بندي صحيح باعث مي شود كه چيدماني آسان و سريع پيش رو داشته باشيم.

تجهيزات و وسايل مورد نياز براي اسباب كشي 

  • كارتن هاي رگال دار مخصوص البسه 

  • كارتن هاي استريل جهت مواد غذايي فريز شده

  • كارتن هاي بزرگ و كوچك چند لايه جهت جابجايي اثاثيه و خرده ريزها 

  • چسب پهن، ماژيك، برچسب 

  • عايق هاي ضربه گير 

  • كيف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب كشي توسط وانت بار گيشا

محافظت از لوازم و وسايل اسباب كشي توسط وانت بار - وانت بار دوستان

خدمات باربري با هدف ياري رساندن به كساني كه قصد جابجايي را دارند صورت مي گيرد. اگر شما از خدمات بهترين شركت هاي فعال در اين زمينه ( اتوبار دوستان در گيشا) بهره مند شويد از عهده باربري وسايل خود در سريع ترين زمان ممكن و براحتي برمي آييد و در پايان نيز از نتيجه كار خود راضي خواهيد بود.

در واقع يكي از نكات مهم قبل از اسباب كشي اين است كه از قبل آماده جمع آوري وسايل باشيد به خصوص وسايل ارزشمند.

لوازم و وسايل گرانبها و يا با ارزش اشخاص حقيقي (مدارك و لوازم شخصي) و يا اشخاص حقوقي (مدارك و يا سرمايه هاي شركت ها، سازمان ها) كه هر كدام به چند دسته تقسيم بندي مي شوند و بايد در حفظ و نگهداري آنها كاملا دقت كرد چرا كه در صورت گم شدن و يا آسيب ديدن در زمان باربري و حمل بار، ممكن است دچار ضررهاي جبران ناپذيري شويد.

از جمله لوازمي مانند:

  • مدارك شخصي (شناسنامه، كارت ملي، پاسپورت، مدارك تحصيلي، مالي، سند خانه و غيره)

  •  مدارك سازماني و رسمي شركت ها، سازمان ها، بانك ها شامل اسناد بسيار مهم ثبت شركت و يا سازمان و مداركي كه صرفا مديران به آنها دسترسي دارند (مانند بعضي از پرونده ها و اسناد مالي بسيار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و كليه دارايي ها و پس انداز خانواده 
  •  برخي اشياء قيمتي و يادگاري هاي قديمي از جمله فرش هاي بسيار با ارزش دست ساز و يا تابلوهاي نفيس
  •  برخي اشياء شكستني مهم و حساس با ارزش 

حمل جهيزيه عروس توسط اتوبار در گيشا

حمل بار و حمل جهيزيه عروس يكي از كارهاي سخت و پيچيده اي است كه مي توان از شركت هاي اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجايي جهيزيه عروس حساسيت هاي خاص خود را دارد و بايد دقت و توجه كافي به اين موضوع داشت.

حمل جهيزيه عروس معمولا در گير و دار برگزاري مراسم عروسي و پيش از آن بايد انجام شود. از اين رو معمولا خانواده ها فرصت كافي براي رسيدگي به تمامي امور حمل جهيزيه عروس ندارند.

براي حمل جهيزيه عروس نياز به بسته بندي ويژه و ماشين باربري مجهزي است تا بتوان اين وسايل حساس ، گرانقيمت و نو را بدون آسيب و خسارت به خانه جديد عروس و داماد منتقل نمود.

شما مي توانيد از شركت هاي باربري و حمل بار براي حمل جهيزيه عروس استفاده نماييد.  كارگر اسباب كشي ماهر و با تجربه مي توانند به سرعت كل جهيزيه عروس را در زماني كوتاه بسته بندي نمايند و سپس آنها را درون كاميون حمل اثاثيه بارگيري كرده و به سمت مقصد حركت نمايند. كار اين افراد تنها با تخليه جهيزيه تمام  نمي شود بلكه شما مي توانيد براي چيدمان وسايل در جاي خود از باربران كمك بگيريد.

آنها سنگين ترين و مشكل ترين وسايل مثل:

يخچال سايد باي سايد
ميز نهارخوري و شيشه آن
آينه شمعدان
انواع وسايل تزئيني حساس
بوفه و سرويس خواب
و ... را به سادگي حمل نموده و در جايي كه مد نظر شماست قرار مي دهند.

جابجايي اجسام سنگين توسط وانت بار در منطقه گيشا

جابجايي-و-حمل-نقل-اجسام-سنگين-بانيسان-بار-دوستان

يكي از چالش هايي كه به هنگام انجام امور مربوط به اسباب كشي و يا خريد لوازم منزل با آن رو به رو هستيم جابجايي اجسام سنگين است. حمل و جابجايي وسايلي مانند يخچال سايد باي سايد، پيانو، ميز بيليارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعايت اصول و نكات ايمني و همچنين كمك گرفتن از افراد متبحر در اين زمينه مانند كارگران حمل اثاثيه منزل را مي طلبد.

پيشنهاد ما در بلند كردن جعبه ها در اسباب كشي به شما عزيزان اين است كه امور مربوط به جابجايي و حمل اسباب و وسايل سنگين را به باربري هاي مطمئن بسپاريد. چراكه تمام افرادي كه در باربري ها خدمات حمل و بسته بندي را انجام مي دهند افرادي متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثيه هاي منزل و اداره تسلط كافي را دارند و بدون هيچگونه آسيب ديدگي اين كار را براي شما انجام مي دهند.

استفاده از خدمات باربري باعث مي شود تا بدون اينكه سلامتي خود را به خطر بيندازيد و حين جابجايي دچار مشكل شويد و به وسايلتان خسارتي وارد شود بتوانيد باربري بي دردسر را تجربه نماييد.

اتوبار دوستان در تهران آماده ارائه انواع خدمات، تجهيزات و امكانات مربوط به باربري مي باشد. 

https://freight-nissan.ir/post/27/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A7


برچسب: وانت بار گيشا، وانت تلفني غرب تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۹:۴۳ توسط:geekgirl موضوع:

وانت تلفني صادقيه بار حمل بار با شماره 09922599177

وانت بار صادقيه ارائه دهنده خدمات تخصصي حمل و جابجايي كالا و اثاثيه منزل و بسته بندي مي باشد.

باربري صادقيه جهت رفاه حال شهروندان گرامي خدمات خود را همه روزه و به صورت شبانه روزي ارائه مي دهد چرا كه با كسب رضايت شما مشتريان عزيز است كه در زمره بهترين ها قرار دارد.

لازمه زندگي پرمشغله امروزي اينست كه افراد جهت حمل لوازم و اسباب منزل يا اداره خود از خدمات سريع و مطمئن بهره مند شوند. 

از جمله اهداف وانت بار ، ارسال سريع و با اطمينان، بار و محموله به مشتريان مي باشد كه به صورت تخصصي و حرفه اي اين خدمات را انجام مي دهد.

ارائه خدمات وانت بار و نيسان بار در محدوده ميدان صادقيه، كاشاني، بلوار فردوس، اشرفي اصفهاني، ستارخان و.. و هم چنين ارسال بار به كليه نقاط تهران و شهرستانها.

ارتباط با ما:09922599177

وانت تلفني صادقيه

وانت تلفني صادقيه- محله

وانت تلفني صادقيه با بهره مندي از تيم حرفه اي و ماهر در زمينه جابجايي و حمل و نقل لوازم منزل و اداره، جهيزيه عروس، وسايل سنگين خدمات خود را ارائه مي دهد. 

هم چنين مديريت مجرب و مسئوليت پذير اين مجموعه، تلاش خود را بر آن مي دارد كه با توجه به خواسته هاي شما عزيزان ارسال بار را به موقع و در سريع ترين زمان ممكن انجام دهد.

انواع خدمات وانت بار و نيسان بار

انواع خدمات وانت بار و نيسان بار صادقيه-وانت بار محله

خدمات بسته بندي

در صورت درخواست شما مشتريان ، خدمات بسته بندي توسط تيم كاربلد مجموعه وانت بار انجام مي گيرد كه عبارتند از 

  •  انواع كارتن

  • كيف هاي زيپ دار براي لباس و تمامي لوازم حساس از قبيل پتو،بالشت و تمامي وسايل در اين حيطه.

  •  نايلون هاي حبابدار و زخيم براي مواد غذايي،مواد شوينده،جعبه هاي محكم براي وسايل شكستني.

خدمات حمل و نقل

  • جابجايي و حمل لوازم و اثاثيه منزل و اداره در شهر تهران و شهرستان ها

  • مجهز به تعداد زيادي ماشين هاي مسقف و به روز 

  • ارائه خدمات جابجايي به صورت شبانه روزي و همه روزه

از صفر تا صد اسباب كشي در كنار شما هستيم اگر نگران سختي و استرس اسباب كشي هستيد ما به شما اطمينان مي دهيم كه اين كار را به بهترين نحو انجام مي دهيم و شما يك اسباب كشي بدون دغدغه و استرس را تجربه خواهيد نمود.

اتوبار دوستان در تهران آماده ارائه انواع خدمات، تجهيزات و امكانات مربوط به باربري مي باشد.

مجموعه وانت بار صادقيه متخصص در امر بسته بندي و حمل و نقل كالا مي باشد بنابراين با شكستگي و آسيب اثاثيه خداحافظي كنيد.

مزاياي سپردن حمل لوازم به وانت بار صادقيه

مزاياي حمل لوازم به وانت بار صادقيه- وانت بار محله

  1. بكارگيري افراد آموزش ديده و حرفه اي

  2. داشتن راننده كاربلد و وظيفه شناس

  3. حمل لوازم سنگين و شكستني توسط پرسنل ماهر 

  4. مديريت مسئوليت پذير و منظم

باركو، اپليكيشن وانت بار مي باشد بطوري كه تنها با چند كليك ميتوانيد مبدا و مقصد خود را مشخص كرده و خودرو باربري مورد نياز را اعم از ميني وانت، وانت بار، نيسان بار، ميني كاميونت و كاميونت انتخاب كنيد. همچنين اسباب كشي راحت و بي دغدغه از جمله خدمات باركو بوده كه توسط رانندگان و كارگران آموزش ديده و مسلط به اسباب كشي و امور حمل، چينش و جابجايي بار انجام مي شود.


برچسب: وانت بار صادقيه، وانت بار ارزان، وانت بار غرب تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۴۲ توسط:geekgirl موضوع:

وانت بار تهران با قيمت مناسب

وانت بار غرب تهران و نيسان بار تهران با ارائه انواع خدمات بسته بندي و حمل اثاثيه منزل و اداري و هم چنين بهره مندي از بهترين نيروهاي متخصص و حرفه اي، صفر تا صد امور جابجايي و اسباب كشي شما را به بهترين نحو انجام مي دهد. 

حمل بار با نيسان با هدف جابجايي لوازم و وسايل با كيفيت بالا و سرعت مناسب است. انجام تمامي خدمات نيسان بار دوستان در كليه مناطق غرب تهران به صورت 24 ساعته و شبانه روزي مي باشد. در صورتي كه به دنبال يك مجموعه باربري حرفه اي و باتجربه هستيد كه به صورت تضمين شده و ايمن اسباب كشي شما را برعهده بگيرد، با نيسان بار دوستان در ارتباط باشيد.  

وانت تلفني تهران غرب به منظور پرداخت هزينه بار كمتر و جلوگيري از ورود خسارت، جابجايي و چيدمان آسان و حرفه اي را براي مشتريان خود انجام مي دهد تا يك تجربه شيريني از اسباب كشي داشته باشند. 

ارتباط با ما:09922599177

وانت بار غرب تهران

وانت بار غرب تهران براي شما امكان يك اسباب كشي اصولي و بدون دردسر را فراهم مي نمايد. جابجايي كه توسط كارگران حرفه اي و كاربلد حمل بار غرب تهران انجام مي شود. هم چنين مجموعه وانت بار و نيسان بار غرب تهران داراي ماشين هاي مخصوص حمل بار جهت حمل و نقل اسباب و اثاثيه به منظور خدمت رساني به همشريان گرامي مي باشد. 

وانت بار ارزان غرب تهران

وانت بار و نيسان بار غرب تهران با ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و با كمترين و ارزان ترين هزينه، اسباب كشي وسايل شما را برعهده مي گيرد. باربري دوستان با برخورداري از اكيپ مجرب و كاربلد كليه خدمات بسته بندي، باربري و جابجايي اثاثيه منزل و ادارات را به بهترين نحو انجام مي دهد. 

وانت تلفني غرب تهران

اگر به دنبال وانت تلفني در غرب تهران هستيد و مي خواهيد اسباب كشي بدون استرسي را تجربه كنيد، با شماره هاي درج شده در سايت باربري دوستان تماس بگيريد و تجربه خوبي از جابجايي و حمل و نقل لوازم و وسايل را داشته باشيد. 

هزينه كرايه وانت بار غرب تهران چقدر است؟

حمل با وانت بار، يكي از روش هاي حمل بار در حجم كم است كه براي حمل بار بين شهري و بيرون شهري كاربرد زيادي دارد. هزينه وانت بار غرب تهران با توجه به تعرفه هاي اتحاديه باربري هاي تهران مي باشد. عواملي در تعيين ميزان هزينه اسباب كشي موثرند از قبيل تعداد كارگران، مقصد خارج از محدوده، مقدار بار و...  

وانت بار صادقيه

وانت بار صادقيه- وانت بار دوستان

وانت بار صادقيه ارائه دهنده خدمات تخصصي حمل و جابجايي كالا و اثاثيه منزل و بسته بندي مي باشد.باربري صادقيه جهت رفاه حال شهروندان گرامي خدمات خود را همه روزه و به صورت شبانه روزي ارائه مي دهد چرا كه با كسب رضايت شما مشتريان عزيز است كه در زمره بهترين ها قرار دارد.

وانت بار پونك

وانت بار پونك با بهره مندي از انواع ماشين هاي نيسان و وانت پيكان كه مجهز به پتو و ضربه گير نيز هستند ، از بهترين و معتبرترين مراكز حمل و نقل مي باشد.

وانت بار ستارخان

وانت بار دوستان در منطقه ستارخان تهران با مديريت مجرب ، كارشناسان متخصص و كادري قوي و مسئوليت پذير، ارائه دهنده كليه خدمات، امكانات و تجهيزات باربري در تهران و شهرستان ها مي باشد. 

وانت بار سعادت آباد

اتوبار دوستان در منطقه سعادت آباد با سابقه ي درخشان در شهر تهران يكي از شركت هاي موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشين آلات مجهز و پيشرفته با كارگران مجرب و توانا در خدمت همشهريان عزيز مي باشد.

وانت بار چيتگر

وانت بار چيتگر- نيسان بار دوستان

در باربري و اتوبار دوستان در غرب تهران پرسنل همگي حرفه اي مي باشند چون هم دوره ديده اند و هم تجهيزات بسته بندي با كيفيت و ماشين هاي حمل بار مناسب در اختيار دارند. 

وانت بار اكباتان

اتوبار دوستان در اكباتان ارائه دهنده خدمات نوين در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب كشي ميتواند با بهره گيري از كليه ظرفيت هاي موجود اين پروسه يا همان اثاث كشي افراد را برنامه ريزي، مديريت و اجرا نمايد.

وانت بار مرزداران

باربري و اتوباردوستان در منطقه مرزداران با ارائه خدمات شبانه روزي در زمينه بسته بندي و حمل و نقل اثاثيه منازل ،توسط كادر مجرب و حرفه اي در خدمت همشهريان عزيز در استان تهران و شهرستان ها است .

وانت بار تهرانسر

هر عضو از وانت بار دوستان در تهرانسر وظايف خود را به خوبي مي داند و آن را انجام مي دهد و تلاش شبانه روزي اعضاي اتوبارو اطمينان و همراهي مشتريان باعث شده كه در دهه گذشته از پرافتخارترين باربري هاي كشور شود.

وانت بار گيشا

وانت بار گيشا- نيسان بار دوستان

خدمات باربري با هدف ياري رساندن به كساني كه قصد جابجايي را دارند صورت مي گيرد. اگر شما از خدمات بهترين شركت هاي فعال در اين زمينه ( اتوبار دوستان در گيشا) بهره مند شويد از عهده باربري وسايل خود در سريع ترين زمان ممكن و براحتي برمي آييد و در پايان نيز از نتيجه كار خود راضي خواهيد بود.

وانت بار جنت آباد

باربري دوستان در منطقه جنت آباد ارائه دهنده تمامي خدمات اسباب كشي شامل بسته بندي لوازم، جابجايي و ... مي باشد تا بدين وسيله رضايت كامل شما مشتريان عزيز را بدست آورد.

وانت بار كاشاني

وانت بار دوستان در منطقه كاشاني تهران با مديريت مجرب ، كارشناسان متخصص و كادري قوي و مسئوليت پذير، ارائه دهنده كليه خدمات، امكانات و تجهيزات باربري در تهران و شهرستان ها مي باشد. اين مجموعه بدليل داشتن سابقه و تجربه بسيار، يكي از محبوب ترين باربري ها در كشور محسوب مي شود. تلاش شبانه روزي اعضاي اتوبارو اطمينان و همراهي مشتريان باعث شده كه در دهه گذشته از پرافتخارترين باربري هاي كشور شود.

انواع خدمات وانت بار غرب تهران

  • برخورداري از كارگر اسباب كشي ، بسته بندي و جابجايي 

  •  بسته بندي اثاثيه و لوازم براي اسباب كشي و چيدمان

  • حمل بار و حمل اثاثيه منزل

  • حمل و جابجايي وسايل سنگين از قبيل  يخچال سايد‌ باي‌ سايد، لباسشويي، گاز، گاوصندوق

بهترين وانت بار در غرب تهران

بهترين وانت بار غرب تهران- نيسان بار دوستان

فرايند باربري از چالش هاي ريز و درشت بسياري برخوردار است . يافتن وانت باري كه بدون نگراني و استرس امور جابجايي و اسباب كشي وسايل و لوازم را برعهده بگيرد، آسان نيست. لازم است وانت باري كه در منطقه غرب تهران انتخاب مي شود معتبر باشد، از تخصص و تجربه كافي در زمينه حمل و نقل و بسته بندي و چيدمان برخوردار باشد و هم چنين باربري به نحوي انجام شود كه هزينه اضافي براي تعمير و يا خريد دوباره وسايل صورت نگيرد.

مجموعه وانت بار دوستان در كليه مناطق غرب تهران با چندين سال سابقه درخشان در زمينه باربري با وانت و نيسان توانسته به يكي از معتبرترين و بهترين موسسات در اين حرفه در غرب تهران تبديل شود. اين مجموعه با بكارگيري كادري متخصص و مجرب، همواره سعي بر آن داشته تا بهترين خدمات را براي مشتريان خود ارائه دهد و در جهت ارتقاي كيفيت خود بكوشد.


برچسب: وانت بار، وانت بار تهران، وانت بار ارزان غرب تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۳:۵۷ توسط:geekgirl موضوع:

اكو قلب شبانه روزي در كرج

اكوي قلب (اكوكارديوگرافي) سونوگرافي تشخيصي قلب و عروق مي باشد، كه به واسطه ي استفاده از امواج صوتي، تصاويري از قلبتان ارائه مي دهد. تصويري كه از طريق انجام اين تست مي توانيد ببينيد، اكوكارديوگرام نام دارد. بعد از انجام اين تست از طريق ويزيت پزشك در منزل مي توانيد از چگونگي عملكرد قلب و دريچه هاي قلب خود باخبر شويد.

اكوي قلب در منزل بايد توسط پزشك متخصص قلب و عروق انجام شود. مركز خدمات پزشكي سلامت نوين اكوي قلب را به واسطه ي پزشكان متخصص قلب در منزل انجام مي دهد، ولي گرفتن نوار قلب در منزل توسط كارشناسان پرستاري در منزل گرفته مي شود، و بعد از گرفتن تست توسط پزشك متخصص بررسي مي شود. 

براي ويزيت شما در منزل پزشك معالج همراه خود دستگاه نوار قلب و اكوي قلب دارد، تا در مواقع ضروري براي بيمار نوار قلب و اكوي قلب در منزل گرفته شود. بعضي مواقع ممكن است، وضعيت بيمار خيلي بد نباشد، در اين صورت اقدامات درماني و دارويي توسط پزشك انجام مي شود، و دستورات دارويي كه نيازمند حضور پرستار كنار بيمار را داشته باشد، توسط كارشناسان پرستاري مركز پزشكي سلامت نوين انجام مي شود. گاهي اوقات هم ممكن است، بيمار در وضعيت مناسبي نباشد، و در صورت تشخيص پزشك ممكن است، به بيمارستان منتقل شوند.

قيمت اكو قلب 1401

ارتباط با ما: 02634471270

گرفتن اكو قلب در منزل كرج

افراد مختلف ممكن است، در بعضي از مواقع در ناحيه ي قفسه ي سينه خود احساس درد داشته باشند، و يا احساس درد شديدي در ناحيه سينه دارند، و يا افرادي كه تپش قلب شديد دارند، بايد آزمايشاتي مانند نوار قلب در منزل يا اكو قلب در منزل را انجام دهند. زماني كه اين افراد نتوانند به راحتي نفس بكشند، و يا هنگام تنفس درد داشته باشند، اين موضوع اهميت بيشتري پيدا مي ‌كند.

براي گرفتن اكو قلب در منزل فرد بايد به پشت يا پهلو بخوابد، سپس از وسيله ايي خاص استفاده مي‌ كنند، تا بتوانند دريچه‌ ها، ديواره هاي قلبي و همچنين ابتداي سرخرگ ها را مشاهده كنند. براي گرفتن آزمايش اكو قلب در منزل از ژل مخصوصي نيز استفاده خواهند كرد.

انجام اكوي قلب در منزل كرج

با توجه به اين كه اكوي قلب يك روش پيچيده تر و تخصصي تر از نوار قلب مي باشد، و براي انجام دادن اكوي قلب به زمان بيشتري نسبت به نوار قلب احتياج داريد. تصوير به دست آمده از اكوي قلب ديواره هاي قلبي و دريچه هاي قلب ابتداي سرخك هاي بزرگ را نشان مي دهد. در اصل اكو قلب امكان اين را مي دهد، كه ضربان قلب بيمار و پمپاژ قلب توسط پزشك مشاهده شود. يكي از ويژگي هاي انجام اكوي قلب در منزل اين است، كه متخصص مي تواند قلب را در حال حركت مشاهده كند، و اين كه قلب به چه صورتي خون را پمپاژ مي كند، و همچنين نحوه عملكرد دريچه هاي قلب را نيز مشاهده كند.

از ديگر خدمات مجموعه ي سلامت نوين كه به صورت شبانه روزي براي راحتي شما ارائه مي شود، مي توان به آزمايش خون در منزل، تزريقات در منزل، پرستار سالمند، سونوگرافي در منزل و... اشاره كرد.

هزينه نوار قلب در منزل

خطرات اكوي قلب در منزل

ممكن است، اين سوال براي شما پيش بيايد، كه هنگام استفاده از خدمات اكوي قلب در منزل ممكن است، كه اشعه دستگاه هاي مورد نياز در منزل براي شما و اطرافيان شما مشكلاتي را به وجود بياورد. ولي بايد بگوييم كه، انجام اكوي قلب در منزل براي شما و ديگر اعضاي خانواده شما خطري را به وجود نمي آورد. اين روش نسبت به ديگر روش‌ هاي تصويربرداري كه اشعه ايكس را آزاد مي كنند، هيچ گونه اشعه و يا تابشي را به بيرون انتقال نمي دهد. تنها خطرناكي كه اكوي قلب مي تواند براي شما داشته باشد، اين است، كه شما را دچار گلودرد كند، كه اين مشكل نيز در افراد متفاوت مي باشد. حتي ممكن است، اتفاقي براي شما به وجود نيايد. هنگامي كه پزشك براي انجام اكوي قلب به منزل شما مي ‌آيد، مانند ديگر روش‌ هاي تصويربرداري احتياج به آماده سازي شما ندارد. فقط بايد چند ساعت قبل از آزمايش غذا نخوريد، و آب ننوشيد.

زمان انجام نوار قلب و اكو قلب 

انجام اين تست براي شما ممكن است، كمتر از 10 دقيقه طول بكشد، ولي انجام نوار قلب زمان بيشتري مي برد، و حتي ممكن است، تا نيم ساعت و يا بيشتر طول بكشد.

مزاياي استفاده از اكو قلب در منزل 

  • كاهش هزينه ‌هاي بيمارستان، مطب، كلينيك براي انجام اكوي قلب
  • با انجام اكوي قلب در منزل ديگر لازم نيست، همراه داشته باشيد، و از يك مكان به يك مكان ديگر برويد.
  • مصرف سوخت كمتري جهت رفتن به بيمارستان و مراكز درماني
  • كاهش ميزان عفونت ‌هاي انتقال ‌دهنده در منزل 
  • حفظ آرامش و آسايش بيمار براي انجام اكوي قلب 
  • تغذيه در نظر گرفته شده، بيمار مي ‌تواند با توجه به كيفيت تغذيه ديگر اعضاي خانواده در نظر گرفته شود.
  • رسيدگي بالا و با كيفيت و دقيق براي بيمار

اكو قلب در منزل كرج

براي تشخيص چه بيماري ‌هايي از اكو قلب استفاده مي شود؟

با توجه اين كه اكوي قلب يك روش بدون درد غير تهاجمي مي باشد، و از طريق انجام آن انواع بيماري‌ هاي متفاوت در رابطه با قلب و عروق تشخصي داده مي شود. از طريق اين روش مي توان از بيماري هاي مختلف زير مطلع شويد.

  • مشكلات به وجود آمده در رابطه با دريچه هاي قلب 
  • تشخيص دادن آيتمي و بي ‌نظمي ‌هايي در ضربان قلب
  • مشخص شدن سكته قلبي و ديگر موارد اورژانسي 
  • تشخصي نواقص و عيوب قلب از طريق اكوي قلب 
  • كسب اطلاعات در مورد سابقه سكته قلبي 
  • تشخيص بيماري‌ هاي مرتبط با عروق 
  • تشخيص رگ ‌هاي تنگ شده 

نتيجه ي بدست آمده از اكوي قلب در منزل نشان دهنده ي چيست؟

زماني كه اكوي قلب براي شما در منزل انجام مي شود، ممكن است، كه نتيجه‌ هاي در نظر گرفته ‌شده، براي آن به صورتي باشد، كه به تشخيص انواع متفاوتي از مشكلات قلبي كمك كند. اين موارد عبارتند از:

  • ضعف عضلات قلبي
  • عيب هاي مرتبط با دريچه قلبي
  • نقايص قلبي مادرزادي
  • لخته خون يا تومور
  • بزرگ شدن قلب
  • اندازه و شكل قلب و همچنين اندازه، ضخامت و حركات ديواره هاي قلب
  • قدرت پمپاژ قلب
  • نحوه حركت و جابجايي قلب
  • تجمع مايع در ساختار كيسه اي دور قلب
  • مشكلات آئورت 
  • آيا دريچه هاي قلب خيلي باريك شده يا نه.
  • وجود تومور يا رشد عفوني در اطراف دريچه هاي قلب شما
  • مشكلات در انقباض قلب و يا انبساط قلب

تفاوت اكو و نوار قلب

هنگام نوار قلب تمام فعاليت هاي مكانيكي و الكتريكي قلب ثبت مي شود، و انجام آن چند دقيقه طول مي كشد. براي انجام نوار قلب فرد به صورت طاق باز مي خوابد، و الكترودهايي در قفسه سينه بيمار و انتهاي پا قرارداده مي شود، ولي براي گرفتن اكوي قلب فرد به پهلو و يا به پشت دراز مي كشد، و همچنين از پروب براي گرفتن اكو استفاده مي شود، كه ژل را بر روي پروب ريخته، و بر روي سينه كشيده مي شود. تصوير به دست آمده از اكوي قلب نشان دهنده ي نماي دقيقي از ديواره‌ هاي قلبي، دريچه‌ ها و ابتداي سرخرگ هاي بزرگ مي باشد، و همچنين از الكترودهاي مختلف استفاده مي شود، كه ژل زده، و اين الكترودها را در بخش هاي مد نظر به صورت ثابت قرار داده مي شود.

اكوي قلب نشان دهنده:

  • اندازه ي قلب
  • قدرت پمپاژ كردن
  • آسيب ديدن ماهيچه ي قلبي
  • مشكلات دريچه اي
  • نقايص قلبي

اكو قلب شبانه روزي در كرج

قيمت اكو قلب 1401

در تعيين هزينه ي نوار قلب عوامل زير تأثيرگذار مي باشند.

  • تعداد دفعات مورد نياز بيمار
  • نوع اكو
  • نوع بيمه

همچنين ممكن است، مواردي مانند اعزام پزشك متخصص در تعيين تعرفه ي اكو قلب در منزل تأثيرگذار باشد.


برچسب: اكو قلب در منزل كرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۱۹ توسط:geekgirl موضوع:

خريد انواع يخچال ايستاده 60 و 90 سانتي

خريد انواع يخچال ايستاده 60 و 90 سانتي از صنايع برودتي يخچال سازان ونوس يخچال ايستاده به عنوان يكي از پرفروش ترين محصولات صنايع برودتي يخچال سازان ونوس است كه در مكان هاي مختلفي اعم از فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و كوچك، سوپرماركت ها، هايپرماركت ها، رستوران ها، فست فودها، آشپزخانه هاي صنعتي، هتل ها و... مورد استفاده قرار مي گيرد. سيستم خنك كننده ي يخچال ويتريني در مقايسه با نمونه هاي خانگي متفاوت است. جنس شيشه هاي يخچال مغازه از نوع شيشه اي است. تعداد درب ها و طبقات يخچال ايستاده ويتريني قابليت جا به جايي دارند، و شما مي توانيد با توجه به فضاي مد نظر خود تعداد درب ها را زياد و كم و طبقات يخچال صنعتي را به توجه به نوع محصول جا به جا كنيد. سيستم سرمايشي در يخچال ايستاده فروشگاهي به گونه اي است، كه سرماي داخل يخچال باشگاهي به طور يكنواخت است و از فاسد شدن محصولات داخل يخچال ساندويچي جلوگيري مي كند. استفاده از ورق هاي استيل در يخچال ايستاده مغازه باعث شده است، تا مقاومت يخچال شيشه اي ايستاده در برابر زنگ زدگي ها و پوسيدگي ها بسيار بالا باشد. قيمت يخچال ايستاده قيمت يخچال ويتريني با توجه به نوسانات موجود در بازار و عوامل مختلفي ديگري اعم از ابعاد و اندازه، مدل (تك درب تا شش درب)، نوع موتور، جنس بدنه، عايق بندي، جنس شيشه، نفراست يا معمولي بودن، استيكر سفارشي و... تعيين مي شود. شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع يخچال ايستاده با كارشناس فروش صنايع برودتي يخچال سازان ونوس تماس بگيريد، و بعد از استعلام قيمت يخچال مغازه نسبت به خريد يخچال ايستاده اقدام كنيد. تمام محصولات اين گروه توليدي داراي گارانتي هستند، و مي توانيد سفارش خود را به صورت اينترنتي ثبت نماييد. كارشناس فروش: 09128399762 مشخصات فني يخچال هاي ايستاده مدل مشخصات فني ابعاد (برحسب سانتي متر) يخچال تك درب ابعاد: 60 تا 90 سانت موتور : امبراكو، سابكول بدنه: گالوانيزه نصب استيكر نورپردازي LED قابليت جابه جايي طبقات طول: 70 عرض: 70 ارتفاع: 200 يخچال دو درب ابعاد: 60 تا 150 سانتي بدنه: استيل، گالوانيزه نصب لوگوي CNC موتور: امبراكو، كلترون ترموستات: مكانيكي، ديجيتالي شيشه: سكوريت نشكن طول: 75 عرض: 150 ارتفاع: 220 يخچال سه درب ابعاد: 2 متري بدنه: استيل عايق بندي: تزريق فوم جنس شيشه ضدبخار سيستم سرمايشي: نوفراست طول: 75 عرض: 200 ارتفاع: 220 يخچال چهار درب ابعاد: 120 سانتي و 1.5 متري بدنه: استيل، گالوانيزه موتور: كلترون نورپردازي LED پايه چرخ دار طول: 75 عرض: 150 ارتفاع: 220 يخچال شش درب ابعاد: 2 متري بدنه: تمام استيل شيشه ضدبخار سيستم سرمايشي: نوفراست طول: 75 عرض: 200 ارتفاع: 220 انواع يخچال ايستاده يخچال تك درب شيشه اي يخچال ويتريني تك درب در ابعاد مختلف (60 تا 90 سانتي) با توجه به سفارش مشتريان طراحي توليد مي شوند. جنس شيشه هاي يخچال ايستاده تك درب از نوع نشكن مقاوم به ضربه است. هم چنين براي اين كه بتوانيد دماي يخچال تك درب فروشگاهي را تنظيم كنيد، كه محصولات داخل يخچال تك درب يخ نزند. قابليت نصب استكير سفارشي بر روي يخچال تك درب مغازه وجود دارد. قيمت يخچال تك درب با توجه به نوع مدل انتخابي شما تعيين خواهد شد. يخچال ايستاده دو درب يخچال دو درب شيشه اي در مكان هاي مختلفي اعم از قصابي ها، سوپرماركت ها، داروخانه ها، لبنياتي ها مورد استفاده قرار مي گيرند. قيمت يخچال ايستاده دو درب با توجه به جنس بدنه (استيل و گالوانيزه)، نوع موتور انتخابي شما تعيين خواهد شد. يخچال سه درب فروشگاهي يخچال ايستاده سه درب در ابعاد استاندارد 2 متري در دو مدل يك طرف نما و دو طرف نما با بدنه استيل و گالوانيزه طراحي مي شود. سيستم سرمايشي يخچال سه درب از نوع راديات و نوفراست مي باشد. قيمت يخچال سه درب فروشگاهي با توجه به مدل انتخابي شما تعيين مي شود. يخچال چهار درب اين يخچال در دو مدل پشت بسته و پشت باز توليد مي شود، و قابليت نصب استيكر سفارشي بر روي اين يخچال ها وجود دارد. جهت اطلاع از قيمت يخچال ايستاده 4 درب با گروه توليدي يخچال سازان ونوس تماس بگيريد. يخچال شش درب فروشگاهي يخچال شش درب در هايپرماركت ها، سوپرماركت ها و فروشگاه هاي لبنياتي مورد استفاده قرار مي گيرند، و در دو نوع نوفراست و ديفراست توليد مي شوند. يخچال نوشابه پپسي و كوكاكولا يخچال نوشيدني مناسب براي خنك نگه داشتن انواع مايعات (آب معدني، دلستر، نوشابه، آبميوه) مورد استفاده قرار مي گيرند. يخچال نوشابه قابليت نگهداري 600 قوطي نوشابه را دارند. يخچال قصابي استيل يخچال ويتريني گوشت از دو قسمت آويز و قلاب براي آويزان كردن لاشه گوشت و بخش ديگر داراي تعدادي طبقه براي قرار دادن تكه هاي گوشت است. يخچال ايستاده كبابي و جگركي اين يخچال ها به دليل داشتن عرض بيشتر مناسب براي نگهداري سيخ هاي كباب و جگر هستند. يخچال لبنياتي يخچال ماست بندي مناسب براي نگهداري انواع محصولات لبني و پروتئيني است، و به خاطر كاربرد متفاوت يخچال ويتريني لبنياتي موتور به كار گرفته شده در آن نسبت به ديگر يخچال ها متفاوت است. يخچال سوپري يخچال سوپرماركت بهترين گزينه براي نگهداري انواع محصولات لبنياتي، پروتئيني و انواع نوشيدني ها مورد استفاده قرار مي گيرند، كه مجهز به نورپردازي LED هستند كه موجب مي شود، همه ي محصولات در ديد رس مشتريان قرار بگيرد. قيمت يخچال مغازه سوپرماركت با توجه به ابعاد در نظر گرفته براي آن متفاوت خواهد بود. يخچال ديتالاگر داروخانه يخچال داروخانه مناسب براي نگهداري انواع داروها و واكسن ها است، و در مكان هاي مختلفي اعم از داروخانه ها، آزمايشگاه ها، بيمارستان ها مورد استفاده قرار مي گيرند. يخچال هتلي يخچال ميني بار هتلي به دليل داشتن ابعاد كوچك در خوابگاه‌ ها، هتل ها، مكان هاي اقامت موقتي، دفاتر كار، مسافرخانه ها براي خنك نگه داشتن انواع نوشيدني ها مورد استفاده قرار مي گيرند. جنس بدنه ي يخچال ميني از نوع گالوانيزه و داراي شيشه هاي از جنس سكوريت نشكن است، به همين خاطر در برابر ضربه هاي احتمالي داراي مقاومت بسيار زيادي هستند. اين مدل از يخچال ايستاده با نام هاي ديگري اعم از يخچال كوچك هتلي، يخچال روميزي كوچك، يخچال ميني درب شيشه اي شناخته مي شوند. يخچال پرده هوا يخچال پرده هوا قابليت گردش هوا و سرماي لازم براي خنك نگه داشتن محصولات را در طبقات مختلف يخچال روباز را دارد، و در دو مدل ايستاده خوابيده توليد مي شوند. يخچال بدون درب فروشگاهي جهت نگهداري انواع محصولات گوشتي، مايعات، محصولات لبني، انواع ميوه و سبزيجات، مرغ و ماهي بسته بندي شده، گل ها در مكان هاي مختلفي اعم از فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و كوچك، سوپرماركت ها، هايپراستارها، هايپرماركت ها، گل فروشي ها، ميوه فروشي ها مورد استفاده قرار مي گيرند. يخچال كينو يخچال هاي ايستاده كينو از بهترين تجهيزات سرمايشي موجود در بازار هستند كه در ابعاد و اندازه هاي مختلف توليد مي شوند. جنس درب هاي اين يخچال از نوع شيشه سكوريت نشكن حاوي گاز عايق آرگون است. از يخچال فروشگاهي كينو در كافي شاپ ها، داروخانه ها، فروشگاه هاي زنجيره اي مورد استفاده قرار مي گيرد. طبقات اين نوع از يخچال ويتريني كينو قابليت جا به جايي دارند و مجهز به درب هاي قفل دار است. يخچال هاي كينو به عنوان يكي از پرطرفدارترين محصولات توليد شده توسط برند كينو هستند. قيمت يخچال كينو با توجه به اين كه ابعاد در نظر گرفته شده براي آن چقدر است، تعيين خواهد شد. منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1652850/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87-60-%D9%88-90-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C


برچسب: قيمت يخچال ايستاده، يخچال پرده هوا، يخچال ايستاده ويتريني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۷:۲۶ توسط:geekgirl موضوع:

اجاره تخت مواج بيمارستاني در كرج و تهران

با توجه به اين كه نگهداري از بيماران در منزل با مشكلات فراواني رو به رو مي باشد. قطعاً براي حضور بيمار در منزل مستلزم نگهداري هاي خاص و تخصصي، تجهيزات و وسايل مخصوص به خود مي باشد، و حتماً بايد افراد كاربلد و متخصص نيز كنار آن ها وجود داشته باشد.

تشك مواج چيست؟

تشك مواج به بيماراني كه تحرك خاصي ندارند، كمك مي كند تا يا درگير زخم بستر نشوند، و يا اگر دچار اين بيماري شدند، روند درمان را سريع تر كنند، تا بيمار را از عذاب كشيدن راحت كنند. لوله هاي هوايي كه در تشك وجود دارد، كمك مي كند، تا به صورت متناوب هوا را در سطح دشك به جريان در آورند، و با ايجاد تغيير سطح در بخش هاي مختلف تشك، كمك مي كند، تا هوا در زير بدن بيماري كه در حالت ثابت قرار دارد، و حركتي نمي كند، جريان پيدا كند. آن دسته از بيماراني كه قادر به جا به جايي نيستند، ممكن است، در قسمت هايي از بدن سبب بروز زخم بستر شود، و اين گردش هوا و تغيير سطح زير بدن بيمار به خاطر جا به جايي هوا كمك مي كند، تا بيمار در وضعيت بهتري قرار بگيرد.

ارتباط با ما: 02634471270

قيمت تشك مواج

چه افرادي مي توانند از تشك مواج استفاده كنند؟

  • كساني كه دچار آسيب هاي نخاعي شده اند.
  • بيماران مبتلا به فلج مغزي
  • افراد مبتلا به آسيب هاي مغزي
  • بيماران مبتلا به پاركينسون
  • بيماران مبتلا به آلزايمر
  • بيماران زخم بستر

مركز پزشكي سلامت نوين توانسته است، با اجاره ي تجهيزات و اعزام نيروهاي متخصص و كاربلد در زمينه هاي مختلف، براي رسيدگي و بررسي اوضاع بيمار و سالمند خدمتي نوين را به شما ارائه داده است. شما به راحتي مي توانيد جهت ارتباط با ما با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد، و از خدمات درماني اين مجموعه اعم از ويزيت پزشك در منزل، پرستار سالمند، تهيه ي نوار قلب در منزل، سرم تراپي در منزل، فيزيوتراپي در منزل، تزريقات در منزل و… استفاده كنيد. اين خدمات تنها بخش كوچكي از خدمات ما براي شما مي باشد.

همچنين شما مي توانيد با اجاره تجهيزات نگهداري از بيمار مانند اجاره كپسول اكسيژن در تهران و كرج، اجاره ويلچر، اجاره دستگاه اكسيژن ساز، اجاره باي پپ و سي پپ و اجاره تشك مواج آسايش و آرامش را به بيماران خود هديه دهيد. 

بيماري كه دچار زخم بستري مي شود، احتياج به جا به جا شدن و درمان هاي ديگري نيز دارد، ولي نمي توان قدرت تشك مواج را در پيشگيري و درمان زخم بستر ناديده گرفت.

اجاره تشك مواج در تهران و كرج

تشك مواج براي آن دسته از بيماراني مناسب است، كه مدتي طولاني تا زمان بهبود بايد استراحت كنند. بعضي اوقات ممكن است، بيمار به مدت طولاني دوران درمان خود را در بستر بيماري به صورت كم تحرك سپري كند. بعضي اوقات هم بيمار به خاطر وجود عارضه هايي بي حركت در بستر قرار مي گيرد. در اين زمان ممكن است، خطرات زيادي به خاطر عدم دقت در اين امر به وجود آيد.

يك انسان در حالت طبيعي در زمان خواب به صورت نيمه ارادي و غيرارادي وضعيت بدني خود را تغيير مي دهد. در اين زمان است، كه بخش هاي مختلفي از بدن كه تحت فشار قرار داشته اند، وضعيت خود را تغيير مي دهند، و از عواقب فشار دائمي درامان مي مانند. اين فشار مي تواند به پشت سر، پاشنه پا، لگن، لاله گوش و قوزك ها وارد شود. افرادي كه بيمار مي باشند، عمل تغيير وضعيت در آن ها به درستي انجام نمي شود، يا اصلاً انجام مي شود. در نتيجه جريان خون در منطقه اي كه تحت فشار مي باشد، مختل شده و احتمال دارد، كه قسمتي از پوست بميرد، و زمينه‌ ساز ايجاد زخم بستر شود. ممكن است، همراهان و خانواده بيمار نتوانند به صورت دائم در كنار بيمار باشند، و او را جا به جا كنند. شايد هم جابجايي براي فرد بيمار ناخوشايند باشد.
زخم بستر زخمي مي باشد، كه به خاطر فشار طولاني در پوست به وجود مي آيد. اين زخم بيشتر بر روي پوست بخش هاي استخواني مانند يك پا، پاشنه پا، ستون فقرات، تيغه شانه، مفصل ران و باسن خود را نشان مي دهند. در بعضي از مواقع كه افراد براي مدت زمان طولاني به سمت پهلو مي خوابند، در بعضي نواحي مشاهده شود. افرادي كه به مدت طولاني به سمت جانبي مي خوابند، در نواحي لاله گوش، پوست قوزك خارجي، برجستگي كنار لگن، برجستگي روي منطقه كناري زانو و نواحي كناري سر دچار زخم بستر مي شوند. افرادي كه به مدت طولاني مدت بر روي شكم خود مي خوابند، هم ممكن است، باعث ايجاد زخم بستر در نواحي آرنج، انگشتان، قفسه سينه و زانو شود.

تشك مواج سلولي

جلوگيري از زخم بستر با تشك مواج

جهت جلوگيري از ايجاد زخم بستر روش هاي زيادي وجود دارد. از مهم ترين راهكارها براي جلوگيري از ايجاد زخم بستر مي توان به تشك هاي مواج اشاره كرد. از ديگر روش هاي جلوگيري براي ايحاد زخم بستر مي توان به روش هاي زير اشاره كنيد.

  • استفاده از تشك مواج
  • ماساژ دادن بخش هاي تحت فشار قرار گرفته با روغني مانند روغن زيتون
  • شست و شوي نقاط مورد نظر با آب ولرم و صابون
  • بررسي مناطق احتمالي بروز زخم بستر و تميز نمودن آن ها به صورت مرتب
  • جا به جايي و تغيير وضعيت بيمار هر دو ساعت يكبار
  • اگر بيمار مصرف كننده دخانيات مي باشد، حتماً او را به ترك آن تشويق كنيد. 
  • تغذيه مناسب (مصرف پروتئين، ويتامين، كالري، آب، مواد معدني و…)
  • عوض كردن روزانه ملافه فرد بيمار
  • جلوگيري از مرطوب بودن ملافه زير بيمار
  • استفاده از ملافه هاي نخي يا پنبه اي و دوري از روكش هاي پلاستيكي و تماس مستقيم آن با بدن

انواع تشك مواج

  • تشك مواج سلولي

تشك مواج سلولي توانايي تحمل وزني حدوداً 150 كيلوگرم را دارد. در اين تشك تعدادي لوله هاي منعطف كه به صورت منظم در كنار يك ديگر قرار گرفته اند. هزينه ي اجاره و يا خريد اين تشك نسبت به نوع تخم مرغي اين تخت ها بيشتر است. شكل ظاهري اين تشك بيشتر شبيه تعدادي لوله هستند، كه در كنار هم قرار گرفته اند. اين تشك براي زخم هاي بستر درجه سه و چهار توصيه مي شود. براي اجاره يا خريد تشك مواج سلولي با ما تماس بگيريد.

  • تشك مواج تخم مرغي 

تشك لانه زنبوري توانايي تحمل وزني حدوداً حدودا 120 كيلوگرم را دارد. اين تشك در مقايسه با تشك مواج سلولي وزن كمتري را مي تواند تحمل كند. هزينه ي خريد و يا اجاره ي اين نوع تشك نسبت به تشك مواج سلولي كمتر است. بعضي از اين تشك ها داراي سوراخ هاي ريزي مي باشند، كه مي تواند از تعريق بدن جلوگيري كنند.

  • تشك مواج سنسوري

تشك هاي مواج سنسوري ممكن است، از نظر جنس  با كيفت هاي متفاوتي توليد شوند. ممكن است، از نظر ظاهري مانند ديگر تشك ها باشند، با اين تفاوت كه داراي سنسور هايي هستند.

  • تشك مواج بيمارستاني يا ليزري يا فوق تخصصي

وجود جريان هواي نامحسوس در روي تشك از ويژگي هاي اين تشك مي باشد، كه مي تواند از تعريق جلوگيري كند. بر روي اين تشك منافذي وجود دارد، كه مقداري از هواي داخل سلول ها را به بيرون هدايت مي كند.

ويژگي ها يك تشك مواج خوب 

  • داشتن حالتي انعطاف پذير 
  • رطوبت پذيري
  • ايجاد كردن گرما و حرارت
  • ضدحريق 
  • قابليت تغيير اندازه داشته باشد.
  • ضد عرق 
  • جاي گيري به روشي درست 
  • امكان نظافت و شستشو داشته باشد.
  • مقدار نرمي و سختي و آن متعادل باشد.
  • وزن مناسب و منطقي داشته باشد.

اجاره تشك مواج در كرج و تهران

آموزش نصب و كار با تشك مواج سلولي

شما بعد از اجاره تشك مواج سلولي مي توانيد از همكاران ما براي نصب آن راهنمايي بگيريد، ولي به طور كلي روش نصب تشك مواج سلولي به روش زير مي باشد.

  • اول سطحي كه قرار است، تشك را بر روي آن قرار دهيد، را به خوبي تميز كنيد.
  • بعد از باز كردن دشك، در يكي از طرفين آن، در قسمت زيرين دو شلنگ مي بينيد، حتماً سر شلنگ ها را به رابط شلنگي كه همراه دشك مواج است، وصل كنيد.
  • رابط شلنگ ها را به قسمت كناري پمپ بادي كه همراه تشك مواج است، وصل كنيد.
  • پمپ باد داراي يك دكمه روشن و خاموش و همچنين يك دكمه تنظيم فشار هوا مي باشد.
  • پمپ باد را روشن كنيد.
  • درجه پيچ تنظيم فشار هواي داخل دشك را بر روي حد اكثر قرار دهيد، و صبر كنيد، تا كليه سلول ها باد شوند.
  • بعد از اين كه سطح سلول هاي دشك مواج، حالتي سفت و انعطاف پذير پيدا كرد، درجه پيچ آن را در وسط قرار دهيد.

حتماً بعد از تنظيم اوليه ي درجه فشار هوا بايد در حالت متوسط باقي بماند.

اجاره انواع تشك مواج

مجموعه ي ما اين امكان را براي شما عزيزان فراهم كرده است، كه با اجاره تشك هاي مواج شما را در زمينه نگهداري بهتر از بيماران عزيز خود كمك رساني كنيم. با استفاده از تشك هاي مواج، بيماران شما در زمان بيماري و عدم تحرك، شرايط بهتري را مي گذارنند. با كمك تشك مواج بيمار شما ديگر دچار زخم بستر و مشكلات و عواقب جديدي كه ممكن است، به خاطر بيماري را تجربه كند، نخواهد شد. هزينه اجاره تشك مواج در تهران و كرج توسط تيم ما بسيار مناسب مي باشد. كارشناسان ما براي پاسخگويي به سوالات شما در اين زمينه صبورانه در كنار شما خواهند بود.

راهنماي استفاده از تشك مواج

بعد از اجاره تشك مواج و در زمان تحويل آن روش استفاده و نگهداري مناسب از تشك مواج توسط همكاران مجموعه ي ما به شما آموزش داده خواهد شد. 

جهت آشنايي بيشتر شما با نحوه ي نگهداري از تشك مواج به نكات زير حتماً توجه كنيد.

  • در نظر گرفتن وزن بيمار را در اجاره تشك مواج 
    حتماً بايد نوع دشك مواج متناسب با وزن بيمار باشد، چون اگر تشك مواج قادر به تحمل وزن بيمار نباشد، خيلي سريع شما را دچار مشكل مي كند.
  • خاموش كردن پمپ باد تشك را فراموش نكنيد!
    زماني كه بيمار يا سالمند شما از تشك مواج استفاده نمي كند، حتماً پمپ باد تشك را خاموش كنيد.
  • كمپرس دشك مواج بايد به طور 24 ساعته روشن باشد.
  • 48 ساعت يك بار، براي يك ساعت تشك مواج را به طور كامل خاموش كنيد.

ممكن است، براي برخي از افراد سوال بيايد، كه آيا بعد از اجاره تشك مواج سلولي و يا تخم مرغي مي توانند آن را در منزل به راحتي استفاده كنند؟

براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم، كه شما بعد از اجاره تشك مواج مي توانيد آن را به راحتي بر روي تخت بيمارستاني، تخت خواب معمولي و حتي روي زمين مورد استفاده قرار دهيد.

قيمت اجاره انواع تشك هاي مواج

نكات مهم هنگام اجاره تشك مواج

براي انتخاب محصول جهت اجاره تشك مواج بايد به نكات زير توجه كنيد.

  • وزن بيمار
  • مدت بستري
  • سطح زخم بستر، گستردگي، و يا درجه بندي زخم.
  • اگر مدت زمان بستري بودن بيمار طولاني باشد، بايد از تشك هاي سلولي استفاده كند، و در غير اين صورت تشك هاي تخم مرغي مناسب هستند.
  • اگر بيمار داراي زخم بستر باشد، بهتر است از تشك سلولي استفاده شود.
  • اگر فكر مي كنيد، كه قيمت تشك مواج گران است، مي توانيد ان را اجاره كنيد.

برچسب: قيمت اجاره تشك مواج كرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۸:۴۵ توسط:geekgirl موضوع:

اجاره كپسول اكسيژن ساز شبانه روزي

با توجه به اين كه اكسيژن يكي از گازهاي مهم در تنفس افراد مي باشد، كه براي ادامه ي زندگي به آن نياز دارند. بعضي از افراد به خاطر ابتلا به اختلالات تنفسي قادر نيستند، اكسيژن مورد نياز خودشان را دريافت كنند، همين موضوع باعث مي شود، تا به اكسيژن اضافي يا اكسيژن درماني نياز داشته باشند. اكسيژن درماني در اين بيماران سبب افزايش سطح انرژي و كيفيت خواب آن ها مي شود. زماني كه بيمار شما بعد از ويزيت پزشك در منزل براي بهبود عملكرد خود در تنفس نياز به اكسيژن داشت، شما مي ‌توانيد اكسيژن را از راه كپسول‌ هاي مخصوص حمل، اكسيژن فشرده را در اختيار بيمار قرار دهيد.

اجاره كپسول اكسيژن در تهران شبانه روزي

ارتباط با ما: 02634471270

كپسول اكسيژن دستگاهي جهت تأمين اكسيژن مورد نياز افرادي مي باشد، كه دچار كمبود اكسيژن هستند. افرادي كه اين مشكل برايشان به وجود مي آيد، مبتلا به بيماري مختلفي از قبيل بيماري هاي قلبي ريوي، تنفسي مسموميت با گاز مي باشند. بعضي اوقات بيمار براساس تجويز پزشك ممكن است، به صورت دائمي از گاز اكسيژن استفاده كند، و يا به خاطر داشتن مشكلات قلبي عروقي در صورت آلودگي هوا بايد در بيرون از منزل گاز اكسيژن خالص تنفس كند. به همين خاطر خريد كپسول اكسيژن براي راحت بودن تنفس بيماران تنفسي طراحي شده است. اين دستگاه ها در حجم هاي مختلف 2.5 ليتري، 5 ليتري و 10 ليتري موجود مي باشند، و هر كدام كاربرد مخصوص خود را دارند. پس زماني كه بيمار بايد به صورت دائمي از گاز اكسيژن استفاده كند، يا كوهنورداني كه در ارتفاع بايد اكسيژن خالص استنشاق كنند، خريد كپسول اكسيژن همراه 2 ليتري در بيرون از منزل بسيار كاربردي مي باشد، و فرد مي تواند به راحتي آن را همراه خود داشته و از آن استفاده كند. اين مدل داراي يك كيف مخصوص حمل مي باشد، به همين خاطر جا به جا كردن اين دستگاه را راحت تر كرده است. سيلندرهاي 5 ليتري وظيفه ي نگهداري گاز اكسيژن براي احياي بيماران تنفسي، در خانه ها و مكان هاي عمومي را دارند. هم چنين با توجه به اين كه اين دستگاه سبك مي باشد، و قابليت جا به جا كردن دارد، گزينه ي مناسب براي استفاده در ورزش هايي مانند كوه نوردي و غواصي مي باشد.

كپسول هاي 10 ليتري جهت اكسيژن رساني به بيماراني كه به خاطر دلايل مختلف دچار كمبود اكسيژن شده اند، و لازم است، كه اكسيژن موجود در هواي استنشاقي آن ها بيشتر از هواي معمولي باشد، مورد استفاده قرار مي گيرد.

قيمت اجاره كپسول اكسيژن شبانه روزي

انواع كپسول اكسيژن

  • كپسول اكسيژن فلزي

كپسول اكسيژن فلزي به عنوان در دسترس‌ ترين نوع كپسول‌‌ مي باشد. بدنه ي اين دستگاه از جنس فولاد مي باشد. اما با توجه به وزن بالايي كه در مقايسه با كپسول‌ اكسيژن آلومينيومي دارند، قيمت آن كمتر مي باشد، همين موضوع باعث محبوبيت بيش ازحد اين دستگاه شده است.

  • كپسول اكسيژن آلومينيومي

اين كپسول ها از نظر شكل ظاهري نسبت با كپسول هاي فلزي شيك تر و بهتر مي باشند. وزن اين دستگاه سبك مي باشد، و نسبت به كپسول هاي فلزي خورندگي كمتري دارند، و سازگاري بيشتري با محيط دارند.

اجاره كپسول اكسيژن در كرج و تهران

در صورتي كه شما توانايي خريد كپسول اكسيژن را به صورت دائمي نداريد، مركز پزشكي سلامت نوين اين امكان را براي شما فراهم كرده است، كه در هر نقطه اي از شهر كرج و يا تهران هستيد، بتوانيد اين دستگاه را اجاره كنيد، در منازل و يا حتي در مسافرت ها، ورزش هايي مانند كوهنوردي و... از اين دستگاه استفاده كنيد.

مركز پزشكي سلامت نوين توانسته است، با اجاره ي تجهيزات خدمتي نوين را به شما ارائه دهد. شما به راحتي مي توانيد جهت ارتباط با ما با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد، و از خدمات درماني اين مجموعه اعم از ويزيت پزشك در منزل، پرستار سالمند، تهيه ي نوار قلب در منزل، سرم تراپي در منزل، فيزيوتراپي در منزل، تزريقات در منزل و… استفاده كنيد. اين خدمات تنها بخش كوچكي از خدمات ما براي شما مي باشد.

همچنين شما مي توانيد با اجاره تجهيزات نگهداري از بيمار مانند اجاره دستگاه اكسيژن ساز در تهران و كرج، اجاره ويلچر، اجاره تخت برقي بيمارستاني و اجاره تشك مواج آسايش و آرامش را به بيماران خود هديه دهيد. 

اجاره كپسول اكسيژن در تهران شبانه روزي

افرادي كه در منزل احتياج به مراقبت دارند، و به صورت موقت قصد استفاده از دستگاه اكسيژن دارند. اين مركز اجاره كپسول اكسيژن به صورت شبانه روزي را براي شما آماده كرده است، تا بدون اين كه هزينه هاي اضافي براي شما در پي داشته باشد، پس از استفاده از اين دستگاه آن را برگردانيد.

اجاره كپسول اكسيژن در شرق تهران

انواع كپسول هاي اكسيژن (برحسب ليتراژ)

  • كپسول 40 ليتري

كپسول هاي 40 ليتري با توجه به وزن و ارتفاع زيادي كه دارند، براي استفاده در مراكز درماني و يا مكان هاي داراي اكسيژن سانترال مورد استفاده قرار مي گيرند. اين دستگاه گزينه ي مناسبي براي استفاده در منزل نمي باشد.

  • كپسول 20 ليتري

از اين دستگاه بيشتر در داخل آمبولانس ها و مراكز درماني براي منتقل كردن طولاني مدت بيمار استفاده مي شود. وزن اين كپسول حدود 18 الي 20 كيلوگرم مي باشد.

  • كپسول 10 ليتري

كپسول هاي 10 ليتري گزينه ي مناسبي براي استفاده در خانه ها و محيط هاي درماني مانند كلينيك ها در كنار بيمار مي باشد. با توجه به اين كه وزن اي دستگاه حدوداً بين 8 تا 10 كيلو و ارتفاع كپسول حدوداً 1 متر مي باشد، در منازل به راحتي مورد استفاده قرار گرفته و شما مي توانيد به راحتي آن ها را جا به جا كنيد. با توجه به ميزان اكسيژن داخل كپسول اگر مانومتر را در حالت 4-5 ليتر در دقيقه تنظيم گردد، حدود 1.5 الي 2 ساعت قابليت رساندن اكسيژن به بيمار را دارد. ولي اگر درجه ي مامونتر را روي 1-2 ليتر در دقيقه تنظيم كنيد، حدود 8 الي 10 ساعت اكسيژن به بيمار خواهد رسيد.

  • كپسول 5 ليتري

اين نوع از كپسول ها گزينه ي مناسبي براي حمل داخل اتومبيل شخصي مي باشد. اين كپسول حداكثر 3 تا 4 ساعت قابليت رساندن اكسيژن را دارد، به همين خاطر به شما توصيه مي كنيم، براي مسافت هاي طولاني از آن استفاده نكنيد.

  • كپسول 2.5 ليتري

براي حمل نوزاد در داخل آمبولانس يا كوه پيمايي و رفتن به ارتفاعات بالا مورد استفاده قرار مي گيرد. هم چنين استفاده از اين دستگاه پزشك يار و پرستار در موارد اورژانسي مختلف مانند زلزله و بلاياي طبيعي و انواع حوادث توصيه مي شود.

  • مانومتر

مانومترمي تواند فشار در حدود 100 اتمسفر داخل كپسول پايين بياورد، و فشار را به 1 اتمسفر برساند، تا قابل تنفس براي افراد باشد. مانومتر بايد داراي محفظه ي آب براي مرطوب كردن اكسيژن با آب باشد، تا ريه ي بيماران خشك نشود. هم چنين بايد داراي نشانگر ميزان گاز ورودي و خروجي باشد، و اجازه ي تنظيم گاز خروجي به بيماررا بدهد. مانومتر بايد داراي استحكام لازم براي استفاده طولاني مدت و سهولت باز و بسته شدن به كپسول اكسيژن را داشته باشد.

كاربرد هاي اكسيژن درماني

استفاده از اكسيژن درماني به آن دسته از افرادي كه نمي توانند اكسيژن مورد نياز بدن خود را جذب كنند، بسيار مناسب مي باشد. شرايطي كه سبب اختلال در جذب اكسيژن در ريه ها مي شوند، اغلب از بيماري هاي ريوي ناشي مي شوند.

  • آسم
  • بيماري ريه
  • آسيب ديدگي دستگاه تنفسي
  • بيماري انسداد مزمن ريوي 
  • مبتلايان ويروس كرونا 

چرا بايد از كپسول اكسيژن استفاده كرد؟

با توجه به اين كه بعضي از بيماري ها و مشكلات دائم و موقت تنفسي، استفاده از كپسول اكسيژن براي بسياري از افراد لازم و ضروري مي باشد. هوايي كه ما در آن تنفس مي كنيم، داراي 78% گاز نيتروژن و 21% اكسيژن مي باشد. هنگام دم هوا وارد ريه ها مي شود، و اكسيژن آن جذب مي‌ شود، و وارد خون مي شود. افرادي كه نمي توانند هنگام تنفس نمي توانند اكسيژن را به مقدار كافي از هوا دريافت كنند، اين مسئله باعث مي شود، تا دچار تنگي نفس، بي خوابي، سرفه و… شوند. در صورتي كه چنين شرايطي به وجود آمد، پزشكان در بيشتر موارد درمان با اكسيژن را پيشنهاد مي كند. در بعضي از موارد هم ممكن است، شرايط حادتري به وجود بيايد، كه بعضي از افراد بدون دستگاه نمي توانند نفس بكشند. جهت بهبود حال اين افراد بهتر است، كه مدتي از كپسول اكسيژن و اكسيژن ساز استفاده كنند. 

اجاره كپسول اكسيژن در شرق تهران

قطعات كپسول اكسيژن

  • مخزن كپسول اكسيژن

به صورت انباره‌ اي استوانه‌ اي و دربردارنده اكسيژن

  • فشارسنج

نشان دهنده ي فشار گاز درون كپسول

  • شير تنظيم كننده خودكار

شير تنظيم كننده مي تواند فشار گاز درون كپسول را پيش از رسيدن به فشارسنج كاهش دهد.

  • جريان‌ سنج

مقدار و ميزان اكسيژن مصرف شده را براساس ليتر در دقيقه نشان مي دهد.

  • پيچ كنترل

پيچ كنترل تنظيم كننده ي ميزان اكسيژن با توجه به جريان سنج

  • شيشه آب مقطر

نم‌ دار كننده ي اكسيژن

نكاتي مهم هنگام اجاره كپسول اكسيژن در منزل 

توجه داشته باشيد، كه حتماً لوله ي بيني و ماسك را بايد دو بار در هفته با آب و صابون شسته و خشك كنيد. زماني كه بيماران در حال دريافت اكسيژن مي باشند، در ناحيه ي دهان و بيني خود احساس خشكي خواهد كرد. به همين خاطر به شما توصيه مي كنيم، تا چند بار در روز دهان و بيني بيمار را با آب شست و شو دهيد.

زماني كه لوله ي كانولا پشت گوش بيمار قرار دارد، مراقب باشيد، كه زير آن قرمز نشود، و چندين بار در روز آن‌ را از نظر قرمزي و زخم بررسي كنيد. در صورت قرمز شدن زير لوله كانولا جاي آن را تغيير دهيد. ميزان اكسيژن و نحوه كار با كپسول اكسيژن را از پزشك و يا پرستار سؤال كنيد. اگر عقربه وسيله مدرج تنظيم كننده فشار اكسيژن را باز كرديد، و عقربه زير 5 ليتر را نشان داد، يعني ميزان اكسيژن موجود در كپسول كافي نمي ‌باشد، بايد مجدداً كپسول اكسيژن پر شود، و اگر عقربه زير 5 ليتر را نشان دهد، بايد به سرعت آن را عوض كنيد.

علائم هشدار دهنده كمبود اكسيژن

  • در صورتي كه حس كرديد، بيمار حالت عصبي دارد.
  • بيمار به سختي نفس مي كشد.
  • زماني كه لب‌ ها و زير ناخن‌ هاي بيمار به رنگ آبي در آمد.

شرايط نگهداري از كپسول اكسيژن در خانه

  • تمام سعي خود را كنيد، كه كپسول هاي اكسيژن در منزل بر روي زمين سقوط نكرده، و يا ضربه اي به آن وارد نشود.
  • به هيچ عنوان در اطراف و نزديكي كپسول اكسيژن موادي مانند الكل، انواع اسپري، بنزين، گازوئيل، روغن، تينر و... را قرار ندهيد.
  • به هيچ عنوان در اطراف كپسول اكسيژن از وسايلي مانند فندك، سيگار و ريش تراش استفاده نكنيد.
  • حتماً هر چند روز يك بار به طور متناوب دستگاه را ضدعفوني و جرم گيري ظرف آب مقطر را انجام دهيد.
  • به هيچ عنوان دستگاه را با دست هاي روغني و چرب كپسول لمس و يا جا به جا نكنيد.
  • حتماً به دماي اتاقي كه قرار است، دستگاه در آن جا قرار بگيرد، توجه داشته باشيد. به هيچ عنوان دماي اتاق نبايد بالا باشد. و نكته ي مهم ديگيري كه بايد به آن توجه كنيد، اين است، از نزديك كردن كپسول اكسيژن به منابع حرارتي مانند اجاق، بخاري و... جلوگيري كنيد.

قيمت كپسول اكسيژن

قيمت كپسول هاي اكسيژن با توجه به حجم دستگاهي كه شما از آن استفاده مي كنيد، متغير مي باشد. معمولاً قيمت اين نوع كپسول ها از 2 ميليون شروع مي شوند، و نوع آلومينيومي اين دستگاه گران تر است. شما مي توانيد با اجاره ي اين دستگاه هزينه قيمت كمتري را پرداخت كنيد.


برچسب: اجاره كپسول اكسيژن ساز در كرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۲۵ توسط:geekgirl موضوع:

اجاره دستگاه اكسيژن ساز خانگي 5 و 10 ليتري

اكسيژن سازها يكي از تجهيزات پزشكي هستند، كه اكسيژن موجود در هواي محيط را متمركز مي كنند، تا از اين طريق بتوانند گاز اكسيژن غني شده ي لازم را براي بيماران تأمين كنند. براي استفاده از حداكثر اكسيژن تراپي بهتر است، از لوازم جانبي اكسيژن ساز همانند فيلتر، مرطوب ساز، لوله ي اكسيژن و... استفاده كرد.

مركز خدمات درماني سلامت نوين براي آن دسته از بيماراني كه توانايي خريد اين دستگاه را به طور دائم ندارند، اجاره دستگاه اكسيژن ساز را به آن ها توصيه مي كند. امروزه اكسيژن تراپي به كمك انواع متعدد اكسيژن ساز ها بسيار راحت و بدون دردسر شده است. افرادي كه به خاطر بيماري هاي مختلفي اعم از آمفيزم، بيماري مزمن انسداد ريه (COPD) و يا ديگر بيماري هاي تنفسي رنج مي برند، يكي از تجهيزات ضروري پزشكي است. هم چنين بيماران حاد ريوي، پونومي، آسمي، قلبي و حتي افراد سالم نيز براي رفع خستگي روزانه مي توانند از اين دستگاه استفاده كنند. دستگاه اكسيژن ساز براي بيماراني كه در منزل احتياج به اكسيژن به صورت نامحدود دارند، بسيار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود.

اجاره دستگاه اكسيژن ساز در كرج

ارتباط با ما: 02634471270

مركز پزشكي سلامت نوين توانسته است، با اجاره ي تجهيزات و اعزام نيروهاي متخصص و كاربلد در زمينه هاي مختلف، براي رسيدگي و بررسي اوضاع بيمار و سالمند خدمتي نوين را به شما ارائه داده است. شما به راحتي مي توانيد جهت ارتباط با ما با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد، و از خدمات درماني اين مجموعه اعم از ويزيت پزشك در منزل، پرستار سالمند، تهيه ي نوار قلب در منزل، سرم تراپي در منزل، فيزيوتراپي در منزل، تزريقات در منزل و… استفاده كنيد. اين خدمات تنها بخش كوچكي از خدمات ما براي شما مي باشد.

همچنين شما مي توانيد با اجاره تجهيزات نگهداري از بيمار مانند اجاره كپسول اكسيژن در تهران و كرج، اجاره ويلچر، اجاره باي پپ و سي پپ و اجاره تشك مواج آسايش و آرامش را به بيماران خود هديه دهيد. 

دستگاه اكسيژن ساز چيست؟

دستگاه اكسيژن ساز دستگاهي مناسب براي آن دسته از بيماراني كه از مشكلات حاد تنفسي رنج مي برند. زماني كه بيماري دچار مشكلات تنفسي باشد، ميزان اكسيژن سطح خونش كاهش پيدا مي كند، و با تنگي نفس همراه خواهد شد. اكسيژن ساز ها با گرفتن هواي محيط و ذخيره كردن اين هوا در داخل محفظه هاي مخصوص باعث خواهند شد، كه بيمار با هر تنفس اكسيژن بيشتري را دريافت كند. براي اين كه بتوانيد ميزان سطح اكسيژن خون را بررسي كنيد، مي توانيد از دستگاه پالس اكسيمتر استفاده كنيد. اين دستگاه ها در مدل هاي مختلف طراحي مي شوند، براي آن دسته از افرادي كه درگير بيماري هاي مزمن ريوي (COPD)، و يا ريه ي آن ها با درصد زيادي توسط ويروس كرونا درگير شده، بيماران با مشكلات قلبي و بيماران آسمي مناسب مي باشد. استفاده از دستگاه اكسيژن ساز براي افرادي كه دچار بيماري نيستند، به هيچ عنوان پيشنهاد نمي شود. اجاره دستگاه اكسيژن براي كرونا، اميكرون، افراد مبتلا به آسم و بيماري هاي ريوي مناسب مي باشد.

اجزا و قطعات اكسيژن ساز

  • فيلترهاي ورودي و خروجي

وظيفه ي اصلي اين قطعات اين است، كه قبل از ورود هوا به دستگاه همه ي گرد و غبارها را بگيريد. اين قطعه را حتماً بايد هفته اي دو بار تميز كنيد، و در صورت نياز تعويض شود.

  • نازل اكسيژن

نازل اكسيژن يك لوله بسيار باريك مي باشد، كه اكسيژن فشرده شده وارد آن مي شود، و بعد به يك دو شاخه تبديل شده، و وارد دهان و بيني فرد مي شود.

  • سيلندرهاي زئولوئيت

سيلندرهاي زئولوئيت وظيفه ي توليد اكسيژن خالص را برعده دارد. در واقع نيتروژن و آرگون را جذب مي كند، و اكسيژن خالص را برمي گرداند.

اجاره دستگاه اكسيژن ساز

مكانيزم كاري دستگاه هاي اكسيژن ساز 

از دستگاه اكسيژن ساز جهت درمان اكسيژن تراپي و درمان بيماري هاي مزمن و حاد تنفسي استفاده مي شود. اين دستگاه اكسيژن هوا را متراكم مي كند، و با فشار متناسب قابليت استفاده را براي بيمار فراهم مي كند. اين دستگاه منبع داخلي ندارد، و از طريق هواي اطراف به مصرف مي رسد. عملكرد اين دستگاه اين گونه است، كه به محض روشن شدن دستگاه از طريق پمپ هايي مخصوص هواي اطراف را جذب مي كند، و پس از عبور هوا در قسمتي كه كمپرسور وجود دارد، اكسيژن را از نيتروژن و آرگون تجزيه مي كند. اين كمپرسور داراي فشار 230 ميلي متر جيوه است، كه باعث مي شود، اكسيژن با درصد خلوص بالاي 90% وارد محفظه شود.

مزاياي اكسيژن ساز

  • قابل استفاده در مراكز درماني و منازل
  • نمايش خلوص سنج لحظه اي
  • تنظيم كردن جريان اكسيژن
  • جا به جايي آسان
  • خلوص تا 96%
  • تصفيه و تنظيم گردش خون در بيماران
  • جلوگيري از بالا رفتن فشار خون در بيماران
  • كاهش احتمال ابتلاي افراد به بيماري هاي قلبي و عروقي
  • انجام فعاليت مهم خون رساني به بافت هاي مختلف بدن و تنظيم سطح اكسيژن خون
  • پيشگيري از بروز علائم خطرناك بيماري هاي تنفسي (آسم)
  • كمك به فعاليت نرمال و طبيعي ريه هاي افراد سيگاري و بيمار
  • انجام فرايند عمل خون رساني به پوست افراد و پيشگيري از پيري زودرس در بيماران
  • تضمين سلامت سيستم عصبي مادر باردار و جنين
  • كمك به كاركرد مفيد و مناسب مغز و افزايش ميزان هوشياري در بيماران
  • جلوگيري از بروز استرس و اضطراب در بيماران
  • كمك به تنفس نرمال و طبيعي مجروحان شيميايي

با توجه به اين كه اكسيژن ماده اي مفيد و حياتي براي زنده ماندن مي باشد، و عملكرد بافت اندام هاي بدن و مغز است. اين ماده ضروري به صورت طبيعي و از راه تنفس وارد بدن و جريان خون انسان و تمام موجودات زنده مي شود.زماني كه مقدار دريافت اكسيژن هوا به كمتر از 10.0 كاهش پيدا كند، مغز دچار تورم مي شود. در اين حالت يك زنگ خطر جدي به حساب مي آيد، چون كه در صورت رسيدن سطح اكسيژن خون افراد به كمتر از 6.0 افراد در خطر مرگ حتمي قرار مي گيرند. به طور كلي فوايد دستگاه اكسيژن ساز از بروز آسيب هاي جدي ناشي از كمبود اكسيژن در بدن افراد جلوگيري مي كند. 
كمبود اكسيژن در بدن افراد مي تواند با ظهور علائمي مانند كبودي لب ها و صورت همراه است. با مشاهده چنين حالتي مي توان با اجاره دستگاه اكسيژن ساز و استفاده آن براي بيمار از تورم مغز و آسيب هاي جدي جلوگيري كرد. با اين كار مي توان كمبود اكسيژن بدن بيمار را به صورت كامل جبران و اكسيژن را به همه ي بافت ها منتقل كرد.

دستگاه اكسيژن ساز چگونه كار مي كند؟

اجاره دستگاه اكسيژن ساز شبانه روزي

  • هواي محيط ورودي دستگاه اول از فيلتر گرد و غبار و بعد از آن از فيلتر HEPA عبور مي كند، و وارد كمپرسور پيستون مي شود. كمپرسور هواي ورودي را فشرده كرده، و به ستون هاي زئوليت هدايت مي كند.
  • هواي ورودي به ستون هاي زئوليت به ترتيب توصيف شده توسط گرانول هاي زئوليت تجزيه مي شود.
  • سپس مولكول هاي كوچك گاز اكسيژن از منافذ عبور مي كند، و مولكول هاي بزرگ تر نيتروژن توسط گرانول ها جذب مي شوند.
  • گاز اكسيژن خالص شده به خروجي ستون هدايت شده، و گاز نيتروژن برگرداننده مي شود، و از طريق ورودي ستون تخليه مي شود.
  • كمپرسور اول هوا را به يك ستون تزريق مي كند، تا اكسيژن را تصفيه كند.
  • كمپرسور اين كار را انجام مي دهد، تا دانه هاي زئوليت در ستون با گاز نيتروژن اشباع شوند.
  • كمپرسور در اين مرحله به ستون ديگر مي رود، و باعث تزريق هوا به ستون بعدي مي شود.
  • در طي اين فاصله زماني كه كمپرسور هوا را به ستون دوم منتقل مي كند، نيتروژن ستون اول از قسمت ورودي ستون تخليه مي شود، تا ستون آماده دريافت دوباره هوا و تصفيه اكسيژن شود. اين چرخه در دستگاه ادامه پيدا مي كند.
  • گاز اكسيژن از محل خروجي ستون زئوليت خارج مي شود، و از طريق دريچه هاي يك طرفه به مخزن اكسيژن هدايت مي شود، كه گاز اكسيژن را در خود ذخيره مي كند.
  • در اين مخزن فشار اكسيژن از طريق تنظيم كننده هاي فشار تنظيم مي شود، و دوباره از يك فيلتر عبور مي كند. به سنسور خلوص اكسيژن و جريان سنج تنظيم جريان هدايت مي شود.
  • گاز اكسيژن بعد از تنظيم جريان به جريان سنج مي رسد.
  • كاربر به سمت خروجي دستگاه و شيشه مرطوب كننده هدايت مي شود، و بعد نازل اكسيژن توسط بيمار استنشاق مي شود.

انواع دستگاه اكسيژن ساز

  • اكسيژن ساز ثابت

اكسيژن ساز ثابت مجهز به 4 چرخ مي باشد، و شما مي توانيد به راحتي در هر جايي كه از آن استفاده مي كنيد، جا به جا كنيد. اين دستگاه به صورت مداوم و پالسي اكسيژن توليد مي كند، و معمولاً استفاده از اين دستگاه به افرادي كه سطح اكسيژن خيلي كمي دارند، توصيه مي شود. اين دستگاه پيشنهاد مي شود، چون كه بايد به صورت پيوسته به آن ها متصل باشد. اين دستگاه قابليت جا به جايي آسان را دارد، كه متناسب با جاي بيمار مي توانيد عوض كنيد. ابعاد اين دستگاه كوچك است، كه فضاي محدودي را اشغال مي كند. بنابراين براي استفاده در منزل بسيار مناسب است. در واقع بهترين نوع دستگاه براي استفاده در منزل نوع ثابت آن مي باشد.

  • اكسيژن ساز قابل حمل

اكسيژن ساز قابل حمل با توجه به اين كه وزن كمي دارد، مي توانيد آن را به بيرون از خانه هم ببريد، و با خود حمل كنيد. افرادي كه دچار بيمارهاي تنفسي هستند، دوست دارند، كه در طول روز به بيرون بروند، به همين خاطر اين دستگاه مي تواند به آن ها كمك زيادي كند، چون هم سبك مي باشد، و هم داراي يك باتري است، و با شارژ آن قابليت استفاده در بيرون را نيز داريد.

اين دستگاه داراي دو مدل شارژي و پالسي مي باسد، و تفاوت آن ها در ميزان انتقال اكسيژن مي باشد. ميزان عمر باتري در اكسيژن سازها با هم متفاوت مي باشد، و بايد در انتخاب باتري توجه ويژه اي داشته باشيد. در اين دستگاه مي توانيد ميزان اكسيژن را مطابق با نياز بيمار خود تغيير دهيد.

اكسيژن هاي پرتابل (قابل حمل) براي افرادي مناسب مي باشد، كه فعاليت بيرون از خانه دارند، و اين اكسيژن ساز دوشي به شما كمك مي كند، كه در هنگام سفر، خريد و ديگر كارهاي روزانه به راحتي از مزاياي اكسيژن ساز استفاده كنيد.

  • اكسيژن ساز خانگي

دستگاه اكسيژن ساز خانگي يكي از موارد پر مصرف مي باشند، كه در خانه مي توانيد از آن استفاده كنيد. شما بايد دستگاه را در جايي قرار دهيد، كه به پريز برق نزديك باشد، تا بتوانيد به راحتي از آن استفاده كنيد. ميزان اكسيژن توليد شده براي اين مدل دستگاه حدودا 3 تا 10 ليتر در دقيقه مي باشد، كه به ظرفيت هاي مختلف اين دستگاه بستگي دارد.

يكي از معايب اين دستگاه اين است، كه هنگام قطع شدن برق دستگاه از كار مي افتد، و باتري ندارند، و به خاطر اين كه به صورت مستقيم به برق شهري وصل مي شوند، بر عكس ديگر مدل ها اين دستگاه توانايي جا به جايي و حمل اين در اين مدل وجود ندارد.

پركاربردترين دستگاه هاي اكسيژن ساز

پركاربردترين دستگاه هاي اكسيژن ساز برحسب ليتراژ در انواع (5، 8 و 10 ليتر) در بازار موجود مي‌ باشند. ميزان ليتر دستگاه ها بر اساس ميزان اكسيژن خون بيمار مشخص خواهد شد. مثلاً اگر سطح اكسيژن خون بيمار 90% باشد، دستگاه اكسيژن ساز 5 ليتري مناسب خواهد بود، اما اگر سطح اكسيژن خون بيمار 80% باشد، دستگاه 5 ليتري مناسب اين بيمار نيست، و بايد از دستگاه 10 ليتر استفاده كند.

  • دستگاه اكسيژن ساز 5 ليتري

همه ي برندها اين حجم را دارند، و استفاده زا اين دستگاه به افرادي كه درگير بيماري هاي ريوي در سطح خفيف هستند، توصيه مي شود. شما مي توانيد با توجه به نيازتان به صورت شبانه روزي از آن استفاده كنيد، بدون اين كه مشكلي براي شما به وجود بيايد. اگر شما نياز به اين مدل داريد، همه ي برندها را براي شما آماده كرديم، كه رضايت مشتريان از آن ها زياد بوده، و مرتب شارژ شده اند. امكان كرايه اين دستگاه به صورت هفتگي و ماهانه وجود دارد.

  • دستگاه اكسيژن ساز 8 ليتري

اين دستگاه قابليت توليد 8 ليتر اكسيژن در دقيقه را دارد، و استفاده از اين دستگاه مناسب براي بيماراني مي باشد، كه مشكلات ريوي در سطح متوسط دارند. دستگاه هاي 8 ليتري رايج ترين انواع اكسيژن ساز هستند، و بيمار ميتواند به صورت شبانه روزي از آن استفاده كنيد.

  • دستگاه اكسيژن ساز 10 ليتري

استفاده از اكسيژن ساز 10 ليتري به افرادي توصيه مي شود، كه درگير بيمار هاي ريه شديد است، بيشتر دستگاه هاي 10 ليتري از برندهاي آمريكايي مي‌ باشد. زماني كه فرد در وضعيت حاد درگيري ريوي قرار دارد، مي تواند از اين محصول استفاده كنيد. آلارم هاي هشدار دهنده اين دستگاه ها دقت بالايي دارند.

  • دستگاه اكسيژن ساز مخصوص بيماران كرونايي

با توجه به درگير شدن ريه به خاطر ويروس كرونا استفاده از دستگاه هاي اكسيژن ساز به بيماران كرونايي توصيه مي شود. با توجه به ميزان درگيري ريوي و سطح اكسيژن خون انتخاب دستگاه براي بيماران كرونايي متفاوت مي‌ باشد.

مزايا و فوايد دستگاه اكسيژن ساز اجاره اي

  • تأمين اكسيژن مرطوب و خشك مورد نياز بدن 
  • قيمت اجاره ي دستگاه بسيار به صرفه تر از خريد اكسيژن ساز مي باشد.
  • شفاف سازي پوست و پيشگيري از پيري 
  • براي افراد سيگاري باعث ترميم ريه مي شود.
  • سبب افزايش عمر و همچنين بهبود حافظه
  • خون رساني به تمامي سلول ها و بافت هاي بدن 
  • باعث بهبود عملكرد مغز مي شود، و توانايي آن را افزايش مي دهد.
  • كاهش بيماري هاي قلبي و عروقي 
  • مي توانيد مطمئن باشيد، كه يك دستگاه توليد كننده اكسيژن بهداشتي داريد.
  • كاهش استرس بيمار جهت تأمين اكسيژن بدن

نكاتي مهم درباره ي دستگاه اكسيژن‌ ساز 

  • استفاده از دستگاه اكسيژن ساز براي ان دسته از بيماراني كه مشكلات ريوي دارند، ضروري است. گاهي يك بيمار براي ترخيص از بيمارستان به شرط استفاده از اين دستگاه مرخص مي شود.
  • زماني كه ميزان اكسيژن هوا كمتر از 6 برسد، زندگي فرد به خطر مي افتد. در صورتي كه اكسيژن هوا كم شود، مغز متورم مي شود، كه اين خود يك نوع عارضه خطرناك مي باشد.
  • اكسيژن يكي از عناصر حياتي مي باشد، كه مي تواند عملكرد بدن را تحت تاثير قرار دهد. زماني كه ميزان اكسيژن در بدن كاهش پيدا كند، اولين عضوي از بدن كه دچار مشكل مي شود، مغز است.
  • درصد خلوص اكسيژن خروجي دستگاه اكسيژن ساز بين 93 تا 96 درصد است.
  • با روشن گذاشتن دستگاه اكسيژن به خيال اين كه اتاق را مملو از اكسيژن مي كند، خود را گول نزنيد، چون كه دستگاه اكسيژن ساز گرچه روشن باشد، ولي هيچ اكسيژني به اتاق منتقل نخواهد كرد.
  • دستگاه اكسيژن خانگي يا ثابت با برق كار مي كنند، و با رفتن برق اين دستگاه از كار مي افتد.
  • تا زماني كه دستگاه روشن است، به هيچ عنوان به پهلو قرار داده نشود. همچنين در زمان روشن بودن دستگاه آن را حركت ندهيد، چون موتور دستگاه معلق است، و احتمال خرابي دارد.
  • يك دستگاه اكسيژن ساز خوب و استاندارد بايد داراي مواردي مختلفي از قبيل ليوان مرطوب كننده، فيلتر داخلي و خارجي دستگاه، سوند نازل اكسيژن و ماسك اكسيژن باشد.

شرايط حاد نياز به اكسيژن ساز

  • آسم

اين مشكل زماني به وجود مي آيد، كه مجاري تنفسي شما ملتهب شده، و شروع به توليد مخاط زيادي مي كند، كه تنفس را دشوار مي كند. در حالي كه تعدادي داروهايي وجود دارد، كه مي توانند آسم را درمان و كنترل كنند، يك كنسانتره اكسيژن مي تواند سطح بالايي از اكسيژن را به داخل خون بيمار پمپاژ كند. در حالي كه آن ها دچار حمله آسم شده اند، و باعث مي شود، تنفس را به بيمار برگرداند.

  • ذات الريه

ذات الريه عفوني مي باشد، كه در آن در هر دو كيسه هواي ريه ها التهاب ايجاد مي كند، و در بسياري از موارد آن ها را با مايع پر مي كنيد. اكسيژن درماني براي بسياري از بيماران ذات الريه تجويز شده است، و نتايج باليني خوبي نيز ديده اند.

  • سندرم پريشاني تنفسي (RDS)

سندرم پريشاني تنفسي نوعي اختلال تنفسي مي باشد، كه بيشتر در نوزاداني كه تازه متولد شده اند، ديده مي شود، مخصوصاً در كودكاني كه شش هفته يا بيشتر قبل از تاريخ زايمان متولد مي شوند. نوزادان تازه متولد شده از RDS به اندازه كافي سورفاكتانت را ندارند، و همين موضوع سبب ريزش ريه هاي آن ها مي شوند، و باعث مي شود، اين بيماري كه نتوانند نفس بكشند. اكسيژن درماني با استفاده از كنسانتره ها به كاهش اكسيژن در جريان خون و ريه نوزادان كمك مي كند، تا عوارض بعدي را كاهش دهد.

  • ديسپلازي برونكوپلومونار (BPD)

نوزاداني كه به خاطر RDS دچار رنج و عذاب هستند، نيز خطر بيشتري براي ابتلا به BPD دارند. اين يك بيماري شديد ريوي است، كه احيتاج به پشتيباني تنفسي طولاني مدت دارد. بنابراين بهتر است، كه از دستگاه اكسيژن ساز در منزل استفاده كنند.

بيماري هاي مزمن كه به اكسيژن درماني نياز دارند

  • بيماري انسدادي مزمن ريوي (COPD)

بيماري انسدادي مزمن ريوي حدود 16 ميليون نفر را تحت تأثير قرار مي دهد، ولي شما مي توانيد با اجاره و فروش اكسيژن ساز درمان موثر باشد. زماني كه به COPD مبتلا مي شويد، آسيب مزمن ريه داريد، كه جذب اكسيژن كافي براي ريه ها را دشوار مي كند. به همين خاطر شما مي توانيد در تنفس مشكل داشته باشيد.

  • فيبروز سيستيك

فيبروز سيستيك سبب آسيب دستگاه گوارش و ريه مي شود. اين يك بيماري نادر مي باشد، كه سلول هاي بدن را كه مسئول توليد مخاط، عرق و آب گوارشي مي باشند، را تحت تأثير قرار مي دهد. مايعات تغيير مي كنند، و در نتيجه محلول چسبنده و ضخيم تري ايجاد مي شود، كه مجاري، لوله ها و مجاري عبور افراد آلوده را وصل مي كند. نوعي اختلال خواب نيز وجود دارد، كه مي تواند جدي باشد، و سبب توقف تنفس فرد به طور پراكنده در طول خواب شود. معمولاً درمان اين بيماري فشار مثبت مداوم راه هوايي (CPAP)، كاهش وزن و ورزش بدني است، اگرچه ممكن است،بعضي از افراد مبتلا به اين نوع اختلال در خواب به اكسيژن درماني نياز داشته باشند.

اجاره دستگاه اكسيژن ساز 10 ليتري در كرج

اجاره دستگاه اكسيژن ساز در كرج و تهران

مركز پزشكي سلامت نوين براي كمك به شما عزيزان و برطرف شدن مشكلات تنفسي، دستگاه هاي اكسيژن ساز را به شما اجاره مي دهد، تا در مسير سلامت گام برداريد. شما مي توانيد جهت اطلاع از قيمت اجاره دستگاه اكسيژن ساز با كارشناسان ما در تماس باشيد.
در مناطق و شهرهاي مختلف كرج ما به شما خدمات اجاره دستگاه اكسيژن ساز را ارائه خواهيم داد. شما مي توانيد جهت اطلاع از قيمت اكسيژن ساز و تفاوت هزينه ها در نقاط مختلف از كارشناسان ما مشورت بگيريد. 

در تهران و شهر كرج و شهرستان هاي اطراف آن نيز امكان اجاره دستگاه اكسيژن ساز وجود دارد. شما به راحتي مي توانيد تقاضاي خود را ثبت كنيد، و از اين دستگاه ها به صورت كوتاه مدت و يا طولاني مدت جهت بهبودي بيماران خود استفاده كنيد. 

مشكلات ناشي از مصرف اكسيژن كم يا زياد بدن

مشكلات ناشي از سطح اكسيژن خون بالا

  • زماني كه از اكسيژن با غلظت هاي بالا بيش از 96% استفاده مي كنيد، اكسيژن به عنوان ماده اي سمي و تخريب كننده به مجاري تنفسي آسيب مي رساند.
  • اكسيژن سبب اكسيد شدن و يا به عبارتي سوزانده شدن و به تعبيير ساده باعث از بين رفتن و مرگ سلولي بافت هاي حساس مي شود.
  • صدماتي كه به سلول هاي پوششي مجاري تنفسي و ميكرو عروق و ديگر سلول هاي دفاعي وارد مي شود، مي‌ تواند تا مرحله از بين رفتن اين سلول ها پيش رود. زماني كه اين روند ادامه پيدا كند، مي‌ تواند سبب ايجاد سندروم حاد تنفسي شود.
  • در بيماران با بيماري مزمن ريوي بايد در زمان تجويز اكسيژن احتياط بيشتري انجام داد، چون ممكن است، به آپنه و يا قطع تنفس منجر شود.

مشكلات ناشي از سطح اكسيژن خون پايين

با توجه به اين كه ممكن است، اكسيژن بالاي خون به بدن آسيب برساند، سطح پايين آن هم ممكن است،باعث به وجود آمدن مشكلاتي شود. از اين مشكلات مي توان به گيجي، سردرد كبود شدن بدن در قسمت ها لب و يا ناخن و ديگر مشكلات اشاره كرد.

قيمت اجاره دستگاه اكسيژن ساز

قيمت اجاره اكسيژن ساز

قيمت اجاره اكسيژن ساز با توجه به نوع و مدل دستگاه، قابليت هاي آن، مدت زمان اجاره و... متغير مي باشد. 


برچسب: اجاره دستگاه اكسيژن ساز كرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۸:۱۰ توسط:geekgirl موضوع:

ويزيت پزشك عمومي در منزل كرج

هر چند وقت يك بار ممكن است، كه همه ي افراد جهت بررسي وضعيت سلامتي خود، سرماخوردگي فصلي، بيماري هاي حاد و يا مزمن و... نياز به معاينه ي پزشك داشته باشند. در بعضي از موارد ممكن است، به خاطر بيماري از لحاظ جسمي ضعيف مي شويم، و جا به جا شدن براي ما سخت است، و در اين صورت ترجيح دهيم، در منزل بمانيم، قطعاً در اين صورت مراجعه به پزشك كار سختي براي ما خواهد بود. به همين خاطر ترجيح مي دهيم، كه به جاي مراجعه به مطب پزشك ما را در منزل معاينه و ويزيت كند.

خدمات پزشكي سلامت نوين براي برطرف كردن نگراني هاي شما و ارائه خدمات درماني در منزل را با هزينه مناسب در مقايسه با بيمارستان ها و درمانگاه ها آغاز كرده است. پزشكان اين مجموعه متخصصان مجربي مي باشند، كه با به كارگيري از بهترين روش هاي درماني به بهبودي بيمار كمك مي كنند. بهترين بخش در مورد خدمات پزشك در منزل ما اين است، كه در فضاي آرام خانه خود در كنار ديگر افراد خانواده خواهيد بود. خدمات اين مركز به صورت 24 ساعته ارائه داده مي شود، و همه ي مناطق و شهرهاي كرج تحت پوشش اين مجموعه مي باشد.

ويزيت پزشك در منزل

ارتباط با ما: 02634471270

حضور يك پزشك عمومي در منزل مي‌تواند كمك‌هاي بسياري به ما بكند. امكان دارد كه ما دردي را تجربه كنيم اما به صورت دقيق ندانيم كه براي اين درد يا آسيب، بايد به كدام متخصص مراجعه كنيم. پزشك عمومي با بررسي‌هاي باليني مي‌تواند به اين سوال ما جواب دهد و به صورت دقيق، تخصصي كه براي درمان و بهبود به آن نياز داريم را به ما معرفي نمايد. 
همچنين يكي از فعاليت‌هاي مهم پزشك عمومي بررسي آزمايشات دوره‌اي و چكاپ كامل در منزل ( كه زيرمجموعه‌ي خدمت آزمايش در منزل سلامت نوين به شما مي‌ رود ) است. پزشك عمومي مي‌تواند با مشاهده‌ي آزمايشات ما و متناسب با آن، داروهايي تجويز كند يا به ما مراجعه به يك متخصص را توصيه نمايد. 
همچنين پزشك عمومي مي‌تواند به صورت دوره‌اي بر بالين بيمار حضور داشته باشد و شرح‌ حال‌ هاي مورد نظر را از او و خانواده‌اش دريفات كند تا بتواند با استفاده از اين داده‌ها، اقدامات لازم را انجام دهد ( پيشنهاد دارو، پيشنهاد چكاپ، معرفي به متخصص و... )

ويزيت متخصص عفوني در منزل

وظايف پزشك عمومي در منزل در يك نگاه: 

  • بررسي سلامتي عمومي بيمار 
  • بررسي نتايج آزمايش 
  • بررسي روند درمان 
  • بررسي دوز و نوع داروها 
  • ارائه مشاوره پزشك 
  • ارجاع بيمار به پزشك متخصص

مزاياي ويزيت پزشك در منزل

احتمالا ساده‌ترين خدمتي كه در عين حال بسيار كاربردي است، دريافت ويزيت پزشك در منزل است. روشي كه اجازه مي‌دهد، شما بدون حضور در ترافيك، چراغ قرمز و حتي منتظر ماندن در صف‌هاي طولاني مراكز درماني، پزشك را ملاقات كنيد، مشكلات خود را بيان كنيد و راهنمايي‌هاي او را دريافت كنيد. براي افرادي كه سنين بالاتري دارند، يا دچار ناتواني‌هاي حركتي و ذهني هستند، مادران بارداري كه بايد تحت مراقبت پزشكي باشند و افرادي كه در حال گذر از بيماري سختي هستند، ويزيت پزشك در منزل، علاوه بر آسودگي كه مي‌تواند داشته باشد، تا حد خوبي، هزينه‌هاي بستري در بيمارستان را هم كاهش مي‌دهد. ما در آزمايش آنلاين خدمت ويزيت پزشكي در منزل را ارائه داده‌ايم و تلاش مي‌كنيم نياز شما را به پزشكان متخصص و البته متعهد، پاسخگو باشيم. شما مي‌توانيد اين درخواست را از طريق همين صفحه و يا تلفني ثبت كنيد. با وجود سبك زندگي شلوغ و پرمشغله، خدمات ويزيت پزشك در منزل به طور فزاينده‌اي مورد استقبال قرار گرفته است. در اين حالت، نه تنها مي‌توانيد در وقت صرفه جويي كنيد بلكه از خطر ابتلا به ويروز كويد-9 نيز در امان خواهيد بود. هزينه‌هاي ويزيت پزشك در منزل كمتر يا هم تراز با هزينه ويزيت بيمارستان است، بنابراين شما با استفاده از اين خدمات مي‌توانيد در پرداخت هزينه رفت و آمد صرفه جويي كنيد.

ويزيت پزشك در منزل تهران

ويزيت پزشك كرونا در منزل

در صورتي كه به كرونا مبتلا شده ايد، و يا از فردي كه مبتلا است، مراقبت مي كنيد، براي اين كه بتوانيد سلامتي ديگر اعضاي خانواده و ديگر افراد را حفظ كنيد، بهتر است، از ويزيت پزشك در منزل استفاده كنيد. انجام اقداماتي از قبيل ماندن بيمار در يك اتاق جداگانه، فاصله حداقل 1 متر با ديگر افراد، داشتن تهويه ي مناسب در اتاق بيمار و فضاهاي مشترك قبل از ويزيت پزشك در منزل ضروري مي باشد. حتماً سعي كنيد، كه هواي تازه را تا جايي كه ممكن است، وارد منزل كنيد.

در صورتي كه نياز به مشاوره رايگان يا ويزيت پزشك در منزل داشتيد، مي توانيد از طريق برقراري تماس با كارشناسان مجموعه مشكل خود را رفع كنيد.

ويزيت پزشك در منزل كرج

مراجعه به پزشك زماني كه احساس ناخوشي مي‌كنيم براي بسياري از ما ساده است. با اين حال، مراقبت‌هاي پزشكي ممكن است براي كساني كه در خانه هستند و قادر به ترك خانه نيستند، قابل دسترسي نباشد. مراجعه به مطب پزشك براي اين دسته از افراد ممكن است دشوار و ناامن باشد. كساني كه نياز به عمل‌هاي جراحي دارند، ساعت‌هاي زيادي در هفته را به رفت و آمد از خانه به كلينيك‌ها يا بيمارستان‌ها مي‌گذرانند و در صف‌هاي طولاني براي دسترسي به پزشك منتظر مي‌مانند. اين امكان وجود دارد كه از برخي از معاينات پزشكي صرف نظر مي‌كنند زيرا مشغول كار، مدرسه يا ساير تعهدات هستند و در اين روند سلامتي خود را به خطر مي اندازند. سلامت ما بايد در اولويت باشد و دسترسي راحت به مراقبت‌هاي بهداشتي در سراسر ايران كليدي است. ويزيت پزشك در منزل كرج علاوه بر صرفه جويي در زمان و هزينه، اگر بتوانيم مراقبت‌هاي پزشكي را به خانه‌هاي كساني كه به آن نياز دارند بياوريم، مي‌توانيم سلامتي بهتر و كاهش پذيرش در بيمارستان را به دنبال داشته باشيم.

ويزيت متخصص عفوني در منزل

وظايف متخصص عفوني در منزل به شرح زير مي باشد:

  • بررسي وضيعت بيمار

پزشك عفوني درباره ي سابقه ي اجتماعي، حساسيت ها و داروهاي مصرفي اطلاعاتي را بدست مي آورد. سپس از طريق معاينه (ارزيابي تنفس، فشارخون، بثورات جلدي و…) و توجه كردن به علائم، اقدام به تشخيص اوليه بيماري مي كند.

  • تشخيص بيماري عفوني

بر اساس تشخيص اوليه، آزمايشات (خون و…) ، عكسبرداريها (اشعه ايكس_ سي تي اسكن و…)، وتست هاي ميكروسكوپي (مدفوع _ نمونه برداري از بافت،مايع مغزي نخاعي و…) خاص آن بيماري را تجويز مي كند.

  • درمان بيماري عفوني

درمان ها بسته به ماهيت و بارميگروارگانسيم وارد شده به بدن، سرعت رشد عفونت، عفونت هاي چند ميكروبي ، شدت علائم، وتوانايي سيستم ايمني فرد متفاوت است.گاهي باكتري ها مقاوم به درمان(آنتي بيوتيك ) هستند.

  • مراقبت پس از درمان

ممكن است بعد ازعمل جراحي، بدن بيمار دچار عفونت شود. عفونت در بيماراني كه از پروتزها استفاده ميكنند، نيز مشاهده شده است. اگرشاهد عفونت در محل جراحي هستيد از متخصص عفوني كمك بخواهيد.

هزينه ويزيت پزشك در منزل

مراكز و افراد مختلف هزينه هاي متفاوتي را با توجه به خدماتي كه به بيماران ارائه مي دهند، خواهند گرفت. مواردي از قبيل فاصله (دوري يا نزديكي) و ساعتي از شبانه روز كه به حضور پزشك نياز داريد، در تعيين تعرفه ي ويزيت پزشك در منزل تأثير خواهد گذاشت.

خدمات پزشك و پرستاري در منزل شامل خدماتي مي باشد، كه به صورت دائمي در طول درمان بعضي از بيماري ها استفاده مي شود. پزشك بيمار را در منزل معاينه و پس از انجام بررسي هاي لازم درمان هاي موثر جهت بهبودي شخص را ارائه مي كند. پس از برنامه ريزي براي يك برنامه درماني مناسب و در محدوده ي مراقبت از بيمار در منزل، پزشكان به صورت منظم و مرتب بيمار را در منزل ويزيت مي كنند، ولي با توجه به اين كه نيازهاي هر بيمار متفاوت خواهد بود، مي توان ويزيت فوري انجام داد. خدمات پرستاري هم مي تواند با توجه به برنامه درماني به صورت ساعتي، روزانه، هفتگي و يا ماهانه باشد، و قطعاً قيمت و هزينه هاي آن ها متفاوت خواهد بود.

ويزيت پزشك در منزل همدان

ويزيت پزشك متخصص اطفال در منزل

با وجود خدمات ويزيت پزشك متخصص اطفال در منزل ديگر لازم نيست، منتظر نوبت گرفتن براي ويزيت پزشكان اطفال نباشيم، و يا ساعت هاي طولاني در اتاق هاي انتظار كه پر از ميكروب هستند، در تعامل با ديگر كودكان بيمار منتظر بمانيد. اهميت اين موضوع با توجه به همه گيري ويروس كرونا بسيار مهم شد. به خاطر ترس از قرار گرفتن در معرض انواع ويروس والدين را در خانه نگه مي دارد. به همين خاطر بسياري از ويزيت ها و برنامه ي واكسيناسيون كودكان به تاخير افتاده است. 

پزشك متخصص تمام وسايل و ملزومات لازم را كه براي مراقبت از كودك نياز است، را به همراه خود مي آورد، و به اندازه لازم براي تشخيص، درمان و مراقبت براي كودك شما وقت مي گذارد. حتي اگر فرزند شما بيمار نباشد، زماني كه ويزيت پزشك در منزل به طور منظم انجام شود، مي تواند كودك را بررسي كند، واكسيناسيون را تعيين كند، و بينش عميق تري در مورد رفتار، عادات غذايي و موارد ديگر از كودك به دست بياورد.

متخصص اطفال در منزل


برچسب: ويزيت دكتر در منزل كرج،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۰:۰۳ توسط:geekgirl موضوع:

راهنماي خريد و قيمت انواع فريزر صندوقي خانگي و صنعتي

صنايع برودتي سيلور توليد كننده ي انواع فريزر صندوقي فروشگاهي، فريزر صندوقي خانگي، فريزر صندوقي استيل براي كاربردهاي گوناگون مي باشد.

فريزر صندوقي يكي از پرفروش ترين محصولات گروه توليدي سيلور مي باشد، كه در فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و كوچك، هايپرماركت ها، سوپرماركت ها، هايپراستارها، مغازه ها و... مورد استفاده قرار مي گيرند.در توليد يخچال فريزر صندوقي از بهترين مواد اوليه و جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا استفاده مي شود، تا فريزرهاي باكيفيت را براي عرضه به بازار توليد كنند. يخچال صندوقي نسبت فريزر ايستاده فضاي كمتري را اشغال مي كنند، ولي در عوض مي توانند محصولات بيشتري در سبدهاي آن قرار دهيد. سبدهايي كه در داخل فريزر صندوقي بدون برفك قرار داده مي شود، با توجه به مدلي كه انتخاب مي كنيد، متفاوت مي باشد. يكي از ويژگي هاي سبدهاي فريزر صندوقي اين است، كه مي توانيد محصولات خود را به طور جداگانه در هر سبد قرار دهيد و هنگام برداشتن آن ها نياز نيست، نظم چيدن محصولات را براي انتخاب محصول به هم بريزيد. فريزر صندوقي كم مصرف بهترين گزينه براي حفظ تازگي و كيفيت محصولات مختلف اعم از مواد پروتئيني، مانند گوشت، مرغ، ماهي، غذاهاي پخته و نيمه پخته، انواع سبزيجات، بستني و... مي باشد. يخچال صندوقي بدون برفك توليد شده در صنايع برودتي سيلور در انواع مختلف اعم از يخچال بخواب خانگي، يخچال بستني، فريزر خوابيده مي باشد.

قيمت فريزر صندوقي بدون برفك

قيمت فريزر صندوقي سيلور با در نظر گرفتن فاكتورهاي مختلفي اعم از مدل محصول، ابعاد، گنجايش، نوع موتور، تعداد درب، جنس بدنه، نوع عايق بندي و... متغير مي باشد. براي خريد فريزر بدون برفك با كارشناسان مجموعه ي صنايع برودتي سيلور تماس بگيريد، و فريزر مد نظر خود را با قيمت ارزان و بدون واسطه خريداري كنيد. 

كارشناس فروش: 

جنس بدنه ي فريزر صندوقي مغازه از ورق گالوانيزه مي باشد. هم چنين مي توانيد استيكر و يا لوگوي خاصي را در نظر داريد، آن را به صورت سفارشي براي بدنه ي يخچال فريزر بستني سفارش دهيد. استيكرهاي موجود در مجموعه كه مي توانيد انتخاب كنيد، شامل ميهن، دومينو، پاك، دايتي، كاله و... مي باشد. ترموستات يخچال بخواب از نوع مكانيكي مي باشد، به همين خاطر از هدر رفتن سرما و برودت داخل بدنه ي فريزر صندوقي درب شيشه اي جلوگيري مي كند. 

مشخصات فني انواع فريزر صندوقي 

مدل مشخصات فني ابعاد فريزر (برحسب سانتي متر)
400 ليتر
  • جنس بدنه: گالوانيزه 
  • داراي 4 عدد سبد 
  • موتور: امبراكو 
  • ترموستات: مكانيكي 
  • شيشه: سكوريت نشكن 
  • بدون برفك 
  • طول: 120
  • عرض: 61
  • ارتفاع: 83 
500 ليتر
  • عايق بندي: تزريق فوم پلي يورتان 
  • دماي زيرصفر 
  • موتور امبراكو 
  • قابليت شست و شو 
  • نورپردازي LED 
  • طول: 150
  • عرض: 61
  • ارتفاع: 83 
650 ليتر
  • جنس بدنه: گالوانيزه 
  • جنس درب: سكوريت نشكن 
  • موتور: امبراكو 
  • بدون برفك
  • داراي 6 عدد سبد 
  • قابليت نصب استيكر 
  • طول: 165
  • عرض: 61
  • ارتفاع: 83 
فريزر صندوقي بدون برفك خانگي
  • بدنه: تمام گالوانيزه 
  • درب شيشه اي: ندارد 
  • موتور: سابكول، امبراكو
  • بدون برفك
  • ترموستات: مكانيكي 
  • ليتراژ: 260 ليتر 
  • طول: 105
  • عرض: 61
  • ارتفاع: 83 
فريزر استيل 4 درب 
  • جنس بدنه: تمام استيل 
  • عايق بندي: تزريق فوم 
  • موتور: كلترون 
  • قابليت نصب استيكر: ندارد 
  • طول: 120
  • عرض: 68
  • ارتفاع: 90 
فريزر استيل 6 درب 
  • جنس بدنه: استيل ضدزنگ
  • عايق بندي: تزريق فوم 
  • درب شيشه اي: ندارد 
  • درب استيل 
  • دما زيرصفر 
  • طول: 125
  • عرض: 65
  • ارتفاع: 90 

يخچال فريزر صندوقي

فريزر صندوقي بدون برفك خانگي مناسب براي نگهداري از انواع مواد غذايي فريزر شده، مانند سبزي گوشت و مرغ و از فريزر استيل خوابيده مناسب براي نگهداري گوشت و مرغ، بستني و... مي باشد. فريزر بستني سيلور در ظرفيت هاي (300 تا 650 ليتر) توليد مي شوند. كوچكترين سايز فريزر صندوقي كوچك كه در صورت سفارش مشتريان به صورت سفارشي توليد مي شود، فريزر صندوقي 100 ليتري مي باشد.

انواع يخچال صندوقي سيلور

فريزر صندوقي بدون برفك

  • فريزر صندوقي براي منزل

يخچال صندوقي كوچك خانگي در دو نوع تك و دو درب براي منزل، سوپرماركت و مغازه هاي كوچك طراحي مي شود. جنس بدنه فريزر خوابيده خانگي از نوع گالوانيزه مي باشد، و قابليت استفاده در هر منطقه اي را با هر شرايط آب و هوايي را دارند. تعداد سبدهاي در نظر گرفته شده براي فريزر خوابيده خانگي تك درب 5 سبد و براي دو درب 2 سبد بزرگ مي باشد. قيمت فريزر صندوقي خانگي با توجه مدل انتخابي شما تعيين مي شود. 

  • يخچال بستني درب شيشه اي

درب يخچال بستني صندوقي به صورت محدب و جنس آن از نوع شيشه ي سكوريت نشكن مي باشد. در قسمت زيرين فريزر صندوقي درب كشويي چهار چرخ تعبيه شده، تا سبب سهولت در جابه جايي آن گردد. نكته اي كه حائز اهميت در مورد يخچال فريزر صندوقي استفاده از گاز سرد كننده مبرد فريون مي باشد. گنجايش فريزرهاي بستني از 300 ليتر تا 650 ليتر مي باشد.

  • فريزر صندوقي استيل 

فريزر صندوقي طرح قديم مناسب براي استفاده در سوپرماركت ها، آشپزخانه ها، رستوران و هتل ها، مرغ فروشي ها و... مي باشد. با توجه به اين كه در طراحي يخچال بستني قديمي از بهترين و باكيفيت قطعات استفاده مي شود، قابليت استفاده در تمام شرايط آب و هوايي دارد. قيمت فريزر صندوقي استيل هم با توجه به نوع فريزر، تعداد درب، نوع موتور تعيين مي شود. يخچال بستني قديمي در دو مدل چهار و شش درب توليد مي شوند. اگر قصد خريد فريزر چهار و يا شش درب را نداريد، مي توانيد فريزر صندوقي دو درب را سفارش دهيد.

بهترين مارك فريزر صندوقي كدام است؟

فريزر صندوقي خانگي

  • فريزر كينو 

فريزر صندوقي كينو با نمونه هاي مشابه يعني فريزر صندوقي خارجي رقابت مي كند، و در مدل هاي مختلف اعم از CF 1255 EFI4893 ،EFI3453 ،EFI4853 طراحي و توليد مي شوند.

  • فريزر الكترواستيل

فريزر صندوقي الكترواستيل به دليل داراي بودن سيستم نفراست دستگاهي بسيار مناسب براي نگهداري از محصولات مختلف اعم از گوشت، مرغ، بستني و... كه بايد براي حفظ كيفيت خود به صورت منجمد نگهداري شوند.

  • فريزر يخ نوش

فريزر صندوقي يخ نوش در دو مدل تك و دو درب توليد مي شوند، و به خاطر موتور قدرتمندي كه دارند، از آسيب ديدن موتور در دماي بالا جلوگيري مي كنند. قيمت فريزر صندوقي يخ نوش البرز با توجه به مدل انتخاب شده تعيين مي شود.

  • فريزر اوگور

فريزر صندوقي اوگور مناسب براي نگهداري از انواع مواد غذايي، ميوه ها و سبزيجات، انواع فرآورده هاي پروتئيني، بستني ها مي باشد. يخچال بستني اوگور مجهز به كابينت هايي با درب هاي شيشه هاي كشويي و شيبدار مي باشد. به خاطر داشتن پوشش شيشه اي عايق حرارتي باعث مي شود، تا به راحتي بتواند در داخل قاب بالايي آلومينيومي جا به جا شود.

  • فريزر هيماليا

فريزر صندوقي هيماليا فريزر بدون برفك هيماليا نسبت به فريزرهاي يخچالي گنجايش بيشتري دارند. از مهم ترين ويژگي هاي اين فريزر صنعتي مي توان به طرحي ساده، بدنه ي آلومنيومي، انجماد سريع و از معايب آن مي توان به قيمت گران، نداشتن قفل اتوماتيك آن اشاره كرد.

  • فريزر برفاب

جنس فريزر صندوقي برفاب بدون برفك از نوع ضد خش و ضد زنگ مي باشد، به همين خاطر در برابر زنگ زدگي ها بسيار مقاوم مي باشد. ظرفيت در نظر گرفته شده براي اين محصول 170 ليتر مي باشد.

  • فريزر اونيكس

فريزر صندوقي اونيكس در مكان هاي مختلفي اعم از منازل، اداره ها، دفاتر كار و... از آن استفاده كنيد.جنس بدنه فريزر خانگي اونيكس از نوع گالوانيزه و ترموستات آن از نوع مكانيكي مي باشد، تا بتوانيد دماي فريزر را تنظيم كنيد.

https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%A9-12/802018-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C


برچسب: فريزر صندوقي بدون برفك، فريزر صندوقي براي منزل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۱۱ توسط:geekgirl موضوع: