seo education seo education .

seo education

ساخت مخزن حمل شير

از همان ابتداي فرآيند توليدات شير در دامداري ها و دام پروري ها، لازم است مراحل و نكات بهداشتي براي حفظ سلامتي افراد جامعه و هم چنين حفظ كيفيت شير و انواع فرآورده هاي لبني مورد توجه قرار گيرد. 

در اين ميان چيزي كه بسيار حائز اهميت است، مرحله ارسال شير از دامداري به كارخانه است كه بايد از تجهيزات خوب و درست استفاده گردد تا هم از فاسد شدن جلوگيري شود هم از كيفيت آن كاسته نشود.

مخازن استيل حمل شير يكي از مهم ترين و ضروري ترين اجزا براي حمل و انتقال شير در صنايع كشاورزي و دامداري مي باشد. اين مخازن لازم است به نحوي طراحي شوند كه علاوه بر تامين ميزان نيازهاي صنايع لبنياتي، از كيفيت شير كاسته نشود و يا دچار فساد و خرابي نگردد.

ماشين سازي شيرزاد در حوزه توليد انواع مخازن حمل و نگهداري شير با ظرفيت هاي متنوع و بالا و كيفيت مرغوب و قيمت مناسب، انواع محصولات را روانه بازار مي نمايد. اين مخازن قابل انتقال توسط پيكان وانت و نيسان مي باشد كه وزن 700 تا 2 تن را مي تواند حمل و نگهداري كند.

انواع مخازن استيل حمل شير

انواع مخازن حمل شير- ماشين سازي شيرزاد

مخازن با توجه به نياز و سفارش مشتري طراحي و توليد مي گردند.

مخازن تك جداره

اين مخازن براي حمل موادي استفاده مي شود كه تغيير دما سبب نابودي و فساد آن مي گردد. موادي از قبيل شير، روغن مايع و.. را با اين مخازن منتقل مي كنند تا خاصيت و كيفيت مواد كاهش نيابد.

مخازن دوجداره 

از اين مخازن براي حمل موادي استفاده مي شود كه دما در زمان پر و تخليه كردن آن يكنواخت باشد. مثل شير خام، حمل گلوكز و..

مخازن سه جداره

اين مخازن قادرند مواد را با دماي ثابت در زمان حمل و تخليه نگهدارند. به اين نحو كه در شرايط گرم، قادر به ارسال بخار در بين جداره ها مي باشند و در شرايط سرد، مي توانند از خاصيت خنك كنندگي آيس بانك يا كولينگ تاور استفاده نمايند. 

جنس مخزن حمل شير

ماشين سازي شيرزاد براي مراحل حمل شير از دامداري به كارخانه ها انواع مخازن را در ابعاد و اندازه هاي مختلف با بهترين كيفيت به بازار عرضه نموده است. اين محصولات از لحاظ كيفيتي و بهداشتي داراي بهترين و مناسب ترين متريال مي باشد كه مورد تاييد قرار گرفته است. 

لازم است كه بخش دروني مخزن كه با شير و يا ديگر مايعات در تماس است از نوع استيل نگير باشد كه همان طور كه گفته شده از نوع تك جداره، دو جداره و سه جداره مي باشد. 

ظرفيت هاي مخازن

مجموعه صنايع توليدي شيرزاد، انواع مخزن حمل شير را با ظرفيت هاي متفاوت و در ابعاد گوناگون عرضه نموده است. يكي از دلايل اين حجم از تنوع، آزادي انتخاب مشتري است تا بتواند ظزفيت موردنظرش را انتخاب نمايد.

كمترين ميزان ظرفيت مخزن از 500 ليتر شروع مي شود و بالاترين ظرفيت، در25 تن توليد مي شود.

مشخصات فني مخازن حمل شير

  • مخزن‌هاي حمل از ورق استنلس استيل 304 مي باشد.

  • در مخزن هاي دو جداره از پشم سنگ يا پشم شيشه با ضخامت‌هاي 5 يا 7 سانتي متر و يا عايق پلي يورتان تزريقي با دانسيته 40 جهت ايزوله كردن مخزن درون نسبت به بيرون بهره وري مي‌گردد.

  • همه‌ي تانكرهاي حمل براي شستشوي دوره‌اي، مجهز به سيستم شستشو جهت كاهش بار ميكروبي مي‌باشند.

  • جهت ممانعت از آلودگي و جوش‌هاي بيروني، پرداخت همه ي جوش هاي داخلي براي پايداري زيبايي ظاهري آن اجرا مي‌گردد.

  • قرار دادن خروجي هاي مجزا، همچنين جهت راحتي در عمليات تخليه سازي شير توسط كلكتور گرد آوري مي‌گردد.

كاربرد مخازن حمل شير

كاربرد مخازن شير-ماشين سازي شيرزاد

  1. كارخانه ها و كارگاه هاي شير پاستوريزه جهت انتقال شير، كارخانه هاي آبميوه يا روغن جهت جابجايي مايع

  2.  هر مكان و فضايي كه به جابجايي مايع به طور بهداشتي احتياج دارد به بهره برداري مي رسد.

 

https://shirzadmachine.com/post/12/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%B2%D9%86-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B1 


برچسب: ساخت مخزن استيل حمل شير،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۵۳ توسط:geekgirl موضوع:

قيمت مخزن تك جداره استيل

مخازن استيل از پركاربردترين عناصر در زمينه توليد انواع صنايع دارويي، غذايي و بهداشتي مي باشد. مخزن استيل به دليل مقاومت بالايي كه در زنگ زدگي دارد، بي خطر بودن و عدم آلودگي، با دوام بودن و.. جهت نگهداري و حمل مواد حساس مورد استفاده قرار مي گيرند.

در طراحي و ساخت مخازن استيل اولويت با ميزان حجم و سپس شكل مخزن مي باشد. مخازن به انواع شكل هاي استوانه اي، مخروطي، مكعبي، كروي و يا با توجه به درخواست مشتري مي باشد. حجم منبع نيز با توجه به نوع كاربري مشخص مي گردد. 

ماشين سازي شيرزاد با داشتن سابقه طولاني در توليد انواع مخازن استيل، توانسته با كيفيت ترين و مرغوب ترين نوع آن ها را با مناسب ترين قيمت، روانه بازار نمايد. 

انواع مخازن استيل

انوع مخازن-ماشين سازي شيرزاد

  • مخزنهاي استيل تك جداره

  • مخزن استيل دو جداره

  • مخازن استيل سه جداره يا پروسس تانك 

  • مخازن سيلو تك و دو و سه جداره

  • مخزن اسيد

  • مخازن لبنيات

  • مخازن حمل شير

كاربرد مخازن استيل

مخازن استيل بدليل مقاومت بالايي كه در برابر زنگ زدگي و خوردگي دارد در انواع صنايع كاربرد دارد. از قبيل 

  1. پتروشيمي

  2. كشتي سازي

  3. كاغذسازي

  4. غذايي

  5. نظامي و امنيتي

  6. اتمي

  7. دارويي و بهداشتي

  8. باغداري و كشاورزي

  9. دارويي

شكل ظاهري مخزن استيل

  • استوانه اي

  • مكعبي

  • هرمي

  • كروي

  • مخروطي

عموما مخازن استيل به شكل استوانه اي ساخته مي شوند و بيشترين تيراژ توليد را دارند. مجموعه ماشين سازي شيرزاد، قادر است مخازن استيل را در نوع و نقشه مورد نظر كارفرمايان گرامي با بالاترين ميزان كيفيت توليد و ارائه نمايد.

مزاياي مخازن استيل

فوائد مخازن استيل-ماشين سازي شيرزاد

  • محافظت در برابر خوردگي

  • مقاومت در برابر زلزله و انعطاف پذيري بالا

  • وزن كم 

  •  بهداشتي بودن

  • دوام عالي

  • حداقل زمان نصب جهت اجرا در صنايع بزرگ و كوچك

  • طراحي زيبا و منحصر به فرد

  • خاصيت بازيافتي اين فلز

  • قابليت حمل و نقل و جابه‌جايي راحت 

  • تعميرات كمتر و طول عمر بالا

ساخت مخازن استيل

توليد مخازن استيل- ماشين سازي شيرزاد

مراحل توليد مخزن استيل، يك پروسه تخصصي است كه نياز به دستگاه ها و ابزار آلات بسيار پيشرفته با دقت مهندسي بالا دارد. 

1- طراحي مخازن

طرح اوليه توسط مهندسين مكانيك، انجام مي گيرد. لازم است اين مهندسين اشراف كامل به استانداردهاي طراحي داشته باشند و عواملي از قبيل دماي كاري، دماي طراحي، نوع سيال نگهداري شده در مخزن، ميزان اسيدي يا قليايي بودن سيال داخل مخزن، محل نصب، ظرفيت مخزن، شكل ظاهري بايد در نظر گرفته شود. هم چنين جنس ورق استيل، ضخامت ورق، نوع جوشكاري در اين مرحله مورد توجه قرار مي گيرد.

2- برش ورق استيل

با توجه به اينكه مخزن، كروي است يا استوانه اي يا مخروطي و.. ورق هاي استيل برش خورده و وارد دستگاه نورد مي گردند.

3- شكل دهي ورق ها

ورق ها پس از اينكه از دستگاه خارج شدند اين قابليت را دارند كه شكل دهي شوند. كيفيت دستگاه نورد در تعيين ميزان استحكام ورق هاي استيل تاثيرگذار است.

4- مونتاژ مخزن

در اين مرحله براي جوشكاري از متدهاي خاص استفاده مي گردد كه با توجه به نوع ورق استيل و كاربرد آن انتخاب مي گردد.

5- پوليش مخزن

پوليش مخازن استيل جهت ايجاد ظاهري براق و زيبا و همچنين از بين بردن ناهمواري هاي ناشي از جوشكاري توسط دستگاه هاي پيشرفته انجام مي شود. 

قيمت مخازن استيل 

قيمت مخازن استيل-ماشين سازي شيرزاد

براي ارائه قيمت دقيق مخازن استيل لازم است فاكتورهايي بررسي شود من جمله ظرفيت مورد نياز، فشار كاري سيستم، نياز يا عدم نياز به ميكس سيال داخل مخزن، ارتفاع پايه ها، تعداد و سايز ورودي، تعداد و سايز خروجي و.. بررسي گردد. 

https://shirzadmachine.com/post/4/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B2%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84


برچسب: ساخت مخازن استيل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۵۳ توسط:geekgirl موضوع:

خريد دستگاه استرچ پالت + مشخصات فني

 دستگاه استرچ پالت نوعي دستگاه بسته بندي است كه طي فرآيندي نايلون استرچ به دور پالت توسط دستگاه استرچ پالت پيچيده مي شود، نايلون استرچ حالت كشساني دارد و از متداول ترين و به صرفه ترين روش هاي بسته بندي پالت به حساب مي آيد. استرچ به معني كشيدن است و پالت به قطعاتي گفته مي شود كه محصولاتي كه قرار است بسته بندي شود بر روي آن قرار مي گيرند. 

استرچ پالت يك دستگاه كاربردي در زمينه بسته بندي و سلفون كشي انواع پالت ها در ابعاد و اندازه هاي مختلف است. اين دستگاه با پيچيدن سلفون به دور محصولات در ابعاد مختلف سبب حفظ تعادل آن ها مي گردد. اين روش بسته بندي همانند شرينك پك جهت محافظت از گرد و غبار، رطوبت، حمل و نقل آسان و زيبايي به كار مي رود. اين دستگاه با نام هايي از قبيل سلفون پيچ پالت، پالت استرچر نيز شناخته مي شود.

ماشين سازي شيرزاد در حال حاضر يكي از معتبرترين توليد كنندگان دستگاه استرچ پالت است كه با داشتن سابقه طولاني در طراحي و توليد انواع دستگاه هاي استرچ پالت، توانسته به صاحبان مشاغل محصولات استاندارد ، بادوام و در عين حال با قيمت مناسب ارائه دهد.

انواع دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان-ماشين سازي شيرزاد

 دستگاه استرچ پالت صفحه گردان از جمله پر مصرف ترين نوع استرچ پالت مي باشد كه محصولات با وزن 3 تن و ارتفاع پالت تا 2 متر در آن بسته بندي مي شود. اين محصول داراي صفحه گردان چرخاني است كه از طريق چرخش اين صفحات، سلفون به دور آن ها مي پيچد.

دستگاه استرچ پالت دروازه اي

دستگگاه استرچ پالت دروازه اي - ماشين سازي شيرزاد

دستگاه استرچ پالت دروازه اي براي محصولاتي به كار مي رود كه ارتفاع كالا بيش از 2 متر باشد و محصولاتي كه از لحاظ وزني كالاي سنگين محسوب گردند مثل خودرو، يخچال، كولر و.. توسط دستگاه استرچ پالت دروازه اي استرچ پيچي مي شوند. 

دستگاه استرچ پالت مرغكدار

دستگاه استرچ پالت مرغكدار- ماشين سازي شيرزاد

استرچ پالت مرغكدار از لحاظ عملكرد شبيه صفحه گردان است با اين تفاوت كه مرغك يا نگهدارنده اضافه شده جهت نگه داشتن محصولاتي  كه احتمال ريزش دارند به كار مي رود. اين دستگاه براي محصولاتي كه وزن زيادي دارند و نامتعادل هستند انتخاب خوبي مي باشد.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهي

اين مدل جهت بسته بندي لوازم كوچك و چمدان كاربرد دارد كه اكثرا در فرودگاه و ترمينال استفاده مي شود كه جهت جلوگيري از آسيب و صدمه ديدن وسايل استرچ پيچي انجام مي گيرد. دستگاه يك زائده اي دارد كه مانع از افتادن كالا در زمان استرچ پيچي مي گردد.

استرچ پالت دستي

استرچ پالت دستي- ماشين سازي شيرزاد

دستگاه استرچ پالت دستي قابليت تغيير ابعاد با توجه به عرض رول استرچ را دارد. اين محصولات تقريبا هيچ قسمت برقي ندارند و از چندين قسمت مكانيكي ساخته شده اند و از نظر ساختار در مدل هاي ايستاده و دستي هستند.

مشخصات فني دستگاه استرچ پالت

  • اين دستگاه داراي طول cm 250  ؛ عرض cm 150 ؛ ارتفاع    cm 260 است.

  • حداكثر ابعاد پالت در اين دستگاه با طول cm120 ؛عرض:  cm120 ؛ ارتفاع cm200 مي باشد.

  • وزن حداكثري پالت 2000 كيلوگرم است.

  • اين دستگاه از توان مصرفي kw 5/1 برخوردار مي باشد.

  • در اين دستگاه ولتاژ ورودي 220 ولت است.

  • دستگاه استرچ پالت از وزني 430 كيلوگرمي برخوردار است.

  • قطعات برقي مورد استفاده در اين دستگاه از مارك LS كره مي باشند.

نايلون يا فيلم استرچ

نايلون استرچ پالت- ماشين سازي شيرزاد

دستگاه استرچ پالت از رول هايي به نام نايلون يا فيلم استرچ استفاده مي كنند كه اغلب از جنس pvc مي باشد. نايلون ها بايد بسيار شفاف باشند، جنس خوبي داشته باشند و هم چنين از قابليت كشساني برخوردار باشند تا كيفيت كار افزايش يابد.

قيمت انواع دستگاه هاي استرچ پالت

قيمت دستگاه استرچ پالت-ماشين سازي شيرزاد

 

قيمت دستگاه استرچ پالت بسته به نوع استفاده از آن و شرايط كسب و كار محاسبه مي گردد. به عنوان مثال مدل صفحه گردان به نسبت قيمت پايين تري دارد و مدل فرودگاهي ظرافت خاصي دارد و در ترمينال و فرودگاه ها به كار برده مي شود.

https://shirzadmachine.com/post/2/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DA%86-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA


برچسب: خريد دستگاه استرچ پالت، ماشين سازي شيرزاد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۲:۰۲ توسط:geekgirl موضوع: