seo education seo education .

seo education

خريد درب ضد سرقت با بالاترين كيفيت + ليست قيمت 1402

درب ورودي از مهم ترين و ارزان ترين تجهيزات ساختماني است كه مي تواند امنيت را براي ساختمان شما فراهم كند. اين درب ها داراي مدل هاي بسيار متنوعي هستند و اين تنوع محصولات كمك مي كند تا با هر بودجه اي قادر به خريد درب ضد سرقت باشيد. به اين نكته توجه نماييد، محصولاتي كه بيش از حد ارزان هستند، ممكن است ارزش خريد نداشته و امنيتي را براي شما فراهم نكنند. پس مهمترين اصلي كه در هنگام خريد در ضد سرقت بايد توجه نماييد، كيفيت و مقاومت درب است. در ضدسرقت يكي از انواع درب ورودي ساختمان است كه بسيار مقاوم‌تر و امن تر از ساير مدلهاي درب ورودي است.

آريا درب با عرضه مقاوم ترين و بهترين مدلهاي در ضد سرقت با قيمت مناسب سعي دارد، امكاني را فراهم نمايد تا تمام مشتريان با بودجه هاي مختلف بتوانند محصول امن و مناسبي را براي ساختمان خود خريداري نمايند.

مشاوره خريد درب ضد سرقت: 09125468322

درب ضد سرقت تك لنگه كد 01

در هنگام خريد درب ضد سرقت بايد به چه نكاتي توجه نمود؟

اصلي ترين هدف براي خريد و نصب در ضد سرقت، ايجاد امنيت بالا براي ساختمان است. به همين دليل بايد سعي نماييد از محصولات اصل و باكيفيت بازار خريداري نماييد. متاسفانه برخي از خريداران در هنگام خريد، بيشتر به قيمت درب ضد سرقت و با حتي ظاهر آن توجه مي كنند و از كيفيت درب غافل مي شوند. اگر بخواهيد يك درب بدون كيفيت مناسب و ارزان بخريد، همان بهتر كه از محصولات معمولي و قديمي استفاده كنيد. كيفيت درب هاي چوبي كه در قديم به عنوان درب ورودي در ساختمانها نصب مي شد، از برخي از محصولات به ظاهر ضد سرقت اما فيك، بيشتر است. در گذشته بيشتر امنيت درب مورد اهميت بود ولي امروزه علاوه بر امنيت ظاهر درب و همخواني آن با دكوراسيون ساختمان هم مورد توجه قرار گرفته است. به همين دليل توليدكنندگان درب ضدسرقت، سعي دارند همزمان محصولات مدرن و كلاسيك را توليد و به بازار عرضه نمايند. بيشترين كاربرد در ضد سرقت نصب به عنوان درب ورودي آپارتمان است.

بعد از اطمينان از كيفيت درب، مي توانيد به قيمت و ظاهر درب توجه نماييد و دربي متناسب با بودجه و سليقه خود خريداري نماييد.

قيمت درب ضد سرقت چقدر است؟

يكي از مهم ترين فاكتورها كه در هنگام خريد مورد توجه مشتريان قرار ميگيرد، قيمت درب ضد سرقت است. قيمت محصولات ضد سرقت از درب هاي معمولي گران تر ولي در عوض داراي امنيت بيشتر و ظاهري زيباتر هستند. قيمت در ضد سرقت تحت تاثير عوامل مختلفي قرار دارد. از مهم ترين مواردي كه بر روي قيمت گذاري در ضد سرقت تاثير گذار است مي توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • نوع روكش مورد استفاده براي درب (روكش چوبي، پي وي سي، استيل و ...)
  • ابعاد درب (تك لنگه، يك و نيم لنگه، دو لنگه)
  • نوع استراكچر داخلي درب
  • يراق آلات مورد استفاده 
  • قفل ضد سرقت نصب شده بر روي درب
  • كشور سازنده (درب وارداتي باشد يا محصول داخلي)
  • رنگ درب (سفيد، قهوه اي، مشكي و ...)

اين عوامل هر يك مي تواند موجب اختلاف قيمت محصولات در ضد سرقت شود.

بهترين مدل در ضد سرقت كدام است؟

اگر بخواهيم بهترين مدل درب ضد سرقت را به شما معرفي كنيم، در ابتدا بايد ميزان بودجه تان مشخص شود. اگر بودجه شما براي خريد درب ضد سرقت كم است، در ضد سرقت فلزي مي تواند بهترين گزينه براي خريد باشد و اگر بودجه كافي در اختيار داريد، درب هاي استيل مي توانيد بهترين مدل درب ضد سرقت باشد كه مي توانيد خريداري نماييد. درب هاي استيل از محصولات امن، لوكس و جديد بازار مي باشد. درب ضدسرقت كه داراي ابعاد بزرگتر هستند، مانند درب دو لنگه و سه لنگه را مي توان به عنوان درب ورودي لابي مورد استفاده قرار دهيد.

انواع در ضد سرقت در بازار

دربهاي ضد سرقت در بازار ايران، داراي مدلهاي مختلفي هستند. مدلها بر اساس كشور توليد كننده، نوع روكش درب و همچنين ابعاد و اندازه درب دسته بندي مي شوند. از انواع در ضد سرقت بر اساس كشور توليد كننده مي توان به اين موارد اشاره نمود:

  • در ضد سرقت ايراني
  • درب ضد سرقت ترك اصل
  • درب چيني

البته مدلهايي از درب ايتاليايي نيز در بازار موجود است كه به دليل قيمت بسيار بالا افرادي زيادي تمايل به خريد اين مدلها ندارند. از ديگر دسته بندي اين محصولات مي توان به نوع درب بر اساس نوع روكش درب اشاره نمود:

  • درب روكش فلزي
  • درب با روكش چوب طبيعي يا مصنوعي
  • درب روكش پي وي سي و يا ام دي اف
  • درب استيل

هر كدام از اين محصولات بر اساس نوع مشخصات داراي قيمت‌هاي متفاوت هستند. همين طور بر اساس نوع كاربرد بايد درب مناسب را انتخاب و خريداري نماييد. به طور مثال از درب هاي روكش پي وي سي كه داراي عابق بندي مناسبي نيستند نمي توان به عنوان درب ورودي در قسمت بيروني ساختمان استفاده نمود.

درب مدل سپيدار

نصب درب ضد سرقت

از مهمترين فاكتورها كه پس از خريد درب ضد سرقت بايد به آن دقت نماييد، نصب درب است. اگر در ضد سرقت خريداري شده به درستي و توسط افراد ماهر در اين زمينه نصب نشود، ممكن است امنيت لازم را براي شما ايجاد نكند. امنيت اين دربها بسيار حايز اهميت است و به همين دليل نصب صحيح درب توسط نصابان ماهر ضروري و اجزاي تشكيل دهنده درب بايد داراي بالاترين كيفيت باشند. 

https://ariyadarb.com/category/anti-theft-door


برچسب: درب ضد سرقت، قيمت درب ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۸:۵۱ توسط:geekgirl موضوع: