seo education seo education .

seo education

يخچال فريزر صندوقي بدون برفك - صنعتي و خانگي

فريزر صندوقي يكي از ضروري ترين تجهيزات فروشگاهي مي باشد، كه شما براي راه اندازي فروشگاه هاي بزرگ و كوچك، هايپرماركت ها، هايپراستارها، مغازه ها، سوپرماركت ها و... به آن نياز پيدا مي كنيد. محصولاتي كه شما مي توانيد در داخل سبدهاي فريزر صندوقي بدون برفك قرار دهيد، مي تواند شامل انواع مواد غذايي، فرآورده هاي گوشتي و پروتئيني، سبزيجات، بستني ها باشد. فريزر صندوقي هايي كه در حال حاضر براي فروش در بازار وجود دارد، به شرح زير مي باشد.

  • فريزر صندوقي خانگي (گنجايش فريزر صندوقي براي منزل: 260 ليتر)

  • فريزر صندوقي هايپري (گنجايش يخچال بستني: 300 تا 650 ليتر)

  • فريزر صندوقي طرح قديم

تماس با كارشناس فروش سيلور برودت: 09128396466

جدول قيمت ارديبهشت 1402

مدل 
قيمت
فريزر 300 ليتري 12,500,000 تومان
فريزر 400 ليتري 14,000,000 تومان
فريزر 500 ليتري 15,000,000 تومان
فريزر 600 ليتري 16,000,000 تومان
فريزر 650 ليتري 16,500,000 تومان
فريزر خانگي تك درب 10,500,000 تومان
فريزر خانگي دو درب 11,000,000 تومان
فريزر خوابيده چهار درب 35,000,000 تومان
فريزر خوابيده شش درب 43,000,000 تومان

سبدهايي كه در داخل از هر يك مدل هاي فريزر خوابيده قرار داده مي شود، با توجه به ليتراژ فريزر متغير مي باشد، و شما مي توانيد محصولات مد نظر خود را در داخل سبدها قرار دهيد، و بدون هيچ مشكلي هر زماني كه به هر يك از محصولات نياز داشتيد، آن را انتخاب كنيد. وجود سبدها كمك مي كند، تا شما بدون هيچ دردسري محصولات را در داخل كابين فريزرصندوقي با نظم و ترتيب مشخص قرار دهيد. براي اين كه شما هنگام خريد يخچال صندوقي با مشكلي رو به رو نشويد، در ادامه به بررسي مشخصات فني فريزرهاي صندوقي مي پردازيم، تا شما با داشتن اطلاعات فني كامل در مورد فريزر صندوقي كوچك و بزرگ بتوانيد مدل مناسب را انتخاب و خريداري كنيد.

قيمت فريزر صندوقي اوگور تركيه

در مورد شيشه هاي به كار گرفته شده براي توليد فريزر بستني بايد گفت، كه در صورتي كه قصد داريد، مدل شيشه خور را انتخاب كنيد، نيازي نيست، نگران شكسته شدن شيشه هاي درب آن باشيد، چون شيشه ي انتخاب شده براي فريزر صندوقي از نوع نشكن و دوجداره مي باشد. يكي از مزيت هاي شيشه اي بودن درب اين است، كه شما مي توانيد قبل از باز كردن درب يخچال فريزر محصولات قرار داده شده در داخل يخچال خوابيده را ببينيد، و انجام اين كار از هدر رفت سرماي داخل كابين جلوگيري مي كند. گاهي اوقات ممكن است، كابين يخچال فريزر خوابيده نياز به شست و شو داشته باشيد، در اين موارد نياز نيست، نگران باشيد، چون آب موجود در داخل كابين توسط راهگاه قرار داده شده در كف دستگاه به بيرون فريزر منتقل مي شود. رنج دمايي در نظر گرفته شده براي انواع فريزر صندوقي بين 18- تا 22- درجه سانتي گراد مي باشد، تا شما بتوانيد محصولات داخل سبد را با حفظ كيفيت و تازگي نگهداري كنيد. براي اين كه شما بتوانيد دماي داخل كابين را بررسي و كنترل كنيد، بر روي بدنه ي بهترين فريزر صندوقي بدون برفك ترموستات قرار مي گيرد، تا شما به واسطه ي آن بتوانيد دما را تنظيم كنيد.

فريزر صندوقي درب شيشه اي

جنس بدنه هم مسئله ي مهمي مي باشد، كه حتماً بايد به آن توجه كنيد. جنس بدنه ي يخچال فريزر بستني از نوع گالوانيزه با پوشش رنگ الكترواستاتيك مي باشد، تا بتواند در برابر ضربه هاي وارده مقاومت و استحكام لازم را داشته باشد. براي اين كه از هدر رفت سرماي داخل كابين جلوگيري كنيم، درزگيرهاي فشرده را در بين درب هاي فريزر صندوقي درب شيشه اي قرار مي دهند. براي اين كه هنگام استفاده از فريزرهاي صندوقي با مشكل خاصي رو به رو نشويد، بهتر است، در اين رابطه اطلاعات بيشتري داشته باشيد. فريزر صندوقي همانند فريزرهايي كه براي منازل خود خريداري مي كنيد، مناسب براي انجماد و سرد نگه داشتن محصولات مد نظر شما مي باشد. فريزرهاي موجود در بازار برخلاف فريزرهايي كه به صورت ايستاده طراحي و توليد مي شوند، گزينه ي مناسب تري براي انتخاب در محيط هايي مي باشد، كه از لحاظ ارتفاع و جاگيري فريزر محدوديت دارند. نحوه ي كاركرد فريزر به اين صورت مي باشد، كه دماي مواد غذايي و سرد كردن آن ها توسط سيستم سرمايشي مي باشد. وظيفه اين كار برعهده كمپرسور و سيستم گاز مبرد تنظيم و كنترل مي‌ شود. كمپرسور مي تواند مبرد را پمپاژ و فشرده كند، و پس از آن از شير انبساط عبور مي كنند، و وارد فريزر مي شوند، و فريزر را خنك نگه مي دارد.

قيمت فريزر صندوقي

قيمت فريزر صندوقي

در حال حاضر قيمت يخچال صندوقي با توجه به نوساناتي كه در بازار براي فروش قطعات و مواد اوليه ثابت نيست، و هر روز قيمت آن در حال تغيير مي باشد. ولي برخي از فاكتورها وجود دارد، كه در تعيين قيمت فريزر صندوقي بدون برفك بسيار تأثيرگذار هستند. اين عوامل مي تواند شامل نوع فريزر صندوقي، ابعاد فريزر، نوع موتور، قدرت موتور، تعداد سبد، استيكر سفارشي، جنس بدنه و... مي باشد.

ابعاد فريزر صندوقي (بر حسب سانتي متر)

  • فريزر 400 ليتر: (83*61*120)

  • فريزر 500 ليتر: (83*61*150)

  • فريزر 600 ليتر: (83*61*160)

  • فريزر 650 ليتر: (83*61*165)

  • فريزر صندوقي بدون برفك خانگي: (83*61*105)

  • فريزر  4درب استيل: (90*68*120)

  • فريزر 6درب استيل: (90*65*125)

خريد آنلاين فريزر صندوقي

قيمت بهترين مارك فريزر صندوقي خانگي

فريزر صندوقي را با توجه به نياز مشتريان و نوع محصولاتي كه قصد نگهداري آن ها را دارند، در مدل هاي مختلف به صورت خانگي، فروشگاهي، طرح قديم طراحي و توليد مي شوند. شما مي توانيد با توجه به فضايي كه براي قرار دادن فريزر صندوقي مغازه در اختيار داريد، يكي از مدل ها را براي نگهداري محصولات انتخاب كنيد. در رابطه با كاربرد هر يك از مدل ها بايد بگوييم، كه فريزر صندوقي بدون برفك براي استفاده در منازلي كاربرد دارد، كه شما مي توانيد محصولات بيشتري را براي نگهداري انتخاب مي كنيد. يخچال بستني هم با توجه به اين كه در ليتراژهاي مختلف 100 تا 650 ليتري طراحي و توليد مي شوند، شما مي توانيد براي نگهداري از محصولات مختلف از آن استفاده كنيد. در مورد فريزر استيل بايد گفت، كه اين فريزر در دو مدل چهار درب و شش درب طراحي و توليد مي شوند، و شما مي توانيد براي منجمد كردن فرآورده هاي گوشتي و پروتئيني از آن استفاده كنيد. برخي از افراد ممكن است، نتوانند به صورت حضوري نسبت به خريد فريزر صندوقي اقدام كنند، به همين خاطر بايد از مراكز فروش و يا فروشگاه هايي كه به صورت اينترنتي در حال فعاليت هستند، فريزر بدون برفك مد نظر خود را خريداري كنيد.

 


برچسب: فريزر صندوقي، قيمت فريزر صندوقي، صنايع برودتي سيلور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۵:۱۳ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :