seo education seo education .

seo education

داكت اسپليت ال جي چيست ؟

شركت ال جي (LG) در زمينه توليد تجهيزات تهويه مطبوع از برندهاي مطرح به حساب مي آيد. يكي از محصولاتي كه در اين زمينه به بازار عرضه نموده، داكت اسپليت است. داكت اسپليت ال جي از رايج ترين و مقرون به صرفه تري سيستم هاي ايجاد سرمايش و گرمايش در ساختمان است كه در سال هاي اخير مورد توجه بسياري از سازندگان واحدهاي مسكوني قرار گرفته است.

به طور كلي داكت اسپليت هاي سقفي ال جي از دو يونيت داخلي و خارجي تشكيل شده اند كه يونيت داخلي در سقف تعبيه مي شود و بوسيله لوله هاي مسي با يونيت خارجي در ارتباط هستند.

داكت اسپليت ال جي ( LG Duct Split ) يكي از پرفروش ترين محصولات اين شركت كره اي است كه برند معتبر در زمينه لوازم خانگي به حساب مي آيد. توليدات اين شركت جزء محصولات لوازم خانگي با كيفيت موجود در بازار به خصوص بازار ايران است و سيستم هاي تهويه مطبوع اين شركت همچون ديگر محصولات آن داراي كيفيت بالايي است. براي اطلاعات بيشتر در خصوص داكت اسپليت سقفي LG، كاركرد، قيمت و خريد داكت اسپلت ال جي با قيمت مناسب با كارشناسان ما در بيتا سرويس تماس بگيريد.

براي خريد داكت اسپليت ال جي با گارانتي معتبر و قيمت مناسب با بيتا سرويس نمايندگي فروش داكت اسپليت ال جي در تهران و ايران تماس بگيريد.

همچنين مي توانيد براي اطلاع از قيمت داكت اسپليت ال جي با بيتا سرويس تماس بگيريد.

 02133060066

خريد داكت اسپليت ال جي

قيمت داكت اسپليت ال جي متناسب با مشخصات فني محصولات تغيير مي كند. نوع و مدل داكت اسپيليت سقفي LG، ظرفيت آن بر قيمت داكت اسپيلت ال جي تاثير گذار است براي مثال، هر چقدر كه ظرفيت داكت اسپيلت بيشتر باشد قيمت آن نيز بيشتر است. همچنين نوع كمپرسور و اينورتر يا ساده بودن آن قيمت داكت اسپليت الجي را تغيير مي دهد. داكت اسپيليت اينورتر ال جي قيمت بيشتري در مقايسه با داكت اسپيلت معمولي ال جي دارد كه دليل آن داشتن كيت اينورتر در كمپرسور آن است. قيمت داكت اسپيليت ال جي نسبت به مشخصات فني آن مناسب است اما بايد در نظر داشت كه از داكت اسپليت هاي ايراني مانند داكت اسپليت كيسان گران تر است.

گروه گلديران

گلديران نماينده رسمي لوازم خانگي، صوتي و تصويري، موبايل، نمايشگرهاي تجاري و صنعتي، سيستم‏ها و محصولات تهويه خانگي و صنعتي، سيستم‏ها و محصولات توليد برق خورشيدي و محصولات روشنايي LED شركت ال‌جي در ايران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهايي، راهكارهاي تجاري را بنا به سليقه و نياز مشتريان ارايه مي‌نمايد.
اين شركت از ابتداي فعاليت از 20 سال پيش تاكنون همواره تلاش نموده در عرضه كالا و خدمات تكميلي مورد نياز، خشنودي مستمر مشتري را مدنظر قرار داده و كالاها را با قيمتي مناسب و غير قابل رقابت در شبكه توزيع گسترده خود در سراسر كشور عرضه نمايد.


خدمات بيتا سرويس نمايندگي ال جي

بيتا سرويس در زمينه فروش، نصب و خدمات مربوط به شركت ال جي و گلديران LG مرتبط با محصولاتي مانند پكيج، اسپليت، داكت اسپليت، ميني چيلر و چيلر به عنوان نمايندگي، تكنسين، عامليت و يا سرويسكار مجاز در حال فعاليت مي باشد. لذا در صورت نياز مي توانيد با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد.

داكت اسپليت سقفي اينورتر ال جي 

خريد و قيمت داكت اسپليت ال جي

 

گارانتي داكت اسپليت هاي ال جي

داكت اسپليت هاي ال جي از نظر نحوه قرارگيري در دو نوع سقفي و زميني و از نظر ميزان مصرف برق در دو نوع اينورتر (كم مصرف) و معمولي با 5 سال گارانتي كمپرسور و 2 سال گارانتي قطعات فني شركت گلديران در كشور ارائه مي شوند.
با توجه به سوالات مكرر سازندگان واحدهاي مسكوني به اطلاع مي رسانيم كه بطور كلي هزينه اجراي كانال هاي توزيع و برگشت هواي داخل واحدها و لوله هاي مسي بين داكت داخلي و پنل بيروني داكت اسپليت ها حدود 20 % از قيمت اوليه داكت اسپليت شما را تشكيل مي دهد كه البته اين درصد تقريبي است.


برچسب: داكت اسپليت ال جي، قيمت داكت اسپليت ال جي، بيتا سرويس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۰۰ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :