seo education seo education .

seo education

دستگاه شيرينگ پك چيست و چه كاربردي دارد؟

با توجه به اين كه بسته بندي در حوزه هاي كاري مختلف اعم از صنعت و تجارت به عنوان يكي از ركن هاي اصلي اين كسب و كارها محسوب مي شود، براي اين كه بتوانند با رقباي خود رقابت كنند و در توليد محصولات خود تنوع ايجاد كنند، نياز است تا بسته بندي محصولات خود را به گونه اي انتخاب كنند كه بتوانند نظر مشتريان را براي خريد جلب كنند، و از طريق فروش محصولات توليدي خود سود قابل توجهي را بدست بياورند.

ممكن است براي افرادي كه در اين زمينه در حال فعاليت هستند، اين سوال پيش بيايد كه مناسب ترين دستگاه براي بسته بندي چه نوع دستگاهي است؟ براي پاسخ به اين سوال بايد بگوييم، كه شيرينگ پك يكي از مهم ترين ماشين آلات موجود در بازار است كه به شما كمك مي كند تا بتوانيد نسبت به پك كردن محصولات توليدي خود اقدام كنيد. براي اين كه بتوانيد دستگاه شيرينگ مد نظر خود را با توجه به بودجه اي كه براي خريد در نظر گرفته ايد انتخاب كنيد، بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه گروه صنعتي شيرزاد ماشين البرز براي برطرف كردن اين مشكل دستگاه شيرينگ پك را در مدل هاي مختلف (ايستاده و روميزي) طراحي و توليد مي كند تا مشكلي در شيرينگ كردن محصولات خود نداشته باشيد.

براي شيرينك كردن محصولات بايداز شيرينك پك و سلفون حرارتي شيرينگ استفاده كنيد. نوع بسته بندي ايجاد شده توسط اين دستگاه به اين صورت است كه در ابتداي كار، سلفون شيرينگ به دور محصول پيچيده مي شود و بعد از آن هم سلفون دور محصول در بخش تونل حرارتي، حرارت موردنياز را دريافت كرده و شروع به انقباض مي‌ كند و در نهايت فرم بسته بندي را مي‌ گيرد. در مورد محل قرارگيري دستگاه شيرينگ هم بايد بگوييم كه در انتهاي خط توليد قرار مي گيرد و كار بسته بندي محصولات را انجام مي دهد.

دستگاه شيرينگ پك چيست و چه كاربردي دارد؟

با توجه به اين كه دستگاه شيرينگ شيرزاد به عنوان يكي از كاربردي ترين نوع دستگاه بسته بندي محسوب مي شود، مي توان گفت كه كاربرد دستگاه شيرينگ پك به چند كسب و كار محدود نمي شود و شما مي توانيد در مشاغل و كسب و كارهاي مختلفي كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم نيز از شيرينگ استفاده كنيد. موارد استفاده دستگاه شرينك شامل بسته بندي ماسك، بسته بندي ادويه‌ جات، شيرينگ انواع بسته بندي ها، شيرينگ بطري، بسته بندي انواع مواد غذايي، بسته بندي غذا در رستوران‌ ها و... مي شود.

مشاوره خريد شيرينگ پك: ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

شيرينگ پك رستوراني

شيرينگ پك اتوماتيك و نيمه اتومات

شيرينگ پك نيمه اتومات

شيرينگ پك نيمه اتوماتيك گزينه ي مناسبي براي انتخاب و بسته بندي محصولات توليدي كسب و كارهايي است كه يكسان و يك شكل نيستند. نوع بسته بندي محصولات توسط اين دستگاه به اين صورت است كه در ابتداي كار بايد كاربر محصولي كه قرار است بسته بندي شود را بر روي دستگاه قرار دهد و بعد از آن، شيرينگ نايلوني بر روي بسته كشيده خواهد شد. بعد از اتمام اين مراحل محصول به سمت كوره منتقل و در اين بخش، فرآيند برش و كشيدن پلاستيك در اطراف محصول انجام مي شود. از جمله ويژگي هايي كه باعث مي شود افراد نسبت به خريد اين شيرينگ اقدام كنند، قابليت كنترل، قابليت تنظيم دهانه كابين و سرعت بالا در بسته بندي است.

شيرينگ پك اتوماتيك

همان طور كه از نام اين محصول پيداست، براي بسته بندي محصولات نيازي به كاربر در خط توليد ندارد و با توجه به سرعت بسته بندي بالايي كه دارد، اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا به تنظيم دما، سرعت نوار نقاله و زمان بسته بندي بپردازيد. دستگاه شيرينگ اتوماتيك مجهز به يك حسگر الكترونيكي براي هدايت اتوماتيك محصول است. در مورد كاربرد اين دستگاه هم بايد بگوييم كه گزينه ي مناسبي براي انتخاب در كارخانه ها و كارگاه هايي است كه حجم توليد بالايي دارند.

انواع دستگاه شيرينگ پك

شيرينگ پك رستوراني

دستگاه شيرينگ پك رستوراني از جمله پرمصرف ترين مدل دستگاه شيرينك محسوب مي شود كه در صنايع مختلف اعم از صنايع غذايي، صنعت داروسازي، صنايع شيميايي و... مورد استفاده قرار مي گيرد. در مورد اين شيرينگ بايد بگوييم كه در رستوران ها، كترينگ ها، هتل ها و... كمك مي كند تا بر روي غذاي هاي بيرون يك لايه اي از فيلم شيرينگ بسته بندي قرار داده شود و با انجام اين كار از ورود هر گونه گرد و غبار، آلودگي و... به داخل بسته بندي غذا جلوگيري شود. اين دستگاه در دو مدل پايه دار و روميزي طراحي و ساخته مي شود و شما مي توانيد با توجه به بودجه ي در نظر گرفته شده، يكي از مدل ها را براي خريد انتخاب كنيد.

شيرينگ پك تونلي

شيرينگ بسته بندي تونلي براي پك كردن محصولات مد نظر شما از فيلم هاي PVC و POF و همچنين ليبل شيرينگ استفاده مي‌ كند. به كارگيري دستگاه شيرينگ پك در صنايع غذايي و صنايع كشاورزي براي بسته بندي نايلوني و پلاستيكي انواع مواد غذايي، انواع كارتن ها، قطعات خودرو، انواع بطري ها و... توصيه مي شود.

شيرينگ پك كابيني

دستگاه شرينگ پك كابيني براي قرارگيري در خط توليد نياز به فضاي كمي دارند و اغلب براي مصارف كارگاهي و خانگي در رستوران‌ ها و هتل‌ ها مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر قصد خريد دستگاه بسته بندي در ابعاد كوچك و جمع و جور را داريد، اين دستگاه گزينه ي مناسبي براي انتخاب است. شما مي توانيد براي بسته بندي محصولاتي مانند زرد چوبه، شكلات، بيسكويت، كلوچه، مواد شوينده و... از اين دستگاه استفاده كنيد.

شيرينگ پك كابيني

 


برچسب: شيرينگ پك، شيرزاد ماشين البرز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۴:۵۸ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :