seo education seo education .

seo education

قيمت قفل الكترونيكي كمد باشگاهي

باشگاه ها و مجموعه هاي ورزشي امروزه خداروشكر طرفداران زيادي پيدا كرده اند و جوانان زيادي روي به اين محيط هاي سالم آورده اند و به همين علت صاحبان اين كسب و كار و مديران اين مجموعه ها بايد امنيت كامل را براي اين محيط ها ايجاد كنند.

يكي از تجهيزات امنيتي براي اين مكان ها قفل باشگاهي است كه معمولا براي كمد باشگاه ها استفاده ميشود و باعث ميشود تا هر فردي يه كمد خصوصي براي خود داشته باشد و نگران وسايل خود نباشد.

اين قفل ها از محصولات شركت آريا لاك هستند كه در ادامه بيشتر با آن آشنا ميشويد.

قفل باشگاهي

همانطور كه ميدانيد وسيله و تجهيزات هر شخص برايش بسيار مهم و با اهميت است و به همين علت هر كسي ترجيح ميدهد به باشگاه يا استخري برود كه امنيت وسايلش بر قرار باشد و با خيال راحت به ورزش كردن بپردازد.

حالا مديران و صاحبان اين مراكز بايد شرايطي را بر قرار كنند تا هم بتوانند متقاضيان بيشتري جذب كنند و هم رضايت آنها را بگيرند.

يكي از راه هايي كه ميتوان اين شرايط را ايجاد كرد استفاده از تجهيزات ايمني مانند قفل ديجيتال است كه يكي از بهترين نمونه هاي آن قفل الكترونيكي باشگاهي است.

اين قفل ها با پيشرفت علم و تكنولوژي بسيار پيشرفت كرده اند و نحوه باز كردن آنها با مچبند يا كارت انجام ميشود و باعث ميشود كه هر كسي كمد مخصوصي داشته باشد و با خيال راحت وسايلش را درون كمد قرار دهد.

قفل الكترونيكي باشگاهي بايد داراي باطري خارجي باشد .كه اين امر ميتواند با سهولت دسترسي هاي مختلفي طراحي گردد.معمولا قفلهاي الكترونيكي كمدي كه قسمت موتوري آنها به رنگ مشكي است از كيفيت بالاتري برخوردار ميباشد .

قفل هايي كه در باشگاه ها استفاده ميشود ، روي كمد ها نصب ميشود كه داراي دستبند يا مچبند و يا كارت هاي مخصوص براي باز و بسته كردن است و در صورتي كه يكي از آنها گم شود ، كارت مستر وجود دارد كه ميتوان تمامي قفل ها را باز كند و بعد از آن ميتوان دستبند يا كارت جديد را با قفل مورد نظر ست كرد.

همچنين برخي از قفل هاي باشگاهي داراي نرم افزار مخصوصي هستند كه قابليت هاي آنها را بيشتر كرده و امنيت را به حداكثر رسانده است.

قفل الكترونيكي و هوشمند باشگاه

خوشبختانه امروزه افراد زيادي تصميم به ورزش در باشگاه ها و مجموعه هاي ورزشي دارند و اينم مكان ها به يكي از محيط هاي پر طرفدار تبديل شده است و به همين دليل قفل هاي هوشمند و قفل الكترونيكي باشگاهي هم از نياز هاي اساسي اين باشگاه ها تبديل شده اند.

در گذشته براي مكان هاي مختلف از قفل هاي مكانيكي و كليد دار استفاده ميشد اما امروزه براي مكان هاي مختلف مانند از قفل هاي پيشرفته استفاده ميشود مثلا وقتي وارد استخر هاي بزرگ و كوچك ميشويد ، ديگر قفل هاي قديمي نميبينيد زيرا بيشتر صاحبان براي امنيت بيشتر از قفل استخري استفاده ميكنند.

ساير قفل هاي هوشمند باشگاهي ساختاري دارند كه در برابر آب و رطوبت و ضربه خيلي مقاوم نيستند اما قفل هاي هوشمند باشگاهي و كاملا در برابر اين شرايط مقاومند و ساختاري مستحكم تر دارند و روي درب كمد باشگاه ها نصب ميشوند و به راحتي هم باز و بسته ميشوند.

ساختار قفل هوشمند باشگاهي به گونه‌اي است كه بسته به نوع كاربري يا سليقه از تگ‌هاي آنتن دار مختلفي نظير: جاسوئيچي، مچ‌بند، كارت و… براي باز كردن آن استفاده مي‌شود.

اين قفل هاي هوشمند و پيشرفته داراي دو مدل كلي هستند كه يك مدل آن با باطري و به صورت آفلاين كار ميكنند و مدل ديگر آنلاين است و براي كار به برق شهري نياز دارد كه اگر اتصال اين قفل ها به برق قطع شود يا اينكه باطري تمام شود ، از كار ميافتند.

قفل كمد و رختكن باشگاه

قفل كمد باشگاه را با عنوان قفل مغناطيسي كمد باشگاه هم ميشناسند كه اين قفل ها كاملا ضد آب و مقاوم هستند و براي امنيت و كنترل مجموعه هاي ورزشي كارايي زيادي دارند و باعث رضايت تمامي يا بيشتر متقاضيان ميشوند.

امروزه سارقان از راه هاي زيادي براي بازسازي انواع قفل هاي قديمي استفاده ميكنند و به همين دليل است كه وقتي وارد مكان هاي عمومي ميشويم ديگر از قفل هاي قديمي نميبينيم زيرا امروزه بيشتر براي اين مكان ها از قفل كارتي استفاده ميكنند كه امنيت را تا حد زيادي بالا ميبرد.

در باشگاه ها و محيط هاي فرهنگي و ورزشي هم كه مكان هايي عمومي محسوب ميشوند شرايط به هيمن صورت است و معمولا براي كمد باشگاه ها از قفل مخصوص رختكن باشگاه استفاده ميكنند كه هم به راحتي استفاده ميشود و هم امنيت بالايي ايجاد ميكند.

ساختار فني قفل كمد الكترونيكي مخصوص باشگاه به گونه‌اي طراحي شده كه پس از نصب بر روي درب كمد، بدون تگ مربوطه به هيچ وجه قابل بازشدن نيست؛ از اين رو امنيت كمد و وسايل داخل آن تا حد زيادي افزايش خواهد يافت‌.

اين قفل ها علاوه بر اينكه در باشگاه ها و مراكز ورزشي استفاده ميشوند ، همچنين در مكان هاي اداري يا خصوصي كه افراد زيادي در آن مشغول كار هستند هم استفاده ميشود تا افراد وسايلشان را بدون نگراني درون كمد ها نگهداري كنند.

مزايا استفاده از قفل هاي باشگاهي

  • زيبا و مستحكم
  • داراي هشدار شارژ كم باطري در قفل استخري آفلاين
  • حداقل مصرف الكتريكي
  • قابل اتصال به كامپيوتر و نرم افزار باشگاهي
  • امكان استفاده از برق و باطري
  • بدون نياز به سيم كشي در قفل كمد استخري آفلاين
  • داراي آلارم و هشدار كم بودن شارژ باطري
  • امكان استفاده از باطري خارجي و يا يو پي اس
  • امكان استفاده از انواع كليدهايي مثل كارت عضويت،جاسويچي،ساعت،و هر وسيله اي كه تگ rfid داشته باشد
  • مديريت كمد ها و كليد ها توسط مدير باشگاه
  • امكان تعريف كليد مادر براي مديريت باشگاه و مواقع ضروري
  • امكان غير فعال كردن هر كليدي كه مديريت بخواهد (مثلا زماني كه يك كليد گم شده)
  • امكان باز نمودن قفل ها توسط نرم افزار
  • امكان گزارش گيري از كمد هايي كه داراي قفل آنلاين هستند
  • با گارانتي ۱۸ ماهه
  • قيمت مناسب

دستبند و مچ بند باشگاهي

وقتي وارد استخر ها ميشويد ، ابتدا يك سري مچ بند و دستبند با شماره هاي جدا به شما ميدهند كه آنها براي باز و بسته كردن قفل هاي كمد باشگاه استفده ميشود كه اين قفل هاي به قفل ضد آب باشگاهي هم معروف هستند.

معمولا قفل هايي كه با ۳ باطري عرضه ميگردند ، مصرف باطري كمتري نصبت به مدلهاي ديگر دارند. كه در برندهاي مختلف قفل الكترونكي كمد كاملا مشهود و قابل بررسي ميباشد.

البته استفاده از اين قفل ها محدوديت خاصي ندارد ، يعني اينكه بجز استخر ها ، در مكان هاي ديگر مانند هتل ها ، رختكن ها و سالن هاي بدنسازي هم ميتوانيد از آنها استفاده كنيد و يكي از مزيت هايي كه اين قفل هاي كارتي يا دستبندي دارند اين است كه روي هر هر نوع دربي مثلا درب چوبي ، فلزي يا حتي ام دي اف هم به راحتي نصب ميشوند و ميتوان از آنها استفاده كرد.

دستبند هوشمند كمدي يكي از پيشرفت‌هاي اخير در حفظ امنيت كمدها و جالباسي‌هاي جديد محسوب مي‌شود كه فقط با استفاده از قفل‌هاي الكترونيكي و پس از تأييد سيستم باز مي‌شوند.

قفل باشگاهي روستيك

قفل باشگاهي مدل روستيك يكي از جديد ترين قفل الكترونيكي و هوشمند باشگاه است كه ميتواند يك پيشنهاد مناسب براي مراكز تفريحي ورزشي باشد ايمني و خيالي راحت را بر قرار كند.

قفل باشگاهي مدل روستيك داراي ۳ كارت مديريتي در سه سطح دسترسي مديريت، سوپروايزر و مستر كارت است.

بدنه اين قفل از پلاستيك ABS ساخته شده است كه به همين علت مقاومت بسيار بالا در كنار شفافيت و جلاي خيره كننده اي دارد.

اين نوع قفل داراي مدل هاي آنلاين و آفلاين است و داراي آلارم هاي هشدار مانند هشدار اتمام باطري و هشدار استفاده از كارت يا دستبند غير مجاز هم ميباشد.

انواع مدل هاي قفل باشگاهي در سال 2021

قفل الكترونيكي باشگاهي 1040 روستيك

طراحي و نصب اين مدل قفل كمدي به گونه اي است كه اگر به درستي نصب شود ، هيچ شيار يا ضخامتي از سطح درب بيرون نميزند و همين باعث زيبايي و كارايي دقيق قفل ميشود.همچنين اين قفل نيازي به برق و سيم كشي ندارد و به راحتي با باطري كار ميكند.

قفل باشگاهي 1030 روستيك

اين مدل هم از معروف ترين قفل هاي مغناطيسي كمد باشگاه شناخته شده است در شركت هاي معتبر ايراني توليد و عرضه ميشود و توسط نرم افزار مديريت مركزي كنترل و مديريت ميشود.

قفل الكترونيكي استخري 3020 روستيك

از بهترين قفل هاي استخري و باشگاهي است كه انرژي كمي مصرف ميكند و سرعت عمل بالايي دارد.

اين قفل قابليت اتصال به گيت هاي كنترل تردد روستيك را دارا ميباشد و همچنين نرم افزار باشگاهي و نرم افزار اتوماسيون روستيك قابليت اتصال به اين قفل را دارا ميباشند.

اين مدل از انواع دستبند ضد آب باشگاهي هم محسوب ميشود.

عملكرد اين قفل با كارت و مچبند مخصوص است.

قفل كمد الكترونيكي استخري 7020 روستيك

اين نوع قفل كمد از خانواده قفل هاي هوشمند باشگاهي است كه جنس آنها از آلومينيوم است و در رنگ هاي مختلف و زيبا وجود دارد و همچنين به صورت آنلاين و آفلاين كار ميكند.

اين قفل مجهز به سيستم wifi بوده و به صورت بي سيم با سيستم ريدر مركزي و كامپيوتر مادر اتصال برقرار مينمايد. از ديگر ويژگي هاي اين قفل استخري ميتوان به  نصب آسان( نصب قفل و چشمي تنها با استفاده از ۲ پيچ ) و عدم نياز به سيم كشي اشاره نمود.

قفل استخري 1060 روستيك

از شناخته ترين قفل هاي برقي باشگاه است كه بدنه اين محصولات از فلز آلومينيوم است و همين مورد باعث استحكام بالاي اين قفل ها ميشود و همچنين در برابر رطوبت و آب و گار هايي مانند بخار و كلر مقاومت بالا دارد.

خريد قفل باشگاهي

امنيت و آرارمش يكي از مهم ترين اموري است كه صاحبان باشگاه ها و مراكز عمومي موظفند كه براي مراجعين فراهم كنند و هرچه اين امنيت ميزان بيشتري داشته باشد ، به شنانه احترام بيشتر براي مراجعين است.

وقتي افرادي به باشگاه مراجعه ميكنند نياز دارند كه وسايلشان را بدون نگراني درون كمد يا جايگاهي قرار دهند.

حالا وقتي شما صاحبان اين مكان ها هستيد ميتوانيد با خريد قفل باشگاهي و نصب قفل كمد باشگاه شرايط خوبي را براي افراد مختلف فراهم كنيد و باشگاه خود را مجهز به سيستم ايمني كنيد تا هم اعتبار و اطمينان محيط و هم زيبايي محيط بيشتر شود.

هرچه امنيت داخلي باشگاه بيشتر باشد ورزشكاران نيز تمايل بيشتري براي حضور در آن باشگاه دارند. اين امر علاوه بر باشگاه‌ها در استخرها نيز حائز اهميت است.

و هرچه كيفيت متريال در ساخت قفل هاي باشگاهي بيشتر باشد طول عمر آن به مقدار قابل توجهي افزايش خواهد داشت .تكنولولژي طراحي برد و ضريب امنيت برنامه ريزي رابطه اي مستقيم باهم دارند،و باعث ميگردد راختي خيال براي تمام استفاده كنندكان فراهم گردد.
موردي كه نميتوان به سادگي در انتخاب قفل كمد اكترونيكي ااز آن گذر كرد  مصرف باطري است .يك قفل كمد الكترونيكي ممكن است هر ۳ سال يك بار نياز به تعويض داشته باشد.ولي در يك قفل الكترونيكي ديگر اين زمان ممكن از به ۳ ماه هم نرسد .

در صورتي كه قصد انتخاب و خريد يك قفل مناسب داريد ميتوانيد براي دريافت مشاوره رايگان و انتخاب و خريد بهترين قفل باشگاهي با شماره هاي تماس بگيريد.

قيمت قفل باشگاه و قفل كمد باشگاه

يكي از تجهيزات ايمني و مهم براي نگهداري از وسايل شخصي در مكان هاي عمومي ، قفل هاي پيشرفته و ديجيتال ميباشند كه تحت هيچ شرايطي بجز كارت يا دستبند مخصوص خود باز نميشوند.

اين قفل‌ها داراي تگ‌هاي آنتن‌داري هستند كه باز كردن قفل را امكان‌پذير مي‌كنند و بسته به سليقه و يا كاربري‌اي كه دارند انتخاب مي‌شوند.

همچنين برخي از آنها برقي ، ضد آب ، آنلاين و آفلاين و در مدل هاي ديگر هستند كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي متفاوتي دارد و براي مكان هاي مخصوص استفاده ميشوند.

قفل‌هاي الكترونيكي كمدي داراي حافظه هوشمند است و كاربر مي‌تواند تعداد مشخصي كليد براي آن تعريف كند، تا در اين صورت چند نفر به كمد دسترسي داشته باشند. اين قفل‌ها قابليت تعريف 35 كليد الكترونيكي را دارند، اين قابليت باعث مي‌شود، به‌عنوان‌مثال يك خانواده بتوانند كليد كمد را داشته باشند.
 قفل‌هاي الكترونيكي كمدي علاوه بر كليدهاي اختصاصي، داراي شاه‌كليد يا كليد مادر نيز هستند كه مي‌تواند همه قفل‌ها را باز كند. معمولاً شاه‌ كليد در اختيار صاحب اصلي يا والدين قرار مي‌گيرند، كه به هنگام گم‌شدن قفل اختصاصي بتوانند درب قفل را باز كنند و اطلاعات آن را مجدداً بازنويسي كنند.


برچسب: قيمت قفل باشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۴:۲۷ توسط:geekgirl موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :