seo education seo education .

seo education

داكت اسپليت چيست و چه مزايايي دارد؟

داكت اسپليت چيست؟

اين محصولات كه با نام اسپليت كانالي هم شناخته مي شوند، يكي از جديدترين محصولات سرمايشي و گرمايشي است. در واقع مي توان گفت اسپليت كانالي از رايج ترين سيستم هاي تهويه ي مطبوع در دنيا است، كه در مدل ها، ظرفيت ها و مصرف برق متفاوت به بازار عرضه مي شوند. مي توان گفت دستگاه ducted split يكي از متداول ‌ترين سيستم تهويه مطبوع در دنياست كه براي كاربردهايي مانند تهويه هوا، ايجاد سرمايشي و گرمايش از آن استفاده مي كنند. داكت اسپليت از يك هواساز و يك كندانسور تشكيل شده است و توسط مجموعه اي از لوله ‌هاي مسي بهم متصل شده اند. براي داشتن هوايي مطبوع و دلنشين پيشنهاد ما به شما خريد داكت اسپليت است. هنگام خريد داكت اسپليت حتما به گاز مبرد استفاده شده در آن دقت بفرماييد، R410A بهترين نوع گاز مبرد براي داكت اسپليت مي باشد.

براي خريد بهترين برندهاي داكت اسپليت (داكت اسپيلت) با قيمت مناسب با ما در بيتا سرويس تماس بگيريد.

02133060066

برندهاي معروف موجود در فروشگاه بيتا سرويس عبارتند از: ايران رادياتور، ال جي، گري، گرين.

انواع خدمات پس از فروش مانند نصب و راه اندازي، تعمير و سرويس اين محصولات را نيز مي توانيد از بيتا سرويس نماينده انحصاري فروش انواع سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي در ايران درخواست نماييد.

خريد داكت اسپليت

داكت اسپليت نيز همانند اسپيلت از يك يونيت داخلي و يك يونيت تشكيل شده است كه توسط لوله مسي و كابل‌هاي ارتباطي به هم متصل شده‌اند و تنها تفاوت آن در محل قرارگيري يونيت داخلي و توزيع برودت آن مي‌باشد. استفاده از اين سيستم سرمايشي و گرمايشي به شرطي كه براي تمام فضاهاي واحد، دريچه مستقل پيش‌بيني شود و از بهره وري سيستم نكاهد، به معماري داخلي واحدها كمك شاياني نموده و انتخاب بهتري نسبت به اسپيلت ها مي‌باشد.

يونيت داخلي در سقف نصب شده و توسط كانال به دريچه‌هاي قرار گرفته در فضاهاي مختلف هوا رساني مي‌كنند. با خريد داكت اسپليت ميتوانيد بهترين دما را براي آرامش خود و خانواده فراهم بياوريد.

قيمت داكت اسپليت

متاسفانه در روزهاي اخير به دليل نوسانات ارزي و تحريم ها قيمت داكت اسپليت رو به بالا و بسيار متغيير است. براي تهيه و خريد اين محصول ميتوانيد با همكاران ما در بيتا سرويس تماس گرفته و از قيمت داكت اسپليت آگاه شويد.

با بيتا سرويس همواره محصولات با كيفيت را با قيمت مناسب تهيه كنيد. افتخار ما اعتماد شما به ماست.

كويل آب گرم 

يكي از مزيت‌هاي ducted split قابليت نصب كويل آبگرم در جلو و يا پشت دستگاه مي‌باشد كه در فصل زمستان به جاي استفاده از heat pump خود دستگاه مي‌توان آب گرم توليد شده در پكيج‌هاي خانگي يا موتور خانه مركزي وارد كويل نصب شده نمود و با عبور هوا از روي اين كويل از گرمايش آن در فصل زمستان: استفاده نمود كه خود اين امر موجب حذف رادياتورها و يا فن كويل ‌ها مي‌شود.

در واقع براي كاهش هزينه هاي مصرف برق اين محصولات در فصل سرد و تامين هواي گرم، كويل ابگرم توليد شد تا به جاي استفاده از انرژي برق از گاز استفاده كند.كويل آبگرم با قابليت نصب بر روي يونيت داخلي داكت اسپليت، اين امكان را فراهم مي كند تا در فصول سرد سال، با تامين آبگرم از طريق موتورخانه مركزي و يا پكيج گرمايشي، دستگاه به صورت يك سيستم گرمايشي عمل نمايد و مباردت به گرم كردن فضاي داخلي ساختمان كند.

انواع داكت اسپليت

دو نوع اسپليت داكت وجود دارد:

  • نوع معمولي يا مصرف انرژي با درجه B.
  • داكت اسپليت اينورتر يا مصرف برق با درجه A

داكت اسپليت اينور تر دار

يكي از بارز ترين تفاوت مدل اينور تر دار با مدلهاي معمولي در سرعت متغير آن مي باشد. در ساخت اين سيستم، سيگنال مربوطه به بار سرمايشي و يا گرمايشي از طريق يك سنسور به قسمت كنترلر موتور الكتريكي كمپرسور ارسال شده و دور كاري موتور متناسب با بار و به طور پيوسته كم يا زياد مي گردد، تا هواي درخواستي كاربر به حد مطلوب برسد.

داكت اسپليت معمولي

عملكرد سيستم مدلهاي معمولي و ساده اينگونه است كه يك دستگاه كه به آن يونيت داخلي گفته مي شود در داخل سقف كاذب نصب گرديده و به واسطه ي يك جفت لوله ي مسي به يونيت خارجي كه در خارج از ساختمان تعبيه شده است متصل مي گردد.

از بارز ترين تفاوت ها ميان محصولات اينورتر دار و معمولي مي توان به سرعت متغير آن اشاره نمود كه در مدلهاي معمولي اين سرعت ثابت مي باشد. اما لازم به ذكر است كه مدلهاي اينورتر دار شامل مزايايي هم چون صداي كم تر، راندمان بالاي سرمايش و گرمايش و طول عمر بيشتر مي باشد.

نصب داكت اسپليت

نصب اين محصولات از دهانه ي خروجي هواساز يا همان يونيت داخلي در سقف كاذب كانال كشي انجام شده و در هر قسمتي كه نياز باشد دريچه اي تعبيه مي گردد و متناسب با هر فصل هواي سرد يا گرم خارج مي شود. براي توليد هواي گرم يك كويل آب گرم جلوي دستگاه يا پشت دستگاه قرار مي گيرد. كويل آب گرم كه يك كويل مسي مارپيچ ۲ رديفه يا ۳ رديفه مي باشد، آب گرم داخل آن مي گردد و همان فن هوا ساز اين بار هوا را از روي آن عبور مي دهد، گرماي آب را مي گيرد و تبديل به هواي گرم مي كند و آن را به فضاهاي موردنياز ارسال مي كند.

تعمير داكت اسپليت

براي نصب، سرويس و تعمير داكت اسپليت در كرج و تهران با بيتا سرويس تماس حاصل نماييد.

مجموعه بيتا سرويس متشكل از افراد زبده با تجربه بسيار بالا از سال 1379 در زمينه نصب، تعمير، سرويس و يا اصطلاحا عيب يابي سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي از قبيل، موتورخانه، مشعل شوفاژ، رادياتور، پكيج و .... در كرج و تهران فعاليت مي كند. كه در اين راستا اين افتخار نصيب ما شد كه نمايندگي بيشتر شركتهاي بزرگ از جمله ايران رادياتور، ال جي و شركتهاي ديگر كه در ذيل از آن ها نام خواهيم برد را اخذ نماييم. به سبب همين اعتبار سعي خود را بر آن داشته تا با افزايش كيفيت خدمات خود مشتريان زيادي را جذب نموده و رضايت آن ها را كسب نماييم. 


برچسب: داكت اسپليت، قيمت داكت اسپليت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۹:۴۸ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :